Pannenkoekenhuis Huifkar

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenhuis Huifkar

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Mame M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Nadat we een middag in Putten hadden rondgewandeld besloten we een pannenkoek te gaan eten bij De Huifkar. Qua uitstraling heeft het veel weg van een typisch Duits plattelandsrestaurant met veel donker houtwerk. Omdat het goed weer was zijn we lekker buiten op het terras gaan zitten.
De bediening was vlot, vriendelijk en attent.
Ik besloot een Puttense pannenkoek te nemen met champignons, ham en kaas. Mijn partner naam een Lentebloesem pannenkoek met appel, peer en slagroom.
De pannenkoeken waren groot van formaat en goed bereid. Zowel de zoete als de hartige pannenkoek smaakte goed.
Als nagerecht heb ik een cafeïnevrije cappuccino genomen. De koffie en met name de schuimlaag waren aan de dunne kant.
Mijn partner nam een chocodroom, een nagerecht met ijs chocoladesaus, slagroom en een chocolade fondant. Die laatste was goed gelukt. De chocolade vulling was mooi warm en “gooey”.
Vanzelfsprekend was het eten anders dan in een fine dining restaurant, maar we hebben prima gegeten, zeker gezien de prijs die voor alles betaald moest worden (al weer was een drankje vergeten op de rekening, maar dat hebben we uiteraard gemeld).
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heerlijke pannekoeken. Werden bediend op verwarmde borden, hierdoor bleef de pannenkoek een tijd langer warm! Vlotte bediening en vriendelijk personeel.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Als afsluiting van een korte vakantie in Putten hier nog laat een lunch genoten. Die lunch moesten pannenkoeken worden. Ik koos voor de pannenkoek van de maand: spek met brie en rucola, mijn man voor een met kaas en gember. Beiden waren prima, al viel die van mij nogal zwaar. Het terras is oké, maar door het voorbij rijdende verkeer nogal lawaaierig. De bediening is vriendelijk.
PietK .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Met de core-business van dit Pannekoekenhuis zit het wel goed: je krijgt gewoon een prima pannekoek! Goed van smaak en consistentie, niet te vet, en interessante variatie in het beleg.
De ambiance is niet echt bijzonder, de Huifkar heeft tevens ook een goedkoop partycentrum onder het dak.
De bediening is vriendelijk en OK. Verwacht bij dit restaurant echter geen snelle hap, de pannenkoeken laten enige tijd op zich wachten, maar dan heb je ook wat!
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Check in met Facebook of Foursquare voor een gratis drankje. Gastvrijheid op en top. Wij waren vandaag met een groep met kinderen en werden goed geholpen. Als groep in een zaaltje, maar wel de ruimte. Kraanwater bij witte wijn is niet gratis. Prijs/kwaliteit is goed. Personeel vriendelijk. Aanrader dus!
Kattekindje .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Hadden hier gereserveerd met de mededeling dat ons zoontje jarig was die dag. In de folder staat dat we dit door konden geven. Toen we binnen kwamen werden we wel vriendelijk ontvangen, maar niks bekent dat het om een kinderverjaardag ging. De pannenkoeken voor oma en ons waren redelijk. Mijn zoontje had een pannenkoek otje. Hier kregen ze allerlij snoepgoed en versieringen voor op de pannenkoek. Deze namen we mee naar huis. Thuis zagen we dat de chocopasta datum verlopen en uitgedroogd. De rozijntjes waren hard en niet te eten. We vragen ons af of het meel die ze gebruiken wel goed van datum was? Hier gaan we nooit meer naar toe.
Irene73 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Pannekoekenbeslag was redelijk smakeloos. Ook de kaas leek wel plastic. Service belabberd. Even een pannenkoek besteld. Het duurde 45 minuten voordat deze klaar waren. Het restaurant was niet eens vol!!. Dat was eens en nooit meer.