Pannenkoekenhuis het Wonderbos

Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Terry B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Wij waren heel blij dat wij gluten-vrij pannenkoeken konden bestellen. Die waren erg lekker. Spek met kaas en bosbessen pannenkoeken zijn echt aan te raden.
We zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van de pannenkoeken. Bedankt voor uw recensie en beoordeling. Tot ziens.
Lenie A.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Wij eten regelmatig in dit pannenkoekenhuis. Wij wonen op 500 meter afstand en vinden het fijn om geregeld een voortreffelijke pannenkoek voorgeschoteld te krijgen. De bediening is altijd goed, vriendelijk en met veel aandacht. De pannenkoeken zijn verrukkelijk en wij zijn erg blij dat het Wonderbos op loopafstand in onze straat ligt. Wij zijn geen grote eters, pannenkoek en biertje is genoeg voor ons en toch worden we altijd heel prettig ontvangen. Aanrader!
Bedankt voor uw recensie en beoordeling. Het maakt ons blij om te lezen dat u tevreden bent. Tot kijk weer bij Pannenkoekenhuis het Wonderbos. Vriendelijk groet, Edo & Team Pannenkoekenhuis het Wonderbos
Mimmie .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Erg leuk voor de kinderen, een speelhoek en een knutseltafel waar ze mogen schilderen. Lekker eten, ook Andere gerechten dan pannenkoeken. Ook Buiten erg leuk met picknicktafels, dierenweide met kippen, konijnen en andere dieren, ook zandbak, trampoline en tractoren. De kinderen moeten een kadootje uitkiezen na het eten. Klantvriendelijk personeel.
Eet_graag .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Het was er erg stil, op zaterdag om 19:00 waren wij de eersten, later kwamen er nog 2 andere gezinnen. Alles ziet er erg nieuw uit, niet heel erg gezellig. Wel schoon behalve de stukken met vloerbedekking waar vlekken in zaten. De bediening was wisselend, de ene was erg vriendelijk maar de tweede had duidelijk geen ervaring, zelfs een smakelijk eten zat er niet in. Veel voorzieningen voor kinderen, dat was prima in orde. De pannekoeken waren ok maar keuze is vrij simpel.