Pannenkoekenhuis het Regiment

Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekenhuis het Regiment

Leonie A.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Vriendelijk ontvangen door een juffrouw die ook erg leuk met onze kinderen was. De kinderen (8mnd, 3 jr en 5 jr) konden leuk spelen in het kinderhoekje terwijl we wachtten op het eten. Het eten was prima in orde zowel de pannenkoeken als de dubbele hamburger . We komen zeker nog wel eens terug!
rob1975 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Zaterdag 21 januari wezen lunchen bij het Regiment. Dit was ons eerste bezoek aan dit restaurant. Er waren een paar tafels bezet. Het eten & drinken was prima, de bestelde pannenkoeken waren niet super warm, maar direct goed te eten, dit is het enige puntje mbt het eten. Het is een pannenkoekenrestaurant, daar komen kinderen, maar de inrichting, inclusief speelhoek, nodigt uit voor kinderen om kabaal te maken en door het restaurant te laten lopen. Die komen ook bij mij aan tafel, ik heb daar geen behoefte aan en zal daarom niet snel nog een keer naar het Regiment toe gaan.

Wel een aanrader voor mensen die kinderoverlast niet erg vinden en van pannenkoeken houden.
rob D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017

P.M. V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Het ziet er heel mooi uit. Zeer kindvriendelijk. Uitgebreide kaart. De kinderen vonden de versierpannenkoek erg lekker. Onze zoon kon de grote mensen pannenkoek goed hebben. Voor mijn smaak wel net iets te prijzig. Maar je krijgt wel waar voor je geld.