Pannenkoekenhuis Het Betoverde Bos

Haarenseweg 4 5296 KB Esch Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenhuis Het Betoverde Bos

L.huisman H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
het personeel was zeer vriendelijk
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Eten was lekker, maar voldeed niet echt aan omschrijving. Zo was uiensoep meer groentensoep en smaakte hongaarse pannenkook naar gewoon stoofvlees.
Mcmvds .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij vonden de kwaliteit van de pannenkoeken teleurstellend. MAAR voor de kinderen is het fantastisch. Ze kunnen kiezen uit een ridder of prinsessen pannenkoek en krijgen een munt waarmee ze iets uit mogen zoeken in het winkeltje. Ook is er meer dan voldoende speelgelegenheid binnnen en buiten. Wij zullen dus zeker terug komen omdat de kindjes het geweldig vonden.
Robbert Paul F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Goede pannenkoeken met ruime keuze. Voor kinderen zou er nog wat meer vertier mogen zijn. De smaakbeleving en structuur van de pannekoeken vind ik meer dan goed.
Robbert Paul F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Veel keuze in pannenkoeken zowel voor kinderen als volwassenen. Pannenkoek had goede structuur en smaakte zeer smaakvol. Ook het beleg is goed aanwezig en wordt niet op beknibbeld. Een van de betere pannenkoeken welke ik heb mogen proeven in mijn leven :) Voor kinderen is het vertier buiten beperkt.
Camvanhaastert .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
het pas een heerlijkegezellige avond.fijne bediening en erg vriendelijk. onze pannenkoeken waren heerlijk. mijn pannenkoek wAs verkeerd besteld dus kreeg de goede nadat de rest al klaar was. jammer, maar we kregen als compensatie allen een gratis drankje. erg netjes
Marloesvdb .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Echt heerlijk buiten gegeten! Het AH-3-gangen-keuzemenu bestond uit 2 soepjes en 2 desserts, voor het hoofdgerecht mocht je kiezen uit alle overheerlijke pannenkoeken. Onze 2 kleine kindjes hebben lekker gespeeld in de speeltuin. Voor hen stonden de kinderstoelen al klaar. Kortom: een aanrader!
Cindy.janssen .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Super vriendelijk personeel. Mooie locatie en genoeg te doen voor kinderen! Zeker voor herhaling vatbaar!
KiWiTy .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Leuke locatie, jammer dat de tafels heel dicht op elkaar staan en kleine tafels.. Past maar net met 4 man en 1 kind! Verder vriendelijk bediening en goede pannenkoeken! Ik vond dat er alleen erg veel tijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht zat. Dit was jammer...
Raggelkebeckers .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wij kwamen van ver, dushet was een gok om op afstand te reserveren bij een zaak die je niet kent. Maar het was Top! Zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten. Wij maakten ebruik van het AH die gangen menu dat was prima verzorgd. De "gewone" kaart zag er er ook top uit en wat we voorbij zagen komen zag er heerlijk uit. Kids goed geamuseerd. Zeker de moeite waard, ook als je ervoor moet omrijden:)
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Ik heb om een kinder pannenkoek gevraagd omdat ik een buismaag heb vanwegen slokdarmkanker en 9 x kleine beetjes mag en kan eten ik heb ook mijn kaartje laten zien maar krijg toch een volwassen menu en daarbij was de pannenkoek veel te hart gebakken ook dat had ik grvraagd

gr Corry van de Kuil
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Een heel leuk restaurant voor kinderen met een hele nette en uitgebreide speeltuin. Het eten was prima behalve de pannenkoek met gyros, het vlees was erg droog. Desondanks zeker een aanrader!
Henkklijmij .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Erg lekkere pannenkoeken gegeten. Niet vettig dus heerlijk. 1 zoete met appel, rozijnen, ijs en slagroom (je wilde er geen stroop op. Zo lekker.
Nr 2 was een soort pizzapannenkoek met shoarma. Hartig maar ook heel erg lekker. Hier gaan we vaker komen.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Een hele gezellige middag gehad in de achtertuin. Kinderen van alle leeftijden vermaken zich hier. Springkussen trampoline schommels, glijbaan. Alle ziet er heel verzorgd uit zowel binnen als buiten. Heerlijk gegeten, vriendelijke personeel. Super!
Mike1986 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Vandaag gegeten bij het Betoverde Bos. Gelegen in rustig Esch staat een erg leuk aangekleed pannenkoekenhuis waar veel aandacht aan het decor is besteed.
Je waant je daadwerkelijk in een sprookjesbos. Kinderen kunnen er kleuren, spelen in een ballenbak en door het restaurant op speurtocht. Bij je bestelling krijg je munten die de kinderen bij het winkeltje kunnen ruilen tegen speelgoed.

Vriendelijke, attente bediening. Bleven erg rustig ondanks de vele kids en de daarbij horende geluiden. Serveerster mikte nog wel een vol glas tijdens het uitserveren van haar dienblad om. Bood netjes haar verontschuldiging aan. Vroeg helaas niet of er iets van ons onder het drankje zat; kan gebeuren.

Vooraf een warm brood met kruidenboter. Luchtig brood en lekkere kruidenboter.
Pannenkoeken waren goed gebakken, goed op smaak (zo proefde je op de pannenkoek Hongarije het rundvlees prima; niet te droog en voor mijn smaak niet te kruidig) en op zich rijkelijk belegd. De pannenkoeken werden geserveerd op verwarmde borden. Erg fijne avond gehad.

NB: niet erg geschikt om een romantisch pannenkoekje te eten. Thema is vooral voor kinderen (van alle leeftijden).
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Er van uitgaande dat er voor zowel mijn partner als mijzelf iets op de kaart zou staan een pannenkoekenhuis binnen gegaan. Sprookjes sfeer en een paar mooie kinderstoelen viel me op bij binnenkomst. Tafel aangeboden gekregen, buiten gaan zitten. Vlak aan een drukke weg en weinig sfeer. Heb zo weinig meer meegekregen van de vernoemde speeltuin etc.
Heb een grote soep besteld en een tosti van de lunchkaart omdat ik geen pannenkoekenliefhebber ben. Normaliter kan dit maar tot 16 uur maar het was niet druk zei ze. Aangezien er drie maten soep op de kaart staan verwachtte is een heuse bak. Dat viel tegen. Echter was dat ook t enige dat tegen viel. De soep zelf was lekker. Gegarneerd met croutons. Met volgens mij geen verse ballen en maar twee mini sliertjes fermicelli. Maar zoals ik zei smaakte hij prima. Het desembrood is niet mijn favoriete maar de aangegeven broodjes konden wel maar tot 16 uur.
De tosti was lekker warm en dik belegt met kaas en nog meer aan hamsnippers. De zaadjes op het brood gaven niet mijn voorkeur maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Licht bovengemiddeld pannenkoekenhuis met goede bediening en goede prijs-kwaliteitverhouding. De bediening is vlot en de keuze aan pannenkoeken is redelijk ruim. Ik kom hier zeker terug, maar een omweg is het niet waard.