Pannenkoekenhuis Het Betoverde Bos

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenhuis Het Betoverde Bos

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekenhuis Het Betoverde Bos

Rosan V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We hebben gezellig gegeten met z'n alle (oma + 4 kleinkinderen leeftijd tussen 16-23 jaar). Het was soms aan de rumoerige kant, maar dat weet je als je naar een pannenkoekenrestaurant gaat waar veel kleine kinderen komen. De pannenkoeken waren stuk voor stuk super lekker! Ik had zelfs de lekkerste pannenkoek ooit op!
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We komen graag pannenkoeken eten bij het betoverde bos, Heerlijke pannenkoeken en bij mooi weer gezellig op het terras prima
anuijten .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
We werden heel goed geholpen en de pannenkoeken waren heerlijk!
Heel vlot personeel!
Het was een keuzemenu waarbij je de pannenkoek kon kiezen uit het assortiment!
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken op het gezellige terras. De kinderen vermaken zich hier altijd prima. De bediening vind ik wisselend, de een is heel vriendelijk en heeft er oog voor, de ander veel minder.
karin V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Gezellig ingericht restaurant, levendig door de kinderen, maar dat weet je als je naar een pannenkoeken restaurant gaat, dus is te verwachten. Personeel uiterst vriendelijk, vraagt regelmatig of het goed is.
prijs-kwaliteit prima.. lekker gegeten
Daisy G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Super pannekoek restaurant met super vriendelijk (gemeend) personeel
Maartje K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijke pannenkoeken. Mooi buitenterras met speeltuin. Lekker rustig kunnen eten!
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Prima pannenkoeken restaurant. Ruim, veel mogelijkheden voor kinderen. Goed en vriendelijk personeel. Kaas, spek, ui pannenkoek uitstekend. Kaas heerlijk gegratineerd. Pannenkoek van mijn vrouw was ook goed. Banketbakkers room kon beter. Lekker ijs met verse aardbeien. Prima. Na afloop leuk gesprek met local hero Jan.
Trudi van B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Goede service, vriendelijk personeel en snelle bediening!! Mooie lokaties, zowel buiten als binnen!!!!! We gaan er zeker nog een keertje terug
Dan O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het is een gezellige plek voor ouders en kinderen. En bovendien niet zo duur voor wat je krijgt. Leuk en gezellig personeel doen er alles aan om het naar je zin te maken
camvanhaastert .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
heerlijk gegeten en goede service. wij gaan er graag naar toe met vrienden en kids. De gerechten voor de kinderen waren ook heel leuk en lekker
Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Lekkere pannenkoeken, veel keuze en vriendelijke bediening.
Super leuke activiteiten voor kinderen, daar is goed over nagedacht.
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Superavond gehad! Voor moederdag met mijn gezin uit eten. Eten was heerlijk (mexicaanse pannenkoek is een aanrader!) en de kinderen hebben ook genoten. Superleuke speelgelegenheid ook.
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prima en zeer vriendelijke bediening. Zeer gastvrij en klantvriendelijk. Kwaliteit van de pannenkoeken is prima. Wij komen zeker terug!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Leuk restaurant. Zeker om met kinderen heen te gaan met speelmogelijkheden voor alle leeftijden. Het AH menu viel erg tegen. Ze hadden de prijs voor 1 3-gangenmenu belachelijk hoog gemaakt waardoor we uiteindelijk iets minder dan de normale prijs hebben betaald.
Willem-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Prima pannenkoekenhuis om ongecompliceerd met je kinderen te eten. Prettige en aardige bediening.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Leuk informeel en gezellig pannenkoeken restaurant. Leuk voor kinderen en lekkere pannenkoeken.
Rosalinda W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We kwamen om even snel wat te eten en dat. Ging super! Dochterlief vermaakte zich uitstekend terwijl wij een pannekoek aten. Leuk idee zo'n speurtocht door de zaak!
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten ruime keus vriendelijk personeel goede sfeer rumoerig door de kinderfeestjes maar dat hoort er ook wel bij.
Tatiana P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten hier! Echt een aanrader met veel keuze en een goede service. Ook leuk voor kinderen. Wij komen hier zeker terug.