Pannenkoekenhuis Het Betoverde Bos

Haarenseweg 4 5296 KB Esch Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenhuis Het Betoverde Bos

Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Lekkere pannenkoeken, veel keuze en vriendelijke bediening.
Super leuke activiteiten voor kinderen, daar is goed over nagedacht.
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Superavond gehad! Voor moederdag met mijn gezin uit eten. Eten was heerlijk (mexicaanse pannenkoek is een aanrader!) en de kinderen hebben ook genoten. Superleuke speelgelegenheid ook.
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prima en zeer vriendelijke bediening. Zeer gastvrij en klantvriendelijk. Kwaliteit van de pannenkoeken is prima. Wij komen zeker terug!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Leuk restaurant. Zeker om met kinderen heen te gaan met speelmogelijkheden voor alle leeftijden. Het AH menu viel erg tegen. Ze hadden de prijs voor 1 3-gangenmenu belachelijk hoog gemaakt waardoor we uiteindelijk iets minder dan de normale prijs hebben betaald.
Willem-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Prima pannenkoekenhuis om ongecompliceerd met je kinderen te eten. Prettige en aardige bediening.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Leuk informeel en gezellig pannenkoeken restaurant. Leuk voor kinderen en lekkere pannenkoeken.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
We hebben gezellig en lekker gegeten vanavond.Zeker voor herhaling vatbaar.De bediening was bijzonder vriendelijk.
Rosalinda W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We kwamen om even snel wat te eten en dat. Ging super! Dochterlief vermaakte zich uitstekend terwijl wij een pannekoek aten. Leuk idee zo'n speurtocht door de zaak!
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten ruime keus vriendelijk personeel goede sfeer rumoerig door de kinderfeestjes maar dat hoort er ook wel bij.
Tatiana P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten hier! Echt een aanrader met veel keuze en een goede service. Ook leuk voor kinderen. Wij komen hier zeker terug.
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
we zijn afgelopen zondag gaan eten met de actie bon van a. h. ,was heerlijk konden uit alle pannenkoeken kiezen,veel keus goede bediening dus het was er goed toeven zeker komen we er terug, het was toppie.
L.huisman H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
het personeel was zeer vriendelijk
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Eten was lekker, maar voldeed niet echt aan omschrijving. Zo was uiensoep meer groentensoep en smaakte hongaarse pannenkook naar gewoon stoofvlees.
Mcmvds .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij vonden de kwaliteit van de pannenkoeken teleurstellend. MAAR voor de kinderen is het fantastisch. Ze kunnen kiezen uit een ridder of prinsessen pannenkoek en krijgen een munt waarmee ze iets uit mogen zoeken in het winkeltje. Ook is er meer dan voldoende speelgelegenheid binnnen en buiten. Wij zullen dus zeker terug komen omdat de kindjes het geweldig vonden.
Robbert Paul F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Goede pannenkoeken met ruime keuze. Voor kinderen zou er nog wat meer vertier mogen zijn. De smaakbeleving en structuur van de pannekoeken vind ik meer dan goed.
Robbert Paul F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Veel keuze in pannenkoeken zowel voor kinderen als volwassenen. Pannenkoek had goede structuur en smaakte zeer smaakvol. Ook het beleg is goed aanwezig en wordt niet op beknibbeld. Een van de betere pannenkoeken welke ik heb mogen proeven in mijn leven :) Voor kinderen is het vertier buiten beperkt.
camvanhaastert .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
het pas een heerlijkegezellige avond.fijne bediening en erg vriendelijk. onze pannenkoeken waren heerlijk. mijn pannenkoek wAs verkeerd besteld dus kreeg de goede nadat de rest al klaar was. jammer, maar we kregen als compensatie allen een gratis drankje. erg netjes
marloesvdb .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Echt heerlijk buiten gegeten! Het AH-3-gangen-keuzemenu bestond uit 2 soepjes en 2 desserts, voor het hoofdgerecht mocht je kiezen uit alle overheerlijke pannenkoeken. Onze 2 kleine kindjes hebben lekker gespeeld in de speeltuin. Voor hen stonden de kinderstoelen al klaar. Kortom: een aanrader!
cindy.janssen .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Super vriendelijk personeel. Mooie locatie en genoeg te doen voor kinderen! Zeker voor herhaling vatbaar!
KiWiTy .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Leuke locatie, jammer dat de tafels heel dicht op elkaar staan en kleine tafels.. Past maar net met 4 man en 1 kind! Verder vriendelijk bediening en goede pannenkoeken! Ik vond dat er alleen erg veel tijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht zat. Dit was jammer...