Pannenkoekenhuis Het Betoverde Bos

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Francoisejim .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Een lekker uiensoepje, heerlijke pannekoek met geitemkaas, honing en walnoten. Toe een ijsje met chocoladesaus...prima gegeten! Personeel is erg vriendelijk
renwhoek .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het was erg gezellig. Een paradijs voor kinderen. Er wordt alles gedaan om het kinderen naar hun zin te maken. En dat het druk is? Ja, maar dat komt doordat kinderen het erg naar hun zin hebben. Erg leuke aankleding en zeer vriendelijk personeel.
Harrie B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het was gezellig druk. Wij zijn daar geweest met ons kleindochter en de ouders.
Iedereen heeft relaxt kunnen eten. De bediening ging goed om met de kinderen ondanks dat ze redelijk druk waren.
Mathijs W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Iets te weinig personeel. Personeel dat bedient werkte inefficiënt waardoor langere wachten dan nodig. Zo wordt er bij het uitserveren niet gevraagd of je nog iets te drinken wilt. Geef je dit aan dan duurt het 15 min voordat je het eindelijk hebt en het dus niet tijdens je gerecht hebt maar aan het eind.
Dit terwijl we 15 min lang met lege glazen zaten en er 3 of 4 serveerders langs waren gelopen.
Pannenkoeken waren niet bijzonder lekker, bij andere pannenkoekenrestaurants smaken ze beter dan thuis. Bij deze niet.
debabyface .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het is heel leuk ingericht, kindvriendelijk, zeker met de zoekopdrachten achter op de placemat. We hadden een vriendelijke serveerster en het eten was lekker.
Jeanne J.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Ik wist niets van t bestaan van t Betoverde Bos,maar we hebben t heerlijk gehad.Geen lange wachttijd,terwijl t ontzettend druk was
Rosan V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We hebben gezellig gegeten met z'n alle (oma + 4 kleinkinderen leeftijd tussen 16-23 jaar). Het was soms aan de rumoerige kant, maar dat weet je als je naar een pannenkoekenrestaurant gaat waar veel kleine kinderen komen. De pannenkoeken waren stuk voor stuk super lekker! Ik had zelfs de lekkerste pannenkoek ooit op!
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We komen graag pannenkoeken eten bij het betoverde bos, Heerlijke pannenkoeken en bij mooi weer gezellig op het terras prima
anuijten .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
We werden heel goed geholpen en de pannenkoeken waren heerlijk!
Heel vlot personeel!
Het was een keuzemenu waarbij je de pannenkoek kon kiezen uit het assortiment!
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken op het gezellige terras. De kinderen vermaken zich hier altijd prima. De bediening vind ik wisselend, de een is heel vriendelijk en heeft er oog voor, de ander veel minder.
karin V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Gezellig ingericht restaurant, levendig door de kinderen, maar dat weet je als je naar een pannenkoeken restaurant gaat, dus is te verwachten. Personeel uiterst vriendelijk, vraagt regelmatig of het goed is.
prijs-kwaliteit prima.. lekker gegeten
Daisy G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Super pannekoek restaurant met super vriendelijk (gemeend) personeel
Maartje K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijke pannenkoeken. Mooi buitenterras met speeltuin. Lekker rustig kunnen eten!
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Prima pannenkoeken restaurant. Ruim, veel mogelijkheden voor kinderen. Goed en vriendelijk personeel. Kaas, spek, ui pannenkoek uitstekend. Kaas heerlijk gegratineerd. Pannenkoek van mijn vrouw was ook goed. Banketbakkers room kon beter. Lekker ijs met verse aardbeien. Prima. Na afloop leuk gesprek met local hero Jan.
Trudi van B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Goede service, vriendelijk personeel en snelle bediening!! Mooie lokaties, zowel buiten als binnen!!!!! We gaan er zeker nog een keertje terug
Dan O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het is een gezellige plek voor ouders en kinderen. En bovendien niet zo duur voor wat je krijgt. Leuk en gezellig personeel doen er alles aan om het naar je zin te maken
camvanhaastert .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
heerlijk gegeten en goede service. wij gaan er graag naar toe met vrienden en kids. De gerechten voor de kinderen waren ook heel leuk en lekker
Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Lekkere pannenkoeken, veel keuze en vriendelijke bediening.
Super leuke activiteiten voor kinderen, daar is goed over nagedacht.
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Superavond gehad! Voor moederdag met mijn gezin uit eten. Eten was heerlijk (mexicaanse pannenkoek is een aanrader!) en de kinderen hebben ook genoten. Superleuke speelgelegenheid ook.