Pannenkoekenhuis Heesch

Osseweg 8 5384 NC Heesch Nederland Kaart

Over het restaurant Pannenkoekenhuis Heesch

Langs de doorgaande weg in Heesch vind je het Pannenkoekenhuis Heesch. Zoals de naam al doet vermoeden vind je hier overheerlijke huisgemaakte pannenkoeken die met veel liefde vers worden bereid. Van een standaard pannenkoek tot een heerlijke speciale pannenkoek met bijvoorbeeld kipsaté, je vind het allemaal hier. Met een zeer uitgebreide kaart en daarnaast ook nog diverse anderen gerechten kun je hier heerlijk genieten. Ook wanneer je een speciaal dieet hebt kun je dit aangeven en zal het personeel zorgen dat ook jij niks tekort komt. Voor de kinderen is er een speciale kleurwedstrijd, kleur je tekening zo mooi mogelijk in en maak kans op een mooie prijs. Daarnaast heeft Pannenkoekenhuis een mogelijkheid tot sparen van korting met een volle stempelkaart krijg je 10 euro korting op de volgende rekening. Het pannenkoekenhuis is goed te bereiken en heeft een ruime parkeergelegenheid ook in de omgeving zijn er diverse leuke bezienswaardigheden waardoor het zeker de moeite waard is eens het mooie Heesch te bezoeken. Naast pannenkoeken serveren ze diverse lekkere (voor)-gerechten.
Kijk ook es op www.debierapp.nl en kom tot de ontdekking dat ze ook meer dan 75 speciaalbieren op de kaart hebben staan!

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenhuis Heesch