Pannenkoekenhuis Hans en Grietje

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,8
Natasja H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Werkelijk heerlijk gegeten bij Hans en Grietje. De topper is voor de 'heksenpannenkoek'. Een heerlijke pannenkoek met Indisch eten erop.
Met de meeste recensies ben ik het niet eens. Iedere keer als ik daar kom is het personeel leuk en goedlachs en ik heb er niets op aan te merken.
Ben er vaak geweest en zal er nog vaak komen
Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Toen we binnen kwamen zag alles er leuk uit. De tafels en stoelen waren wel oncomfortabel en hobbelig. De pannenkoeken waren niet bijzonder, gewoon een pannenkoek met qat dingen erop gegooid. Veel keuze. Maar als de een zijn pannenkoek krijgt heeft de volgende hem al op. Bediening was slecht, ongeïnteresseerd en langzaam. Biertjes die niet kwamen opdagen en ik kreeg zelfs een glas bier door de serveerster over me heen. Geen sorry, alleen een beetje papier is wat ik kreeg om mezelf schoon te maken. Alles zat onder dus ik vroeg of ze de stomerijkosten van ten minste mijn jas wilde vergoeden maar daar zeiden ze niet aan te doen, tenzij het rode wijn was geweest. Ik kon hooguit een tegoedbon krijgen van 20 euro (meer dan gewone vergoeding van stomerijkosten) maar ik woon helaas anderhalf uur rijden er vandaan dus zal er, als ik nog zou willen, niet snel een tweede keer komen... Al met al een slechte ervaring, geen aanrader!
HD88 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Vanavond gegeten. Het duurde 1 uur voor we eten hadden. Eerst mijn dochter. Ze kreeg poffertjes die niet vers gemaakt leken. 5 min later kreeg mijn zoon zijn kinderpannenkoek. Het bakje waar hagelslag in zat was vies. Snoepjes waren hard. Gekleurde hagelslag en chocolade hagelslag door elkaar heen. Daarna kreeg mijn man zijn mexicaanse pannenkoek. Die ging redelijk. Als laatste kreeg ik de mijne en die was erg vies! Dit alles met ongev. 5-7 minuten er tussen geserveerd. Echt slecht!! Drinken moesten we om vragen. Werd niet verzorgt. Vroeger zat het hier bom vol. Nu totaal niet. Moesten nog 52,25 afrekenen. Schandalig. Wij gaan hier nooit meer heen en ik raad het ook iedereen af.

Terwijl wij al 1 uur aan het wachten waren liep de (enige) kok nog weg met zijn personeel. Hij zei ook nog heel rustig: "Komt er zo aan hoor!"..

Snap niet wat er met dit restaurant gebeurd is. Het doet zijn naam tekort en vernedered de verdere "Hans en Grietje" restaurants!!!