Pannenkoekenhuis Dutch Diner

Meent 20 3011 JJ Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenhuis Dutch Diner

Auke D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Ze kregen zesjes omdat ik er vaker heb gegeten en ik de pannenkoeken best lekker vind. Maar gisteren op pannenkoekendag zijn we weer gegaan. Maar helaas weg gegaan zonder te eten. Er stond nieuwe bediening en ze hadden werkelijk geen flauw idee waar ze mee bezig waren. We kregen wel al snel een drankje, maar daarna werden we vergeten en genegeerd. Toen we eindelijk konden bestellen kwam hij 10 min laten nogmaals vragen wat we besteld hadden. Toen zagen we vervolgens dat de kok met andere dingen bezig was en onze bestelling waarschijnlijk nog steeds niet had doorgekregen. Ik ben naar de kassa gelopen om af te rekenen. Het ventje had nog geeneens door dat ik nog niet gegeten had..gelukkig de kok/eigenaar wel. Ik hoefde dan ook mijn drankjes niet af te rekenen. Ik wil hem aanraden om net iets ouder peroneel te nemen of mensen met enige ervaring. Want twee beginners is mischien goedkoop qua loonkosten, maar dit kost je veel meer aan omzet. Erg jammer.
Liesbeth010 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
gisteren met 4 personen heerlijk gegeten bij dutch dinner het pannenkoekenhuis . onze kinderen en wij hebben heerlijk zitten smullen in dit prachtig verbouwde restaurant met gezellig uitzicht op de meent de bediening was erg attent wij komen hier beslist nog vaak terug