Pannenkoekenhuis de Zon

Woensdag t/m Zondag 12:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekenhuis de Zon

Dorathé H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Een gezellig restaurant, met prettige sfeer. Ruim opgezet. Niet te rumoerig. Bediening is zeer vriendelijk. Pannenkoeken zijn heerlijk. Niet te dik, knapperig. Voor de kinderen zijn de pannenkoeken extra dun. Leuk bedacht.
Johanna E.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Vanavond hebben we bij dit pannenkoekenhuis gegeten aangezien we gehoord hadden dat je hier goede pannenkoeken kunt eten. We hadden de Zon specialiteit pannenkoek met Ham, kaas, spek, ui, salami en champignons en één met appel en rozijnen. Deze waren allebei heerlijk. De kaas op de pannenkoek was lekker krokant en de pannenkoek was niet te dik. De bediening was erg vriendelijk. Voor kinderen is er een speeltuin achter het restaurant. Zeker een aanrader!
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Vandaag bij restaurant De Zon in Wehl gegeten met mijn ouders (beide 80 jaar) in huiskamer sfeer een overheerlijk goed gevulde pannenkoek gegeten samen met een perfect biertje van La Trappe. Dit restaurant is zeker een aanrader. Zeer goede kwaliteit, erg vriendelijke bediening en een ongedwongen sfeer. Perfecte plek voor een geweldige maaltijd.
Moniquevw .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Heerlijke pannenkoek gegeten gisteravond
Lekker dun met knapperig randje
Bediening erg vriendelijk en prijs is prima!!
Aanrader!!!!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Vandaag de verjaardag van mijn vader gevierd, leuk idee om met ook oudere mensen hier te eten. Tafel gereserveerd op een rustig plekje, en dat was helemaal in orde. Vriendelijke vlotte bediening. De pannenkoeken waren heerlijk, we hadden allemaal verschillende, met gember, met kaas en ananas, met spek kaas en ham, met kaas tomaat champignons noten, en spek kaas. Alles goed belegd en groot formaat. Dus kom met grote honger en je gaat voldaan van tafel. Restaurant is verdeeld in verschillende kleine ruimtes, gezellig ingericht. Ze gebruiken allemaal natuurproducten uit de regio, een hele goede zaak.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
We zijn gisteren als leuke afsluiter van de vakantie toch weer hier pannenkoeken wezen eten en deze keer beviel het goed (waardoor we nu wat meer aandacht hadden voor details)
De kaart is niet heel speciaal maar heeft voldoende keuze en voor ieder wat wils. Ik vond het bij ons voorafje, het tafelbroodje met kruidenboter, leuk dat je kleine broodjes kreeg ipv. stukjes stokbrood. Bij de pannenkoek proef (en zie je, 'het oog wil ook wat') de ambachtelijkheid van de ingrediënten. Tevens vond ik de pannenkoek beter en goed belegd. De zgn. Facebook-pannenkoek was erg smakelijk en een leuk idee als 'wisselende maand pannenkoek'. Mijn toetje, de appelkaneelmuffin met een bolletje kaneelijs, was een goede afsluiter om te eindigen met een volle buik.
Het restaurant is ruim en praktisch opgezet. Je kunt je er, zeker met een rolstoel, goed voortbewegen. Het is wel prettig dat het toilet een beugel heeft maar door het muurtje/ halletje ervoor is het wel lastiger om met je rolstoel direct bij het toilet te komen. Verder kreeg ik de indruk dat er met de plaatsing van de gasten bewust rekening gehouden werd met het type gast; gasten met kinderen in het achterste gedeelte nabij de speelruimte en de andere gasten in het voorste gedeelte zodat er meer privacy/ rust is. De aankleding is redelijk neutraal maar door enkele simpele details (bijv. een kleine muurdecoratie) toch gezellig.
Het personeel is vriendelijk (ook een keer tussendoor komen vragen of het smaakt en alles nog naar wens is) en alert (wat te drinken en de kaart aanbieden bij binnenkomst/ tafelplaatsing, oplettend genoeg of er nog behoefte is naar meer drankjes). Wat wij persoonlijk een minpuntje vinden (maar daarvoor zijn wij misschien nog niet genoeg gewend aan het 'sociale tijdperk') is dat de bestellingen opgenomen worden via een mobiele telefoon. Als ze dan een eindje verderop staan en met de telefoon bezig zijn is het niet duidelijk of het personeel nu bezig is met de klant (waar ik goeder trouw maar wel even vanuit ga) of dat ze aan het facebook'en/ twittteren oid. zijn.
Maar al met al heeft dit restaurant zich toch wel bewezen en komen we nog wel een keertje terug.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Omdat wij 9 jaar getrouwd waren wilde we dat vieren met een gezellig avondje pannenkoeken eten. Maar dat viel tegen. De pannenkoeken waren lekker, je proeft echt de ambachtelijkheid erin, al is de kaart niet zo bijzonder. Ze hebben wel een paar 'zonnige' pannenkoeken maar mijn 'zonnige' met brie vond ik, zeker gezien de prijs, te karig belegd (jammer).
De ambiance is netjes maar niet heel bijzonder.
De service/ bediening vonden wij echter slecht. Wij klagen niet gauw maar hier hebben we wat van gezegd omdat het geen goed deed voor ons 'avondje uit-plezier'. Goed, ze waren pas net geopend en het was druk (maar ja, als je het op een zondagavond nog niet druk hebt) maar dit werd ons te gek. Wij kregen een tafeltje aangeboden achterin de nis. Maar eenmaal bij de tafel was de bediening alweer vertrokken eer ons een drankje en/ of de kaart was aangeboden. Na een tijdje hebben we zelf maar om een drankje gevraagd maar ook nu was de bediening vlot weg en hadden we nog steeds geen kaart. Toen het drankje geleverd werd wist ik nog net op tijd aan de ober (voordat deze alweer omgedraaid was) om de kaart te VRAGEN. En ook gedurende onze pannenkoek viel ons op dat het rondlopende personeel weinig oplettend voor de klant was. Wij hebben gedurende het eten veel moeite moeten doen om de aandacht te krijgen om nog een drankje te bestellen (heel jammer want daar hadden ze er veel meer van kunnen slijten aan ons).
Daarnaast waren , op het moment dat wij een tafel in de nis kregen, de tafeltjes rondom ons heen bezet maar de meeste gasten vertrokken vrij vlug na elkaar. Echter de vieze tafeltjes werden niet opgeruimd. Er is nog wel een aantal keer personeel langs gekomen maar deze vertrokken dan weer met lege dienbladen. Toen er nieuwe gasten kwamen werden deze zelfs aan een 'vuile tafel' gezet. Nadat wij er uiteindelijk toch wat van gezegd hebben werd kwamen er wel de excuses maar werd er daarna nog niet bepaald 'hard gelopen' (en wat ze afruimde was nog steeds veel met 'halve' dienbladen).
Wij kregen dan ook de indruk dat het personeel erg rommelig en chaotisch aan het werk waren en dat er een soort sturing miste waardoor de klanten/ de service er een beetje bij in schoten.
Op deze manier is voor ons de lol eraf en komen we hier ook niet meer terug.