Pannenkoekenhuis de Waterpoort

Waterstraat 35 5301 AH Zaltbommel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenhuis de Waterpoort

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Een pannenkoek op z'n tijd even mag best wel, zeker na een dagje lekker fietsen in de Bommelerwaard.
We voelden ons zonder reservering ook welkom.We kozen een bijzondere pannenkoek, met appel en stoofpeertjes.Een heerlijke combinatie, zeker omdat de stoofpeertjes herinneringen ophaalden over de zondag in vroegere tijden.De jonge bediening was vriendelijk, de entourage zoals een pannenkoekenrestaurant behoort te zijn.
Pletnev .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Deze week gegeten bij De Waterpoort. Een gezellig pannenkoekenhuis met keurige bediening. Ook werd er heel snel geserveerd. Dit mag wel iets langzamer om zodoende nog iets meer de punten op de i te zetten: de warme kersen die ik had besteld waren nu lauw (waarschijnlijk kort in de magnetron gestaan) en het softijs zou ik vervangen door echt roomijs. Dat is veel lekkerder. Al met al wel een aanrader: de pannenkoek was top en de bediening heel aardig. Er is één nadeel dat de eigenaren direct zouden moeten ongedaan maken: niet de radio zo hard aanzetten. Gasten komen niet voor Q-music en willen rustig met elkaar kunnen praten. Zet dus geen harde muziek op maar rustige jazzmuziek of helemaal geen muziek. Als ze dit nog weten te realiseren komen wij zeker terug!
Fam_H .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Super gezellig restaurant. Snelle service en er is heel veel mogelijk.
Ook een aanrader met allergieën. Wel even van te voren bellen natuurlijk, maar dan kan ook bijna alles!
Christine89 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
No-nonsense pannenkoekenrestaurantje in een mooi oud pand. Pannenkoeken werden redelijk snel geserveerd. Er was een klein foutje gemaakt in de bestelling, waardoor mijn partner geen rozijnen op zijn pannenkoek had gekregen, maar deze fout werd goed hersteld. Bediening was vriendelijk en er was weinig aan te merken op de service. Al met al een prima prijs-kwalilteit verhouding en best een aanrader als je zin hebt in een pannenkoek.
Dick .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Zaterdag 7 juni met een hele groep (ca. 25) uit eten geweest en de pannenkoek was helaas deels zwart aan de onderkant. Ook staat er op de kaart pannenkoek met aardbeien en ijs en slagroom. Het ijs en de slagroom waren niet bijzonder, gewoon softijs en slagroom. De slagroom smaakte hetzelfde als uit een spuitbus.
Na een paar minuten is er niets meer van de slagroom over. Dit zou elk restaurant direct uit de keuken moeten verbannen!
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Tijdens een fietstocht in Zaltbommel neergestreken bij Pannekoekenhuis de Waterpoort. We hadden geen trek in een pannekoek en namen een pistoletje met gerookte Zalm en een pistoletje met Tonijnsalade. Er staan namelijk genoeg andere lunchgerechten op de kaart, zoals salades, diverse belegde broodjes, uitsmijters, tosti's en sate. We dronken er een ice tea en een biertje van de tap (Seizoensbier)bij. De Pistoletjes waren lekker vers en knapperig en het geheel zag er naar behoren uit. Over de zalm was er tevredenheid, echter de tonijnsalade, hoewel best smakelijk, leek zo uit een bakje Johma salade te komen. Als dat zo is dan is dat erg jammer, want met wat lekkere verse ingredienten heb je al snel een lekkere frisse tonijnsalade. Verder is de bediening erg attent en vriendelijk en ook de plek, een leuk knus terras in de oude poort, mag er wezen. Kortom best aan te raden maar de tonijnsalade zal ik er toch niet meer nemen, want dan is de 6,75 voor een broodje Johma salade wat te veel betaald.
Clemensbon .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
Op zoek naar een lunchkroegje kwamen we hier terecht. Je hoeft echt geen pannekoeken te eten. De Sla bij de lunch was zelfs heerlijk aangemaakt. Klasse! En geen problemen met een lactosevrij dieet. Prima service, altijd in de buurt maar niet opdringerig.
Etman .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Lekkere pannenkoeken gegeten , gastvrij ontvangen . Zelfs op een dinsdagavond was t er gezellig druk. Zeker een aanrader.
Tafeldier .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2013
Heerlijk ontspannen gegeten, fantastische zalmsalade, goede wijn (droge witte), oprechte aandacht en voortreffelijke pastei. Om nog eens terug te komen. Leuk terras, sfeervol en knus.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Een erg leuk restaurant in het mooie stadje Zaltbommel. Bij mooi weer lekker op het terras en anders in het gezellige restaurant.
Er is een ruime keuze aan pannenkoeken en ze zijn goed betaalbaar.
Wadden .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Heerlijk gegeten op het terras met uitzicht op het mooiste straatje van Zaltbommel. Bijzonder is de uitgebreide kaart waar je ook terecht kunt als je niet echt een liefhebber bent van pannenkoeken. De salades zijn mooi opgemaakt en ook de sate is perfect. Bediening attent!