Pannenkoekenhuis De Tijd

Erg voordelig
Erg kort
Micha E.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
leuk pannenkoekenhuis met mooi decoratie. aardige gastvrouw en leuke kok. pannenkoeken ook verkrijgbaar in eivrij, glutenvrij en lactosevrij. lekkere pannenkoeken en fijn dat de honden ook zonder probleem naar binnen mogen.
Mastenbroek .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Uiterst oubollige zaak. Alles kwam een beetje smoezelig over en primitief over. Een plastic Blokkermandje op tafel voor de suiker, stroop e.d. komt al niet fris over.
Pannenkoeken op zich wel lekker maar erg klein (terwijl wij de gewone maat besteld hadden). Totaal was onder de maat en bovendien nog eens duur ook. Een summiere pannenkoek voor 8 a 10 euro is absurd qua prijs.
Wat wel positief onderscheidend is is de actie die dit restaurant heeft om alle kinderen op het eiland in de gelegenheid te brengen om hun zwemdiploma te halen. Hiervoor betaal je 1 euro en mag je nog een cadeautje uitzoeken ook. Zeer sympathieke actie!
Wij zullen hier echter nooit meer gaan eten.
Lau R.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Mijn vriend en ik hebben hier geluncht met heerlijke pannekoeken en poffertjes. Erg fijn dat ze rekening houden met verschillende dieetwensen waardoor je je gerechtje bijvoorbeeld ook gluten-of lactosevrij kunt krijgen. Daarnaast een zeer uitgebreid assortiment aan pannenkoeken en een leuk interieur.

We werden geholpen door de eigenaar die gastvrij en vriendelijk was, komen in de zomer graag weer terug!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Hebben er een heerlijke pannenkoek gegeten. Zo maar een tussendoortje. Vriendelijke bediening door man en vrouw, zeker een aanrader.
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
We hebben gezellig op het terras gezeten en veel met de eigenaar gesproken.
Zeer aardige man en ook zijn vrouw die zich later bij ons voegde was een leuke gesprekspartner.
De pannenkoeken waren voortreffelijk en zeker groot genoeg om verzadigd weer te vertrekken.
Kortom een aanradertje.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Eigenaar stond zelf in de bediening en in de keuken. Hij was zelf niet echt vriendelijk aan tafel. Eten was oké, maar niet echt wat om over naar huis te schrijven.
Decor was heel oubollig en rommelig.
De volgende x halen wij een pannenkoek bij een strandtent.
Daphne K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Tijdens ons weekje Texel bij Pannenkoekenhuis De Tijd gegeten, honden zijn er meer dan welkom! Het ziet er wat rommelig/oudbollig uit. Het restaurant wordt gerund door een stel en zij verzorgen samen alles; mevrouw staat in de bediening en meneer in de keuken. Aardige mensen; doen erg hun best en zijn klantvriendelijk. Qua uitstraling passen ze wel bij het restaurant.. niet erg verzorgd en wat oudbollig. De pannenkoeken stelden niet heel veel voor. Niet beter dan hoe ik ze thuis zelf maak! Ook niet erg groot, we zouden er per persoon wel twee op kunnen. Wel oke gegeten en bediend, maar niet bijzonder!
Bruce67 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Grappig restaurant midden in De Koog, met allemaal verschillende klokken aan de wanden. Voor de rest is het erg oubollig. De eigenaar is heel vriendelijk. Veel keus in soorten pannenkoeken. De pannenkoeken zijn erg matig. Niet helemaal gaar, zodat het een meelbal in je mond wordt. Tip voor de eigenaar: Ik zou, als een kind een pannenkoek met ijs bestelt, het ijs apart in een schaaltje serveren en niet op een warme pannenkoek.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Hier eet je niet alleen een heerlijke pannenkoek, maar ook een voortreffelijke pizza. De bediening is erg vriendelijk en onze honden zijn meer dan welkom. Echt een aanrader !
Fam. B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2013
Bijzonder restaurant met al die klokken. Pannenkoeken waren heerlijk, bediening vriendelijk. Kortom: prima plekje voor een pannenkoekenrestaurant.
Mmdejong .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Donderdag 1 augustus hier voor mijn verjaardag gegeten. De dag ervoor waren ze, ivm het slechte weer, dicht. Op een niet al te druk terras een keuze gemaakt uit 1 van de vele soorten pannenkoeken. De keuze is reuze, als eerste een heerlijk half litertje bier besteld en een cola light voor mijn vrouw. De prijs van een halve liter is ten opzichte van de buren enorm betaalbaar. Na een overheerlijk ( kruiden en olie warm gebakken ) stokbroodje begonnen wij aan de pannenkoeken. We hebben genoten! Zo horen pannenkoeken te smaken! Inmiddels was het redelijk druk geworden in het restaurant en op het terras. De eigenaresse liep zich de benen uit het lijf! Na enkele biertjes, pannenkoeken en de heerlijke koffie toe hebben we na ruim 2 1/2 uur het terras verlaten. Complimenten voor de eigenaar en eigenaresse. Alles kan en alles mag op dit terras. Ga er heen en neem je tijd en geniet net zoals wij er van genoten hebben!!

Als iedere eigenaar van een restaurant zo zijn of haar best zou doen om zijn klanten te verzorgen / bedienen dan blijven de klanten binnen stromen.

Een aanrader voor oud en jong!! !! !!
Gerdien J.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013

Op iens gelezen dat het een 7.3 kreeg, dus dachten we, doen! We gingen er eten met ons zoontje van 16 maanden en ik 7 mnd zwanger. Het was al tegen 19:00 uur en we hadden echt trek, dus dachten we even snel een pannenkoek doen, altijd goed en snel..... We zaten er net en hadden wat te drinken besteld, komt er een vrouw binnen die vraagt of ze plek hebben voor 14 personen. Pffff ok, weg rust. Maar we zaten er al en zouden zo bestellen. Wij hadden een stokbroodje vooraf besteld en de pannenkoeken ook meteen, dus gevraagd of ze het in één keer wilde brengen, omdat het al laat was en die kleine en ik moesten echt wat eten. Komt t witte stokbrood, veel te zout en kruidig en overgoten met olie, maar geen pannenkoeken..... Mijn vriend vroeg na 15 min of de pannenkoeken al klaar waren, zegt het vrouwtje van de bediening doodleuk , oh maar we zijn nu eerst de bestelling van die groep aan het doen. Aaaaaaaaaah, dus toch!?! Heel irritant. We hadden nog zo gevraagd alles in één x te brengen, omdat wij de bui al zagen hangen. Zegt ze ook nog, nou, hij ziet er niet uit alsof hij wat tekort komt. We kregen om kwart voor 8 de pannenkoeken, maar die waren helemaal niet gaar en onze eetlust was totaal verdwenen. Er hing een bord bij de kassa met erop "be nice or go home" nou ik ben maar gauw naar buiten gegaan toen mijn mijn man de niet opgegeten pannenkoeken ging afrekenen, want ik was er helemaal klaar mee! En waarom zo'n bordje?? Slecht eten en super slechte bediening. Sorry, kan er niets anders van maken helaas!! Decor is wel geinig, al die klokken overal, maar als t koud is mogen de deuren van t terras dicht van mij, want we zaten er ook nog s met onze jas aan. Kortom, een dikke tegenvaller!
Jette M.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2013
Goede pannenkoeken voor een zeer vriendelijke prijs. De tent hangt vol met lelijke klokken en er wordt Amsterdamse muziek gedraaid. Super kitsch maar erg gezellig en sympathieke eigenaar. Jammer dat ze om giften kwamen vragen voor de plaatselijke jeugd, maar ach de pannenkoeken kosten bijna niets dus daar kom je ook wel weer overheen. Geweldig dat ze de pannenkoeken gluten en lactose vrij kunnen maken!!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2013
We hebben hier zitten smullen van de pannenkoeken.
Restaurant wordt gerund door gezellig stel.
Lekker relaxed en ongedwongen
Annemieke .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Een absolute afrader! Toen de pannenkoeken gebracht werden, viel ons als eerste de kleur op; wit/ bleek. Tijdens het doorsnijden werd duidelijk dat de pannenkoeken niet gaar waren. Dit werd bevestigd door de eerste hap: een niet gaar, naar bloem smakend papperig beslag.
Onze eetlust was direct weg, maar wij vroegen vriendelijk of de pannenkoeken nog wat langer gebakken mochten worden. Hier werd mopperig akkoord mee gegaan. Overigens was de vulling een tweede teleurstelling; zo zaten er bijvoorbeeld welgeteld 9 rozijnen op de pannenkoek.

Na 10 minuten kwamen de pannenkoeken terug en waarempel nog net zo bleek en papperig als daarvoor (met daarbij de opmerking dat ze niet langer in de pan konden, omdat ze anders aan zou branden). We waren perplex.
Met tegenzin begonnen we te eten, maar na enkele happen was de eetlust helemaal weg. De serveerster kwam al snel de (bijna hele) pannenkoeken ophalen. Ze ging boos in op onze opmerkingen van ontevredenheid. Het zou aan ons liggen en ze gaf een afwijzende blik. Ze kwam geeneens met een oplossing/ suggestie. We voelden ons niet serieus genomen en zeer onklantvriendelijk behandeld. Ze kwam al snel met de rekening en verwachtte het hele bedrag. Dit weigerden we, maar ze hield voet bij stuk. Ze gaf een aantal gemene sneren en daar eindigde het mee.

Onze magen waren natuurlijk nog lang niet gevuld en vervolgens hebben we heerlijk bij een ander restaurant in de straat gegeten, wat prima was.