Pannenkoekenhuis De Spiegelkamer

Spiegelstraat 9 1405 HV Bussum Nederland Kaart

Over het restaurant Pannenkoekenhuis De Spiegelkamer

Van pannenkoek tot dagschotel

Bovenaan de menukaart staan uiteraard de overheerlijke pannenkoeken die hier als zoete broodjes over de toonbank gaan. Maar vind je het gek? Ouderwets lekker, in een modern jasje. Natuurlijk hebben ze hier ook rekening gehouden met gasten die geen zin hebben in een pannenkoek. Smaakmakende dagschotels vullen de specialiteit van dit restaurant naadloos aan!

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenhuis De Spiegelkamer

Kees O.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Efraim D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Vandaag voor de tweede keer bij de spiegelkamer is vakantie veilingen gegeten. Net als vorige keer het onbeperkt pannenkoeken arrangement. Ook dit keer waren de pannenkoeken weer top en (zoals het hoort) met de hand (en niet in zo'n ronddraaiende straat) gemaakt.

Zeer leuke locatie midden in Bussum attente en snelle bediening. Helemaal top dus!
KAREL K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Goed eten in leuke omgeving en vriendelijke bediening
Me W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Van de 6 pannenkoeken die we hebben gegeten waren er maar 2 echt lekker. Daarnaast werd er aan het eind extra kosten in rekening gebracht zonder reden toen we een pannenkoek wilde meenemen. Er was geen stroop, suiker of poedersuiker te vinden. Later bleek dat ze dit niet meer op tafel zetten omdat iedereen het op eet... Gek hè, in een pannenkoeken restaurant? Tegen extra betaling wilden ze dit wel geven... Ook was het een kleine ruimte waar veel echo was. Hierdoor was het lastig om elkaar te verstaan. Complete afrader dus!!!
Margriet P.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Prima restaurant
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Via Google zoekend op pannenkoeken Bussum hier terecht gekomen. Heerlijke pannenkoeken. Prima service. Mooi ingerichte zaak. Zeker een aanrader.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Enorm gezellig en knus restaurant! Service is super en zeker een aanrader. Pannenkoeken zijn zeer goed, en met liefde gemaakt!
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij hadden een bon van vakantieveilingen. We gingen eten in een pannenkoekenrestaurant dan ga je er vanuit dat ze vriendelijk zijn , ze er kunnen spelen. Niks van dat alles. Chagerijnige blikken kregen we. Ze moesten stoppen met de ballon. En die leggen ze er zelf neer in een mand bij de deur. En van 1 gast kregen we ook commentaar dat ze twee stappen moest omlopen omdat 1 vd kinderen op de grond aan het kleuren was.....
Waar zit je verstand? Ga dan naar een luxer restaurant!
Ik kom hier niet meer terug. Voor de kinderen geen aanrader
Huub H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Kipsate genomen, was prima maar niet bijzonder.
Pascalle V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Vandaag een high tea gedaan samen met mijn dochter (die had dit gewonnen met een prijsvraag)! Vier gangen high tea gehad......zo bijzonder. Ik ga hier niet alles verklappen wat je precies voorgeschoteld krijgt, maar hartig en zoet zijn zeer aan elkaar gewaagd. En alles is zelfgemaakt.......waar is dat nog? Al met al een zeer goede indruk gekregen van De Spiegelkamer..............voor herhaling vatbaar!!!!
Ilse O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hebben geluncht met onze kleinzoon . Wat een gezellig restaurant en de service was super. Zeker een aanrader en we komen nog een keer terug.
sandra H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
gezellig familie restaurant, niet al te duur. leuk voor kinderen( spelletjes)
pannenkoeken zijn lekker, maar niet heel bijzonder. alleen jammer dat de banaan niet mee gebakken werd, maar er gewoon op lag in plakjes…maar dat weten we dan voor de volgende keer.
G V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Pannenkoeken niet heel bijzonder. Kleurplaten kids met potloden.
Rosanne R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Lijkt van buiten klein, maar binnen is het heel ruim en licht! Het personeel is heel aardig en gezellig, maar het had mij wel ietsje minder vaak aan de tafel gemogen. Service daarbuiten is top, je kan ze alles vragen qua eten en drinken en voor kinderen is er genoeg te doen.
Erg leuk en snel voor een prima prijs. En de pannenkoeken waren precies goed!

Kies eens voor de kwarksensatie als toetje, de kwark is huisgemaakt en heel erg lekker romig!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Een wat late lunch, dus met veel trek binnengestapt. Dat kwam helemaal goed. Wat kwam er zoal op tafel? Lekkere zelfgemaakte tomatensoep (niet van dat zoete fabrieksspul),een uitbundige boerenpannenkoek met heel veel groente, en voor de jongste die niet kon kiezen, op verzoek, een half om half pannenkoek met 2 soorten zoet beleg. De oudste, bijna 90, zat echt te smullen van een, ook op verzoek, qua grootte wat aangepaste rosbiefsalade met een huisgemaakte honingmosterdressing. Als toetje een pannenkoek boerenjongens en een Mandy's Chocodroom om samen te delen. Hartstikke vriendelijke mensen, heel betaalbaar, prijs-kwaliteit verhouding helemaal goed. Dus zeer voldaan vertrokken. Tip: doen!
Trees R.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Na eerst op Iens de recensies gelezen te hebben, samen met m'n zoon van 23, een vriend van hem en ons hondje Luna gisteren op 1ste pinksterdag hier heerlijke pannenkoeken gegeten.
Overheerlijke pannenkoeken, zowel de hartige als de zoete. We bestelden friet voor Luna en er werd keurig netjes gevraagd of we slechts wat frietjes of een hele portie wilden, dit omdat ze voor een paar frietjes de portie niet in rekening wilden brengen. Zeer attent! De prijzen zijn hier erg goed. Kopje koffie/thee voor € 2,00 kom je niet veel meer tegen.
Zeer vriendelijke bediening en een sfeervolle, knus decor. Er hangt hier een zeer goede vibe.
De Spiegelkamer is voor ons zeer zeker voor herhaling vatbaar!
MartR .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Ja, het is altijd moeilijk iets te vinden, indien een restaurant eenvoudige gerechten op de kaart heeft staan. Laat ik het zo zeggen, de borrelhapjes waren uitstekend, de maaltijdsalade was uitstekend, de satéschotel was uitstekend, het chocolademoussetoetje perfect en het kwarktoetje prima. De bediening buitengewoon vriendelijk en attent aan de ene kant, anderszijds wat onbeholpen, maar dat was niet storend. Het vele glasinloodwerk gaf een aangename sfeer aan het geheel. De prijs-kwaliteitverhouding ook uitstekend. Kortom een ware aanwinst voor Bussum en een aanrader voor een ieder die een eenvoudige doch voedzame maaltijd kan waarderen.
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Na hier een paar keer koffie te hebben gedronken, zijn we vanavond voor het avondeten gebleven. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De pannenkoeken waren lekker en de patatjes die wij er los bijhadden ook. Ik was aangenaam verrast! Zeker een aanrader om een hapje te eten, vooral als je een goede pannenkoek kan waarderen.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Vanmiddag met vrouw wezen lunchen bij de Spiegelkamer. Een aangename verrassing. Allereerst is de ambiance erg leuk, mooi klassiek. Het brood met de tappenade e.d is normaal niet erg spannend, maar met name de tappenade was erg goed. Bij navragen bleek deze zelf gemaakt. Daar scoor je bij ons punten mee! De pannenkoeken waren gelukkig mooi dun en vers. Alhoewel ik graag de ananas meegebakken had gezien, vond mijn vrouw het juist lekker dat dat niet geval was. Al met al gewoon een prima pannekoek. Als dessert een eigengemaakte chocolademouse: weer extra punten dus.
Voor ons een tent om vaker heen te gaan. Vriendelijke bediening, goed eten en ruime parkeergelegenheid op twee minuten loopafstand.
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Wat een gezellig, sfeervol restaurant. Echt een aanrader. Liefelijk en kleinschalig. Eten zeer goed (pannenkoek en biefstuk op), beiden zeer goed bereid. Bijzonder vriendelijk personeel.