Pannenkoekenhuis De Spiegelkamer

Spiegelstraat 9 1405 HV Bussum Nederland Kaart

Over restaurant Pannenkoekenhuis De Spiegelkamer

Van pannenkoek tot dagschotel

Bovenaan de menukaart staan uiteraard de overheerlijke pannenkoeken die hier als zoete broodjes over de toonbank gaan. Maar vind je het gek? Ouderwets lekker, in een modern jasje. Natuurlijk hebben ze hier ook rekening gehouden met gasten die geen zin hebben in een pannenkoek. Smaakmakende dagschotels vullen de specialiteit van dit restaurant naadloos aan!

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenhuis De Spiegelkamer

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag
- High Tea 11:00 - 16:00
Vrijdag t/m Zondag
- High Tea 11:00 - 16:00

Huub H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Kipsate genomen, was prima maar niet bijzonder.
Pascalle V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Vandaag een high tea gedaan samen met mijn dochter (die had dit gewonnen met een prijsvraag)! Vier gangen high tea gehad......zo bijzonder. Ik ga hier niet alles verklappen wat je precies voorgeschoteld krijgt, maar hartig en zoet zijn zeer aan elkaar gewaagd. En alles is zelfgemaakt.......waar is dat nog? Al met al een zeer goede indruk gekregen van De Spiegelkamer..............voor herhaling vatbaar!!!!
Ilse O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hebben geluncht met onze kleinzoon . Wat een gezellig restaurant en de service was super. Zeker een aanrader en we komen nog een keer terug.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
gezellig familie restaurant, niet al te duur. leuk voor kinderen( spelletjes)
pannenkoeken zijn lekker, maar niet heel bijzonder. alleen jammer dat de banaan niet mee gebakken werd, maar er gewoon op lag in plakjes…maar dat weten we dan voor de volgende keer.
G V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Pannenkoeken niet heel bijzonder. Kleurplaten kids met potloden.
Rosanne R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Lijkt van buiten klein, maar binnen is het heel ruim en licht! Het personeel is heel aardig en gezellig, maar het had mij wel ietsje minder vaak aan de tafel gemogen. Service daarbuiten is top, je kan ze alles vragen qua eten en drinken en voor kinderen is er genoeg te doen.
Erg leuk en snel voor een prima prijs. En de pannenkoeken waren precies goed!

Kies eens voor de kwarksensatie als toetje, de kwark is huisgemaakt en heel erg lekker romig!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Een wat late lunch, dus met veel trek binnengestapt. Dat kwam helemaal goed. Wat kwam er zoal op tafel? Lekkere zelfgemaakte tomatensoep (niet van dat zoete fabrieksspul),een uitbundige boerenpannenkoek met heel veel groente, en voor de jongste die niet kon kiezen, op verzoek, een half om half pannenkoek met 2 soorten zoet beleg. De oudste, bijna 90, zat echt te smullen van een, ook op verzoek, qua grootte wat aangepaste rosbiefsalade met een huisgemaakte honingmosterdressing. Als toetje een pannenkoek boerenjongens en een Mandy's Chocodroom om samen te delen. Hartstikke vriendelijke mensen, heel betaalbaar, prijs-kwaliteit verhouding helemaal goed. Dus zeer voldaan vertrokken. Tip: doen!
Trees R.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Na eerst op Iens de recensies gelezen te hebben, samen met m'n zoon van 23, een vriend van hem en ons hondje Luna gisteren op 1ste pinksterdag hier heerlijke pannenkoeken gegeten.
Overheerlijke pannenkoeken, zowel de hartige als de zoete. We bestelden friet voor Luna en er werd keurig netjes gevraagd of we slechts wat frietjes of een hele portie wilden, dit omdat ze voor een paar frietjes de portie niet in rekening wilden brengen. Zeer attent! De prijzen zijn hier erg goed. Kopje koffie/thee voor € 2,00 kom je niet veel meer tegen.
Zeer vriendelijke bediening en een sfeervolle, knus decor. Er hangt hier een zeer goede vibe.
De Spiegelkamer is voor ons zeer zeker voor herhaling vatbaar!
MartR .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Ja, het is altijd moeilijk iets te vinden, indien een restaurant eenvoudige gerechten op de kaart heeft staan. Laat ik het zo zeggen, de borrelhapjes waren uitstekend, de maaltijdsalade was uitstekend, de satéschotel was uitstekend, het chocolademoussetoetje perfect en het kwarktoetje prima. De bediening buitengewoon vriendelijk en attent aan de ene kant, anderszijds wat onbeholpen, maar dat was niet storend. Het vele glasinloodwerk gaf een aangename sfeer aan het geheel. De prijs-kwaliteitverhouding ook uitstekend. Kortom een ware aanwinst voor Bussum en een aanrader voor een ieder die een eenvoudige doch voedzame maaltijd kan waarderen.
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Na hier een paar keer koffie te hebben gedronken, zijn we vanavond voor het avondeten gebleven. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De pannenkoeken waren lekker en de patatjes die wij er los bijhadden ook. Ik was aangenaam verrast! Zeker een aanrader om een hapje te eten, vooral als je een goede pannenkoek kan waarderen.
Mharda .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Vanmiddag met vrouw wezen lunchen bij de Spiegelkamer. Een aangename verrassing. Allereerst is de ambiance erg leuk, mooi klassiek. Het brood met de tappenade e.d is normaal niet erg spannend, maar met name de tappenade was erg goed. Bij navragen bleek deze zelf gemaakt. Daar scoor je bij ons punten mee! De pannenkoeken waren gelukkig mooi dun en vers. Alhoewel ik graag de ananas meegebakken had gezien, vond mijn vrouw het juist lekker dat dat niet geval was. Al met al gewoon een prima pannekoek. Als dessert een eigengemaakte chocolademouse: weer extra punten dus.
Voor ons een tent om vaker heen te gaan. Vriendelijke bediening, goed eten en ruime parkeergelegenheid op twee minuten loopafstand.
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Wat een gezellig, sfeervol restaurant. Echt een aanrader. Liefelijk en kleinschalig. Eten zeer goed (pannenkoek en biefstuk op), beiden zeer goed bereid. Bijzonder vriendelijk personeel.
Anoekdonkers .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Samen met mijn zoon (8) gaan eten bij De Spiegelkamer. Ik een pannenkoek 'Luxe hartig' met tonijn en hij een pannenkoek met kersen, ijs en slagroom. Mijn pannenkoek was lekker, maar absoluut niet bijzonder: Tonijnsalade, ui ringen en tomaat. Mijn zoon had helaas de verkeerde keuze gemaakt, de kersen waren mierzoet, te zoet... De serveerster zei nog 'Als hij m bij mij had besteld had ik deze pannenkoek afgeraden voor hem. Het is echt een ouderwetse pannenkoek die kinderen vaak niet lekker vinden'. Hij heeft zijn pannenkoek verder laten staan en heeft nog een tomatensoep genomen. De soep was 'gewoon' soep, in een kom.... zonder broodje of iets dergelijks. Jammer... Dus al met al: Niet slecht, maar ik kies voortaan een ander pannenkoekenhuis... Jammer....
De aankleding en inrichting is stijlvol, mooier dan de meeste pannenkoekenhuizen!
Karinvanbasten .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Een heel warm welkom. Ontzettend gezellige sfeer. Zeer gastvrij en vriendelijke mensen . Lekker eten, zalige pannenkoeken. Voor herhaling vatbaar. Bedankt voor de gezelligheid. Familie van Basten
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Perfect tentje om gezellig wat te eten. Dit familie restaurant wil de ouderwets lekkere Hollandse keuken serveren en dat doen ze dan ook.
Alles zelf gemaakt, en dat proef je!!! Pannenkoeken waren geweldig en niet vet!!! Dessert homemade kwark met verse rode vruchten en zeer smakelijke koekkruim ( zelfgemaakt). Echt lekker!!
Kortom een tentje in Bussum dat echt de moeite waard is omdat het eten gewoon goed is, de entourage heel knus en schoon en de bediening zeer vriendelijk. Prijs kwaliteit is buitengewoon goed. Complimenten.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Wat een heerlijke plek om een pannenkoek te eten! We waren hier op woensdag om 18.30 en de enigen, maar hebben echt genoten. Heerlijke pannenkoek voor mijn zoontje en een sate met heerlijke frites en verse salade. Fijn dat ik gewoon een glas water mocht bestellen. Koffie verkeerd en kinderijsje waren ook prima! Aanrader om lekker ongedwongen te eten voor een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Rudy D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Wij hebben alledrie een pannenkoek besteld. Die waren uitstekend gebakken, met royaal kaas en heerlijk spek. De bediening was erg goed, en zeker omdat het niet druk was; dan zakt het tempo vaak in. De sfeer was prettig in het moderne, nieuwe ?, interieur.
Er is veel meer te bestellen dan alleen pannekoeken.
In deze vorm bestaat deze zaak sinds Mei 2015, maar alles loopt op rolletjes.
SandraJamie .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
We hadden sate met patat en biefstuk met patat. Beide gerechten waren heerlijk. En de bediening was super vriendelijk. Heerlijke avond gehad.
Xzebition .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Ik heb afgelopen zondag 15-11-2015 heerlijk gegeten bij dit pittoreske en gezellige pannenkoekenhuis. Mijn partner, ik en de kinderen werden op onze wenken bediend. Het personeel serveerde met een glimlach en de sfeer onderling bij het personeel was goed. De pannenkoeken waren heerlijk en de biefstuk was perfect. Ik zal hier zeker naar terugkeren mochten we ons weer in de omgeving van Bussum begeven.
Rijst E.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Ik heb samen met mijn vriendin en 2 kinderen gegeten. De pannekoeken waren erg smaakvol en de verse patat is echt een aanrader. Ook voor de kinderen was het zeer geslaagd, mede door de goede en attente bediening. De Spiegelkamer ziet er ook fris en gezellig uit!