Pannenkoekenhuis De Snippenhof

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenhuis De Snippenhof

Bienneke .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Gezellig restaurant.
Ruime plaatsen en erg kindvriendelijk en ook als je een beperking hebt.
Personeel snel en behulpzaam.
Lekker gegeten, redelijke prijzen. Pannenkoeken zijn van een normaal formaat en goed gebakken.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Wat ontzettend jammer dat men zo weinig aandacht besteedt aan de instructie van het jonge personeel. Aan vriendelijkheid ontbreekt het niet maar er is totaal geen inzicht hoe je handig en efficiënt werkt. De pannenkoek was niet gaar. Je moet hier in ieder geval niet komen met een gezelschap en in het weekend.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Zojuist weer heerlijk gegeten bij een van onze favoriete, en zeer aanbevelenswaardige pannenkoekenrestaurants.
Je proeft (en ziet) dat de pannenkoeken ambachtelijk gebakken zijn. Bovendien zijn de pannenkoeken zeer rijkelijk en smaakvol belegd voor een schappelijke prijs.
De bediening is vriendelijk en erg oplettend. Ook duurt het uitserveren van de gerechten niet lang en volgen de verschillende 'gangen' elkaar met gepaste tussenpozen op.
De ambiance ziet er gezellig uit en is ruim opgezet (wat ik als rolstoeler zeer kan waarderen). Ook het feit dat er een goed bereikbaar en ruim opgezet invalidentoilet aanwezig is maakt het een erg prettig restaurant om te komen.
Wat ons betreft een echte aanrader
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Eerst moesten we exorbitant lang wachten bij Pannenkoekenhuis De Snippenhof voordat onze pannenkoeken kwamen. Rondom ons kregen mensen die later waren binnengekomen veel eerder hun pannenkoek. Volgens de juffrouw in de bediening kwam dat omdat we met een "groep" van acht mensen waren. Vreemde redenering. Na heel veel geduld en inmiddels met een paar kinderen die al ietwat baldadig begonnen te worden komen dan toch de pannenkoeken. Verbazingwekkend krijg ik een ongare deeglap geserveerd, best bijzonder na zo'n lange garingstijd. De juffrouw in de bediening kijkt mij glazig aan wanneer ik mijn beklag doe, pas als ik aan tafel met mijn vinger door het bijna vloeibare beslag binnenin mijn pannenkoek roer is zij overtuigd hem mee terug naar de keuken te nemen. Ze komt vervolgens terug uit de keuken met de melding dat dit normaal is omdat de plakken ham zoveel water afgeven. Dit was overigens de tweede keer bij deze eetgelegenheid dat ik een pannenkoek naar de keuken heb moeten terugsturen, vermoedelijk ook de laatste keer.