Pannenkoekenhuis De Rode Haktol

Nieuwedijk 37 5688 LK Oirschot Nederland Kaart

Over het restaurant Pannenkoekenhuis De Rode Haktol

Welkom bij Pannenkoekenrestaurant De Rode Haktol! Een oude koeienstal die is omgetoverd tot een sfeervol restaurant. Kom gezellig bij ons langs voor een diner voor twee of met grote groepen. Maak keuze uit maar liefst 240 soorten pannenkoeken en maak er een leuke avond van! Ook kun je bij ons genieten van een lekkere lunch. De Rode Haktol is gelegen in een mooie, rustige omgeving. De grote tuin is zeer geschikt voor kinderen om na het eten lekker in te spelen terwijl de ouders nog even na borrelen. Ons gastvrije team kijkt er naar uit je te ontvangen!

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenhuis De Rode Haktol

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 19:00

9,1
9,1
Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekenhuis De Rode Haktol

G. G.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Mijn vriendin en ik reden hier met toeval langs rond lunchtijd en stopten er voor een pannenkoek.
Naast pannenkoekoen zijn er ook andere lunchgerechten te krijgen, maar wij hadden trek in een pannenkoek. Dachten wij....
Erg leuk is dat de mogelijkheid om te kiezen voor 3 minipannenkoekjes met verschillende smaken. Daarvoor hebben wij hekozen. Het smaakte top!!!!
Zeker voor herhaling vatbaar!!!!
Hettie S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
We eten er vaak met volwassenen. Als traditie van vroeger uit op tweede kerstdag. We zijn altijd erg tevreden en blijven de traditie dus voortzettend.
JansenenJanssen .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We waren de maandag hiervoor in de buurt van Oirschot, waar we kampeerden, op zoek naar een eetgelegenheid geschikt voor onze kleinzoon van bijna 7. Dat viel nog niet mee. Vrijwel alles was dicht. Dat had ik niet verwacht in de vakantieperiode. Daarom zijn we donderdag maar weer terug gegaan en we waren niet de enigen. Dat is voor ons altijd een goed teken.

Voor ons als placemat een kaartje van de omgeving (handig) en voor de kleine man de bekende kleurplaat, maar dat werkt goed, dus hou het er vooral in.

We bestelden
1 grotemensenpannenkoek Gamba’s, kaas, chili-saus
3 kinderpannenkoeken: Ham en kaas, Vleesragout, Kersen en poedersuiker

De hoeveelheden zijn ruim voldoende en ze smaakten alle 4 prima.
Ook de droge witte wijn was in orde en het was ook nog eens een lekker vol glas.
De bediening door met name jonge dames is prettig. Dat past volgens mij goed bij het publiek wat hier komt.
Bij de kinderpannenkoeken ontvang je 2 munten. Hiervoor kun je een cadeautje uitzoeken.
Dat is een schot in de roos.
Beard .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Met een klein kind en 2 andere volwassenen hier op een zondagmiddag gaan eten. Ondanks het slechte weer een goede tafel gekregen nabij kinderspeelruimte. Ideaal voor kleine kroost om zich te vermaken. Restaurant heeft uitgebreide pannekoek- en bierkaart. Bijzondere combinatie en prima diner gehad.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Leuk restaurant met grappige aankleding. Personeel heel vriendelijk, maar niet zo snel. Eten was echt heel lekker. 1 van de betere pannenkoekenrestaurants.
Hester E.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Vanavond een pannenkoek wezen eten bij de Rode Haktol na een wandeling in het gebied. Veel keus aan drank (lekker bokbiertje) en pannenkoeken. Wij gingen voor een simpele met spek en een met spek en kaas. Het duurde lang voordat de bestelling kwam. De pannenkoek was dik en leek ook niet gebakken in een pan (maar onder hittebron?). De bacon was te hard, taai en zout. De pannenkoek zelf was niet smakelijk. Er zat te veel geraspte kaas op de pannenkoek welke hard was en met name smakeloos. Kortom de meest teleurstellende pannenkoek gegeten in een restaurant. De pannenkoek met spek was 8,70€ en spek en kaas 10,70€ dus nog best prijzig ook. Service was ontzettend vriendelijk. In de ruimte zelf stond de verwarming veels te hoog, decor niet onze smaak. Geen aanrader.
An D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Hebben heerlijk buitengezeten. Werden totaal niet gehaast. Pannekoek met garnalen, was heerlijk. Voor ons dames van in de tachtig meer als genoeg. De portie poffertjes daarna konden we echt niet op. Vreselijk vriendelijke bediening.