Pannenkoekenhuis De Rithse Hoeve

Service7,3/10
Decor7,1/10
Elard V. Meesterproever (25 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Met een gezelschap een pannenkoek eten in Rithse Hoeve. Ik ben gegaan voor de "Rithse pannenkoek". De pannenkoek was naturel gebakken met ui, champignons, ham en spek erboven opgelegd en daarna de kaas gesmolten. De smaak was zeker niet slecht, maar doordat het erop gelegd was na het bakken , miste je gewoon smaak. De pannenkoeken van de rest van het gezelschap waren wisselend van lekker tot niet bijzonder. Positief was dat de borden warm waren en de schenkflessen stroop. De bediening was niet heel vriendelijk en had ook nog eens een slechte timing voor wat betreft het vragen of we nog wat wilde drinken (eerste moesten we er zelf om vragen, en daarna kwamen ze vragen toen iedereen nog halfvolle glazen had). De parkeerplaats leek trouwens wel een stormbaan en is niet goed voor je wielophanging.
Henk D. Fijnproever (3 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Pannekoek, hoe eenvoudig kan je het hebben, zag eruit als een groot bierviltje, de smaak was ook zo! Het excuus was dat er maar een chef aanwezig was, maar dat is niet het probleem van de gast maar van het management.
Jansjesmit . Proever (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Wij komen vaker bij De Rithse Hoeve! De kids spelen lekker buiten of binnen bij slecht weer en wij kiezen altijd een lekker speciaalbier van de speciale lijst voor Papa's... Zelf kies ik altijd voor de pannenkoek met geitenkaas, spek en appel, die is zo lekker! Mijn man neemt meestal een biefstukje of saté. De kinderen krijgen altijd op het eind een kanootje uit de winkel, wat natuurlijk altijd leuk is. Wij gaan komende zomer zeker op het terras zitten!
Maidenofmay . Meesterproever (77 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Met onze tweejarige naar het pannenkoekenhuis. Mooi terras waar je lekker kunt zitten. Er was een aftands speeltuintje bij, met merendeels kapotte spullen. Binnen zag het er goed uit. Ik had verwacht dat er bij zo'n op kinderen gericht restaurant wel een stoelverhoger of klein bestek zou zijn, maar dat was niet zo of het werd ons althans niet aangeboden. Het meisje dat ons bediende leek net nieuw, ze stond pal naast onze tafel rond te kijken maar kwam niet op het idee om te vragen of we iets wilden drinken of bestellen. Daarna kwam er bedienend personeel dat wel attent en vriendelijk was. Ik vond mijn pannenkoek met kaas en spek helaas niet zo lekker, terwijl er toch niet veel aan te verprutsen valt zou je denken. De naturel pannenkoek voor de kleine was prima. Ze zouden beter echte schenkstroop op tafel kunnen zetten, want wat er nu staat smaakt nergens naar. Kortom: ondanks de duidelijk goede bedoelingen gaan we gaan volgende keer ergens anders heen.
Prippiepastel . Fijnproever (2 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
Heerlijk eten, bediening jong maar super lief en enthousiast, decor boerderij met een leuke binnen en buiten speelplaats. Super ook zonder kinderen. Want de kinderen zaten elke keer in de speelkamer.
P. V. Meesterproever (30 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Een leuk restaurant. Er is genoeg speelgelegenheid voor de kleinste gasten. Zowel binnen als buiten. Zowel voor de kleintjes als voor de iets grotere. Genoeg keus op de kaart. De pannenkoeken zijn niet al te duur en voor de kleintjes is er een menu voor rond de €5,- Voor de volwassenen is er volop keuze in lekker combinatie pannenkoeken. Dus ook een met ui, tomaat en kaas. Maar er staan ook andere lekkere dingen op het menu zoals sate of biefstuk. Als je hebt betaald krijgen de kleintjes nog muntjes waar ze in het winkeltje nog iets kunnen halen. Bij ons altijd een groot succes