Pannenkoekenhuis de Ontdekking

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekenhuis de Ontdekking

Frans V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Salade met garnalenkroketjes. Weinig bijzonders voor de prijs. Maar goed, prachtlocatie. Op twee van de te lang gebakken kroketjes zat wat meegebakken vershoudfolie. Indruk dat er geen professionele kok in de keuken staat. Was tevens mijn laatste bezoek.
Marjolein E.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Echt een pannenkoeken restaurant, prima met kinderen, genoeg entertainment aanwezig, bij goed weer buiten en bij slecht weer buiten. Creatieve pannenkoeken met veel keuze uit zoet en hartig,
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
De diverse pannenkoeken smaakten goed, hoewel de pannenkoek zelf wel wat steviger mag.
Helaas schortte er wel het nodige aan de bediening.
Voor 1 persoon kwam de pannenkoek niet. Iedereen had hem al op maar die ene moest nog komen. Toch was men er van op de hoogte want enige tijd tevoren was men nog langsgekomen met de bestelling met de vraag wie een bepaalde pannenkoek had besteld. Ook bij detafel naast ons ging het nodige mis. En toch was het er niet druk!
Bij de bestelling werd er aangegeven, dat 1 van de kinderen jarig was. Je zou verwachten dat het betreffende kind werd gefeliciteerd. Niet dus.
Gevraagd werd om bij het dessert aandacht aan de verjaardag te besteden. Het dessert werd opgediend. Dus gevraagd waar de aandacht daarvoor was. Die zou alsnog komen. Een aangestoken fonteintje. Volgens mij komt het anders over als het tegelijkertijd komt.
Het verrassingsdessert viel tegen. Weinig verrassing.
Harald V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Wat een teleurstellende ervaring bij De Ontdekking. We allemaal pannenkoeken besteld en 1 persoon soep, maar de bediening had niet begrepen dat dat dus tegelijk mocht, waardoor we de pannenkoeken een kwartier na de soep kwamen. De pannenkoeken smaakten werkelijk nergens naar; wat een flauwe hap. Zelfs het brood bij de 'instant' soep was klef. We moesten de bediening zelf vragen naar de dukaten bij het kindermenu en onderweg naar huis bedachten we dat we het ijsje van het kindermenu zijn vergeten, maar de bediening had dat dus ook niet in de gaten.

De lokatie is prima, als je het matige eten voor lief neemt.
Arco S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
De speciale pannenkoeken zijn matig.. ik had een mexicaanse.. was niet bijzonder. Ook Franse pannenkoek met geitenkaas was matig.
De pannenkoeken van de kinderen (gewoon met suiker) waren goed.

paar weken ervoor ook gegeten en had ik een pannenkoek met banaan... lekker !

Restaurant was ook erg vol, maar bediening had het prima onder controle !

Leuke ook voor kinderen om buiten en binnen te spelen
jhavenaar .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Voor kinderen is dit -zeker met mooi weer- een super restaurant. Echt veel buiten te spelen en op wat fietsjes na is het allemaal nieuw of goed onderhouden. Ook binnen kunnen de kinderen zich op een speelzolder prima vermaken.

De pannenkoeken smaakte lekker, maar niet naar pannenkoek. Eerder een soort wafelbeslag dat in een pannenkoekmachine was gemaakt. Ze hadden ook geen pannenkoektextuur van buiten of binnen. Maar ze waren best lekker.

De geitenkaassalade die bijna 10 euro kostte was erg karig. Een grote plak kaas, een klein hoopje sla, maar wel 3 sausjes. Dus voor elk blaadje sla een sausje.

Er zouden meer vegetarische luxe pannenkoeken op de kaart mogen. Mijn soep (uien) had toch spekjes en bij de buren hadden ze aspergesoep zonder asperge omdat de asperge bij het vlees al gemengd was. Beetje jammer. Verder prima restaurant.

Bediening was vlot en erg aardig.
Zweedse_chef .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Met twee kinderen een bezoek gebracht aan dit pannenkoekenhuis. Ondanks dat het spitsuur was (zondagmiddag vijf uur), was het personeel zeer vriendelijk. Op de kaart meer dan 100 verschillende pannenkoeken. De kinderen hadden een bananenpannenkoek met ijs die goed in de smaak viel. Zelf had ik een pannenkoek met fruit en ijs, de anderen aten een hartige pannenkoek. De combinaties op de kaart doen soms vreemd aan, maar het smaakte allemaal prima. De pannenkoek was niet te dik, voldoende luchtig en de omvang goed. Vooraf had ik nog de indruk een tweede te lusten, maar dat bleek wat te veel van het goede. Voor kinderen een uitstekende locatie met voldoende speelmogelijkheden buiten en amusement.