Pannenkoekenhuis De Langenberg

6,7
6,8
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Wij zijn zeer teleurgesteld in het eten bij De Langenberg. In de jagerspannenkoek kwamen we een stuk plastic tegen, voorverpakt vlees uit een plastic zakje. Glutenvrije pannenkoek was elastisch en onsmakelijk, eindeloos kauwen, gewoon niet lekker. Het dessert, een sorbet, was de laatste teleurstelling. Fruit uit blik ipv vers gesneden. Een no-go voor ons.
Yah5 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Bediening /serveerster erg onvriendelijk. Op een vraag over een gerecht werd geïrriteerd gereageerd en zeker niet oplossingsgericht gedacht. Prijs/kwaliteit redelijk.
Saskia N.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Het restaurant was ons alle 4 totaal onbekend maar we waren plezierig getroffen door het decor en inrichting. Net dat stukje Oud-Hollandse maar niet overdreven. We werden vriendelijk ontvangen en bedient. Omdat we nogal wat met elkaar te bespreken hadden waren we niet zo vlot met keuzes maar dat was helemaal geen probleem. Alle 4 een behoorlijk gevulde pannenkoek die ons alle ook goed smaakte. Daarna nog een toetje en koffie. Al werd het wat later in de middag/avond wat drukker en was de doorstroom behoorlijk hoog, was het toch geen probleem dat wij er wat langer over deden. Prijs/kwaliteit ligt misschien ietsjes scheef maar niet echt overdreven. Alle andere faciliteiten waren prima in orde en schoon.
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Vanavond gegeten hier, geschrokken van de slechte gastvrijheid. We kwamen aan en er werd meteen verteld dat keuken na 20min zou sluiten. Het eten werd ons de mond in gekeken. Toen en toetje, waarbij ons na één hap werd vertelt dat het restaurant zou sluiten en we alvast de rekening gegeven werd. Om over de pannenkoeken te zwijgen. En het toetje met banaan waar draden nog aan zaten. Als mensen nog mogen reserveren om half 8, behandel ze dan niet zo. Nog nooit zo snel gegeten. Erg jammer
Billy2019 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Heerlijk gegeten, de dikke pannenkoek was meelderig, maar daar kies ik zelf voor, een krokante pannenkoek, hier houdt mijn vrouw van is geen enkel probleem, als je dit aangeeft. super leuke mensen in de bediening
Annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Even een pannenkoek wezen eten met de kortingsbon van AH Parkweide. Het was allemaal snel klaar, met een uur stonden we weer buiten. Helemaal geen straf in mijn eentje met drie kleine kinderen.

Alleen wel erg jammer dat mijn pannenkoek niet gaar was (bediening gaf geen sjoege toen ik dit aangaf!), de frites smakeloos, er geen speelhoek was (in een pannenkoekenhuis notabene), de temperatuur in de serre veeel te hoog was en het eten dat mijn baby op de grond liet vallen absoluut niet meer eetbaar was.

Volgende keer kiezen wij een ander restaurant!
Lizzy V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Met z'n tweeën een pannenkoek gegeten. Er lag een enorme stapel rozijnen op, alleen in het midden. En de appel was ver te zoeken, beetje jammer. Slechte service van de bediening. Niet gevraagd of het naar wens was tijdens het eten en haalden de borden pas een half uur later op. Terwijl andere (nieuwe tafels) gelijk werden geholpen en al hun pannenkoek ophadden. Op deze manier niet echt voor herhaling vatbaar!
Annelize S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Ik ben gisteren een pannenkoek wezen eten.....Deze was niet gaar! Ik had wat aan mn pannenkoek zitten plukken om goed te kijken of die niet gaar was....twijfelde eerst. Bediening nam de pannenkoek mee en kwam later met de zelfde pannenkoek weer terug met hap eruit.....was even opnieuw in pan gedaan! Dit vond ik geen service....
Planten bakken in de serre zien er onverzorgd uit, planten zijn helemaal dood!
Ellie W.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Vanavond wezen eten, we waren aardig geschrokken van de negatieve recensies, dus gingen er met gemengde gevoelens naar toe. Nou... wij zijn echt wel wat gewend.. maar wij vonden het er PRIMA! Heerlijke pannenkoeken, snelle bediening. Wij zijn DIK tevreden!
Dingena L.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Zoals uit de recensies te herleiden valt zijn de pannenkoeken vaker niet helemaal gaar. Ik dacht dat het misschien aan mij lag, maar dat blijkt dus toch niet zo te zijn. Ook mijn pannenkoek was niet gaar.
De bediening was niet best. We werden geplaatst, maar werden vervolgens niet bediend. We hebben zelf iemand moeten wenken. En ook na afloop zijn we zelf maar naar de bar gelopen om te betalen.
Verder vond ik het een rare combinatie om rucola, bietenscheuten en brie op een pannenkoek met appel noten en rozijnen te leggen. Ik had verwacht het erbij te krijgen, bij wijze van salade. Maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn.
Thamarr .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Met kortingsbon eindelijk eens hier gaan eten. Interieur wat oubollig maar dat mag bij pannenkoekenrestaurant toch? Serre is gezellig. Personeel was vriendelijk. Alles was prima tot de pannenkoek verscheen. Ik kook en bak zelf graag en dit was geen met de hand gebakken knapperige o zo lekkere hollandse pannenkoek waar we voor kwamen. De bodem was absoluut niet gaar. Bovenop lag de keuze die je had gemaakt: fruit of spek of wat dan ook. Wij hadden het idee dat we i.p.v. een echte pannenkoek een alternatief kregen net zoals je een biefstuk verwacht en je krijgt een magnetronmaaltijd. Zo jammer want hoe moeilijk is het nu om een goede pannenkoek te bakken? ik wacht liever wat langer voor een mooi bruin knapperig resultaat. Hebben zoveel rauwe stukken laten liggen dat ik thuis uit hongergevoel nog snel een paar ........ pannenkoeken heb gebakken. Dat zou toch niet nodig moeten zijn!
NinanJ .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Ik kom kom hier al om de zoveel tijd pannenkoeken eten sinds ik klein ben en het blijft leuk om hier te komen. Het pannenkoekenhuis staat gelegen in een mooi gebied van Ede. Het interieur is niet bijzonder maar ik vind het erg leuk om in de serre te zitten, zodat je nog naar buiten kan kijken. De menu kaart aan pannenkoeken kan naar mijn mening nog veel uitgebreider maar wat ze hebben is erg lekker. Dit keer ben ik voor de geflambeerde pannenkoek met kersen gegaan en deze is mij goed bevallen. Pannenkoekenhuis Langenberg is een soort sentiment voor mij geworden en ik zal hier nog met plezier vaker terug komen.
A D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Viel tegen. Pannenkoek niet gaar. Bediening niet enthousiast, werden niet begroet en naar een tafel gebracht. Weinig sfeer, absoluut geen aanrader.
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Het is een simpel pannenkoekenrestaurant. Als je niet teveel verwacht, kun je ook niet teleurgesteld worden. Ik ga hier soms heen met mn moeder of een vriendin om een pannenkoekje te eten op een terrasje. Afgelopen keer was mijn pannenkoek wel gaar (in tegenstelling van wat ik hier veel lees) en smaakte prima. Het uiterlijk van dit pannenkoek is oudbollig. Het personeel: Er was een meisje wat zich de sloffen uit de schoenen liep om iedereen te bedienen en toch was ze vriendelijk. De overige bediening was niet veel soeps. Niet zo vriendelijk en er kwam geen woord uit... Maar na een wandeling in het bos is een pannenkoek hier prima te doen en het vult enorm!
Roland K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Wat een ongelofelijk slechte kwaliteit eten. Pannenkoeken die binnen enkele minuten al op tafel stonden waren maar half doorbakken en minimaal belegd. Waarschijnlijk een kapot gerekende formule om zo goedkoop mogelijk een passieloos en niet ambachtelijk product te verkopen. Hoeveelheid jong en onervaren personeel was bovenmaats. Erg jammer, locatie en restaurant hebben zeker uitstraling
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Dit is een standaard pannenkoekenhuis. Niet veelmeer en niet veel minder. Je komt hier niet bedrogen uit, maar verwacht geen hoogstandjes. De bediening was keurig, maar wel jammer dat er nog wel wat tijd zat tussen het opdienen van ons beider pannenkoek.
MurielG .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Dikke, melige pannenkoeken, niet gaar. Medewerkers veel te jong zowel in bediening als keuken. Saaie entourage en te weinig te doen voor de kinderen. Totaal niet begrepen hier. Geen ziel, geen beleving.
Wapke .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Een ongezellig restaurant wat betreft aankleding. Werden netjes bediend door vriendelijke, jonge dames.
De pannenkoeken waren niet voldoende gaar, en karig belegd.
Aangezien we een kortingsvoucher hadden, hebben we er niet over geklaagd.
Toen we wilden betalen, bleek er in kleine lettertjes bij te staan dat de voucher niet geldig was in het weekend. En aansluitend de openingstijden waar het weekend wel gewoon bij vermeld stond.
Dit werd afgedaan met een 'helaas'.
Te veel betaald voor de ongezellige sfeer en onsmakelijke pannenkoeken.
JannetjeJ .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Vanmiddag met zijn zessen hier een pannenkoek gegeten. Pannenkoeken waren allemaal erg dik en melig. Toen de serveerster vroeg of het lekker was, hebben we dat ook aangegeven. Ze zei dat ze dat die dag ook al van een ander gezelschap had gehoord en het zou doorgeven. Tot onze verbazing werd hier niet op teruggekomen en/of iets gecompenseerd.
Inrichting is oké, maar van een pannenkoekenhuis hadden wij een meer kindvriendelijke inrichting verwacht.
Al met al zeker geen aanrader dus.
Theolun .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
We komen hier vaker. Nu aten we een spekpannenkoek (met extra spek) en een pannenkoek met appel en rozijnen. Gewoon, zoals altijd, goed en lekker. Het was er niet druk, vlotte en attente bediening.