Pannenkoekenhuis De Langenberg

Arnhemseweg 120 6711 HJ Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Pannenkoekenhuis De Langenberg

Ons pannenkoekenhuis ligt op nog geen 200 meter van de Ginkelse Hei, wat maakt dat uw bezoek aan ons restaurant prima te combineren is met een wandel- of fietstocht in de omgeving, langs één van de vele bezienswaardigheden of een dagje winkelen in het centrum van Ede. Uw auto kunt u parkeren op onze ruime parkeerplaats. Ons restaurant is goed toegankelijk voor minder-validen en beschikt tevens over een ruim invalidentoilet. Naast een ruim assortiment van pannenkoeken, poffertjes of diverse lunchgerechten (die ook na lunchtijd verkrijgbaar zijn), bent u bij ons natuurlijk ook van harte welkom voor een kopje koffie met gebak of een drankje op één van onze gezellige terrassen (gedeeltelijk overdekt en verwarmd) of in ons gezellige restaurant. Wij serveren verschillende seizoengerechten, een verrassende maandpannenkoek of onze specialiteit Jagerspannenkoek met haas- en reevlees. Omdat wij ons beslag op ambachtelijke wijze zelf maken, kunnen wij u altijd heerlijke pannenkoeken of poffertjes serveren van hoogwaardige kwaliteit. Ook met diverse diëten en allergieën kunt u bij ons terecht. Naast kwaliteit staan snelheid en gastvrijheid bij ons hoog in het vaandel. Dit betekent dat u bij ons niet lang op een tafel hoeft te wachten, dat u snel en vriendelijk geholpen wordt door één van onze medewerkers en dat uw bestelling na niet al te lange tijd bij u gebracht wordt. Wij verwelkomen u graag in ons restaurant.

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenhuis De Langenberg

6,7

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekenhuis De Langenberg

Peter N.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Vooraf 1x tonic en 1x Radler 0,0%. Laatste was op deze snikhete dag(34graden) echt niet koel dus eigenlijk niet te drinken.

De 2 pannekoeken ham/kaas waren niet te eten. Aan één zijde gebakken en vooral in centrum kaas en harde rechthoekige plakken ham erover, bach!
Zal in de keuken ook warm geweest zijn maar wij komen hier nooit meer!!!
Frank U.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Vette en natte pannenkoeken. Personeel niet allemaal even vriendelijk. Bestelde jachtpannenkoek. Heel veel jus en deeg was niet gaar. Vroeg om een nieuwe pannenkoek appel. De appel was goed, maar deeg niet gaar. Hoe moeilijk zou het zijn om een pannenkoek te bakken?? Sommige van het personeel waren te druk met zichtzelf bezig en hadden geen tijd voor ons. Manager was ook niet echt vriendelijk en keek ons liever de deur uit. 1 Merlot wijn gevraagd en 1 Syrah. Bij het brengen wisten ze niet meer wat wat was?
85 euro betaald daar voor 4 pannenkoeken (dweilen) en wat te drinken. Nee helaas nooit meer. Vakantie begon qua eten slecht hier.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Als ik tomatensoep en pannenkoeken eet, kan ik geen onvoldoendes geven omdat ik er nu eenmaal erg van hou.
Maar deze zat er niet ver vandaan. De tomatensoep was vreemd (zuur) van smaak met wat ondefinieerbare dingen erin die denk ik voor vlees moeten doorgaan en de pannenkoek smaakt eigenlijk nergens naar. Het leek wel of hij niet vers was gebakken. De pannenkoek zelf was wat kleffig en er zat bijvoorbeeld geen lekker krokant randje om. Dat kan allemaal veel beter. Het deed me erg denken aan de kwaliteit van 30-40 jaar geleden, toen we denk ik wat minder veeleisend waren.
Maar als je verder niks verwacht, kun je hier prima je buikje vol eten voor normale prijzen.
Verwacht je net wat meer dan zou ik nog even doorrijden.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
goed en snel gereageerd op de aanvraag en bij aankomst goed ontvangen en snel bediend zodat we weinig tijd hadden verspeeld
goed en snel bediend ga zo door kom graag weer bij u terug als ik op de route weer een busreis organiseer
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
De pannenkoeken komen uit een machine, niks ambachtelijks aan. Droog, pizzadeeg-achtig, geen enkele smaak en slechte toegevoegde ingrediënten. Met onze opmerkingen over de kwaliteit werd helemaal niks gedaan. Afrekenen pp gaf veel problemen. Klantonvriendelijk dus Absolute afrader.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Slechte bediening, ontzettend saai en ongezellig restaurant. Veel te duur en kwaliteit is zeer matig. Zonde van je geld...
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
tevreden over bediening en kwaliteit van pannenkoek en nagerecht (Dame Blanche)
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
We hebben er heerlijk van genoten de pannekoek was lekker en konden bij binnenkomst gelijk gaan zitten
Elizabeth J. T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gebruik gemaakt van de AH pannenkoek actie: 2e pannenkoek gratis. Als opa en oma met 2 van onze kleinkinderen erg genoten van de heerlijke pannenkoeken. Vriendelijke ontvangst en zeer correcte bediening, We hopen zeker nog eens terug te komen.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Fijne stoelen. ........................................................
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goede en vlotte bediening, ook de pannenkoeken waren snel klaar. Prijs kwaliteitsverhouding prima. Het tl- Licht in serre is wel erg 'hard'. Doet kil aan als het buiten donker is.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Vrijdagavond 19.30 arriveerden we. Onze reservering was niet doorgekomen. Er was plek, maar de keuken sloot om 19.45 en het restaurant zelf om 20.30. Niet echt handig en relaxed dus. Niet alle pannenkoeken waren goed gaar. De topping was prima. De bediening was duidelijk aan wat rust toe, de dag zat erop. Hadden we geweten dat we zo kort tijd hadden, dan waren we eerder gekomen, of hadden we een ander restaurant gekozen. Deze ervaring was niet echt prettig.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Wij zijn zeer teleurgesteld in het eten bij De Langenberg. In de jagerspannenkoek kwamen we een stuk plastic tegen, voorverpakt vlees uit een plastic zakje. Glutenvrije pannenkoek was elastisch en onsmakelijk, eindeloos kauwen, gewoon niet lekker. Het dessert, een sorbet, was de laatste teleurstelling. Fruit uit blik ipv vers gesneden. Een no-go voor ons.
Yah5 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Bediening /serveerster erg onvriendelijk. Op een vraag over een gerecht werd geïrriteerd gereageerd en zeker niet oplossingsgericht gedacht. Prijs/kwaliteit redelijk.
S. T.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Het restaurant was ons alle 4 totaal onbekend maar we waren plezierig getroffen door het decor en inrichting. Net dat stukje Oud-Hollandse maar niet overdreven. We werden vriendelijk ontvangen en bedient. Omdat we nogal wat met elkaar te bespreken hadden waren we niet zo vlot met keuzes maar dat was helemaal geen probleem. Alle 4 een behoorlijk gevulde pannenkoek die ons alle ook goed smaakte. Daarna nog een toetje en koffie. Al werd het wat later in de middag/avond wat drukker en was de doorstroom behoorlijk hoog, was het toch geen probleem dat wij er wat langer over deden. Prijs/kwaliteit ligt misschien ietsjes scheef maar niet echt overdreven. Alle andere faciliteiten waren prima in orde en schoon.
janneke B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Vanavond gegeten hier, geschrokken van de slechte gastvrijheid. We kwamen aan en er werd meteen verteld dat keuken na 20min zou sluiten. Het eten werd ons de mond in gekeken. Toen en toetje, waarbij ons na één hap werd vertelt dat het restaurant zou sluiten en we alvast de rekening gegeven werd. Om over de pannenkoeken te zwijgen. En het toetje met banaan waar draden nog aan zaten. Als mensen nog mogen reserveren om half 8, behandel ze dan niet zo. Nog nooit zo snel gegeten. Erg jammer
Billy2019 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Heerlijk gegeten, de dikke pannenkoek was meelderig, maar daar kies ik zelf voor, een krokante pannenkoek, hier houdt mijn vrouw van is geen enkel probleem, als je dit aangeeft. super leuke mensen in de bediening
Annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Even een pannenkoek wezen eten met de kortingsbon van AH Parkweide. Het was allemaal snel klaar, met een uur stonden we weer buiten. Helemaal geen straf in mijn eentje met drie kleine kinderen.

Alleen wel erg jammer dat mijn pannenkoek niet gaar was (bediening gaf geen sjoege toen ik dit aangaf!), de frites smakeloos, er geen speelhoek was (in een pannenkoekenhuis notabene), de temperatuur in de serre veeel te hoog was en het eten dat mijn baby op de grond liet vallen absoluut niet meer eetbaar was.

Volgende keer kiezen wij een ander restaurant!
Lizzy V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Met z'n tweeën een pannenkoek gegeten. Er lag een enorme stapel rozijnen op, alleen in het midden. En de appel was ver te zoeken, beetje jammer. Slechte service van de bediening. Niet gevraagd of het naar wens was tijdens het eten en haalden de borden pas een half uur later op. Terwijl andere (nieuwe tafels) gelijk werden geholpen en al hun pannenkoek ophadden. Op deze manier niet echt voor herhaling vatbaar!
Ellie W.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Vanavond wezen eten, we waren aardig geschrokken van de negatieve recensies, dus gingen er met gemengde gevoelens naar toe. Nou... wij zijn echt wel wat gewend.. maar wij vonden het er PRIMA! Heerlijke pannenkoeken, snelle bediening. Wij zijn DIK tevreden!