Pannenkoekenhuis de Helvoirtse Heide

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 20:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Martyn V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Na een koud geserveerde tomatensoep om erwtensoep gevraagd kregen we opgewarmde erwtensoep met oud taai brood voor 2Pers voor 13 euro met zeer slechte service!! Nooit meer!!
Reneeaalten .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Heerlijk verse aspergesoep gegeten met nog een heerlijke boterham met kroket.
Het was prachtig weer dus fijn op het terras.
We werden vlot en zeer vriendelijk geholpen.
Wij komen terug.
Neja.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Vandaag via een actie van Groupon een wijnproeverij in de prachtige tuin van dit restaurant. De wijnen waren van prima kwaliteit, ook niet te weinig en de begeleidende hapjes waren lekker, veel en zeer divers. Een absolute aanrader.
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Vandaag een high tea gehad! Super gegeten! Alles was top ! Dank je wel ! Het was echt voldoende zelfs teveel! Mijn dochter van 4 mocht gewoon meedoen, werd een bordje bijgezet!
Femke D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Met de groupon een high pancake gedaan. Ik had dan ook veel pannenkoekjes verwacht maar dat bleek een misvatting. pp krijg je: 1 stuk appeltaart, 1 stuk brownie, 1 muffin, 1 stukje opgerolde pannenkoek gevuld met bacon en 1 stukje opgerolde pannenkoek met kaas (en sla etc.) Met de thee, prosecco en jus d'orange heb je dan op zich wel genoeg en het was ook allemaal lekker, maar een high pancake vond ik het niet. Wanneer je buiten kunt zitten, zit je wel heel mooi tussen al het groen. Binnen vond ik het persoonlijk minder sfeervol. Bediening op zich erg aardig maar wij hebben haar niet veel gezien.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Afgelopen zomer een paar keer geweest, mooie bosrijke omgeving, heerlijke pannenkoeken gegeten op het terras. Gezellige sfeer en kindvriendelijk .
Gezelligtoch .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Tijdens onze fietstocht kwamen we bij Pannenkoekenhuis de Helvoirtse Heide terecht, een mooie locatie. We bestelde een 4 soorten kaas en spek/appel pannenkoek. Het duurde zeker 3 kwartier voordat deze kwamen terwijl er nog 2 tafeltjes bezet waren waarvan de mensen al klaar waren met eten. Wat als het vol zit!! De bedienig was traag, maar zakelijk vriendelijk De smaak van de pannenkoek was goed, alleen kreeg ik geraspte kaas meegebakken en de 3 andere kazen, gesmolten in een schaaltje erbij?
Na een fietstocht van 5 dagen door Brabant met per dag de ervaring van 2 restaurants was dit een van de mindere, maar niet slecht!
Ctje123 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Laatst hier geweest voor een High Tea. Eten was redelijk (appeltaart leek uit de groothandel)......
Kregen 1 potje thee en een glas jus 'd orange en nog wat te eten.
Tussendoor kwam er niemand vragen of alles oké was. Zelfs toen we weggingen kon er nog geen "doei" of "alles gesmaakt" vanaf.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Erg jammer, want het is een mooie locatie en dicht in de buurt!
John B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2013
Pittoresk restaurant op een mooie locatie in het bos, met speeltuin en terras, weg van alle drukte.
Wij zijn er inmiddels een regelmatige gast vanwege de prachtige ligging, gezellige entourage, en heerlijke gerechten. Niet alleen pannenkoeken maar ook lunch- en andere gerechten.
Alle gerechten zijn huisgemaakt en dat proef je. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam.
Opvallend is het aantal gasten welke je terug ziet komen, net zoals wij, vooral opvallend omdat men pas een half jaar open is.
Wij hebben van de zomer al op het heerlijke terras in de zon mogen vertoeven en nu is er de mooie open haard welke voor aangename warmte zorgt.
Afgelopen twee woensdagen zijn we 2x getuige geweest van een zgnd "Hunt" of "Slipjacht" door twee "jachtverenigingen". Prachtige evenementen vol traditie.
De deelnemers en toeschouwers hadden het, na het indrukwekkende schouwspel met honden en paarden, zichtbaar na hun zin aan de bar en in het restaurant en zorgden voor een geweldige sfeer. Deze evenementen komen er vaker voor en kan ik iedereen aanbevelen.
Kortom, dit plekje heeft ons hart gestolen en wij zullen er vaker blijven komen.
Monark .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2013
Vandaag met jacht in dit pannenkoekenhuis onze maaltijd genuttigd. Helaas zijn ze totaal niet ingesteld op een grote club mensen. Het eten, een stampot buffet was gewoon veel te koud, zelfs de worsten waren niet warm. Ook debediening, heel aardige mensen, deed maar wat en wist naar mijn idee totaal niet waar ze mee bezig waren. Ik kom hier absoluut niet meer terug. Jammer want het is een prachtige locatie!
Vlietje01 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Afgelopen zondag met een grote groep gegeten. we konden reserveren en er waren 2 mooie tafels gemaakt. De openhaard brandde en er werden nootjes op tafel gezet, zag er gezellig uit. De pannnenkoeken waren heerlijk en ondanks de groeps grote kon er alles besteld worden, en er was voldoende keus. zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.
Florence P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Een pannenkoekenrestaurant dat meer wil zijn én meer is! Sfeervol, gevarieerd en met veel aandacht voor de klant. Gastheer Maarten en Gastvrouw Tamara zijn continu op zoek naar nieuwe sfeervolle belevingen voor de klant: een grote variëteit aan bieren (vandaag zelfs port-bier), Glühwein, lekkere kaasplankjes, knapperend haardvuur, wat wil je nog meer na een wandeling of paardrijtocht (bij de buren kun je paarden huren voor een begeleide tocht door de drunense duinen) vanzelfsprekend ook heerlijke pannenkoeken volgens geheimrecept. Een aanrader voor de natuurliefhebber die graag rustig en sfeervol Bourgondisch geniet.
Janetrodenburg .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Zaterdagavond 9 november daar gegeten als afsluiting van een gezellige dag met familie.
Het was erg rustig toen we binnenkwamen, maar de bediening was erg goed en erg vriendelijk en zelfs de kok kwam af en toe wat brengen.
De pannenkoeken waren erg goed en lekker en goed gebakken en zelfs voor iemand met een gluten en lactose allergie werd er een heerlijke pannenkoek gebakken.
1 iemand had een soep vooraf en die was ook erg goed.
Zeker een aanrader om hier pannenkoeken te eten.