Pannenkoekenhuis de Helvoirtse Heide

Lang

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekenhuis de Helvoirtse Heide

D J.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Iedereen moest erg lang wachten (drie kwartier op 2 pannenkoeken bijvoorbeeld). wij hadden vier pannenkoeken besteld. Na een uur hebben we geïnformeerd waar ze bleven , ze zouden er zo aankomen werd gezegd. Helaas na 1 1/2u nog niets....bleek de bestelling helemaal niet goed doorgekomen te zijn...
John B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Sfeervolle locatie op een prachtige plek aan de rand van de bossen.
Buiten pannenkoeken ook seizoens gerechten en bv heerlijke satéh.
Ik ga er regelmatig een bakkie doen omdat je er zo heerlijk zit.
Martyn V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Na een koud geserveerde tomatensoep om erwtensoep gevraagd kregen we opgewarmde erwtensoep met oud taai brood voor 2Pers voor 13 euro met zeer slechte service!! Nooit meer!!
reneeaalten .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Heerlijk verse aspergesoep gegeten met nog een heerlijke boterham met kroket.
Het was prachtig weer dus fijn op het terras.
We werden vlot en zeer vriendelijk geholpen.
Wij komen terug.
Neja.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Vandaag via een actie van Groupon een wijnproeverij in de prachtige tuin van dit restaurant. De wijnen waren van prima kwaliteit, ook niet te weinig en de begeleidende hapjes waren lekker, veel en zeer divers. Een absolute aanrader.
Femke D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Met de groupon een high pancake gedaan. Ik had dan ook veel pannenkoekjes verwacht maar dat bleek een misvatting. pp krijg je: 1 stuk appeltaart, 1 stuk brownie, 1 muffin, 1 stukje opgerolde pannenkoek gevuld met bacon en 1 stukje opgerolde pannenkoek met kaas (en sla etc.) Met de thee, prosecco en jus d'orange heb je dan op zich wel genoeg en het was ook allemaal lekker, maar een high pancake vond ik het niet. Wanneer je buiten kunt zitten, zit je wel heel mooi tussen al het groen. Binnen vond ik het persoonlijk minder sfeervol. Bediening op zich erg aardig maar wij hebben haar niet veel gezien.
monique V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Afgelopen zomer een paar keer geweest, mooie bosrijke omgeving, heerlijke pannenkoeken gegeten op het terras. Gezellige sfeer en kindvriendelijk .
Gezelligtoch .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Tijdens onze fietstocht kwamen we bij Pannenkoekenhuis de Helvoirtse Heide terecht, een mooie locatie. We bestelde een 4 soorten kaas en spek/appel pannenkoek. Het duurde zeker 3 kwartier voordat deze kwamen terwijl er nog 2 tafeltjes bezet waren waarvan de mensen al klaar waren met eten. Wat als het vol zit!! De bedienig was traag, maar zakelijk vriendelijk De smaak van de pannenkoek was goed, alleen kreeg ik geraspte kaas meegebakken en de 3 andere kazen, gesmolten in een schaaltje erbij?
Na een fietstocht van 5 dagen door Brabant met per dag de ervaring van 2 restaurants was dit een van de mindere, maar niet slecht!
John B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2013
Pittoresk restaurant op een mooie locatie in het bos, met speeltuin en terras, weg van alle drukte.
Wij zijn er inmiddels een regelmatige gast vanwege de prachtige ligging, gezellige entourage, en heerlijke gerechten. Niet alleen pannenkoeken maar ook lunch- en andere gerechten.
Alle gerechten zijn huisgemaakt en dat proef je. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam.
Opvallend is het aantal gasten welke je terug ziet komen, net zoals wij, vooral opvallend omdat men pas een half jaar open is.
Wij hebben van de zomer al op het heerlijke terras in de zon mogen vertoeven en nu is er de mooie open haard welke voor aangename warmte zorgt.
Afgelopen twee woensdagen zijn we 2x getuige geweest van een zgnd "Hunt" of "Slipjacht" door twee "jachtverenigingen". Prachtige evenementen vol traditie.
De deelnemers en toeschouwers hadden het, na het indrukwekkende schouwspel met honden en paarden, zichtbaar na hun zin aan de bar en in het restaurant en zorgden voor een geweldige sfeer. Deze evenementen komen er vaker voor en kan ik iedereen aanbevelen.
Kortom, dit plekje heeft ons hart gestolen en wij zullen er vaker blijven komen.
Florence P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Een pannenkoekenrestaurant dat meer wil zijn én meer is! Sfeervol, gevarieerd en met veel aandacht voor de klant. Gastheer Maarten en Gastvrouw Tamara zijn continu op zoek naar nieuwe sfeervolle belevingen voor de klant: een grote variëteit aan bieren (vandaag zelfs port-bier), Glühwein, lekkere kaasplankjes, knapperend haardvuur, wat wil je nog meer na een wandeling of paardrijtocht (bij de buren kun je paarden huren voor een begeleide tocht door de drunense duinen) vanzelfsprekend ook heerlijke pannenkoeken volgens geheimrecept. Een aanrader voor de natuurliefhebber die graag rustig en sfeervol Bourgondisch geniet.