Pannenkoekenhuis De Boswachter

Elspeterbosweg 11 8076 RA Vierhouten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenhuis De Boswachter

Maandag tot en met woensdag Gesloten (november t/m maart)
Donderdag t/m zondag Geopend van 12:00 - 20:00 uur
In de schoolvakanties meer openingsdagen (zie website)

John V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Onze dochter liet (vrijwel direct na binnenkomst) per ongeluk haar hete chocolademelk over zichzelf heen vallen. De schrik zat er even goed in maar de eigenaresse schoot te hulp met doeken met daarin ijsklontjes, brandzalf en zelfs andere kleren! Topservice! Topzaak! Toen iedereen van de schrik was bekomen ook nog eens heel erg lekker gegeten!!!! Kortom, zeker een aanrader!!!!!!!!
S T.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Pannenkoeken waren heerlijk, ruime keus. Het was druk maar we werden snel en vriendelijk geholpen. Komen van de zomer zeker terug.
jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Genoten van een heerlijke pannenkoek en fijne bediening. Superleuke speeltuin achter het bedrijf met een gave skelter baan en gigantische trampolines ! Voor de kleintjes een mooie speeltuin.en wat waren ze blij met het mooie kado uit de grote kist! We komen hier graag!
Laura W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
De bediening was traag en niet klantvriendelijk. De pannenkoeken zijn niet erg lekker. 3 jaar geleden kon je er heerlijk eten maar nu nee mij zul je er niet meer zien.
Hannelore V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Komen hier wel vaker, nu voor de spareribs gegaan deze waren superlekker
De pannenkoeken zijn ook erg lekker en veel verschillende soorten.
Bediening snel en vriendelijk
Kevin B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Hier laatst gegeten, het is een gezellige zaak, maar niet zo leuk ingericht als de vroegere likkepot. Voorgerecht champignons met toast, brood was veels te dik hier hadden 3 mooie stukjes van gemaakt kunnen worden. Hierdoor was er ook bijna niet doorheen te komen. Pannenkoeken waren verder lekker! Bediening is wel erg jong en kan soms wat betere aansturing krijgen!
ElVos .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wat smaakten de pannenkoeken heerlijk! De kinderen hebben zich erg vermaakt! De inrichting is erg gezellig en past helemaal bij het restaurant. Aanrader!
Gilda .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wát een enorme leuk pannekoekenhuis. Niets is teveel en buiten de pannenkoeken is er ook veel keus in andere gerechten. De lieve bediening en gezellige restaurant maken het plaatje helemaal af. Onze kinderen wilden niet mee naar huis en hebben zich goed vermaakt op de skelterbaan en trampolines
Brenda en Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Wat een super leuk pannenkoekenhuis! Gezellige bediening en heerlijke grote knapperige pannenkoeken. Als toetje de Vierhouter bosrol, heerlijk! En de kids hebben heerlijk gespeeld in de grote speeltuin en op de skelters, top! Wij komen snel weer!
Altijd fijn om te horen dat gasten het naar hun zin hebben gehad.
We hopen jullie gauw weer te zien.
Hartelijke groet,
Yvonne Vestering
Pannenkoekenhuis de Boswachter
Inekes18 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Onlangs heerlijke pannenkoeken gegeten bij de Boswachter in vierhouten. De keuze is ruim en apart. Lekker! Hier gaan we zeker vaker eten. Vriendelijk personeel en een gezellige inrichting. Het was top.

Familie. Simon
Bedankt voor het compliment en graag tot ziens.
Yvonne Vestering
Pannenkoekenhuis de Boswachter
Vanhillegom .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Vorige week hier pannenkoeken gegeten en erg teleurgesteld. De pannenkoeken waren vreselijk duur, niet lekker en keihard. Van de eigenaar van het restaurant kon geen woord af, enorm onklantvriendelijk. De speeltuin zelf is leuk, alleen waren de meeste skelters stuk waardoor er maar een enkele gebruikt kon worden.
Hartelijk dank voor uw recensie, vervelend om te horen dat uw ervaring bij ons niet is zoals gebruikelijk. Wij willen graag dat al onze gasten met een goed gevoel naar huis gaan, dat is bij u duidelijk niet het geval. Wilt u contact met mij opnemen dan hoop ik het passend op te lossen.
Hartelijke groet,
Yvonne Vestering, Pannenkoekenhuis de Boswachter
p.s. onze skelters worden intensief gebruikt en hebben hierdoor regelmatig reparatie nodig. We hebben ze weer nagekeken en gemaakt. Bedankt voor de tip!
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Pannekoeken waren gewoon slecht!
Vet, ontzettend klein en duur!! Ben veel beter gewend. Heb na afloop thuis nog maar wat gegeten. Erg jammer.
Bediening erg vriendelijk en voor kinderen leuk te spelen
Chantaldeweerd .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Afgelopen weekend hier gegeten, lekkere goed gevulde panenkoek. Er staan ook hele leuke aparte combinaties op de kaart. uiteindelijk een spek appel pannenkoek gegeten maar we komen zeker terug om de andere panenkoeken te proberen. Bediening vriendelijk en snel ondanks de drukte.
SEvanDam .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Afgelopen week zijn we in dit gezellige pannenkoekenhuis beland na een heerlijke boswandeling. we waren met een gezelschap van 10 personen en de meeste van ons hadden een pannenkoek maar ook een Boerentosti en zelfs lactosevrije pannenkoek was geen probleem.
Stuk voor stuk prima gerechten en ook de bediening was erg vriendelijk.
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Dit keer met een groep van 10 pannenkoeken gegeten. Heerlijk, en allemaal tegelijk warm op tafel. Mooie prestatie. De bediening was erg gastvrij. Samen 1 toetje ...geen probleem dan krijg je twee lepels.
sawvandijk .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Gisteren gegeten bij dit pannenkoekenhuis het was erg druk maar we werden vriendelijk en vakkundig geholpen ook op onze pannenkoeken hoefden we niet lang te wachten.
Het eten was heerlijk en onze kinderen hebben zich ook prima vermaakt in de speeltuin.
Als we in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug.
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Vandaag met vier personen gegeten bij De Boswachter. We hadden gereserveerd, maar het was nog lekker weer en wilden graag buiten eten. Daar werd direct aan voldaan, hulde!! Vervolgens vier heerlijke pannenkoeken gekregen, spek, kaas, ananas; spek, kaas, champignons; spek, kaas en salami, kaas met Italiaanse kruiden. Iedereen was zeer te spreken over de smaak en grootte van de pannenkoeken. Bediening was erg vriendelijk. Maaltijd afgesloten met voortreffelijke bak koffie. Kortom een adres om terug te komen!!!
Dianne78 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Heerlijke pannenkoeken gegeten in dit gezellige restaurant. De pannenkoek met geitenkaas, noten en honing is een aanrader. De mannen in ons gezelschap genoten van een heuse pannenkoek kapsalon.
De bediening wisselde steeds in persoon, maar allen waren vriendelijk en gastvrij.
Het restaurant heeft een prettige sfeer met gezellige inrichting. Extra pluspunt is dat er buiten een grote speelruimte is voor kinderen, met o.a skelters en trampolines.
Tip voor het restaurant is om hun website net zo goed te maken als hun pannenkoeken.
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
na een lekker middagje bowlwn zijn we het bij de boswachter gaan eten om het vrijgezellen feest van mijn broer en a.s schoonzusje te vieren zaten we dan in ongezellig koud hok waar steeds de deur los stond ondertussen drinken besteld ging fout nou ja dat kan gebeuren het is pasen en druk ok dan maar toen duurde het een hele tijd voor we wat konden bestellen toen duurde het een poos voordat we de pannenkoeken kregen maar onze schoonzus kreeg de verkeerde pannenekoek
ze had zonder uien besteld en met kaas uien zaten erop en de kaas onderweg misschien verloren we hebben het aangeven en er zou een nieuwe gebakken worden voor haar ze komen bijna direct terug hadden ze er gewoon wat kaas overheen gestrooid ff meegebakken klaar resultaat harde kaas daar gaat haar vrijgezelleneten niet leuk ze heeft het maar opgegegeten toen hete ten op was hebbben we ijs besteld wat gebeurde er krijt mijn man geen ijs wachten wachten toch maar ff gevraagd en ja hoor vergeten toen wilde we betalen hadden ze pinstoring konden we eerst naar de rabobank lopen moesten we daar maar ff pinnen en dan kom je thuis nadat alles was afgerekend en dan zie je dat ze geen 10 ijsjes maar 11 ijsjes hebben afgerekend beste fooi zou ik zeggen we zijn met 11 personen geweest en hadden 10 ijsjes besteld en 1 koffie. het eten was verder erg lekker aardig personeel maar er ging helaas wel erg veel fout en dat op het vrijgezellen feestje van mn broer jammer
hmrot .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Elk jaar gaan we 2x met de hele familie eten bij dit pannenkoekenhuis en deze keer was mijn dochtertje jarig en werd 10 jaar. Dit had ik bij het reserveren ook gemeld zodat ze misschien een sterretje op haar toetje zou krijgen of iets dergelijks. Bij binnenkomst was de verrassing ook heel groot toen er een versierde stoel stond met een cadeau op onze tafel. We hebben daarna heerlijk zitten eten, de bediening was heel goed en de jongen die ons ook bediende was nog onwennig maar deed ontzettend zijn best. Ook de pannenkoeken waren helemaal goed, de kaart was veranderd maar er is nog steeds voor ieder wat wils.
De inrichting was gemoderniseerd maar de oude elementen zijn gelukkig behouden gebleven en de speeltuin was ook heel mooi opgeknapt, de kinderen vinden dit altijd geweldig.
En als laatste kreeg mijn dochtertje ook nog vuurwerk op haar toetje, haar verjaardag had niet beter kunnen zijn, dit hadden ze echt superleuk gedaan!