Pannenkoekenhuis De Boskabouter

Elspeterweg 18 8071 PA Nunspeet Nederland Kaart
31-341204666

Over het restaurant Pannenkoekenhuis De Boskabouter

Bij Pannenkoekenhuis De Boskabouter in Nunspeet krijg je heerlijke pannenkoeken. Deze pannenkoeken worden ambachtelijk bereid volgens een traditioneel Hollands recept, waarbij alleen verse ingrediënten worden gebruikt.

Je geniet er van de welbekende pannenkoeken, naturel, met kaas, met spek. Maar ook zeker aanraders zijn de 'tips van de boskabouter', waarbij je heerlijke, rijk belegde pannenkoeken krijgt.

Voor de kinderen is dit restaurant extra leuk! Want als de pannenkoeken op zijn, kan er gespeeld worden op de grote speelweide, op de skelterbaan of kan er lekker geknuffeld worden met de diertjes. Reserveer bij Pannenkoekenhuis De Boskabouter in Nunspeet en kom genieten!

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenhuis De Boskabouter

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekenhuis De Boskabouter

claudia V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
lekker gegeten,veel keuze
was druk maar niet heel lang hoeven wachten prima bediening
kinderen kunnen er altijd fijn spelen
H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Het was goed alleen jammer dat jullie geen kinderbestek hebben, het valt niet mee om de kinderen van ruim 1 jaa r met zo'n grote vork en mes te laten eten !
K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Een gezellig, gemoedelijk restaurant, gelegen in een bosrijke omgeving. Met vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor de kinderen veilige en leuke speelmogelijkheden, voor de leeftijd t/m 11 jaar.
agnesps .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijke pannenkoeken gegeten op een zomerse pinksterdag. Leuk en vriendelijk personeel. Alle lof en zeker een aanrader
Renske G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Sfeervol restaurant met heerlijke pannenkoeken en een leuke speelplaats voor de kinderen. Het duurde vrij lang voor het menu werd opgevraagd. Wij hebben uiteindelijk zelf de aandacht getrokken, ook voor het ijsje dat bij het kindermenu hoorde. Iets vaker vragen of we iets nodig hebben/ willen zou het helemaal een top ervaring maken!
V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wij hebben het prima naar zin gehad
hebben geen commentaar op iets alles is naar wens verlopen
Wij komen de volgender keer weer met de achterkleinkinderen.
S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Wat is het er gezellig! Zelf mag ik geen gluten en lactose, maar niet getreurd want die maken ze gewoon speciaal voor je! En nog lekker ook!
SUPER service wat mij betreft????
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Een mooi, oud-Hollands ingericht restaurant waar je heerlijk kunt eten. Niet alleen de pannenkoeken maar ook de andere gerechten zien er goed uit, smaken goed en worden leuk opgediend. Wij konden lekker buiten op het terras zitten.
Rik W.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Alles top, alleen de wachttijd erg lang, zeker voor een pannenkoekenhuis
E. D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Met gezin hier gegeten incl. 2 kleine kinderen. Bediening zeer chaotisch, 1,5 uur moeten wachten op de pannenkoeken waarvan er 1 was aangebrand. Hiervoor wel een nieuwe ontvangen, maar al met al een slechte ervaring.
P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Verjaardag gevierd met familie. Was voor ons een eerste bezoek. We hebben genoten van de locatie, eten, gemoedelijke sfeer, speel mogelijkheden voor kinderen van diverse leeftijden. Wij komen graag weer terug. Reserveren is verstandig. Zeer van harte aanbevolen.
Lindian P.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Goed eten voor een mooie prijs.
Vriendelijk en goed personeel.
Een aanrader.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Heerlijke pannenkoeken, muziek/radio stond best hard.
s.a.j. V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Leuke entourage en goede bediening! Zeer smakelijke pannenkoeken en groot assortiment.
Vriendelijk en attent personeel. goed om nog eens af te spreken.
K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Pluspunt: Onze broer met syndroom van Down durfde de trap niet op, maar kreeg toen hij ging een ijsje als beloning. Super.
Minpunt: de 4 boerderij-pannenkoeken waren al aardig afgekoeld toen we ze kregen. jammer!!
V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het was gezellig in het restaurant, alleen jammer dat het warm was op de 1e verdieping en we zaten in de rook van de keuken, gelukkig kon er geventileerd worden! Lekker gegeten, jong en oud heeft zich na het eten buiten nog even vermaakt in de speeltuin.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Wij zaten boven was zeer lawaaierig en er hangt heel erg een pannekoek bak lucht, je kleding moet wel gelijk bij thuis komst de was in . Verder waren we tevreden.
J.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Mooi en redelijk nieuw pannenkoekenrestaurant. Met de hele familie (17) gegeten. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met alle speel mogelijkheden. Pannenkoeken waren goed en uitgebreide kaart.
H. M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Goede ontvangst en vriendelijke bediening!
Leuk pannekoekrestaurant, ook om buiten te zitten voor een kop koffie of lekker te borrelen.
Kinderen kunnen zich uitstekend vermaken in de speeltuin waar je ook volledig zicht op hebt.

Kortom, was leuk en lekker!
Tot de volgende keer!

Familie Mulder, Huizen.
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
De pannenkoek was bijna koud. Maar het beleg was wel lekker. Bij mijn dochter zat er een haar in het eten. Ze kreeg een nieuwe en als compensatie kreeg ons hele gezelschap gratis koffie na. Dat was netjes.