Pannenkoekenhuis De 7 Dwergen

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenhuis De 7 Dwergen

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekenhuis De 7 Dwergen

Bart V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Afrader! Lang wachten op je eten, slechte niet anticiperende en vooral onervaren bediening. Jonge mensen in de bediening met weinig gevoel voor horeca, laat staan gastheerschap. Eten was middelmatig. Geen bijzondere opmaak, kwaliteit producten of orginaliteit. Wel voldoende. Positief was ook het feit dat frites zoutloos was, zelf toevoegen is met jonge kinderen, prettiger. Ook positief is de speeltuin. Absolute aanrader, alleen jammer dat het niet mogelijk is om er te eten. Kortom matige eetgelegenheid.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Ideaal voor kinderen, maar opa's en oma's let op: het kan er een heksenketel zijn als het druk is.
Eten is gemiddeld, service vriendelijk en goed tot zeer goed. Decor zoals het zijn moet voor kinderen!
Lynne24 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Met 3 kinderen en 2 pubers en 5 volwassenen heerlijk gegeten. Pannekoeken waren lekker en de kipsate ook. Bediening was snel, vriendelijk en flexibel; een ander plekje voor 9 personen was gewoon mogelijk. Voor kinderen genoeg te doen; midgetgolf, binnen of buiten spelen. Ook de pubers hebben hun i-phones niet nodig gehad. Aan de dijk, als toetje een after-dinner wandelingetje tussen de schapen met schitterend uitzicht.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Met twee volwassenen pannenkoeken gegeten. Uiteenlopende soorten geproefd en alle waren prima.
Bediening was zeer vriendelijk. Het meeste indruk maakte de kindvriendelijke omgeving. Ondanks een rit van 75 km kom ik hier graag terug met mijn kleinkinderen. Dat moet zeker een feest worden voor ze.
chantal K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
De pannenkoeken waren goed, de meisjes van de bediening erg vriendelijk. Voor kleine kinderen ideaal daar, met mooi en met slecht weer. Alleen de gastvrouw mag nog wat horeca opleiding volgen, een glimlach en vriendelijk woordje kosten niets. Kwam op ons een beetje ongastvrij over.