Pannenkoekenhuis De 7 Dwergen

Odiliadijk 6 5435 XA Sint Agatha Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenhuis De 7 Dwergen

Hans G.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Ideaal voor kinderen, maar opa's en oma's let op: het kan er een heksenketel zijn als het druk is.
Eten is gemiddeld, service vriendelijk en goed tot zeer goed. Decor zoals het zijn moet voor kinderen!
Lynne24 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Met 3 kinderen en 2 pubers en 5 volwassenen heerlijk gegeten. Pannekoeken waren lekker en de kipsate ook. Bediening was snel, vriendelijk en flexibel; een ander plekje voor 9 personen was gewoon mogelijk. Voor kinderen genoeg te doen; midgetgolf, binnen of buiten spelen. Ook de pubers hebben hun i-phones niet nodig gehad. Aan de dijk, als toetje een after-dinner wandelingetje tussen de schapen met schitterend uitzicht.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Met twee volwassenen pannenkoeken gegeten. Uiteenlopende soorten geproefd en alle waren prima.
Bediening was zeer vriendelijk. Het meeste indruk maakte de kindvriendelijke omgeving. Ondanks een rit van 75 km kom ik hier graag terug met mijn kleinkinderen. Dat moet zeker een feest worden voor ze.
Chantal1 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
De pannenkoeken waren goed, de meisjes van de bediening erg vriendelijk. Voor kleine kinderen ideaal daar, met mooi en met slecht weer. Alleen de gastvrouw mag nog wat horeca opleiding volgen, een glimlach en vriendelijk woordje kosten niets. Kwam op ons een beetje ongastvrij over.