Pannenkoekenhuis d'Olle Smidse

• Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duur
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Gisteren met de kleinkinderen naar dit pannenkoekenhuis geweest.
Gelukkig van te voren gereserveerd want de zaak liep volledig vol.
De bediening was bijzonder aardig. En de kinderen waren tevreden over hun pannenkoekjes en de patat met frikadel. Wij als grootouders waren duidelijk slechter tevreden. In de pannenkoek Hawaii was nauwelijks ananas terug te vinden,of het moest de gelige kleur zijn. De pannenkoek Rösti was nog slechter. Met de beste wil kon hier geen rösti smaak worden ontdekt. Gebakken aardappeltjes en wat rauwe uien maken nog geen rösti. We hebben hierover geen problemen gemaakt om de sfeer voor de kinderen niet te bederven. Maar voor ons hoeft het niet weer.
Beste Wim, bedankt voor je feedback. We kunnen deze goed gebruiken om onze dienstverlening en producten te verbeteren. We vinden het jammer dat jullie pannenkoek niet goed bevallen is. We hadden het niet erg gevonden als je dit had gemeld tijdens je bezoek. We hadden dan de betreffende pannenkoeken kunnen vervangen of een ander gerecht kunnen aanbieden. We zouden het jammer vinden als jullie ons niet nogmaals zouden bezoeken, kom gerust nog een langs en meld je even bij ons. Dan krijg je van ons het bedrag van de 2 pannenkoeken als korting op de volgende rekening. Met vriendelijke groet Aart en Jet Jongejans. Pannenkoekenhuis d'Olle Smidse.
J-C- .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
gereserveerd via de mail. snel antwoord terug en meedenkend. ontvangst netjes. lauwe mosterdsoep. kruidenboter had geen kruiden smaak. spek erg zout op de pannenkoek. poffertjes leek ons niet zelfgemaakt en weinig smaak. stroop en suiker genoeg. grote kan ranja voor weinig geld. leuke kinderhoek. schone toiletten. vrolijk personeel. er is ons 2x gevraagd of het ons had gesmaakt waar wij op reageerden: matig. hier werd niet op doorgevraagd. hopen dat deze recensie meer effect heeft. fijn dat mensen zonder kinderen voor kunnen zitten en gezinnen achter bij de speelhoek. erg leuk dat de kids nog mogen grabbelen in de ton maar ja als die leeg is........
Beste J-C,
Dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven. Tot mijn spijt ben ik op de dag dat u bent wezen eten niet geïnformeerd door mijn personeel dat uw eetbelevenis matig was. Normaal gesproken dien ik hiervan op de hoogte te worden gebracht, zodat ik naar een passende oplossing kan zoeken. Ik heb inmiddels mijn personeel hierop attent gemaakt, zodat dit in de toekomst niet weer zal gebeuren. Omdat u de moeite heeft genomen om een recensie achter te laten, waar ik ook naar kan handelen, stuur ik u via de mail (welke u gebruikt heeft om te reserveren) een kortingsbon toe. Mocht u in de toekomst ons een tweede kans gunnen, dan kan u deze gebruiken.
Met vriendelijke groeten,

Jet Jongejans-Veele
Pannenkoekenhuis d'Olle Smidse
Kuipje68 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2013
HET pannenkoekenrestaurant van de provincie Groningen! Geweldige service en altijd het gevoel dat je welkom bent. De Groningse mosterdsoep is niet te versmaden en ook de pannenkoek Americana is bij ons favoriet. Wat ook erg leuk is dat ze zelfgemaakte poffert verkopen. En als je per ongeluk een kadootje vergeten bent kun je in het restaurant een 'pakketje van Jetje' kopen. Erg origineel.
Kortom een echte aanrader.
Henriette Scholten .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
De beste pannenkoeken die ik ooit heb gegeten! De kinderen konden lekker spelen. Mijn man die niet van pannenkoeken houdt heeft een lekker schotel met warmvlees gegeten. De bediening was super. Goed meedenkend met de kinderen en het was geen enkel punt om een fles en potje op te warmen. Wat een service. Een echte aanrader.