Pannenkoekenhuis Carolinahoeve

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenhuis Carolinahoeve

7,2
7,1
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Buiten pannenkoeken gegeten op deze prachtige locatie. Doordat je zelf je bestelling aan een loket moet doorgeven, krijg je geen gastvrij gevoel. Dat scheelt natuurlijk personeel, dat er wel is en zich verveelt en dan maar je bord, als je klaar bent, snel onder je vandaan haalt. Ze kunnen beter 's morgens het terras eens aanvegen, het lag vol bladeren en takjes. De pannenkoeken waren overigens veel te dik en daardoor melig en voor een portie gember bij de spekpannenkoek moest ik € 3 bijbetalen, hetgeen ik niet erg gevonden zou hebben als ik als klant wat gastvrijer onthaald zou zijn geweest. De bediening van de Carolinahoeve vind ik jammergenoeg stijlloos.
Karinmarielouise .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
De dagsoep was niet lekker: zeer waterige tomatensoep en de soep bevatte (weinig) diepvriesgroente. Geserveerd met 1 plakje stokbrood. En dat voor € 4,75. Bij een dagsoep stel ik me een verse huisgemaakte soep voor met verse groente. Toen we dat tegen de bediening zeiden werd er niet proffesioneel mee om gegaan. Eerst: "Ik weet niet of de dagsoep vers is maar ik zal het doorgeven". Toen: "Mijn baas zegt dat het een vers soepje is en die zal heus niet liegen". (Maw u liegt) en toen: "Het is een vers soepje maar bevat wel diepvriesgroente" (?) en vervolgens: "De kok was helemaal van slag". (Nog opzadelen met een schuldgevoel ook) Zo jammer! De locatie is namelijk geweldig en ze kunnen er veel meer uit halen. De pannenkoek van mijn man was prima.
Ikrammel .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Ideale plek om even van de fiets af te stappen en bij te tanken.
Een soep van de dag klinkt bescheiden, maar als ze iedere dag zo'n lekkere soep kunnen serveren mag het zeker soep van de maand genoemd worden ! (vandaag was het prei-chamignon soep)
Als lunch is aan te raden het zeer smaakvol bruin stokbrood (met perecft gebakken champignons, ui en spek) .
Eenvoudig, maar kundig gemaakt smaakt het prima.
Bruig0 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Prachtige locatie op de Veluwe. De spek-appel pannenkoek was heerlijk, goede ingrediënten. We komen zeker een keer terug. Een minpunt was het flesje witte wijn (pinot grigio). Op de kaart, omschreven met een inhoud van 0,25 liter, In werkelijkheid 0,187 liter met een prijs van €4,65. Sorry kon er niet vanaf. Foutje leverancier.
Alien .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Een half jaar dit restaurant gemeden omdat we - destijds - de pannenkoeken te droog vonden. Maar de locatie is te mooi om lang weg te blijven. Dus een nieuwe poging. De pannenkoek spek is nu een stuk beter; lekker. De naturel is nog wel droog, maar beter dan een tijd terug. Het broodje is eigenlijk nog het lekkerst. Nu de koffie nog, en dan komt het helemaal goed. Service: je bestelt aan een loket en vrij snel wordt dan het eten gebracht.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Op 18 oktober hier niet gegeten maar alleen koffiegedronken, die was goed, vandaar de 7. De bediening was vriendelijk. De ligging is fantastisch, maar het interieur is wat oubollig en muf, is aan een flinke opknapbeurt toe.
Barber U.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Prachtig plekje. Op je fiets- of wandelroute de perfecte pleisterplaats. Mooie hoeve met leuk terras onder de imposante eiken. De pannenkoeken zijn hier heerlijk. Ik koos de pannenkoek van de maand: geitenkaas, walnoten en honing… zalig! Overigens is de thee keuze ook super!