Pannenkoekenhuis Candela

6,6
Voordelig
Lodewijk V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Kom regelmatig voor goede kop koffie.
Doordeweeks aardige mensen en in het weekend een hele toffe tweeling. Af en toe een lekkere pannenkoek waar ik graag het recept van zou willen weten, maar dat verklappen ze me nog steeds niet!
Altijd gezellig en goed.
Paul A.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Met groep vrienden wezen eten heerlijke pannenkoeken , de bediening was zeer attent . Mooie zaak die verrassend doorloopt met mooie binnentuin , we komen zeker nog een keer terug.
Ben T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Onverwachts naar het pannenkoek restaurant lekkere pannenkoeken . Aardige mensen. een pannenkoek met Jam staat niet op de kaart , maar jam werd gelijk geregeld , was geen probleem
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Onbegrijpelijk hoge waarderingen op Iens, de " binnentuin" is een klein plaatsje achter, waar amper 3 tafeltjes passen, de pannenkoeken zijn aardig maar te dik en volgens mij niet eens vers gebakken maar opgewarmd.
De kersen erop kwamen uit een blikje. De aardbeien gelukkig wel vers.
De koffie is oke, de chocomel was over de datum.
Al met al niets bijzonders helaas.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Vorige week hier een pannenkoek gegeten met de kinderen. Het is een rommelige plek, ze maken de belofte 'beste pannenkoeken' niet waar. Het is leuk dat ze kinderspeelgoed hebben, maar daar houdt het mee op. De pannenkoeken waren lauw en taai, ik vermoed dat ze niet vers gebakken waren, maar opgewarmd in de pan. De twee meiden in de keuken/bediening bedoelden het vast goed, maar hadden geen idee waar ze mee bezig waren. De broodjes die we hadden besteld waren ook te saai: een opgewarmd supermarkt broodje met een karig plakje kaas erop, niet meer, niet minder. Al met al een vrij gênante vertoning, het spijt me dat ik er niet meer van kan maken.
Mar L.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heb een pannekoek Nutella/banaaan genomen en een cappuccino. Heerlijk en groot! Vriendelijk personeel. De winkel oogt klein maar eenmaal binnen is er genoeg plek.
Ankstaven .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
mooie interieur , candela is een winst voor de buurt, heerlijke pannenkoeken , goede koffie, gastheer erg vriendelijke,en behulpzaam, de bonbons zijn hier zeker een aanrader, wij komen zeker terug
RdeBoer3 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Een hoge beoordeling bij Iens en tripadvisor dat moest wel goed zijn, dachten wij. Met veel zin gingen we dan ook met onze dochter van 3 pannenkoeken eten bij Candela. De winkel die vooral lijkt op een bonbonwinkel. Toen we om 18.15 binnenkwamen leek het alsof de twee winkelbediendes/obers/ koks schrokken. Deze twee Italiaanse backpackers, die geen Nederlands spraken, wisten duidelijk niet wat ze aan moesten met klanten. Achter in de winkel konden we aan tafel. Een ongezellige boel met nog een niet afgeruimde tafel in ons zicht. De cola zero konden we niet meer bestellen omdat deze over de houdbaarheidsdatum was. De pannenkoeken waren een beetje soppig. De kinderhoek vond onze dochter wel leuk, alhoewel alles kapot was of het niet meer deed. Wat een enorme teleurstelling!!! Het was niet duur, maar ja we hadden tien keer liever zelf pannenkoeken gebakken. Was veel lekkerder en veel gezelliger geweest. Onbegrijpelijk die hoge waardering!
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Helaas niet de ervaring gehad die een aantal van de voorgaande beoordelingen deden vermoeden. Twee slecht Nederlands/Engels sprekende jongens die absoluut geen kaas hadden gegeten van pannenkoeken bakken. Ook de vaart zat er niet in. Decor niet zo boeiend omdat je in een soort van krakkemikkige aanbouw zit, met uitzicht op een lelijke achtergevel van het pand erachter.
Mirjamvs69 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Leuke gezellige tent. Heerlijke pannenkoeken, meerdere keren daar gegeten. Ook de kinderen waren zeer tevreden en hebben ook lekker gespeeld
Natalee T.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
We hebben heerlijke pannekoeken gehad hier. Erg leuk ook met een speelhoekje voor de kleine zodat hij hier verveeld werd. Zeker een aanrader.
Anika23 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Op het terras in de tuin gezeten en een heerlijke pannekoek gegeten. Sfeer en bediening is prima! De macchiato is ook een aanrader. Kom zeker terug hier.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
40 jaar geleden zijn wij uit vertrokken uit Amsterdam . Het mooie weer lokte om nog eens in het oude buurtje in Amsterdam, waar wij vroeger gewoond hadden, oude herinneringen op te halen. Veel was er veranderd en toen wij een beetje vermoeid raakte besloten wij een ijsje te kopen. We kwamen terecht bij Candela pannenkoekenhuis in de Bilderdijkstraat. We waren verbaasd dat nog zo’n gezellige eetgelegenheid bestond. We werden rondgeleid in de zaak, alles was piekfijn verzorgd en gaf ons het gevoel thuis te zijn. Wij werden bediend door de serveerster die zich Riena noemde. Zowel van het ijsje en de Panenkoek (een volledige lunch) hebben ten volle genoten, alle complimenten voor Riena!

Roos en Piet (83 en 85 jaar oud)
Thomaswillem .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2014
Vandaag pannenkoeken gegeten bij Candela. Echt super! Enorm gastvrij en gezellig! Absolute aanrader om eens in de binnentuin je te laten verwennen.
Basvanhoutps .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
gisteren met mijn kinderen gegeten bij pannekoekenhuis candela. zeer vriendelijke een goede service. heel erg grote sortering bonbons en oerhollandse pannenkoeken, geweldige koffie en cappuccino. pittoresk qua interieur, een plek waar je je meteen op je gemak voelt. mooi binnen terras in typisch amsterdamse buurt. toilet had iets luxer gekund maar dat mag de pret in het restaurant niet drukken. zeer goede indruk van de gastvrije uitbater en de vriendelijkedame achter de toonbank. zeker voor herhaling vatbaar.