Pannenkoekenhuis Candela

Bilderdijkstraat 61 1053 KL Amsterdam Nederland Kaart
31-206898252

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenhuis Candela

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekenhuis Candela

Henk H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Candela is de verborgen pannenkoekenparel van Amsterdam. Met buitenlandse vrienden zochten we in het centrum naar een Hollands pannenkoekenrestaurant. Gelukkig vermeden we hypercommerciële zaken waar je een half uurtje krijgt om schouder aan schouder je pannenkoek naar binnen te werken en kwamen we bij het (net buiten de grachtengordel gelegen) Candela terecht in een rustige tuin waar uitstekende (biologische) pannenkoeken worden geserveerd. Voor wie nog plek heeft: in het restaurant bevindt zich ook chocolaterie met verrukkelijke bonbons!
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wij waren er toen het erg rustig was en zaten buiten.Leuke sfeer midden in Amsterdam. Aardige tweeling die bediende.Tip: verzin een kinder-ijsje. Kan ook met het soft-ice uit de winkel.
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Lekker gegeten maar daar is ook alles mee gezegd. Het ‘restaurant’ is ook direct een chocolaterie en de eigenaar was erg druk met de bestellingen. We kwamen binnen en we werden niet verwacht dus de kok was al weg (om 18:30). De eigenaar maakte mopperend zelf de pannenkoeken die overigens heerlijk waren. Tussen de bedrijven door waren de eigenaar en zijn moeder (zo bleek uit de verhalen die we konden meeluisteren) erg op elkaar aan t kibbelen. Er hing geen gezellige sfeer en we voelden ons niet welkom! Jammer want de pannenkoeken waren heerlijk. Uiteindelijk snel weggegaan om ergens anders een ijsje te eten!
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Van buiten is bijna niet te zien dat er achter de bonbonwinkel ook nog een restaurant zit.
Francis W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Absoluut de moeite , met mooi weer ook mogelijkheid tot buiten zitten . Pannenkoeken maar ook broodjes behoort tot de mogelijkheden .Weer eens wat anders als de standaard restaurantjes , echt familiebedrijf , winkel - chocolaterie echt prachtig en hoeveelheid keuze ongelofelijk . Zeer geschikt voor de choco-fanaten onder ons
Lydia D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Een verborgen diamantje! Lekkere pannenkoeken gegeten, fijn personeel, prettige snelle service en een Walhalla voor iedereen die van bonbons houdt. Ik miste daarom eigenlijk nog de pannenkoek met bonbons op de menukaart.
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, een aanrader!!!!
Eugenie A.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijke koffie en heerlijke pannekoek voor een goede prijs. Leuke en gezellige sfeer en goede bediening! Kom zeker terug!
Dinie H.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
We hadden weinig tijd (vroege film), maar dat was geen enkel probleem. In no time kregen we een pannenkoek waar je bijna je vingers bij op zou eten.... aanrader!
Guido K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Lekkere (Segafredo) koffie in die Pannenkoekenhuisje in West. prima pannenkoek gegeten en lekkere tosti. Ze hebben ook mooi uitziende taarten en heel veel bonbons. zeker met kinderen ook leuk om te doen!
Donny K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Prijs kwaliteit is goed. Niet bijzonder. Oké pannenkoeken.
Boy D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Lekker gegeten en zeer gastvrije mensen. Zeker voor herhaling vatbaar
Chelsea T.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Lekkere pannenkoeken! Niet de beste, maar heel redelijk!
Marleen S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lekkere pannekoeken om even snel met kids te eten. Prijs kwaliteit is zeker goed .
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijke pannekoeken en zeer vriendelijk bediening. Kom er graag weer!
Nehemia S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Goede pannenkoeken! Restaurant zit een beetje verstopt achterin.
humphrey S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Lekkere pannenkoek gegeten. Leuke en gezellige personeel, dame achter chocolade vitrine, met grote assortiment bonbons en pas eitjes
GJ B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijk gegeten en super aardige mensen daar!
linde V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Met mijn gezin wezen eten. Wij werden vriendelijk geholpen en snel voorzien van onze pannenkoeken. De kinderen zaten te smullen en wij ook.
Zeker een aanrader!
humphrey S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Gezellig pannenkoek huis midden een winkel straat met heerlijk bio bonbons van goed kwaliteit. Mijn man had een goede gebakken spek pannenkoek, ik zelf had een overheerlijk dubbeldekker. De servies was beleefde en zeer vriendelijk