Pannenkoekenhuis Bolle Jan

Nordhornsestraat 137 7591 NN Denekamp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenhuis Bolle Jan

Corina G.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Lekker ouderwets pannenkoekenhuis. Wij waren met twee volwassenen en twee kinderen.
De kinderen hadden een feestpannekoek. Een pannenkoek met gekleurde pikkels en poedersuiker. Ze kregen een bakje met snoep erbij. De pannenkoek was erg groot, maar erg lekker. De kinderen hadden bijna hun pannenkoek op.
Ik had een pannenkoek ome Henk. Dat was met gekruide reepjes vlees in de pannenkoek gebakken en knoflooksaus apart erbij. Een geslaagde combinatie. Lekker gekruid, niet flauw en de pannenkoek zelf was goed gebakken.
Mijn man had een ribeye met gepofte aardappel. Ook hij heeft lekker gegeten. Het vlees goed gebakken, niet te lang en toch gaar genoeg. De aardappel was ook zeer goed gemaakt.
Dus zelfs als je geen fan bent van pannenkoeken is dit restaurant goed te doen en de kinderen kunnen smullen van hun pannenkoek.
Het restaurant is ouderwets ingericht met spullen uit grootmoeders tijd. Ook de bediening heeft bijpassende kleding aan. Dit geeft een gezellige sfeer en niet zo strak zodat de kinderen ook zichzelf kunnen zijn.
Het was niet druk toen wij er waren. De bediening was snel en we hebben niet hoeven wachten op wat dan ook.
Tip voor het restaurant: geef de snoepjes niet tegelijk met de pannenkoek maar later als de pannenkoek op is. Dat maakt het ouders een stuk makkelijker om de kinderen hun eten te laten opeten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Samen met twee kleuters een pannenkoek gegeten op het terras. Hier wordt je tafel omsloten door haagjes: geweldig. Attente bediening. Speciaalbier van de tap. Pannenkoek met spek en worst was top! De kinderen hadden de feestpannenkoek en waardeerden het bakje met snoepjes zeer.
Vincent P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Met 2 kinderen (5 en 7 jaar) en 3 volwassenen op een drukke zondagavond pannenkoeken eten bij Bolle Jan. De kinderen kunnen lekker hun gang gaan, sfeer is ontspannen en kindvriendelijk. Verwacht geen modern, trendy interieur, maar dat is logisch bij een dergelijk etablissement. Ruime keuze aan pannenkoeken, ook voor vegetariërs. Heb de Hubertus genomen, pannenkoek met ragout. Interessante combi en smaakte mij goed. Bediening was correct en passend bij het interieur gekleed. Wel moesten wij even wachten op de pannenkoeken, maar goed, dit was acceptabel. Een aanrader voor wie met de kinderen in Twente onderweg is.
Antoinette S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
de pannenkoek met spek smaakte naar vis, dit heb ik gemeld en toen kreeg ik een andere pannenkoek, maar die was in het midden nog helemaal niet doorbakken, verder kon je ongeveer door de pannenkoek heen kijken.
ik was niet onder de indruk
Melbe .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
In eerste instantie vlotte bediening, maar toen we voor de tweede keer drinken besteld hadden
duurde het veel te lang. Inmiddels waren de pannenkoeken op en het drinken eigenlijk niet meer gewenst omdat we weg wilden. De klomp met bloemen op tafel zag er vies uit.
Jammer dat we niet buiten konden zitten i.v.m. de wespen, want de buitenzitjes zagen er heel aantrekkelijk uit.
De smaak van de pannenkoek was prima.
Saskia L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2014
Vandaag bij Bolle jan geweest met de familie. Zelf heb ik de gamba en mozzarella pannenkoek gegeten, super kwaliteit en fantastisch op smaak! Mijn man had de beenham pannenkoek, ruim belegd met heerlijke sappige beenham. Voor de kids een pannenkoek met snoepjes besteld, ze zaten te glunderen aan tafel want dit hadden ze nog nooit gezien! De bediening is hier vlot en zeer attent. Leuk ook dat ze meedenken want ze vroegen zelfs of we een tafeltje bij de speelhoek wilden zodat we de kids makkelijk in de gaten konden houden. De kids hebben heerlijk gespeeld waardoor wij ook rustig konden zitten. Gelukkig is de speelhoek hier niet zo groot dat we de kinderen niet weer kunnen vinden, op deze manier is de afleiding gelukkig niet zo groot dat ze niet aan tafel willen eten. De sfeer was erg goed en het leuke is dat het hier nog ouderwets gezellig is, rustig zitten in een gemoedelijke omgeving. Hier wordt het vak nog met passie en gedrevenheid uitgeoefend en dat stellen wij op prijs!
Janeva .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Daar mag wel eens een bezem doorheen. Typisch pannenkoekenrestaurant, somber donker en met nog steeds de sfeer van een antiek boerderij. Alsof de jeugd stilstaat en zeker niet jonge moderne (groot-)ouders met kind of kleinkind. Bediening traag, kinderpannenkoeken kent men niet (...?) kinderbestek kent men niet en de speelhoek voor de échte kleintjes heeft dringend een schoonmaakbeurt (kijk eens naar het maxi lego...te smerig....) nodig. Ook dit keer weer een klein somber donker hok ergens in een hoekje richting de toiletten. De pannenkoeken waren van een goede kwaliteit maar veel te lauw en zeker geen toppers. Al met al een horeca adres welke dringend een zeer frisse wind nodig heeft.
Luc59 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
Gegeten bij Bolle Jan naar aanleiding van goede beoordelingen.
Besteld 2 pannenkoeken, één met appel en rozijnen de andere
met spek en kaas onder het genot van het inmiddels geserveerde
drankje.
Het gezellige interieur en het mooi begroeide terras valt gelijk op en is een mooie afleiding om op de maaltijd te wachten, alleen...
het wachten duurde veel te lang. Vreemd, want het was niet druk.
Na pas 40 minuten werd de pannenkoek opgediend, zag er prima uit, maar was helaas niet warm maar lauw.
Gelukkig vergoedde de smaak van de pannenkoek veel.
De pannenkoek zelf was lekker smeuig en samen met het beleg waarbij de appelschijfjes netjes in de dikte van de pannenkoek waren meegenomen een heerlijk geheel.
Navraag betreffende de te lauwe pannenkoeken leerde dat er in de keuken iets was misgegaan maar hadden we dit van te voren
aangegeven dan konden we een nieuwe pannenkoek krijgen.
Ja..., dan hadden we weer kunnen wachten.
Kortom, de prijs/kwaliteit verhouding had hoge ogen gegooid als er niet een paar steken waren laten vallen.

Fep68 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Als we richting Denekamp rijden gaan we hier altijd eten. Het is hier gewoon altijd goed. Echt een pannenkoek restaurant qua decor. Bij mooi weer kun je lekker buiten eten en de kinderen lekker buiten spelen (Zelfs buiten is het gezellig ingericht). Binnen spelen kan wel, maar het speelhoekje is erg klein. Als ze maar kunnen spelen.
Bediening is goed en de pannenkoek ligt redelijk vlot op tafel.
Hier komen we zeker terug.