Pannenkoekenhuis Belveren

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenhuis Belveren

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekenhuis Belveren

L.. B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Vandaag weer heerlijk gegeten bij Belveren. Hier weten ze hoe een pannenkoek gemaakt moet worden!! Je merkt dat hier met veel plezier gewerkt wordt! We komen snel weer een keertje terug!
Anoek V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Ben al in verschillende pannenkoekenhuizen gaan eten, aar nergens zo lekker als bij Belveren! Er is een zeer grote keuze uit pannenkoeken, het personeel is erg vriendelijk en de sfeer is erg gezellig! Wat ik ook erg belangrijk vind is dat de tafels niet plakken van de stroop, van de vorige gasten! Dat komt na,elijk ook erg veel voor bij dit soort restaurants! Kortom...Chapeau, ga zo door!!! Ik hoop snel weer eens bij jullie aan tafel te zitten!
Bob J.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Mijn zoontje en dochtertje hebben het er geweldig naar hun zin gehad, vooral de smurfen pannenkoek was te gek. Mijn zoon mocht lekker winkelen met zijn gekregen muntjes. We hebben gezellig gezeten en heerlijk gegeten in de serre.
Edwin C.
Top tent !

Super bediening en gastvrijheid
Mooie inrichting en heerlijk gegeten

Zeker de moeite waard om vaker terug te gaan
Bob J.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Na een stevige wandeling door de Kampina zijn we terecht gekomen bij pannenkoekenhuis Belveren. Wat een keuze aan verschillende soorten pannenkoeken. wij gingen beide voor de Wandel en fiets Pannenkoek. Heerlijke pannenkoek met banketbakkersroom, heerlijk warm rood fruit en slagroom. Vlotte jonge bediening dat ondanks de drukte erg attent en vriendelijk was. Op naar de volgende wandeling door de prachtige natuur van de kampina.
wilbert S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Vanavond heerlijk ouderwets pannenkoeken gegeten in Haaren. Vooraf hadden we een tomatensoep met stokbrood kruidenboter, daarna had ik de boerenpannenkoek en mijn vriendin 1 met vers fruit met banketbakkers room poedersuiker . Je proeft gewoon dat ze puur met verse producten werken zowel de soep als de pannenkoeken, helaas geen gaatje meer over voor een toetje al zagen die er ook top uit wat ik zo voorbij zag komen. Bediening was ook een dikke voldoende ( bleek de eigenaar te zijn ).
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Wat hebben ze hier toch heerlijke pannenkoeken! Ook wel eens ergens anders geweest, maar hier zijn ze toch wel het lekkerste. Ook het nieuwe interieur is ontzettend mooi en stijlvol. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik heb geen op- of aanmerkingen dus!
Pepijn B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Top Restaurant echt waar we hebben super lekker gegeten en top personeel. De pannenkoeken worden met passie gemaakt en dat valt ook te proeven
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het eten is redelijk goed, echter zeer onvriendelijk personeel. Mensen die slecht ter been zijn en waarvoor vooraf om een speciale stoel is gevraagd worden in een hoek gepropt, waar ze maar moeilijk in en uit kunnen. We moesten zelf vragen om een menukaart, terwijl er zeker al vijf maal iemand langs was gelopen van het personeel. Voor ons kind moesten we drie maal om muntjes voor een cadeautje vragen. Zeer teleurstellend en zeker geen feestje voor de bezoekers. Ook stonden er zoveel mogelijk tafeltjes in de ruimte, waardoor het benauwd werd en de bezoelers geen privacy hebben.
toppertjes1975 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Veel verschillende soorten pannenkoeken.
ze smaken niet slecht, maar als je net als wij van een ouderwetse pannenkoek houdt, in de pan gebakken, dan moet je hier niet zijn.
Smaken verschilen
verder prima pannenkoeken restaurant.
Wendy_b .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Wat een leuke verrassing zeg !! Pannenkoeken eten na een dagje zwemmen in het sportiom. En dan kunnen de kinderen met olav de sneeuwman op de foto nadat we van de heerlijke pannenkoeken gegeten hebben. Echt een aanrader.
Reyhana .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Een groot terras met voldoende tafels om veel gasten op een zonnige zondagmiddag te kunnen ontvangen. De cliniclowns pannenkoeken voor de kleine mannen waren een succes. Vooral de knuffel die ze bij de pannenkoek kado kregen. Een mooie actie. De uitsmijter was zeer uitgebreid en smaakte prima. Dit pannenkoekenrestaurant is de moeite waard om een bezoek te brengen.
Mieke G.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Heerlijk gegeten en onzettend vriendelijk personeel. Een dikke 10 voor de bediening!!
Helaas kunnen we dat niet zeggen over de eigenaar. Een van onze kinderen liep buiten per ongeluk tegen een windlicht wat daardoor kapot viel. Wij gingen dit netjes binnen melden maar de reactie van de eigenaar (manager?) was zo bot dat ik eigenlijk al spijt had van mijn eerlijkheid. Zo onaardig en klantonvriendelijk. En dat voor een restaurant waar veel kinderen komen.
Meneer, neem een voorbeeld aan uw personeel!!
Beste Mieke29,
Wat jammer dat dit uw ervaring is geweest in ons pannenkoekenhuis. Ik was deze dag helaas niet op de zaak, maar zou toch graag met u in contact willen komen. (info@belveren.nl)
Met vriendelijke groet,
Hein Verhoeven
Pannekoekenhuis Belveren

Reactie van proever:

Dank voor uw reactie. Wat een klasse! Wij komen snel weer genieten van de heerljjke pannenkoeken en het vriendelijke personeel.
Hotello_Es .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Gezellig zoals het hoort in een pannenkoekenhuis! Hele lekkere pannenkoeken met giga veel keus. Veel gratis parkeergelegenheid en nette (jonge) bediening.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Pannenkoeken die met aandacht en liefde worden bereid. Verse producten (aardbeien, bosbessen) uit de eigen regio. Zeker de roompannenkoeken zijn een aanrader.