Pannenkoekenhuis Belveren

Kan beter
Lang
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Geen aanrader. Eten is redelijk, echter vrouwelijke bediening is ronduit slecht (ongeïnteresseerd). Geen oog voor mensen die slecht ter been zijn. Te veel mensen in de ruimte (te veel tafels in de ruimte en te dicht op elkaar). We kregen pas een menukaart nadat we er zelf om vroegen en er al zeker 5 keer iemand van het vrouwelijke personeel was langsgelopen. Alleen de mannelijk kok was aardig, deed zijn best en dacht mee met de klant.
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het eten is redelijk goed, echter zeer onvriendelijk personeel. Mensen die slecht ter been zijn en waarvoor vooraf om een speciale stoel is gevraagd worden in een hoek gepropt, waar ze maar moeilijk in en uit kunnen. We moesten zelf vragen om een menukaart, terwijl er zeker al vijf maal iemand langs was gelopen van het personeel. Voor ons kind moesten we drie maal om muntjes voor een cadeautje vragen. Zeer teleurstellend en zeker geen feestje voor de bezoekers. Ook stonden er zoveel mogelijk tafeltjes in de ruimte, waardoor het benauwd werd en de bezoelers geen privacy hebben.
toppertjes1975 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Veel verschillende soorten pannenkoeken.
ze smaken niet slecht, maar als je net als wij van een ouderwetse pannenkoek houdt, in de pan gebakken, dan moet je hier niet zijn.
Smaken verschilen
verder prima pannenkoeken restaurant.
Wendy_b .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Wat een leuke verrassing zeg !! Pannenkoeken eten na een dagje zwemmen in het sportiom. En dan kunnen de kinderen met olav de sneeuwman op de foto nadat we van de heerlijke pannenkoeken gegeten hebben. Echt een aanrader.
Reyhana .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Een groot terras met voldoende tafels om veel gasten op een zonnige zondagmiddag te kunnen ontvangen. De cliniclowns pannenkoeken voor de kleine mannen waren een succes. Vooral de knuffel die ze bij de pannenkoek kado kregen. Een mooie actie. De uitsmijter was zeer uitgebreid en smaakte prima. Dit pannenkoekenrestaurant is de moeite waard om een bezoek te brengen.
Mieke G.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Heerlijk gegeten en onzettend vriendelijk personeel. Een dikke 10 voor de bediening!!
Helaas kunnen we dat niet zeggen over de eigenaar. Een van onze kinderen liep buiten per ongeluk tegen een windlicht wat daardoor kapot viel. Wij gingen dit netjes binnen melden maar de reactie van de eigenaar (manager?) was zo bot dat ik eigenlijk al spijt had van mijn eerlijkheid. Zo onaardig en klantonvriendelijk. En dat voor een restaurant waar veel kinderen komen.
Meneer, neem een voorbeeld aan uw personeel!!
Beste Mieke29,
Wat jammer dat dit uw ervaring is geweest in ons pannenkoekenhuis. Ik was deze dag helaas niet op de zaak, maar zou toch graag met u in contact willen komen. (info@belveren.nl)
Met vriendelijke groet,
Hein Verhoeven
Pannekoekenhuis Belveren

Reactie van proever:

Dank voor uw reactie. Wat een klasse! Wij komen snel weer genieten van de heerljjke pannenkoeken en het vriendelijke personeel.
Hotello_Es .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Gezellig zoals het hoort in een pannenkoekenhuis! Hele lekkere pannenkoeken met giga veel keus. Veel gratis parkeergelegenheid en nette (jonge) bediening.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Pannenkoeken die met aandacht en liefde worden bereid. Verse producten (aardbeien, bosbessen) uit de eigen regio. Zeker de roompannenkoeken zijn een aanrader.