Pannenkoekenhuis Belveren

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenhuis Belveren

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Toppertjes1975 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Veel verschillende soorten pannenkoeken.
ze smaken niet slecht, maar als je net als wij van een ouderwetse pannenkoek houdt, in de pan gebakken, dan moet je hier niet zijn.
Smaken verschilen
verder prima pannenkoeken restaurant.
Wendy_b .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Wat een leuke verrassing zeg !! Pannenkoeken eten na een dagje zwemmen in het sportiom. En dan kunnen de kinderen met olav de sneeuwman op de foto nadat we van de heerlijke pannenkoeken gegeten hebben. Echt een aanrader.
Reyhana .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Een groot terras met voldoende tafels om veel gasten op een zonnige zondagmiddag te kunnen ontvangen. De cliniclowns pannenkoeken voor de kleine mannen waren een succes. Vooral de knuffel die ze bij de pannenkoek kado kregen. Een mooie actie. De uitsmijter was zeer uitgebreid en smaakte prima. Dit pannenkoekenrestaurant is de moeite waard om een bezoek te brengen.
Mieke G.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Heerlijk gegeten en onzettend vriendelijk personeel. Een dikke 10 voor de bediening!!
Helaas kunnen we dat niet zeggen over de eigenaar. Een van onze kinderen liep buiten per ongeluk tegen een windlicht wat daardoor kapot viel. Wij gingen dit netjes binnen melden maar de reactie van de eigenaar (manager?) was zo bot dat ik eigenlijk al spijt had van mijn eerlijkheid. Zo onaardig en klantonvriendelijk. En dat voor een restaurant waar veel kinderen komen.
Meneer, neem een voorbeeld aan uw personeel!!
Beste Mieke29,
Wat jammer dat dit uw ervaring is geweest in ons pannenkoekenhuis. Ik was deze dag helaas niet op de zaak, maar zou toch graag met u in contact willen komen. (info@belveren.nl)
Met vriendelijke groet,
Hein Verhoeven
Pannekoekenhuis Belveren

Reactie van proever:

Dank voor uw reactie. Wat een klasse! Wij komen snel weer genieten van de heerljjke pannenkoeken en het vriendelijke personeel.
Hotello_Es .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Gezellig zoals het hoort in een pannenkoekenhuis! Hele lekkere pannenkoeken met giga veel keus. Veel gratis parkeergelegenheid en nette (jonge) bediening.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Pannenkoeken die met aandacht en liefde worden bereid. Verse producten (aardbeien, bosbessen) uit de eigen regio. Zeker de roompannenkoeken zijn een aanrader.