Pannenkoekenburcht Nienoord

• Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekenburcht Nienoord

Petra G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Samen met mijn dochter en kleindochtertje genoten van alles wat het restaurant ons te bieden had.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Leuk voor kinderen en lekker eten!!!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Gewoon prima pannenkoeken restaurant. Uitgebreide keus, mooie locatie met speelgelegenheid voor de kinderen.
Alie D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
We hebben lekker gegeten maar de wachttijd was veel te lang. Ook voor onze kleinkinderen was er weinig aandacht, zij kregen hun pannenkoek als laatste geserveerd.
Ard A.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
snelle hap, te dikke vullende, deegrijke pannekoeken, maar prima plek voor kinderen, De zaak is geënt op een snelle doorlooptijd en dito consumptie. Dikke pannekoeken, dus snel uitgegeten. Vanuit oogpunt (betalende) ouders mag er wel iets meer aandacht zijn voor smaak, presentatie en beleving.
Anneke C.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten..
Jelle E.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
We hebben bijna twee uur op onze pannekoeken gewacht! Echt absurd, gaan we noooooooit meer naartoe. De pannenkoeken zelf waren van matige kwaliteit en deels zwart verbrand. En die van onze dochter van 3 waren ze vergeten. Waardeloos.
D.A. B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Gezellig, goede kwaliteit, lekker, snel
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Lekkere pannenkoeken in ridderstijl. Vriendelijke bediening en leuke buitenspeelplaats.
Margot K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We vonden het niet heel bijzonder. Restaurant is wel ruim en groots opgezet en de sfeer is daarmee niet verloren gegaan. De pannenkoeken zijn prima. De spareribs veel te zout. Dus beter om het bij een pannenkoek te houden. Leuke speeltuin voor kinderen aanwezig. Bediening matig.
Gerrit M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Na wat voorbereidingen voor de vakantie in de kampeerhal in Roden, met de kleine een pannenkoek halen. We hadden gevraagd om een mooie plek buiten ivm het mooie weer, en die kregen we ook! Met een leuke speeltuin is het ideaal voor de kleine. De pannenkoek die ik had besteld was een kaas, ui, champignon. Het groentemengsel was helaas wat verbrand, en ik moest de zwartgeblakerde stukje er wat uit vissen. Verder was hij niet echt lekker, misschien verkeerd gekozen, maar ik maak ze thuis lekkerder. De groente was er doorheen gebakken, en ik zou het er op gelegd hebben. Ook wat meer kaas mag van mij. Verder eenvoudig, kindvriendelijk, prima. De bediende werkte in de hitte met kledij: dikke velours stof. Ze liet geregeld wat vallen. Ik benijdde haar niet. Voor kinderen verder prima.
Angele E.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Heel lekker gegeten leuke bediening het leukst was vanavond dat Sinterklaas er was deed het leuk kinderen konden leuk spelen in speelkamer een aanrader
Wilke S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Dit was een zeer grote teleurstelling. Ontvangst was slecht er was ontzettend veel lawaai, de speelkamer werd bezet door zeer grote kinderen die met blokken liepen te gooien,niemand die er wat van zei en hierdoor onveilig voor de kleine kinderen. Oud vies speelgoed, batterijen lagen op de grond, stenen vloer. De hamburger a 16 euro was van het slag "hoeft niet lekker te zijn als het maar veel is", het kinder menu was een lopend buffet van alleen maar snoep (vandaar de histerie in de speelhoek) 14,50 voor een pannekoek met salami, paprika en ui dan mag je toch wel wat verwachten.... Niet dus, ben met trek weggegaan. de schatkamer bestond uit goedkope lollies (weer snoep) de bediening was ook slecht. 1 drankje in het begin en dat was het. De meiden deden hun best hoor maar er was echt een gebrek aan leiding en echte horeca ervaring!! De prijzen zijn ook echt veel te duur voor hetgeen wat je ervoor krijgt!! Toen ik ging betalen en deze kritiek uitte kreeg ik commentaar waar ik ook helemaal niets mee kon. Ze vond het vervelend maar heeft niets gedaan om ons ook maar met een beetje goed gevoel weg te laten gaan. Ze hoopte dat het de volgende keer beter zou bevallen....
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Prima gegeten, lekkere pannenkoeken en patat.
Ook de bediening was helemaal goed, we werden op onze wenken bediend.
Een groot minpunt was de zogenaamde schatkamer.
Onze zoon mocht iets uitzoeken maar het assortiment viel zwaar tegen. Tegenwoordig kun je niet meer aankomen met stickers of een lolly, de kids willen tegenwoordig echt speelgoed. Een tip : breid het assortiment wat uit of houd de schatkamer gesloten ! Dit om teleurstellingen te voorkomen : (
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Echte Pannekoeken! (Sorry, ik weiger het vreselijke woord “pannenkoek” te schrijven). “De Pannenkoekenburcht” bestaat drie jaar. In het begin waren er wat aanloopproblemen maar nu loopt het als een trein. En dat is verdiend. Rijke smeuïge vulling, veel smaak. Vers getapt bokbiertje erbij. Erg lekker.
De zaak is gevestigd in een voormalige kantine van de naastgelegen camping. Ooit werd het gebouwd als Saksische boerderij. Vrijwel alle muren zijn weggebroken. Eeuwenoude houten dakbinten zijn in het zicht. Er is een enorme open haard, overal fakkels, harnassen en kroonluchters. De bijzondere attente en vriendelijke bediening loopt in kasteelkostuums. Net echt dus. Voor de kinderen is er een naastgelegen speeltuin en een inpandige speelhoek. De prijzen zijn redelijk. We betaalden € 48,50 voor 1 appelsap, 1 koffie, 1 thee, 3 herftbokjes, een plankje oerbrood met kruidenboter, een kinderpannekoek, een pannekoek kaas-gember en een “musketier”. Die laatste is een hartige aanrader!