Pannenkoekenburcht Nienoord

Midwolderweg 19 9351 PG Leek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenburcht Nienoord

Gerrit M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Na wat voorbereidingen voor de vakantie in de kampeerhal in Roden, met de kleine een pannenkoek halen. We hadden gevraagd om een mooie plek buiten ivm het mooie weer, en die kregen we ook! Met een leuke speeltuin is het ideaal voor de kleine. De pannenkoek die ik had besteld was een kaas, ui, champignon. Het groentemengsel was helaas wat verbrand, en ik moest de zwartgeblakerde stukje er wat uit vissen. Verder was hij niet echt lekker, misschien verkeerd gekozen, maar ik maak ze thuis lekkerder. De groente was er doorheen gebakken, en ik zou het er op gelegd hebben. Ook wat meer kaas mag van mij. Verder eenvoudig, kindvriendelijk, prima. De bediende werkte in de hitte met kledij: dikke velours stof. Ze liet geregeld wat vallen. Ik benijdde haar niet. Voor kinderen verder prima.
Angele E.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Heel lekker gegeten leuke bediening het leukst was vanavond dat Sinterklaas er was deed het leuk kinderen konden leuk spelen in speelkamer een aanrader
Willy525 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Dit was een zeer grote teleurstelling. Ontvangst was slecht er was ontzettend veel lawaai, de speelkamer werd bezet door zeer grote kinderen die met blokken liepen te gooien,niemand die er wat van zei en hierdoor onveilig voor de kleine kinderen. Oud vies speelgoed, batterijen lagen op de grond, stenen vloer. De hamburger a 16 euro was van het slag "hoeft niet lekker te zijn als het maar veel is", het kinder menu was een lopend buffet van alleen maar snoep (vandaar de histerie in de speelhoek) 14,50 voor een pannekoek met salami, paprika en ui dan mag je toch wel wat verwachten.... Niet dus, ben met trek weggegaan. de schatkamer bestond uit goedkope lollies (weer snoep) de bediening was ook slecht. 1 drankje in het begin en dat was het. De meiden deden hun best hoor maar er was echt een gebrek aan leiding en echte horeca ervaring!! De prijzen zijn ook echt veel te duur voor hetgeen wat je ervoor krijgt!! Toen ik ging betalen en deze kritiek uitte kreeg ik commentaar waar ik ook helemaal niets mee kon. Ze vond het vervelend maar heeft niets gedaan om ons ook maar met een beetje goed gevoel weg te laten gaan. Ze hoopte dat het de volgende keer beter zou bevallen....
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Prima gegeten, lekkere pannenkoeken en patat.
Ook de bediening was helemaal goed, we werden op onze wenken bediend.
Een groot minpunt was de zogenaamde schatkamer.
Onze zoon mocht iets uitzoeken maar het assortiment viel zwaar tegen. Tegenwoordig kun je niet meer aankomen met stickers of een lolly, de kids willen tegenwoordig echt speelgoed. Een tip : breid het assortiment wat uit of houd de schatkamer gesloten ! Dit om teleurstellingen te voorkomen : (
EricZ .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
We zijn in januari naar deze pannenkoekenburcht geweest. We waren de enige in de hele burcht. De bediening was beleefd, maar verder niet heel geïnteresseerd. De broodjes (leken hetzelfde als uit de supermarkt) werden koud geserveerd en de pannenkoeken waren op zich prima, maar heel gewoontjes (al helemaal voor 15 euro per pannenkoek). Alles bij elkaar, viel het ons erg tegen.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Echte Pannekoeken! (Sorry, ik weiger het vreselijke woord “pannenkoek” te schrijven). “De Pannenkoekenburcht” bestaat drie jaar. In het begin waren er wat aanloopproblemen maar nu loopt het als een trein. En dat is verdiend. Rijke smeuïge vulling, veel smaak. Vers getapt bokbiertje erbij. Erg lekker.
De zaak is gevestigd in een voormalige kantine van de naastgelegen camping. Ooit werd het gebouwd als Saksische boerderij. Vrijwel alle muren zijn weggebroken. Eeuwenoude houten dakbinten zijn in het zicht. Er is een enorme open haard, overal fakkels, harnassen en kroonluchters. De bijzondere attente en vriendelijke bediening loopt in kasteelkostuums. Net echt dus. Voor de kinderen is er een naastgelegen speeltuin en een inpandige speelhoek. De prijzen zijn redelijk. We betaalden € 48,50 voor 1 appelsap, 1 koffie, 1 thee, 3 herftbokjes, een plankje oerbrood met kruidenboter, een kinderpannekoek, een pannekoek kaas-gember en een “musketier”. Die laatste is een hartige aanrader!
Theeplus .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2013
Wij gaan altijd met veel plezier met de kinderen naar de burcht. Super leuk dat alles in een thema is gemaakt. Veel ruimte (binnen en buiten) voor de kinderen om te spelen dat is echt een groot pluspunt! Vandaag (in de vakantie periode) wezen eten... De pannenkoeken waren over het algemeen goed (stokbrood was een beetje droog, helaas niet vers afgebakken) maar 1 pannenkoek was wat aangebrand. Dat kan natuurlijk een keer gebeuren, denk niet dat de "vaste" kok aan het werk was. Wat wel jammer was dat de (nieuwe?) bediening nadat wij dat hadden aangegeven ook niet zoveel raad mee wist. (Je wil dan gewoon even een beetje begrip, vooral omdat we er altijd met zoveel komen) uiteindelijk kon ik het niet laten om toch nog even met de manager te praten... Hij kon het e.e.a verklaren en heeft er voor gezorgd dat we ZEKER weer terug komen. Al met al een aanrader voor iedereen!
Lofoten1 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Ik heb de pannenkoekenburcht Nienoord als zeer gastvrij ontvangen.Omdat we met een groep waren hadden we wat extra ruimte nodig voor materialen; geen probleem, er werd meteen meegedacht. De pannenkoek was heerlijk, echt van genoten. Decor is voor kinderen denk ik erg leuk, voor volwassenen is het een gezellige plek.
Y. G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Dit is op zich een simpel pannekoekenhuis. Voor kinderen hebben ze wat aan het decor gedaan (obers in ridderpakken en zo) en er is buiten een speeltuin. Aangezien wij zonder kinderen waren weet ik niet of er nog meer is. De pannekoeken waren prima te eten. Het personeel was onze drankjes in eerste instantie vergeten en hebben dat niet ontdekt totdat ze de pannekoek kwamen brengen en hoewel het werd opgelost vond ik dat de dame in de bediening dat enigszins ongeinteresseerd deed. Dat vind ik een beetje slordig.

Al met al een niet al te hoogdravend geheel, maar dat verwacht je natuurlijk ook niet van een pannekoekenhuis.
InVe .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Ik geloof dat het mei/juni 2012 was dat we hier gegeten hebben, samen met ons zoontje van 8 maanden. Een mooie ouderwetse boerderij, van binnen in ridderstijl. Leuk, vooral ook om met kinderen te gaan eten. Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en lekkere pannekoeken. Niks meer en niks minder, maar prima voor een pannekoekenhuis. Mooie omgeving trouwens waar je leuk kunt wandelen.