Pannenkoekenboot Nijmegen

Zaterdag en Zondag 13:30 - 19:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras
Giny J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
De sfeer, de bediening en entourage zijn fantastisch. Je vaart over de Waal richting het prachtige natuurgebied de Ooijpolder. Het uitzicht is fenomenaal. De pannenkoeken daarentegen zijn matig. Gewoon simpele pannenkoeken met stroop en poedersuiker, niets aparts. Voor de allerkleinsten is er een ballenbak. Voor kinderen vanaf 10 is er niet veel meer te beleven, naast het eten en het uitzicht.
Caja V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Het was lekker weer dus ideaal vaartochtje. We hebben gekozen voor de vaart van 75 minuten. Beneden eerst wat pannenkoekjes gegeten. Een appelpannenkoek daarna naturel met garnering. De pannenkoeken waren machtig dus even uitbuiken op t achterdek. Heerlijk in t zonnetje met een glaasje drinken uitbuiken.
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Met matig weer gingen wij, een groep van 4 volwassenen met een voorliefde voor pannenkoeken, mee met de pannenkoekenboot op de bruggentocht over de Waal. Allereerst: de tocht is heel erg leuk, en de boot ook. Zeer strategisch worden de groepen zonder kinderen op het bovendek geplaatst en de groepen met op het benedendek. We waren ons bewust van het feit dat een pannenkoekenboot veel kinderen zou trekken, maar we hebben absoluut geen last gehad hiervan. De kapitein was ook erg aardig, vertelde leuke verhalen bij de tocht. De dames in de bediening deden het ook erg leuk. Het enige dat toch wel tegenviel waren de pannenkoeken. Die waren erg dik, waardoor je na 2 tsjokvol zit, wat jammer is omdat er zoveel lekker beleg te kiezen is. Het systeem dat je een pannenkoek met spek, appel of niets kunt pakken werkt matig omdat iedereen hetzelfde wil. Aan het begin van de tocht moet je of lang wachten op je spekpannenkoek, of een naturel pakken die er al even ligt en wat taai geworden is. Aan het eind is het andersom. Voor een ludiek uitje kan ik het iedereen aanraden, met kinderen is het vast ook leuk.