Pannenkoekenboot Amsterdam

Vrijdag 16:30 - 19:00
Zaterdag 13:30 - 22:30

Lucinda V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Vorige week voor het eerst gegeten in dit bijzondere concept met 7 personen. Wij hadden twee vrienden uit Finland een week bij ons te logeren en zij hebben zich enorm vermaakt tijdens deze vaart.
De bediening is erg vriendelijk en van te voren wordt er door middel van een leuk verhaaltje dit concept uitgelegd. Gepaard met veel humor. Voor de kinderen was er in het ruim een ballenbak aanwezig, ook kon je een luchtje scheppen op het dek.

Voor de pannenkoeken had je keuze uit naturel, spek en appel; ook genoeg keuze wat betreft de toppings. Voor ieder wat wils!

De tijd van het varen/eten was 75 minuten en dit was in onze beleving precies genoeg tijd.

Wij komen zeker een keer terug!

Groetjes van de Familie van der Meulen, uit Leeuwarden.
Chino7 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
2 pannenkoeken genomen 1 naturel andere appel beiden goed met de kid voor deze mooie tocht. Personeel is aardig erg leuk voor de kinderen zou aanraden.
Cees-jan D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Hier gegeten en gevaren met een groep van 25 mensen. Prima concept. Prima pannenkoeken en best wel veel keuze als topping. Er was bijvoorbeeld ei, kaas, kaneel, gember, geweekte rozijnen en banaan om maar wat voorbeelden te noemen.
Je pakt je pannenkoek zelf en ze zijn dan lekker heet. Het bord is eveneens verwarmd. De bediening haalt alleen de borden op en bezorgd te drankjes.
Je vaart eerst in westelijke richting tot net voorbij de Houthavens, vervolgens in Oostelijke richting tot net voorbij K.N.S.M. eiland. Daarna ga je weer terug naar de steiger. De IJ oevers zijn volop in beweging dus er valt genoeg te zien.
Al met al een prima uitje. Ook zonder kinderen.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Met dochter en 3 kleinkinderen op de pannenkoekenboot gegeten. De kleinkinderen van 2, 5 en 9 jaar hadden vooral belangstelling voor de ballenbak in het ruim. Goed systeem. De ballenbak gaat pas open als de kinderen 2 pannenkoeken op hebben. De gebakken pannenkoeken (3 soorten) haal je uit de muur (soort automatiek). Lekker warm en veel keuze om erop te doen. Een minpuntje. De kleinere kinderen kunnen niet goed bij de schaaltjes met beleg. Aardige en attente bediening.
Joop R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Een ontzettend leuk uitje, ontspannen varen over het Amsterdamse IJ. Langs industrieel erfgoed en nieuwe wijken. Drie types pannenkoeken, naturel, appel en spek, die men royaal mag beleggen met een grote selectie zoet en hartig. IJs met warme kersen toe. Mij enorm goed vermaakt.
Waxx .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Helaas waren er maar drie smaken pannenkoeken (naturel, appel & bacon), nog veel vervelender was dat na gelang de reis vorderde deze steeds kouder werden en niet in voldoende mate werden aangevuld. De toppings waren ook erg mager, niet creatief of inspirerend. De ballenbak is leuk, maar alleen daarvoor neem je niet de pannenkoekenboot. Het idee is leuk, een tochtje door de Amsterdamse haven, maar dan kan je ook een rondvaartboor nemen a 15,50. en dan word deze farce je bespaart
Nonnie M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Met familie uit Engeland gekozen voor alternatieve rondvaart,werd de Pannekoeken boot. Was geweldig ! Personeel zeer vriendelijk,goede service,pannekoeken geweldig,allemaal redelijk geprijsd,helaas geen kleine kinderen bij ons,want de ballenbak in het ruim zag er ook zeer uitnodigend uit. Ga hier zeker nog eens gebruik van maken !
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Donderdagavond trakteerden mijn vriendin en ik ons neefje van 6 op een pannenkoekentocht over het IJ. De bediening was vriendelijk en aardig tegen ons (neefje). Er waren drie soorten pannenkoeken: naturel, spek en appel. Erg lekker. De vaart was wel wat aan de korte kant. Een uur onderweg was wel dooreten geblazen. Voor de ballenbak was dan ook geen tijd. Anderhalfuur vonden wij een betere vaarduur.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
Wij, 4 volwassenen en 3 jarige kleinzoon , gingen per veerboot naar de pannenkoekenboot. Veerboot vol met leuk uitgedoste festivalgangers voor Valtifest op de voormalige ndsm werf. Lekkere vers gebakken pannenkoeken (neutraal of appel of spek) en zeer gevarieerd beleg. Brie op de pannenkoek had ik nog niet eerder geprobeerd. Tip: chocoladepasta en honing is ook heel lekker als beleg. Ballenbak in het ruim was een succes. Precies na een uur weer terug aan de steiger. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Voor een pannenkoekenboot zijn de pappenkoeken erg slecht.
Personeel spreekt iedereen op een kinderlijke toon aan (ook volwassen zonder kinderen), maar bediend wel prima.
Leuke boot, leuk tochtje over het IJ.