Pannenkoekenboerderij

6,6
7,1
Lekkerhapje69 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Gisteren met ons tweetjes bij de Pannenkoekenboerderij gegeten. Het decor is gezellig oud-Hollands. De bediening is vriendelijk. Toen ik vroeg of de rosé droog was mocht ik eerst een beetje proeven. Wij bestelden beiden een pannenkoek met bruine rum en rozijnen. Deze werden snel gebracht ondanks dat het best druk was. De pannenkoeken waren goed. Veel rozijnen maar zo weinig rum dat je het bijna niet proefde. Dat vonden we beiden wel jammer. Volgende keer gaan we iets anders van de zeer uitgebreide kaart proeven.
Patrick W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Heel erg leuke bediening! De pannenkoek met ham, kaas en ananas was heerlijk. Bovendien vroeg de serveerster me nog even of ik veel kaas of wat minder wilde en of de ananas meegebakken diende te worden. En had ik al gezegd dat de bediening erg leuk is!? Ik kom er snel weer een pannenkoek eten.
Dog .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Afgelopen week weer eens genoten van prima pannenkoeken met een klein gezelschap. De smaak is goed, de ham in mijn pannenkoek lekker en mals. Decor is mwah, ziet er prima uit maar vind het hout niet fantastisch zitten, dus lang natafelen gaat niet gebeuren. De bediening is prima en vlot.
JohanRo .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Laatst na een wandeling in het Panbos heerlijk gegeten bij Pannenkoekenboerderij Katwijk. We kwamen met 5 kids die gelijk hun weg wisten te vinden naar de zogenoemde 'kabouterhoek'. Bediening was enthousiast en vriendelijk, + leuk voor de kinderen. Toen wij vertelden dat onze dochter jarig was, zelfs een sterretje bij haar nagerecht gekregen(!) Pannenkoeken waren groot, maar wel in verhouding met de prijs. Voor ons zeker een volgende keer.
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Boerderij is in ouderwetse stijl, donker hout maar oogt gezellig.
Er is veel bediening (6/7), nmm té veel; staan vnl te niksen maar zijn wel vriendelijk zijn.

Zijn zeker wél verbeterpunten:
1. Pannenkoek met spek: krijg je met blokjes spek, waarom??Dit is echt niet lekker, stukjes smaken echt niet lekker, hoort niet in een pannenkoek. Kleine moeite om er plakjes in te doen toch, zeker aan te bevelen na meerdere klachten. Als je het doorgeeft in het restaurant wordt er gezegd:' tja, dat hebben we al zo lang!' Uhhh, ja én?Jammer deze reactie.

2. Kan zeker een opfrisbeurt gebruiken: baby-verschoning viezig; oud vergeeld kussen boven een wc plank openklappen kan echt veel beter!
3. Kinderhoekje zónder speelgoed?!- alleen staat er een kleine tv aan, verder niks, saai.Gooi er een paar IKEA spullen in, wat boekjes, blokken waar kinderen even kunnen zitten. Dat hoekje slaat nu nergens op, logisch dat daar geen kind te bekennen is, niks aan!

Neem de tips ter harte, maak er wat van, echt nodig!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Pannenkoeken waren best lekker (ik had zelf die met kipsaté), maar wat knullig als je expres wat eerder gaat om nog even in het zonnetje te kunnen genieten, het terras op een schitterende voorjaarsdag nog niet in gebruik blijkt te zijn. Keuze van de eigenaar, onvoorstelbaar...
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Dit is niet het beste pannenkoekenhuis waar wij ooit hebben gegeten. Die van mijn vrouw (met geitenkaas en walnoot) was op zich prima. Mijn Egyptische met shoarma was redelijk. Shoarma-stukjes zaten aan elkaar, net of het vlees was opgewarmd (hoeft niet zo te zijn, maar was wel mijn eerste gedachte ) en de smaak was zo-zo. Geen spectaculaire smaak en mijn vrouw vond de shoarma te zout.
Dan de bediening. Eerdere recensies vertellen vriendelijk. Helaas niet onze mening. Serveersters staan en groupe luidruchtig te kletsen over hun bewogen weekend en onze serveerster vonden we ronduit ongeïnteresseerd. Zei geen gedag bij de eerste ontmoeting, maar vroeg direct wat we wilde nuttigen. Bij het afrekenen van een andere gast hoorde ik nadat de klant vertelde dat hij de rekening van 58 euro verhoogde naar 63.....lees fooi van 5 euro...was het antwoord van de serveerster die ons ook bediende: "dat kan...".
Sorry maar dat kan je dus echt niet zeggen. Dank u...bedankt... wat vriendelijk, zijn hierin mijns inziens de juiste antwoorden.
Afin. ....deze boerderij laten wij in ieder geval de volgende keer links liggen.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Ja, wat zal ik ervan maken. Leuk interieur. Pannenkoekenrestaurant interieur. Dat is dan ook alles wat leuk is. Pannenkoeken zijn slap. Smakeloos. Dit hebben we nog nooit meegemaakt. Een pannenkoek als een vaatdoek in de regen. Gelukkig vonden de kinderen ze wel lekker. Vandaar een 5. Service, er liepen mensen van de bediening rond. Weinig klant gericht. Moesten zelf achter de menukaart aan.
Ilse G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Leuke plek, zo vlak naast het Panbos. De sfeer is gezellig, maar het eten valt mij elke keer weer tegen. Ik ben normaal gesproken fan van pannenkoeken met spek en appel. Behalve hier: ze gebruiken spekjes/spekblokjes in plaats van plakken spek. Die spekjes hebben bovendien een rare smaak en lijken niet goed gebakken te zijn. Heel zonde. De ene keer is de bediening heel snel (fijn met kleine kinderen), afgelopen zondag moesten we een uur wachten op onze 7 pannenkoeken (onhandig met kleine kinderen). Om toch positief te eindigen: de speciale pannenkoeken en de pannenkoek met appel, kaneel en rozijnen vinden wij erg lekker. Ook leuk dat er verschillende kinderpannenkoeken op de kaart staan.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Een mooie gelegenheid en erg sympathieke bediening. We gaan er vast nog een keer naar toe.

We 3x de Hilt en de andere ben ik helaas vergeten.

Maar het was meer dan genoeg.

De menukaart mag van ons wel wat minder van keuze.
Zoveel keuze!
Mzwanenburg .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Zondagmiddag met 10 personen (6 volwassenen en 4 kinderen) hier gegeten. We hadden verschillende pannenkoeken besteld, waar we bijna een uur op moesten wachten. We hadden ook pannenkoeken met spek, maar in plaats van ontbijtspek kregen we spekreepjes (nu is dit heerlijk in de stamppot, maar echt niet op een pannenkoek!). De kinderen (2x) vonden die stukjes spek helemaal niet lekker en lieten meer dan de helft staan. We hebben dit gelijk gemeld bij de bediening, maar die deden er niks mee (de kinderen kreeg geen alternatief aangeboden)? Ze vertelde dat ze altijd spekblokjes/reepjes in de pannenkoek doen. Op de latere vraag van de bediening of we lekker gegeten hadden hebben we nee geantwoord, maar daar werd verder niks mee gedaan. We zijn nu ongeveer 3 uur thuis en de pannenkoek ligt nog zwaar op de maag. Voor ons echt de laatste keer hier!
Gerlinde D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Leuke pannenkoekenboerderij tegenover het panbos. We hebben daar vanmiddag lekker rond gelopen en een pannenkoek gegeten. Min puntje vond ik dat we niet buiten mochten zitten, terwijl ze wel een terras hadden en het lekker weer was. We werden vlot geholpen, maar waren ook vroeg dus het was nog rustig. De pannenkoek was wel lekker, maar de appel erin vond ik erg zuur. Volgende keer zal ik een andere kiezen. Zeker met kinderen een leuke plek om te gaan eten.
Anmave .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Afgelopen weekend na een bezoek aan Soldaat van Oranje hier een pannenkoek gegeten. De kaart heeft een ruime keuze aan verschillende soorten pannenkoeken. De pannenkoeken zijn heerlijk maar aan de kleine kant, ik had er nog wel één op gekund.
De bediening laat te wensen over, het duurde steeds vrij lang voordat we de aandacht van een serveerster konden trekken. Zo wilden we graag stroop en poedersuiker (hoort dit niet altijd op tafel te staan in een pannenkoekenrestaurant?) en kregen dit pas toen de pannenkoeken al half op waren.
De rekening was niet hoog, dus prima prijs-kwaliteitverhouding.
Eduard P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Met gasten uit Italië hier gegeten- nooit een pannenkoek op- maar het resultaat was uitstekend.
Goede(spek)pannenkoek, maar ook de andere gemaakte keuzes waren dik in orde. Bediening netjes en correct. Prijzen in verhouding redelijk. Over de entourage alleen maar lof. Je voelt je echt in een boerderij, met alles er op en er aan. Zeker een zaak om nog eens terug te komen.
Mlkorte .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Zeer uitgebreide kaart met veel verschillende soorten pannenkoeken. Pannenkoeken en bediening zijn zoals je in een pannenkoekenrestaurant verwacht, niet hoogstaand, maar prima. Het was vrij druk toen wij er waren. Toch duurde alles niet overdreven lang. De speelruimte kon mijn kinderen van 5 en 7 niet lang boeien. Op het ijsje na, met "vers" fruit zat veel fruit uit blik verwerkt. De bediening gaf aan dat dit niet gebruikelijk was, maar dat dit door leveringsproblemen kwam. Ik had dit echter graag vooraf bij het bestellen gehoord, dan had ik een andere keus gemaakt. Samenvattend prima restaurant om na een dagje strand of bos even iets te eten met de kids, maar geen topper in zijn soort.
Lous V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Meerdere malen hier gegeten na een wandeling met kinderen in het Panbos. Hierop wordt dan ook ingespeeld met een leuke speelhoek, de service koe (koe met belletje voor de bediening), kabouterpannenkoek (zelf versieren) en een kindvriendelijke bediening. Flesjes babyvoeding worden op verzoek verwarmd. De bediening is meestal redelijk vlot, vriendelijk en beleefd. Uitgebreide kaart met bijzondere pannenkoekgerechten, zoals Chinese pannenkoek met saté, shoarma pannenkoek etc. Schijnbaar populair, maar aan mij niet besteed. Bovendien is de pannenkoek vaak dik en klef. Een echte teleurstelling is dat de spekpannenkoek bestaat uit een handje niet-uitgebakken spekreepjes. Jammer.
Messalla .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Het grootste minpunt hier is de bediening. Die is jong en het merendeel van de jongens en meisjes doet zijn best, maar het komt allemaal niet erg professioneel over. Er staat een 'koe' op tafel met een knopje op de rug dat je kunt indrukken als je service wilt. Ik had echter niet het idee dat dit veel uitrichtte. De helft van het personeel negeert stelselmatig het bord waarop lampjes oplichten als je voor service hebt gedrukt. Warme chocolademelk mét slagroom wordt zonder slagroom geleverd. Ongevraagd tutoyeren in combinatie met populair doen stel ik ook niet zo prijs.

Gelukkig worden er redelijk goede pannenkoeken geserveerd en die komen ook snel op tafel (als je tenminste op tijd bent; als het vol zit kan dit anders zijn). De kaart met verschillende soorten pannenkoeken is enorm. Veel pannenkoeken lijken echter erg op elkaar en smaken ook nagenoeg hetzelfde. Het smaakt wel, maar heel bijzonder is het niet. De prijzen zijn heel schappelijk.
Christinek .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013
Met mijn twee kinderen en ouders hier gaan eten om een diploma te vieren. De pannenkoeken voor volwassenen waren lekker maar voor kinderen wat fantasieloos. De bediening was zich duidelijk met elkaar aan het vermaken zodat ze onze bestelling vergeten waren terwijl het niet druk was. Voor de kinderen zijn er geen faciliteiten behalve een lege " kabouterhoek" zonder iets om zich te vermaken, geen speelgoed, alleen ( helaas) een tv.
MBerkheij .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2013
Na een drukke koninginnedag het idee opgevat om even snel een pannkoekje te gaan eten. De pannenkoekenboerderij ligt ver buiten het centrum, dus de verwachting was dat het er niet heel druk zou zijn. Toen we om 17:45 aankwamen konden we achteraan in de rij aansluiten. Dat ging verder wel vrij snel en na een minuut of 10 kregen we een tafeltje aangewezen.
Toen we in de rij stonden (naast de open keuken) hadden de twee koks ook oog voor de kinderen die stonden te wachten, en kondigden de vliegende pannenkoeken van te voren aan. De zaak zat stampvol, maar ondanks dat het personeel de benen uit het lijf liep waren ze vriendelijk en behulpzaam, en was er ogenschijnlijk van stress o.i.d. niets te merken. Daarom een hoog cijfer voor de service.
De pannenkoeken (kaas, karelkakel en twee kabouters) kwamen snel, en waren niet anders dan normaal. Van de pannenkoekenrestaurants in de omgeving vind ik deze pannenkoek kaas de lekkerste, maar dat is een kwestie van smaak. Ook de karel kakel was als vanouds.

Het blijft een leuk restaurant.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2013
Lekkere pannenkoeken. Heel veel keus. Wij kozen voor de Noordzee (met zalm, garnalen) en Waddenzee (tonijn): heerlijk. De pannenkoeken kwamen supersnel op tafel. Bediening was goed.