Pannenkoekenboerderij Vlagtwedde

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenboerderij Vlagtwedde

• Toegankelijk voor rolstoelen
Vogel.tamara .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Nog nooit zo slecht gegeten als hier vanavond. Wat een teleurstelling. Je kon niet bestellen van de kaart want ze hadden een All-you van dat pannenkoeken buffet. Op zich vonden we dat geen probleem. Het buffet bleek niet meer dan 3 warm-houd schalen met daarin uitgedroogde pannenkoeken met kaas (zat geen smaak aan), naturel, spek en appel (de appel was zo dun dat je 'm niet proefde). Alle pannenkoeken waren droog, hadden harde randen die we er af moesten snijden en er zat een vieze olie na-smaak aan. Zelfs onze twee kinderen die gek zijn op pannenkoeken zeiden na 1 hap: ze zijn echt niet lekker mama. Toen wij zelf een hap namen konden we dit beamen. Er stond ook tomatensoep, daar had ik echt zin in, maar overduidelijk was deze niet vers maar zo uit blik. Een stukje (stok)brood erbij of hadden ze niet. We hebben netjes aangegeven dat we de pannenkoeken echt niet lekker vonden en verteld waarom. Volgens de dame werden ze gebakken in boter-olie, welke werd niet genoemd. Er werd overigens niet gereageerd op onze opmerking over het eten.

We hebben nog nooit van ons leven pannenkoeken laten staan maar deze zijn echt heel slecht. En dat in een pannenkoeken restaurant; als ik de eigenaars zou zijn zou ik me doodschamen.

Sluit de tent of leer lekkere pannenkoeken bakken.

JamKaret .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Lekkere ananas-bananenpannekoek gegeten. Zeer correcte en vriendelijke bediening en aardige sfeer. Mooie landelijke omgeving.
Pleunieterbrugge .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
De thee was oke. De pannenkoek was dat niet. Veel te veel spek en de kaas leek geraspte kaas uit een zakje. Daarbij was de pannenkoek van binnen nog lang niet gaar. De tosti was lauw en de kaas was smakeloos. De curry was daarentegen wel erg lekker!
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Enorme teleurstelling.
Als afsluiting van onze vakantie wilden we gezellig pannenkoeken eten met onze ouders en onze kinderen. Helaas zag het buiten er niet gezellig uit maar vonden we het te warm om binnen te zitten. Niet eens gezien. Maar buiten zagen de tafels er echt vies uit. We moesten zelf vragen om schone tafels. Wat pas werd uitgevoerd toen het eten werd gebracht. Dus maar een halve schone tafel. Bestelling was verkeerd opgenomen waardoor mijn vader zijn pannenkoek pas kreeg toen de onze al op was. Geen excuses maar schuld die afgeschoven werd op de bediening. Er kon nauwelijks een reactie vanaf. Geen vriendelijk. De kinderen hadden alleen patat en kroket besteld en kregen er ook appelmoes bij. Was dus niet gevraagd. Maar ze rekenden wel 1,75 meer dan voor hetgeen wij daadwerkelijk hadden besteld.
Alles met elkaar een flinke afknapper: slechte bediening, verkeerde bestellingen, kinderachtige reacties, geen schone tafels en dan ook nog te veel rekenen.
Wij komen niet meer terug.
Marleen S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Heerlijke pannenkoeken gegeten tegen eerlijke prijs. Hond kreeg bakje water. Erg vriendelijk familiebedrijf. Lekker op terras onder grote parasol gezeten. Op loopafstand van Parc Emslandermeer.
Ankie16 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
De inrichting is praktisch, kan wel een beetje gezelliger. De pannenkoeken en poffertjes waren heerlijk. De bediening was heel vriendelijk. Duidelijk een familiebedrijf met gemotiveerde mensen. Een beetje meer bekendheid zou dit bedrijf goed doen. We wonen al jaren in de omgeving en wisten eigenlijk nauwelijks van het bestaan af.
Luna70 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2012
Zeer slecht restaurant. Wij dachten gezellig met onze kinderen pannenkoeken te gaan eten, maar hier gaan wij nooit weer heen. Smoezelig restaurant met vieze vloeren en plakkerige tafels. Nadat onze bestelling was opgenomen (4 pannenkoeken) duurde het maar liefst een uur (!) voordat de pannenkoeken werden gebracht. Terwijl wij de enige bezoekers waren. Ons zoontje van 4 vroeg notabene waar de pannenkoek bleef, dat het zo lang duurde. De poedersuikerpot en stroopfles waren ronduit vies. De kinderpannenkoeken hadden een rare vorm (uitgelopen deeg?) en een van de pannenkoeken had zwarte stukken. De grote pannenkoeken waren erg dik en daardoor proefde je vooral deegsmaak. Bediening niet behulpzaam (op onze vraag of ze ook een kinderstoel voor ons hadden wees ze met haar hand "die kun je daar wegpakken". Kille entourage. Kortom, Sneu voor de kinderen en zonde van het geld.
Paleisvanoranje .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Vrienden van ons zijn al jaren vaste gasten op de camping. Wij hebben ze daar meermalen bezocht. Jan en Dieuwke weten hun gasten op een uitstekende wijze aan zich te binden doordat het van nature gastvrije mensen zijn. Wat ze in hun pannenkoekenrestaurant aanbieden is ongekend aan keuze en prijsen in de kwaliteit wordt je niet teleurgesteld. Prettige bediening in een relaxte sfeer!

Anita en Jan Hartemink, Aalten
Bjterhaar .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Wij hebben meerdere keren daar pannenkoeken gegeten met vrienden, familie en kleinkinderen.
Iedereen was zeer tevreden. Je kon de pannenkoeken naar je eigen smaak samenstellen en deze waren goed gevuld. De kleintjes konden zich uitstekend vermaken in de speelhoek of buiten met speeltoestellen of het luchtkussen. De sfeer was goed en de bediening vriendelijk en correct. Ook hebben ze een barbecue middag voor ons verzorgd. We konden daar eventueel uitwijken naar de slechtweer accommodatie. De keuze aan vlees, enz. was meer dan genoeg. Iedereen die hier met ons mee hebben gegeten hebben, vond dit voor herhaling vatbaar. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Echt een aanrader.