Pannenkoekenboerderij 't Koepelbos

• Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
Marion P.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Pannenkoeken zoals je pannekoeken verwacht. Heerlijk van smaak en een ruime keuze van beleg. Ook de pizza's zijn hier erg lekker en rijkelijk belegd. Geen zin in pannenkoek of pizza? Kies dan de spareribs. Heerlijk van smaak en goed mals. Voor de kinderen is er voldoende vertier. Een eigen speeltuintje zodat de volwassenen nog even kunnen uitbuiken, binnen of op het terras. Gewoon een prima paanenkoekenboerderij!
Janet78 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Weer erg prettig ontvangen, net als de vorige keren. Elke keer weer een feestje om daar te eten met m'n kinderen. Het eten is erg lekker. Patat, Pannenkoek van de maand, maar ook de spareribs! en een lekker appeltaartje met ijs toe. Ook de kinderen hadden een feestelijke beker met ijs waarvan je de beker mee kunt nemen.
Jdod .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
De bediening was vlot. Echter, toen we melden dat de koffie veel te lauw en slap was ging de serveerster helemaal door het lint. Het komt de sfeer niet ten goede. Een blamage voor 't Koepelbos.
Een teleurstellende avond.
Heel veel ui op mijn "champignons, ui, spek-pannekoek". Niet goed doorgebakken. Heel matig.
De prijs/kwaliteit vond ik niet goed. Mijn pannenkoek was rond de 14€.
Bork D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Regelmatig waren we al langs gereden langs de pannekoekenboerderij 't Koepelbos, nooit waren we er nog geweest. Even gegoogled en de commentaren over de pizza van deze pannekoekenboerderij spraken mij wel aan, en de kinderen hadden wel zin in een pannenkoek. Het restaurant ziet er gezellig en knus uit, wel een beetje rommelig hier en daar.
De pannenkoek van de kinderen was weinig bijzonders, matig gebakken en leek zeker nog niet helemaal gaar. Maar dat was niet het ergste. Zelf had ik een pizza met kip besteld. Toen ik deze voorgeschoteld kreeg, zag de kip er letterlijk glazig uit. Dit heb ik netjes gemeld aan de dame in de bediening, deze toonde geen enkel begrip en nam de pizza zonder blikken of blozen terug naar de keuken. Tien minuten later stond dezelfde pizza voor mijn neus. Ik heb dus vriendelijk bedankt voor de pizza en aangegeven dat mijn trek inmiddels onderweg naar huis was. Ik hoefde de pizza niet te betalen werd mij door de dame in de bediening gemeld.
Betalen voor de rest van de rekening deed ik vervolgens bij de eigenaresse, die er met de woorden "oh u was de man van de pizza" heeft zij ervoor gezorgd dat wij hier niet weer terugkomen. En ook voor ons is 't koepelbos een begrip in Friesland en omgeving! Voor hoe het niet moet......
Truus61 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
We hebben hier afgelopen zondag heerlijk gegeten!

Ik was hier te eten met mijn man en mijn 2 kinderen.
Mijn man had een spek kaas pannenkoek, de spek was lekker bruin en uitgebakken en smaakte heerlijk!
Mijn 2 kinderen hadden een kleine appel pannenkoek, ze vonden hem heerlijk!
Ik zelf had de koepelbos, rijkelijk belegd met ham, kaas, champignons en uitjes ook deze pannenkoek smaakte heerlijk!

De kinderen hadden ook nog een kinderijsje met verrassing, je krijgt een beker (die je mee naar huis mag nemen) en nog een verrassing..
Ik vond de kinderijsjes er erg leuk uitzien!

We komen hier zeker weer, echt een aanrader!
Ivo B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
2 weken terug hier gegeten; snelle service, heerlijke pannenkoeken en spareribs, lekker toetje en een gezellige vlotte bediening. Leuk, eenvoudig, gegeten voor een redelijke prijs.
Hanna1968 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
Wij hebben hier met Pinksteren gegeten en het eten was verrukkelijk. Heel veel keuze aan verschillende pannenkoeken en andere gerechten. Nieuw op het menu zijn de spare-ribs, een fatsoenlijke plate met patatjes die lekker knapperig waren, lekkere frisse salade en natuurlijk de spareribs. Goed gebakken en heerlijk mals vlees. De zoete, maar wel pittige saus er overheen maakte het gerecht helemaal af. Op andere plaatsen krijg je vaak veel minder voor een veel hogere prijs, de prijs-kwaliteitverhouding van deze spare-ribs was gewoon perfect! Natuurlijk hebben we ook pannenkoeken gegeten. De spek/kaas/paprika/ui/champignons was erg lekker net als de kinderpannenkoeken. De spek was lekker knapperig en de paprika, ui en champignons idem dito. De kinderpannenkoeken waren precies groot genoeg en ze hebben er van genoten!
De bediening was uitstekend, we moesten wel wat wachten, maar het hele terras zat ook vol dus ze konden niet sneller en wij hebben ons er ook niet aan gestoord. Wat heel fijn was was dat ze af en toe langs kwamen om te vragen of we nog wat wilden drinken en alles naar wens was. Dit zie je niet bij alle restaurants.
Voor de kinderen is er ruime speelgelegenheid en voor maar 50 cent kan je een rondje op een pony rijden, wat heel leuk is voor kinderen die uit de stad komen.
Verder ruime parkeergelegenheid en dicht bij een leuk hertenkamp en bos.
Al met al was het een hele fijne afsluiter van onze vakantie! Wij zullen hier ook vaker komen.
Echt een aanrader!!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
We waren hier afgelopen week en bestelden 2 maal een spekpannenkoek. Toegegeven, hij kwam snel op tafel maar was wel erg donkerbruin en sommige gedeelten waren zwart . Het spek was helemaal drooggebakken en smaakte aangebrand. Ben er mee teruggegaan en volgens mevrouw was dit normaal, het aangebrande deel was in haar ogen niet zwart maar donkerbruin. Het spek was erg vet en lastig om te bakken. Geen excuses en de volledige prijs betalen. Hier komen wij nooit meer. En 25 euro voor 2 spekpannenkoeken en 2 thee is te duur.
Dinekevan .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Een simpel pannenkoeken restaurant waar we even een pannenkoek wilde eten. We komen hier vaker ik heb een glutenallergie en ze zijn hier mee bekend. Ik vroeg dus om een glutenvrije pannenkoek dit was geen probleem. Vervolgens krijg ik een glutenvrijenen en lactose vrije pannenkoek. Dit wist ik niet van het lactose vrij. de pannenkoek wad Helemaal week van binnen en niet te eten. Dus ik ga terug en vraag of de pannenkoek wel helemaal goed is. We zullen eens kijken zeiden ze en ze maakte een nieuwe voor me. Hartstikke fijn!
Tot mijn grote verbazing krijg ik weer precies zo'n zelfde pannenkoek! Ik ben er weer mee terug gegaan. Mijn man was ondertussen klaar met eten. Niks ter compensatie voor het lange wachten geen sorry mevrouw niks!!
Inmiddels helemaal klaar ermee wilde we gaan. Aan gekomen bij de kassa moest ik tot mijn grote verbazing de pannenkoek ook nog betalen ook! Inmiddels is mijn geduld op! Ik geef aan dat ik niet van plan ben om te betalen voor iets wat ik niet heb besteld en niet heb op gegeten. Hier was erg weinig begrip voor. Ze vonden me een zeur en hebben dit letterlijk tegen me gezegd, het was hartstikke druk zeiden ze. We hebben heerlijk met zijn alle uw pannenkoek op gegeten! Zo iets zeg je toch niet echt ongehoord! Ze gaven me mijn geld terug om af te zijn van mijn gezeur. Boos en verdrietig zijn we weg gegaan hier komen we nooit meer. Dat je al een allergie hebt is al erg zat een foutje kan gebeuren maar dat mensen dan zo met je omgaan is werkelijk onvoorstelbaar. ik raad dan ook niemand aan om hier ooit nog een keer te eten!

Groeten Dineke
Kezia H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Het is geen pannekoekenrestaurant meer volgens mij, maar een veredelde snackbar. Maar een snitzel met wat ui en champignons, een paar aardappeltjes en twee stukje komkommer voor 17 euro vind ik erg prijzig. Rijd dan een eindje verder en voor 17 euro kan je bij dit grote concern heerlijk zitten!
Nora H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2012
Prijzig (2 thee + 2 pannekoeken € 25,50), niet schoon (wc rook naar urine, kruimels op de tafels en vensterbank, tafelkleed plakte, hinderlijke hoeveelheid vliegen), verkeerde spek voor de spekpannekoek dus bitter, pannekoek niet gaar en klef, bediening vriendelijk maar onbeholpen. Niet voor herhaling vatbaar
Tijmen V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Gegeten met 2 volwassenen en 2 kleine kinderen (3 en 5). Voor de kinderen naturel kinderpannenkoek, volwassen een kaas/spek/ui pannenkoek en de pizza van de maand: serranoham, mozzarella en rucola. In aflopende volgorde van tevredenheid: de kinderpannenkoeken waren erg dik en op het randje van gaar, en bovendien erg vet. De volwassen pannenkoek viel tegen omdat er smakeloze kaas zat op een eveneens vette en net-aan gare pannenkoek. Bovenop de pannenkoek lag een grote berg gebakken zoete ui, terwijl die zo lekker meegebakken had kunnen zijn. Dat het spek niet uitgebakken is mag geen naam hebben, dat doet bijna geen enkel pannenkoekenrestaurant (meer).
Dan het klapstuk: de pizza. De rucola was lekker vers en smaakvol, maar helaas was dat het enige. Het merendeel van de kaas had niet veel met mozzarella van doen: hard, zoetig en geraspt. De tomatensaus smaakte als ongekruide gezeefde tomaten uit blik, en de bodem was droog en vooral erg dik, en smaakte naar smakeloos brooddeeg.
Dit gecombineerd met een correcte maar niet erg vlotte bediening, dure drankjes (kleine limonadeglaasjes voor prijzen die je normaal voor een flesje betaalt) en prijzige kinderijsjes in een fantasieloze ambiance, en daarbij de ligging (pal aan een doorgaande N-weg) en de ronduit gevaarlijke speeltuin (hoge glijbaan zonder zijkanten, klimhuisje wat van ellende uit elkaar valt) maakt dit voor ons een eens-maar-nooit-weer ervaring.