Pannenkoekenboerderij Hey! Pannenkoek

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenboerderij Hey! Pannenkoek

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekenboerderij Hey! Pannenkoek

Sjanneke T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Wij hadden met tien personen op zondag 10 december afgesproken bij Hey Pannenkoek. Onze familie komt uit het hele land en dat leek ons een centraal punt. Jammer: door de sneeuw konden we niet reizen. We moesten dus jammer genoeg afbellen.
De reactie was zeer begripvol en hartelijk! We zijn van plan om bij beter weer zeker een nieuwe afspraak te maken.
Mevr.Timmermans te Nieuwkoop
Marnix V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Met de kids lekker pannenkoeken gegeten.
MarcovanW .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Prima sfeer, zeer vriendelijke bediening. Lekkere pannenkoeken.
Dan moet een recensie 120 tekens bevatten dus typ nog even door.
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Goede pannenkoeken, leuke hippe boerderij, aardig personeel. Alleen wel een hoop kabaal. Slechte akoestiek in het restaueant
Patneter .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Goede service. Wij hadden aanvankelijk aan onze tafel erg veel last van de hele felle spotjes die op de tafel gericht stonden, we hebben dit gemeld en toen onmiddellijk een andere tafel gekregen. Perfect ????????
ctvanek .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zeer goede kwaliteit van de pannenkoek! Royale keuze. Een gezellige sfeer dus zeker de moeite waard om nog eens terug te komen
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten goede bediening gezellige locatie
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Genoten van de lekkere pannenkoeken......het wqs gezellig druk de wachttijd was toch kort.
Kinderen hebben zich vermaakt in de speelhoek beneden .
Ijs van prima kwaliteit smaakte heerlijk.
We komen zeker weer eens terug,
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Met 8 personen de lunch gebruikt. Was keurig klaar gezet en erg lekker. Wat later in de middag weer koffie met cake en ook dat was weer prima. We komen zeker weer terug.
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Pannenkoekenhuis, daar moet je met je familie zeker een keer geweest zijn. Vriendelijk jong personeel. Pannenkoeken werden snel geserveerd en waren erg lekker. Het is wat druk en lawaaierig als het restaurant vol zit, maar dat stoort mij niet. Alles bij een erg tevreden.
William V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Nou vandaag was het een beetje een teleurstelling. Pannekoeken waren goed, maar het beleg op de Ankara was maar karig. Meer groenvoer dan de kebab. Die was amper terug te vinden.

Na het uitserveren nog 1 keer iemand aan de tafel gezien of alles naar wens was en of we nog wat wilden drinken. Maar de glazen waren nog vol!

Daarna aan ons lot overgelaten. Daarom heb ik eigenlijk een hekel aan tafels in een hoek van een pand.

Na ruim 30 min wachten, nadat de pannekoeken op ware, maar naar de kassa gelopen om te betalen. Jammer want nu zijn ze zeker nog 3 ijscoups en 2 koffie en gebak mis gelopen.

En dat terwijl er genoeg personeel rond liep.

Beetje een domper dus.
Agnes Z.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We werden goed ontvangen. We waren iets te vroeg en konden rustig eerst thee drinken. Toen we echter opeens besloten om wel eerd er te bestellen was dat geen probleem.
Wij vinden dat poedersuiker standaard op tafel mag staan. Toen we vroegen om extra poedersuiker was dat ook geen probleem.
Lovely_Lau .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het was weer als thuiskomen. Heerlijk gegeten en niks gemerkt van de drukte die er zeker was. We hebben niet lang hoeven wachten.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het eten was heerlijk. Bediening verliep in eerste instantie vlot. Na lang moeten wachten op onze rekening (die uiteindelijk niet kwam) zelf maar naar de kassa gelopen. Klein verbeterpuntje.
Janet V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij waren een dag uit geweest en besloten pannenkoeken te gaan eten. We hadden ons enorm verheugd, de sfeer is goed, de medewerkers werken lekker door, zijn aardig en beantwoorden vragen. We hadden pannenkoeken besteld met spek en nog wat dingetjes erop...Wat mij nog nooit gebeurt is, is een pannenkoek met spek die dan kleine vierkante en zachte blokjes spek bevat. Gewoon vlezig, vies en vettig spek. Als het knapperig was geweest, had het misschien nog gesmaakt. Nu vonden we het vooral vet en smerig, zonder lekkere speksmaak. Toen we hier wat van zeiden, werden we nog net niet voor zeikerds uitgemaakt. Ik gaf als tip om dat op de kaart te vermelden, maar dat werd terzijde geschoven. Ik gaf meerdere opties omdat ik zwaar teleurgesteld was in de smaak van de pannenkoek met het spek en de smaak van het taaie en kleffe spek. Maar er werd niet geluisterd, er werd gezegd dat zij het zo lekker vinden...Oftewel: einde discussie! Voor mij was de eetlust me al aardig vergaan met dat smakeloze spek op mijn pannenkoek, maar dan ook nog zo behandeld worden, verdient geen prijs. Mij zie je hier niet meer!
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
De lijst met pannenkoeken gaat maar door hier, in alle soorten en maten.
Je kunt zelf een pannenkoek samenstellen met 2 of 3 ingrediënten of een vooraf samengestelde pannenkoek. Bediening was alleen ons drankje vergeten, maar dat werd netjes opgelost.
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Pannenkoeken zijn lekker. Kids kunnen spelen in de speeltuin. We zaten op het terras maar zijn 20 minuten lang niet opgemerkt terwijl er geen andere klanten waren. Toen we naar binnen gingen (werd toch wat fris buiten) verliep de service prima.
hendrikv .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
De pannenkoeken waren zeer lekker en het is erg rustig hier. Heb vaker om poedersuiker moeten vragen, omdat het niet op onze tafel lag en het kwam pas 10 minuten later. Ook komt de bediening niet vaak langs om te vragen voor drinken.
Greetje Z.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Prima pannenkoeken restaurant met genoeg keuze. Je kunt een pannenkoek van de kaart bestellen of zelf je ingrediënten uitkiezen. Het grootste aandeel van het publiek heeft jonge kinderen (logisch natuurlijk). Desondanks geen last van gehad en we hebben heerlijk buiten kunnen zitten op het terras. Het toetje (verse aardbeien met vanille ijs en slagroom) was heerlijk en de pannenkoek (Roma) heeft mij prima gesmaakt. Wij komen hier vast vaker aangezien we in de buurt wonen. Alleen de bediening is niet heel oplettend, maar dat zie je wel vaker.
meesterdewaard .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Twee keer gegeten en twee keer goed. Pannenkoeken hebben een fijne smaak en zijn goed gevuld.

De boerderij ziet er sfeer vol uit.

De bediening is goed. Wel zijn de sauspotjes onhandig. Bediening heeft ze beide keren laten vallen.