Pannenkoekenboerderij Hey! Pannenkoek

Zijpenberg 22 3825 Amersfoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenboerderij Hey! Pannenkoek

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,1
Janet V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij waren een dag uit geweest en besloten pannenkoeken te gaan eten. We hadden ons enorm verheugd, de sfeer is goed, de medewerkers werken lekker door, zijn aardig en beantwoorden vragen. We hadden pannenkoeken besteld met spek en nog wat dingetjes erop...Wat mij nog nooit gebeurt is, is een pannenkoek met spek die dan kleine vierkante en zachte blokjes spek bevat. Gewoon vlezig, vies en vettig spek. Als het knapperig was geweest, had het misschien nog gesmaakt. Nu vonden we het vooral vet en smerig, zonder lekkere speksmaak. Toen we hier wat van zeiden, werden we nog net niet voor zeikerds uitgemaakt. Ik gaf als tip om dat op de kaart te vermelden, maar dat werd terzijde geschoven. Ik gaf meerdere opties omdat ik zwaar teleurgesteld was in de smaak van de pannenkoek met het spek en de smaak van het taaie en kleffe spek. Maar er werd niet geluisterd, er werd gezegd dat zij het zo lekker vinden...Oftewel: einde discussie! Voor mij was de eetlust me al aardig vergaan met dat smakeloze spek op mijn pannenkoek, maar dan ook nog zo behandeld worden, verdient geen prijs. Mij zie je hier niet meer!
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
De lijst met pannenkoeken gaat maar door hier, in alle soorten en maten.
Je kunt zelf een pannenkoek samenstellen met 2 of 3 ingrediënten of een vooraf samengestelde pannenkoek. Bediening was alleen ons drankje vergeten, maar dat werd netjes opgelost.
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Pannenkoeken zijn lekker. Kids kunnen spelen in de speeltuin. We zaten op het terras maar zijn 20 minuten lang niet opgemerkt terwijl er geen andere klanten waren. Toen we naar binnen gingen (werd toch wat fris buiten) verliep de service prima.
Hendrikv .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
De pannenkoeken waren zeer lekker en het is erg rustig hier. Heb vaker om poedersuiker moeten vragen, omdat het niet op onze tafel lag en het kwam pas 10 minuten later. Ook komt de bediening niet vaak langs om te vragen voor drinken.
Greetje S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Prima pannenkoeken restaurant met genoeg keuze. Je kunt een pannenkoek van de kaart bestellen of zelf je ingrediënten uitkiezen. Het grootste aandeel van het publiek heeft jonge kinderen (logisch natuurlijk). Desondanks geen last van gehad en we hebben heerlijk buiten kunnen zitten op het terras. Het toetje (verse aardbeien met vanille ijs en slagroom) was heerlijk en de pannenkoek (Roma) heeft mij prima gesmaakt. Wij komen hier vast vaker aangezien we in de buurt wonen. Alleen de bediening is niet heel oplettend, maar dat zie je wel vaker.
Meesterdewaard .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Twee keer gegeten en twee keer goed. Pannenkoeken hebben een fijne smaak en zijn goed gevuld.

De boerderij ziet er sfeer vol uit.

De bediening is goed. Wel zijn de sauspotjes onhandig. Bediening heeft ze beide keren laten vallen.
Burcu F.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
We moesten heel lang wachten voordat we konden bestellen. Daarna hebben we vaker aangegeven dat we geen poedersuiker hadden op onze tafel, deze kwam ook pas veel later aan. Ook is het niet makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer. Met de auto is dit wel goed te doen en er zijn veel parkeerplekken.
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Eten was redelijk, mijn shoarmapizza was erg droog, het smaakte niet vers in iedergeval.. Het was erg rustig vandaag met 8 tafels bezet. Helaas ondanks de rust had de bediening geen oog voor ons als gast. Ik zou currysaus bij mijn pannekoek krijgen maar doe heb ik nooit gezien. Ik probeer de aandacht van de serveerster te trekken maar na 3 vergeefse pogingen geef ik het op. Jammer dat het management zich niet beseft dat op deze locatie alleen locals komen en die komen met deze service echt niet meer....
Char18 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Mijn oma en ik hebben lekker pannenkoeken gegeten. Het restaurant was erg makkelijk bereikbaar en had een naast gelegen parkeerplaats. De pannenkoeken werden snel geserveerd en ze waren boven onze verwachting lekker.
Jmga47 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Wij komen hier zeer regelmatig een pannenkoek eten.Zelfs onze familieleden(,die
er 30 km voor rijden )zijn hier een paar maal per jaar te vinden.Dat wij enthousiast zijn over deze lokatie, de kwaliteit van hun produkten en de verleende service behoeft gezien vorenstaande dus geen betoog.U kunt hier dan ook echt zonder aarzeling naar toegaan, het zal u zeker aanspreken.
Petradeboer11 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Lekker gegeten in het restaurant, met 6 personen. Maar wat een slechte service. Onze twee kinderen kregen van de serveerster direct een pop van Buurman en Buurman. We bestelden daarna eten, maar toen bleek dat ze die pop alleen kregen bij een kinderpannenkoek, niet bij een grotere pannenkoek. Tja, dan had je die poppen niet moeten geven! Ze waren er al uitgebreid mee aan het spelen. En dus liet de serveerster ze de poppen weer teruggeven. Wij wilden best iets bijbetalen voor de grotere pannenkoek die zij hadden, maar dat kon niet. De enige optie was de pop kopen voor 7,50 per stuk. Erg slecht, zonder iets uit te leggen kregen onze kinderen de pop, later zei de serveerster dat dat haar fout was, waarom kom je die twee kinderen dan niet tegemoet? Dat wij iets bij moesten betalen vond ik prima, maar de fout was gemaakt door de serveerster en toch was de enige optie dat wij de poppen volledig betaalden. Erg jammer.
Marco14 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Prima kaart en op het eerste gezicht lekkere ingredienten. Pannenkoeken waren helaas wat lauw.
Jammer as ook de rommelige bediening,ik vond de hele zaak eigenlijk een beetje rommelig. Alsof ze de drukte niet aankunnen. Jammer, want de intenties zijn goed.
Micaela R.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Midden in een woonwijk verwacht je niet een pannenkoekenboerderij. Ruim parkeren met buiten een speeltuin voor de kids. Onze 4 pannenkoeken werden erg snel aan tafel gebracht. Nu was het wel rustig want het was doordeweeks buiten de vakanties om en het regende hopeloos. De pannenkoeken waren flauw en helemaal niet bijzonder. De uitgebreide menu met hartige pannenkoeken klonk leuk maar wat we hadden besteld waren niet lekker. Hartige pannenkoeken kunnen zo veel lekkerder zijn! De appelpannenkoek was droog. Beneden in de kelder een gameroom voor de wat oudere kinderen.
Markb71 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Vanmiddag naar Hey pannenkoeken om een lekker ijsje op het terras te pakken. 3 tafels gevuld dus ruimte zat. Na een zeer lange tijd kwam de bediening in beeld voor de andere tafels. Uiteindelijk kregen we de kaart en verdween de bediening weer naar binnen. En opnieuw wachten zodat de bestelling kon worden opgenomen. Na een tijdje waren wij het zat en zijn opgestapt.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Leuke locatie, leuke kaart, maar meedere keren slechte ervaring met service en bediening. Vanavond was het dieptepunt. Ruim 3 kwartier gewacht en nog steeds ons broodje vooraf niet, ook niet na 2 keer vragen. Bij de 3e keer kwamen ze met 1 portie brood, ipv bestelde 2. Toen maar brood laten zitten en uiteindelikk na totaal een dik uur kwamen onze pannekoeken. Helaas in 1 zaten stukjes huishoudfolie. Ik kon een nieuwe krijgen, maar dan had ik alleen moeten eten, niet bepaald gezellig. Aangegeven hier nooit meer te komen. Veel te vaak fouten in de bediening, rommelig geheel. Kreeg nog een kadobon aangeboden, maar ik had al aangegeven dat dit onze laatste keer was, bon mochten ze houden. Niet eens meer een nagerecht gegeten.Verder hebben ze niets gecompenseerd, dus uiteindelijk betaald voor een verpeste avond. Geen aanrader dus.
Paustovsky K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Hey is een vreemde eend in de bijt: een nieuwe ouderwetse boerderij in een moderne woonwijk Vathorst. Trouwens slecht te vinden; een paar bordjes zouden geen kwaad kunnen als men ook gasten van buiten de wijk wil aantrekken.
Het is op een gewone dinsdagavond niet erg druk. De bediening houdt het goed bij. Gemiddeld goede pannenkoeken. Spek in hele kleine blokjes i.p.v. in plakjes, geen verbetering. Vrij uniek is de beschikbaarheid van ahornsiroop (maple syrup). Uitstekend ijs van een ijsboerderij uit de buurt. Het sorbetijs scheert wel gevaarlijk langs de rand van het roomijs; sorbetijs hoort alleen fruit en suiker te bevatten.
Roland B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Mooie boerderij met veel (gratis) parkeerplaatsen. Ik kom er vaker en het is eigenlijk nooit (te) druk. De kaart is volledig al neem ik altijd de hartige spekpannenkoek. De pannenkoeken zijn fors maar niet té. Ook hangen ze niet over het bord, dat vind ik wel zo hygiënisch. Op de smaak valt niets aan te merken. Persoonlijk zou ik iets aan de verlichting doen want ik vind het wat schel en fel door de lage raampjes. Ook het toilet beneden vind ik niet echt handig voor een plek waar toch veel kinderen komen (soms met hun opa's en oma's). Maar al met al een keurige zaak, met bediening die haar best doet. Ik ga er zonder probleem nogmaals eten.
Egbert S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
We hadden daar een verjaardagsfeest met een hele grote groep. De bediening was vriendelijk het bestellen van drinken en het serveren daarvan ging nog goed maar toen we allemaal onze pannenkoek hadden besteld toen ging het mis want tien dat geserveerd werd hadden de eerste personen hun pannenkoek al op voordat iedereen was voorzien van hun pannenkoek dat is niet de bedoeling dit vond ik erg slecht. Daarna werd de bestelling van het ijs opgenomen het serveren daarvan ging nog veel slechter ze kwamen zelfs zeggen dat het bosvruchten ijs op was het lijkt mij dat je je ijs op voorraad moet hebben. Ze kwamen steeds met de verkeerde combinaties aanzetten erg slecht. Ik zal hier ook niet meer terug komen om te eten en zal het ook niemand aanraden om daar te eten met een grote groep.
P V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Tijdens een gezinsfeestje hier pannenkoeken gegeten, deze waren erg lekker.
Pannenkoeken waren lekker dun en krokant.
Bediening was vriendelijk en attent.
Een aanrader
Smaakproever .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Mooi product en goed initiatief. Helaas dat de bediening totaal niet weet waar ze mee bezig is... Eten was goed en snel, echter had de bediening het voorgerecht en hoofdgerecht voor dezelfde gast tegelijk doorgegeven. Hierna heeft de bediening de fout niet kunnen herstellen en is het hoofdgerecht helemaal niet meer gekomen.