Pannenkoekenboerderij De Zoete Inval

De Warren 2 9203 HT Drachten Nederland Kaart

Over het restaurant Pannenkoekenboerderij De Zoete Inval

Pannenkoekenboerderij de Zoete Inval in Drachten, voor de echte pannenkoekenliefhebbers onder ons. Vanaf midden oktober is er weer een heerlijke locatie bij om te genieten van de lekkerste pannenkoeken. Het soort pannenkoeken die de smaak van je oma’s pannenkoeken zelfs overtreft. Of je nu zin hebt in een heerlijke pannenkoek met vlees, groenten of gewoon lekker wat stroop, ze hebben het allemaal.

Ook een leuk stukje op de menukaart zijn de stedenpannenkoeken. Deze pannenkoeken zijn speciaal en hebben een stad aan zich gekoppeld gekregen. Zo kan je een pannenkoek proeven uit elke stad in Friesland. Of je nu gaat voor de Leeuwarden Pannenkoek of die uit Sneek, heerlijk!

Reserveer snel en kom genieten van de lekkerste en authentiekste pannenkoeken die je in tijden gehad hebt bij Pannenkoekenboerderij de Zoete Inval in Drachten.

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenboerderij De Zoete Inval

9,1

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekenboerderij De Zoete Inval

Dick07 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Wij hebben vaak met kinderen en nu met kleinkinderen in pannenkoekenrestaurants van allerlei aard gezeten. Toch is het moeilijk om er een oordeel over te geven. Het gaat immers slechts om een enkel gerecht. Nu dan toch maar onze indruk. De ontvangst was zeer vriendelijk. Onze gereserveerde tafel stond voor ons klaar. Het restaurant is van het boerderijtype en ziet er zeer gezellig uit, van buiten en van binnen. Wij waren niet de enigen, want in een afgescheiden deel van het restaurant was een grote groep aan het eten. Zeer snel kregen wij de bestelde drankjes, waarna wij over de pannenkoeken konden nadenken. De kleinkinderen waren er snel uit: een versierpannekoek. Dit bleek een pannenkoek met schaaltjes snoep te zijn. De ouderen moesten langer nadenken. Het werden twee pannenkoeken met ingrediënten er op en een portie patat met kipsaté. Dat laatste is plezierig voor als men niet heel erg van pannenkoeken houdt of in diezelfde week met kleinkinderen al een pannenkoek heeft gegeten. Terwijl wij gezellig wachtten op het bestelde speelden de kinderen in een ruime speelruimte. Ondanks de drukte werd het bestelde ons binnen een redelijke tijd gebracht. De bediening was zeer vriendelijk en kwam ook nog informeren of alles in orde was. En de pannenkoeken gingen allemaal helemaal op. Onze kleinkinderen, kleine pannenkoekfijnproevers, vonden ze heerlijk. Er bleef geen snoepje over. Ze wilden graag nog een keer komen. Het beviel de ouderen ook goed. Wij dronken nog een kopje koffie na. De prijs voor al het genotene was zeer redelijk. Wij komen hier graag nog eens terug. De kleinkinderen wilden dat zeer zeker.
Beau V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
40 minuten gewacht op het eten.....dat is erg lastig met kinderen.....
We hadden wat meer van de smaak vd pannenkoeken verwacht, vond ik wat vlak.
Verder prima en mooi boerderijrestaurant, fijne huiselijke sfeer, en genoeg en vriendelijke bediening.
We hopen nog wel eens terug te komen maar dan graag met een minder lange wachttijd.
Anita L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Erg lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Erg kind vriendelijk. Zeker een aanrader.
Brigitte J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Mooi pannenkoeken restaurant met heerlijk ambachtelijk gemaakte pannenkoeken waar je gezellig in een leuke ambiance kunt eten en waar de keuze qua eten erg groot is en ook zelf je pannenkoek kunt samenstellen. Leuke en gezellige gastvrouw en het personeel was er erg aardig en men was goed op elkaar ingewerkt. Voor ons voor herhaling vatbaar
Sikke D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Mooi restaurant gericht op zoal de kinderen als de volwassenen. Het eten is goed de pannekoeken dun waardoor je ze makkelijk op kan eten.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Voortreffelijk gegeten met vrouw en dochter, ook aan het meisje werd aandacht besteed, kleurboekje enz
Zeker een aanrader!!!
Louis W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Wij zijn al diverse keren geweest en het is goed vertoeven bij de Zoete inval. Het systeem van reserveren is geweldig en krijgt binnen een paar minuten al een bevestiging per mail.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
De jongedames die daar werken, doen erg hun best en zijn zeer vriendelijk. Ook de gastvrouw is heel erg vriendelijk en vraagt ook vaak hoe het smaakt en of het allemaal bevalt; erg leuk !
Uilke D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Geen commentaar, zeer gunstig ervaren. We komen zeker een keer terug met al onze kleinkinderen. Restaurant leent zich hier prima voor. Ook fijn dat er een speelplek is voor de kids.
K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Voor de 3e keer bij jullie gegeten, wederom genoten van heerlijke pannenkoeken, jullie enthousiasme en gastvrijheid. Dit was zeker niet de laatste keer dat wij bij jullie gegeten hebben.
S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Prettige ontvangst en zeer hulpvaardig. Verrassend, maar een goede transformatie naar een heuse pannenkoekenboerderij. Een aanrader.
H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
We hebben hier met de familie gegeten en iedereen vond het echt de beste pannenkoek ooit!!!
Alleen de lange wachttijd was een groot minpunt!
J.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Gezellig restaurant. Kindvriendelijk maar wij hebben als volwassenen ook erg lekker gegeten.
Heel prettige en toegankelijke bediening.
Heerlijke pannenkoeken met voor elk wat wils.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
De pannenkoek zou iets dikker kunnen, het "beleg" iets minder.
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
wij gaan altijd weer graag een pannenkoek eten, goede kwaliteit en bediening met een leuke inrichting en sfeer, je kunt direct voor de deur parkeren .
K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Voor de eerste keer naar de Zoete Inval geweest om daar te eten. Toen we binnenkwamen, viel de gezellige sfeer meteen op. Goed ontvangen door vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. En echte aanrader! We komen zeker een keer terug.
L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Ik heb mijn verjaardag gevierd met mijn dochters en kleinkind.
Het was heerlijk weer zodat we buiten op het terras konden zitten.
Het eten werd heel snel opgediend en het was verrukkelijk, daarover waren we het unaniem eens !!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Beetje melige pannekoek, spek mag best wat doorbakken zijn.
Proefde naar pannekoek uit pannekoekdraaimolen , niet uit hete pan , weinig eieren ?
Vriendelijk personeel !
Jan Bert K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Een uitstekende ontvangst en prima bediening. Ook de accommodatie is fraai en de bereikbaarheid mag er zijn.
De kwaliteit van de pannekoeken is zoals verwacht.
I.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten in een vriendelijk restaurant! Hele goede bediening. We zouden iedereen aanraden hier naar toe te gaan, je wordt niet teleurgesteld.