Pannenkoekenboerderij De Wildenburg

Wildenburglaan 9 3744 Baarn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenboerderij De Wildenburg

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gistermiddag met z'n drieën wezen eten bij deze pannenkoeken boerderij. De locatie is ronduit prachtig en de sfeer en inrichting binnen zijn ook erg mooi en modern. (niet zo oubollig als de meeste pannenkoekenhuizen). Heerlijk gesmuld van de lekkere pannenkoeken en salade. Beide een aanrader. De bediening was uitermate vriendelijk en vrolijk. Ook de grote open keuken is enorm leuk. Wij gaan hier zeker nog een keer terugkomen! Dit is niet meer even (snel) een hapje eten maar de sfeer die er hangt, maakt het echt tot een uitje.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Vorige week met 5 collega's bij De Wildenburg geluncht. Alle 5 een andere pannenkoek, allemaal even lekker. Zowel de ouderwetse pannenkoek met spek en gember als de pannenkoek 'Groenland" (met onder andere spinazie, ei, spekjes, pijnboompitten) waren heerlijk. Luchtig en niet te machtig.
Smullerij .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
zowel voor kinderen als voor volwassenen is er wel een lekkere pannenkoek op de kaart te vinden. Ook de wildenburger viel zeer goed in de smaak! De pannenkoeken zijn mooi dun en niet dik en vet. De bediening is zeer vriendelijk en op het terras is het goed toeven.
Fiona V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Na n autorit van 5 kwartier een heerlijke wandeling gemaakt met n doggydate. Hierna zo ongelofelijk lekker gegeten. De pannenkoeken zijn fantastisch maar ook de wrap was uitermate lekker.
De bediening was vriendelijk.
Nebbiolooo .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Recent hier pannenkoeken gegeten. Smaak is goed maar de porties te klein: erg dunne pannenkoek (meer een flens) en beleg kan wat royaler. Bediening opzich goed: snel en vriendelijk. Voor de kinderen leuke speelkelder. De omvang van de porties weerhoudt ons er voorlopig van om terug te komen.
Louis P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Uitstekend gegeten en een zeer vriendelijke bediening,prijs kwaliteit in evenwicht .mooi restaurant en een groot plezier om daar te kunnen zijn
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Vandaag hier gegeten. Drankjes besteld. De serveerster bracht een dienblad vol. De rosé liet ze vlak voor het tafeltje vallen. De Yoghidrink kwam gemorst op tafel en het lukte haar daarna het flesje bier op mijn broek, jas en over de hele tafel heen te mikken. Helaas waren ze alleen bereid een eventuele stomerijrekening te vergoeden terwijl een gratis pannenkoek of een gratis biertje hier veel beter had gewerkt. Ik ben voorlopig even helemaal klaar met de Wildenburg.
Ital .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
het pannenkoekenhuis ligt prachtig. De pannenkoeken zijn gewoon ok. Niets bijzonders. Het is voor kinderen prima je kunt als ouders rustig eten geen gevaarlijke objecten etc. Bediening matig jong en onervaren al met al een ok pannenkoekenhuis
Dkarssemeijer .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Op vaderdag met de hele familie hier voor de eerste keer gegeten. Dit n.a.v. artikel in de krant. Wisten eerder van het bestaan van deze ontzettend mooie gezellige pannenkoekenboerderij niet af. Sfeervolle veranda met uitzicht over het weiland en bos. Interieur binnen, fris, hip met mooie open keuken. Niet zoals de meeste pannenkoeken restaurants donker en plakkerig.
Fijne attente bediening en voldoende keuze. Buiten leuke speelplaats voor de kinderen.
Kortom een aanrader!
Rimogard D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Wat is dan biologisch als er alles behalve de panenkoekenbeslag uit een blik of pak komt? Dat gaat over een pannenkoek Sicilië (tonijn) en Noorwegen (zalm). Ik heb nooit zo een slechte pannenkoek (Noorwegen) gegeten en het was ook niet goedkoop.
Twee dagen van tevoren wilde ik een tafel op het terras reserveren. Dat kon niet. Buiten kunt jij geen tafels reserveren. Dat is aan mij meerdere keer verteld.
Dan ben je op tijd en vind je een tafel buiten. Annuleer je de binnen tafel en blij buiten. Wij waren iets aan het vieren. Na 2,5 uur komt er iemand (de eigenaar denk ik) om ons te informeren dat de tafel om 16:30 gereserveerd was. Zo onbeleefd, geen excuus maar wel een ‘’gereserveerd’’ label op de tafel gezet. En ja… aan ons doorgeven dat wij om 16:30 klaar moeten zijn. Dat heb ik nooit meegemaakt. Met andere worden, blijf niet meer dan 16:30. Hier gaat het om geld verdienen en niet om gezelligheid of om klanten. En wij hebben best veel besteld- rond 150 euro. Ik vond het belachelijk en ik zou hier nooit meer komen. Je krijg had continu het gevoel dat je moet constant bestellen .... Wij wilden nog een dessert bestellen maar omdat zij zo onbeleefd en onvriendelijk waren gingen wij nog 10 minuten binnen wat drinken en dan naar huis. De omgeving is echt mooi maar je kan nergens wandelen en voor de kinderen is er ook weinig te doen. Geen aanrader… geen tweede keer. Zij weten niet wat gastvrij betekent.
Goedemorgen mevrouw Grigoras, Als wij dingen fout doen ben ik de eerste die dat toegeeft maar zoals onze hele communicatie is uw verhaal te éénzijdig en vraagt om nadere uitleg. Allereerst kan ik u uitleggen dat wij een restaurant zijn en géén partycentrum waar je ruimtes kunt afhuren. U had gisteren om 14.00 uur met 10 personen een tafel gereserveerd maar daar u echter een babyshower had georganiseerd was u al om 13.15 uur aanwezig om ons terras te versieren. wij reserveren niet buiten maar als er plek is mag u natuurlijk wel buiten gaan zitten. Nadat u reeds 3 uur van ons terras gebruik had gemaakt gaf ik u aan dat wij de tafel om 17.00 uur nodig hadden daar ik als eigenaar besloten had onze bovenverdieping niet te gebruiken en we daardoor twee tafels op het terras moesten indelen. Ik heb u uitgelegd dat dit niks met reserveren te maken heeft maar met functioneel indelen van onze ruimte. U vond dit géén probleem en heeft daarna besloten om binnen nog een drankje te blijven drinken en bij het afrekenen gaf u opnieuw aan dat alles prima was geweest. Al met al heeft u voor € 150,- genoten van drank en eten voor 10 personen, 4 uur van onze gastvrijheid en speelruimte voor uw kinderen gebruik kunnen maken, wij hebben ons best gedaan om het u zo goed mogelijk naar de zin te maken maar blijkbaar hebben we daar in gefaald, excuus daarvoor.

Met vriendelijke groet, J.R. Dorrestijn. (eigenaar)

P.S. In het bos van Groeneveld vlak naast ons restaurant kunt u net zo lang wandelen als u wilt dus misschien een idee voor de volgende keer.

Reactie van proever:

Wij waren 5 volwassenen, 3 kinderen en een baby. De baby heeft niets gegeten. En wij zaten daar 3 uren. De twee van ons waren daar eerder om wat te versieren maar toen was er bijna niemand op het terras. Wat wij bij jullie hebben meegemaakt hebben wij nergens anders ervaren. Respecteer je klant en wees vriendelijk! Elke negatieve feedback is een stap naar voren. Leer ervan!
Pascal_77 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met de familie de verschillende pannenkoeken vielen erg in de smaak en mijn wildenburger was ook heel erg lekker. Erg leuk en vriendelijk bediend door het personeel. En mijn neefje heeft zich prima vermaakt in de speelruimte en buiten.
Irissenmarco .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Leuke zaak op een mooie plek.. Maar wat een waardeloze onvriendelijke bediening. Na een verkeerde bestelling ook nog in discussie gaan.. Deze serveerster heeft echt niet begrepen wat gastvrij is.. Erg jammer we hadden ons er op verheugd maar komen hier nooit meer. Naturel pannenkoek was lekker maar de specialiteiten vallen tegen.
Goedemorgen Iris en Marco,

Allereerst onze excuses voor het feit dat u gisteren bij ons deze negatieve ervaring hebt opgedaan, we moeten eerlijk bekennen dat de schuld geheel bij ons ligt. We mogen het niet als excuus gebruiken maar de drukte heeft ons gisteren nogal overvallen, we stonden aan de bedieningskant onderbezet waardoor er extra stress ontstond. Dit geeft natuurlijk géén excuus voor de reactie maar maakt het misschien wel iets begrijpelijker. Mocht u zich bedenken en ons de mogelijkheid wilt geven het goed te maken, kunt u altijd even bellen en naar mij vragen.

Manon B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Al meerdere malen heerlijk gegeten bij de Wildenburg. Zowel de pannenkoeken als de salades waren voldoende en smakelijk. De plek is fantastisch. Vanuit de omliggende wandelroutes loop je zo tegen de Wildenburg aan waar je dan heerlijk kan zitten op het terras.
Ruiters .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Leuke pannenkoekenboerderij om de hoek in Baarn met lekkere variatie van pannenkoeken. Al meerdere malen prima gegeten met kinderen. Ze hebben ook andere gerechten op de kaart staan zoals salades en hamburger. De Wildenburger is een aanrader! Wel vragen of ze deze goed gaar bakken. Dit is één keer flink mis gegaan bij ons.
Lenneke B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Vrijdagavond 15 april heerlijk gegeten bij de Wildenburg! Pannenkoeken zijn erg smaakvol. Er is royale keus op de menukaart. Ik had een pannenkoek "Frankrijk" en mijn man een kaas-spek pannenkoek: beide top! Bediening is erg attent en vriendelijk. Er wordt efficiënt gewerkt door het personeel. We komen hier graag nog eens terug!
MaaiikieJj .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Droge pannenkoeken met weinig beleg. Kinderen waren aan het schreeuwen en rennen door de boerderij. Service was bot en stonden in het zicht te eten uit de bakjes bedoeld voor de gasten.
Goedenmorgen Maaiikiejj,

Dank voor deze goed onderbouwde kritiek, die reeds eerder door Dennis was geplaatst en uitgebreid te lezen is op Tripadvisor onder Marieke K, Wij gaan hier meteen mee aan de slag.

Marieke92 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Afgelopen vrijdag 8 april 2016 hier gegeten. Wij zijn wat gewend aan goede pannenkoeken in Leusden en Amersfoort en Soest dus hier ook veel van verwacht. Helaas viel het flink tegen. De pannenkoeken (en de pannen) hadden een matig formaat. Beleg was ook zeer matig en taai. De bediening was niet erg vrolijk en was aan het eten in de (open) keuken. Ik had gevraagd of ik een half om half pannenkoek mocht maar ' door weekend drukte' kon dit niet. Ondertussen stonden alle koks in de open keuken vrij weinig te doen dus dit was een matig excuus. Voor zulke matige porties lag de prijs hoog. Al met al slecht en niet voor herhaling vatbaar.

Goedendag Marieke,

Natuurlijk gaan we meteen met uw kritiek aan de slag, Waarschijnlijk zullen we andere/grotere pannen gaan bestellen en meer/beter beleg bestellen. We zijn op zoek naar beter personeel, en laten bordjes maken waarop kinderen gewaarschuwd worden niet meer te rennen en te schreeuwen. Personeel mag niet meer in zicht eten en we zullen de prijzen tegen het licht houden. Op Iens gaf uw ons pand ook een 5 dus daar zullen we met de architect over in gesprek gaan. Zodra alles geregeld is zullen we contact met u opnemen maar in de tussentijd wensen wij u veel eetplezier bij onze collega's in Soest, Amersfoort en vooral Leusden.

FdeJong44 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Prachtige boerderij met een veel te doen voor de kinderen. Het is ruimtelijk, netjes en de bediening is erg vriendelijk. De pannekoeken, waar het natuurlijk om gaat, zijn van matige kwaliteit. Met matig bedoel ik redelijk klein, dun en een beetje belegd. Vooral als je dit vergelijkt met het restaurant de Smickel in Soest. De prijzen zijn wel even hoog.
Familiebambergen .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
eten was top! mijn vrouw en ik hadden een panpizza genomen, echt een aanrader!! super personeel en mijn kinderen vonden hun pannenkoeken super lekker! al met al een top restaurant op een toplocatie! een dikke 10!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Temperatuur was snel laag (koude pannekoeken over de hele tafel) en o.a. de spek champ ui pannenkoek was niet helemaal gaar van binnen.

Dessertkaart is sumier, op 1 na alles is met vanilleijs en een puntje appelgebak mag niet als toetje: dit staat niet op de kaart maar het is blijkbaar na 16 uur niet meer mogelijk dit te bestellen.