Pannenkoekenboerderij de Ponthoeve

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 20:00
Priscilla V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Goed gevulde pannenkoeken, leuk ingericht voor kinderen heel kindvriendelijk, bediening altijd heel goed al is het nog zo druk!
Inni .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
+ leuke lokatie: natuur en boerderij
+ sommige personeelsleden waren vriendelijk en grappig
+ leuke pannenkoeksuggesties op de kaart

- ontzettend lawaaierig. Te weinig geluidsisolatie wat hard nodig is met de vele kinderen. Je kan elkaar bijna niet verstaan aan tafel.
- een aantal personeelsleden waren chagrijnig en zonder inzicht.
- lang wachten op bestelling; drankjes wanneer de pannenkoek bijna op was.

Tip: Zorg voor een rustigere omgeving door simpele geluidsisolatie.
Wigerus .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Al een aantal keer gegeten bij de Ponthoeve. Een fantastische locatie aan de Lek en op loopafstand van het historische Vianen. Gezellige en warme aankleding. Er is veel gebruik gemaakt van natuurlijke materialen. Het restaurant op de 1e verdieping (ook bereikbaar per lift) biedt een mooi uitzicht over de Lek, uiterwaarden en de stad Vianen. Ook kijk je vanaf de 1e verdieping de koeienstal in. Erg leuk voor de kinderen. In de stal zelf kunnen de kinderen de koeien aaien (knuffelstal).
Er is genoeg keuze aan pannenkoeken die ook nog eens erg smaakvol zijn. Vriendelijke bediening met aandacht voor de gast. Ons vaste pannenkoekenadres voor Vianen en omgeving.
DanielleK91 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Heerlijke pannenkoek gegeten, leuk uitzicht op de koeien. Bediening was vriendelijk. Ben hier nu 2x geweest en dit was zeker niet de laatste keer.
Esther1984 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Ik ben gluten en lactose intolerant. Jammer dat je hiervoor een meerprijs betaald. Pannekoek zelf heb ik wel betere gehad.
IlseSchalkwijk .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Afgelopen zondag met familie hier gegeten. Een aanrader wat mij betreft. Mijn vader is slecht ter been maar kan goed terecht doordat er een lift aanwezig is. Ik had de pannenkoek van de maand met zalm, rucola, pijnboompitjes en 2 gamba's, deze was heerlijk! Bij de bestelling van het drinken was mijn drankje helaas mis gegaan, maar daar werd netjes excuses voor gemaakt en of het lot er mee speelde, ook de bestelling van mijn pannenkoek was mis gegaan, maar ook daar werd een aantal keren excuses voor gemaakt en ik had binnen no-time alsnog mijn pannenkoek voor me staan. We zaten aan de ronde tafel bij de speelhoek, een volgende keer zou ik er niet zo snel meer voor kiezen om daar te zitten i.v.m. de druk spelende kinderen, maar voor een keer was dat niet erg.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Top pannenkoek gegeten in unieke omgeving! Zicht op koeienstal (geen reuk van) de lek en de uiterwaarden van Vianen. Het decor met veel hout doet je denken alsof je echt met de koeien eet....Vooraf een breekbroodje met huisgemaakte smeerbare kruidenboter met lekker knoflookje erin! Pannekoek van de maand genomen. met spek, kaas, ui, paprika, salami en ei was meer dan genoeg om hele avond vol te zitten. En dat heb ik zelden meegemaakt na een pannekoek! IJs met slagroom en verse aardbeien na was dikke prima. De onverwachte drukte (en daardoor handje tekort) werd eerlijk toegegeven en dat het hierdoor wat langer duurde is ze vergeven. Normale drankprijzen en hierdoor een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding! In de omgeving Vianen, Nieuwegein, IJsselstein, Houten mij aanrader wat betreft pannekoeken!
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Vrijdagmiddag met pannenkoeken geluncht bij De Ponthoeve. Dat begon al met een prima service, want het restaurant opende speciaal voor ons gezelschap van 7 personen een half uur eerder. De pannenkoeken smaakten iedereen prima, en vulden goed (geen van ons had nog plek voor een nagerecht). De bediening was galant en snel. Het restaurant is gezellig ingericht en biedt een prachtig uitzicht op de Lek of de koeien in de stal. Mijn specialiteit-pannenkoek "Het theehuisje" viel ietwat tegen qua prijs-kwaliteitverhouding, omdat deze vrijwel hetzelfde was als een appel-rozijnen pannenkoek, maar dan wel bijna 1,5 keer duurder. Het enige verschil was een theelepel (echt waar!) cranberryjam en een minibakje vanillesaus. De toegankelijkheid van het restaurant is prima: er is een lift en invalidentoilet.
Gabrielle88 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
We hadden voor 4 gereserveerd en kregen een gezellige tafel midden in de ruimte. Het was gezellig druk zonder dat t lawaaierig werd. Ondanks dat t vol zat werden we snel en goed geholpen. Pannenkoeken waren heerlijk en ruim belegd en bemeten. Saté en patat ook prima. Dit was zeker niet ons laatste bezoek.
Vegametdieet .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
WAARDELOOS! De bediening was ontzettend onaardig, absoluut niet behulpzaam en bood niet eens excuses aan nadat ze e.e.a. fout gedaan hadden. Ik had duidelijk doorgegeven wat ik wel en niet kan/wil eten, maar daar deden ze helemaal niets mee. Ze hadden geen brood zonder melk erin en ze weigerden om pannenkoeken te bakken zonder ei, terwijl dat allemaal prima kan. Mocht je een allergie hebben, vegetariër/veganist zijn of om andere redenen iets niet eten, dan kun je hier dus niet terecht.
Marcel1976 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Heerlijk gegeten bij de ponthoeve. Zo lekket dat we de week erop teruggingen. Eerlijk waar de lekkerste pannenkoek die ik gegeten heb. Ik had beide keren de spek kaas pannenkoek.

Beide keren werden we geholpen door heel jong personeel. En beide keren waren die zeer kundig en heel vriendelijk.

De locatie, decor en sfeer zijn uitmuntend. Enige nadeel is de vrij kleine parkeerplaats waar andere gasten onze auto klemgezet hadden.

Ook is het restaurant op de eerste verdieping, bereikbaar via mooie, grote trap, iets waar je wel rekening mee moet houden als je slecht ter been bent.
Arine G.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
De Ponthoeve een gezellige en mooie locatie. Wij zijn zeer vriendelijk geholpen door het gastvrije personeel. Naast de locatie en het bedienend personeel verdient het kokend personeel ook een pluim voor het heerlijke eten. Kortom een aanrader voor jong tot oud! Wij komen zeker een andere keer terug.
Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Dit nieuwe restaurant is een absoluut pareltje voor Vianen en omgeving.
Een prima pannenkoek in een mooi ingericht restaurant en een familie die een perfecte service nastreeft. Dit doen ze door een goede bedoening, een persoonlijk praatje aan tafel, door op een trappetje te klimmen als er een lamp vervangen moet worden en de eigenaar pakt in de loop van de avond zijn accordeon. Daarnaast is er een leuke speelhoek voor de kinderen en voor het einde van 2014 komen er beesten in de stal waar je vanuit het restaurant, als een soort skybox, zo in kan kijken.