Pannenkoekenboerderij Aan de Linge

Molenstraat 18 6672 LA Hemmen Nederland Kaart

Over het restaurant Pannenkoekenboerderij Aan de Linge

Ambachtelijke pannenkoeken

Pannenkoekenboerderij Aan de Linge is gevestigd in de voormalige graanschuur op Landgoed Heerlijkheid Hemmen. In deze bosrijke omgeving kun je na een wandeling of fietstocht genieten van een ambachtelijke pannenkoek, die wordt bereid met graan dat voor het grootste deel afkomstig is uit de omgeving. Authentieke balken, ronde raampjes en sfeervolle schilderwerken zorgen voor een bijzondere ambiance waarin je je helemaal thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenboerderij Aan de Linge

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekenboerderij Aan de Linge

Aartje S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We hebben gezellig en heerlijk gegeten met 8 personen.
Het duurde wel wat lang voor dat de bestelling werd opgenomen.
We zijn hier al vaker geweest en hopen er in de toekomst zeker terug te komen.
Johanna G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het was er gezellig
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Ik heb genoten met mijn vrouw
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Prima pannekoekenhuis, aardige bediening. Gratis parkeren voor de deur. Wel erg lawaaiig waardoor het lastig is een gesprek te voeren aan tafel.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Voor kerst had het voor ons iets kerstiger versierd mogen worden en we miste iets van er kerstspecial of kerstmenu. Dit had de avond iets specialer gemaakt. En hou de toiletten netjes, ook voor de avond gasten.
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Snelle service en heerlijke pannenkoeken gegeten
i.overhand .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijke pannenkoeken, knapperig en genoeg keus, de beste uit de omgeving. Vriendelijk en voorkomend personeel. Echt een aanrader!
H. V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Het eten was heerlijk. Bediening heel vriendelijk en we werden ook in het samenstellen van pannenkoek geholpen. Heel fijn.
Arian V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
we hadden wat opmerkingen en de serveerster melde meteen dat het in de avond-feedback gemeeld zou worden. heel goed dat ze dit dus blijkbaar elke avond doen. het is ook goed te merken dat het personeel goed opgeleid wordt.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Goede en aardige bediening
cleef.050 C.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
We zijn al verschillende keren gaan eten bij de pannenkoeken langs de linge .
Het is er goed en gezellig .telkens naar het zin gehad ,gaan er vast nog vaker heen.
m B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Je kunt hier erg goed een pannenkoek eten, het is hier heerlijk rustig en er staat geen of zachtjes een radio aan, wat in deze regio toch van belang is.
Verder een vlotte bediening en een mooie lokatie.
Wij zijn hier al meerder keren geweest maar zeker niet de laatste keer!
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Vriendelijk en behulpzaam personeel, alleen sommige tafels en stoelen mogen wat schoner.
willemsen1955 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De pannenkoeken waren heerlijk, vlotte bediening, genoten van de lekkernij.
ondanks de grote drukte kregen we toch redelijk snel de pannenkoeken.
ron2010 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Met zijn 4-en (2 volwassenen en 2 kinderen) heerlijk buiten op het mooie terras een pannenkoek gegeten. De pannenkoeken waren erg lekker, goede smaak en prima kwaliteit. Ook de desserts vielen goed in de smaak, hoewel wel wat prijzig (bv. bananencoupe: 2 bolletjes ijs, een paar plakjes banaan, slagroom en een beetje chocoladesaus voor € 6,20 vond ik iets te duur). De bediening vond ik wisselend, eerst goed later wat minder. Er werd nl. niets gedaan toen er een vol glas omviel waar nota bene de serveerster bij stond. Alles zelf moeten deppen met de benodigde servetten. Jammer, anders had het cijfer hoger uitgevallen.
Desalniettemin hebben we allemaal genoten aan de Linge.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Dit is een pannenkoekenrestaurant waar wij graag de pont voor nemen of even voor omrijden via de brug. Mooie locatie in de Betuwe. Goede pannenkoeken die tot de rand toe zijn belegd met de ingrediënten van je keuze. Echt meer dan maaltijdvullend. Kortom, rij een keer om en bezoek deze plek!
HenkJR .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Verrassend en een mooi restaurant. tafels staan ruim opgesteld en een heerlijk terras aan de Linge. Personeel is vriendelijke. De pannenkoeken smaakten heerlijk. Echt een aanrader.
annetderksen .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Heerlijk was de pannenkoek maar super lekker de aardbeien met slagroom met ijs. De bediening was goed. Heel gezellig hebben we bij jullie gezeten.
Moedes .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Pannenkoeken waren heerlijk, locatie en bediening prima, maar.........
Aan de desserts mag wat ons (6 personen) betreft wel ietsje meer aandacht geschonken worden. Het dessert in een restaurant is voor ons altijd een feestje (de kers op de taart), maar dat was in uw restaurant zeer zeker geen feestje, helaas! En we vonden dat we daar wel een te hoge prijs voor moesten betalen!
Voor al het andere zouden we willen zeggen: GA ZO DOOR!
Lientje78 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Wij waren met 10 personen en hebben genoten van de mooie locatie, een goede sfeer en perfecte bediening. Ondanks de gevarieerde pannenkoeken werden deze allemaal gelijktijdig geserveerd en iedereen was tevreden over de kwaliteit. De omgeving leent zich uitstekend voor een mooie wandeling. Prachtige lokatie en interieur!