Pannenkoekenboerderij Aan de Linge

Molenstraat 18 6672 LA Hemmen Nederland Kaart

Over het restaurant Pannenkoekenboerderij Aan de Linge

Ambachtelijke pannenkoeken

Pannenkoekenboerderij Aan de Linge is gevestigd in de voormalige graanschuur op Landgoed Heerlijkheid Hemmen. In deze bosrijke omgeving kun je na een wandeling of fietstocht genieten van een ambachtelijke pannenkoek, die wordt bereid met graan dat voor het grootste deel afkomstig is uit de omgeving. Authentieke balken, ronde raampjes en sfeervolle schilderwerken zorgen voor een bijzondere ambiance waarin je je helemaal thuis voelt.

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenboerderij Aan de Linge

• Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Goede en aardige bediening
cleef.050 C.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
We zijn al verschillende keren gaan eten bij de pannenkoeken langs de linge .
Het is er goed en gezellig .telkens naar het zin gehad ,gaan er vast nog vaker heen.
m B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Je kunt hier erg goed een pannenkoek eten, het is hier heerlijk rustig en er staat geen of zachtjes een radio aan, wat in deze regio toch van belang is.
Verder een vlotte bediening en een mooie lokatie.
Wij zijn hier al meerder keren geweest maar zeker niet de laatste keer!
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Vriendelijk en behulpzaam personeel, alleen sommige tafels en stoelen mogen wat schoner.
willemsen1955 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De pannenkoeken waren heerlijk, vlotte bediening, genoten van de lekkernij.
ondanks de grote drukte kregen we toch redelijk snel de pannenkoeken.
ron2010 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Met zijn 4-en (2 volwassenen en 2 kinderen) heerlijk buiten op het mooie terras een pannenkoek gegeten. De pannenkoeken waren erg lekker, goede smaak en prima kwaliteit. Ook de desserts vielen goed in de smaak, hoewel wel wat prijzig (bv. bananencoupe: 2 bolletjes ijs, een paar plakjes banaan, slagroom en een beetje chocoladesaus voor € 6,20 vond ik iets te duur). De bediening vond ik wisselend, eerst goed later wat minder. Er werd nl. niets gedaan toen er een vol glas omviel waar nota bene de serveerster bij stond. Alles zelf moeten deppen met de benodigde servetten. Jammer, anders had het cijfer hoger uitgevallen.
Desalniettemin hebben we allemaal genoten aan de Linge.
Rob ..
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Dit is een pannenkoekenrestaurant waar wij graag de pont voor nemen of even voor omrijden via de brug. Mooie locatie in de Betuwe. Goede pannenkoeken die tot de rand toe zijn belegd met de ingrediënten van je keuze. Echt meer dan maaltijdvullend. Kortom, rij een keer om en bezoek deze plek!
HenkJR .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Verrassend en een mooi restaurant. tafels staan ruim opgesteld en een heerlijk terras aan de Linge. Personeel is vriendelijke. De pannenkoeken smaakten heerlijk. Echt een aanrader.
annetderksen .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Heerlijk was de pannenkoek maar super lekker de aardbeien met slagroom met ijs. De bediening was goed. Heel gezellig hebben we bij jullie gezeten.
Moedes .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Pannenkoeken waren heerlijk, locatie en bediening prima, maar.........
Aan de desserts mag wat ons (6 personen) betreft wel ietsje meer aandacht geschonken worden. Het dessert in een restaurant is voor ons altijd een feestje (de kers op de taart), maar dat was in uw restaurant zeer zeker geen feestje, helaas! En we vonden dat we daar wel een te hoge prijs voor moesten betalen!
Voor al het andere zouden we willen zeggen: GA ZO DOOR!
Lientje78 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Wij waren met 10 personen en hebben genoten van de mooie locatie, een goede sfeer en perfecte bediening. Ondanks de gevarieerde pannenkoeken werden deze allemaal gelijktijdig geserveerd en iedereen was tevreden over de kwaliteit. De omgeving leent zich uitstekend voor een mooie wandeling. Prachtige lokatie en interieur!
Lroelofsen .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Hier wezen eten, maar ben zeer ontevreden.
Ik bestelde de zigeunerpannenkoek die volgens de menukaart bestaat uit: Champignons, spek, paprika, prei, ui ÉN zigeunersaus.
Ik kreeg een pannenkoek geserveerd, overgoten met alleen maar zigeunersaus.
Anders dan de menukaart zou suggereren.
Toen er werd gevraagd of het smaakte sprak ik mijn ontevredenheid uit, volgens de serveerster kon hier niets aan gedaan worden.
Meer dan drie happen kreeg ik niet weg, alleen maar zure saus op een pannenkoek is niet echt wat ik verwachte en interpreteerde van de menukaart.
Bij afrekenen een andere serveerster die mijn klacht begreep, ging overleggen in de keuken of er eventueel iets met de rekening gedaan kon worden.
Volgens de kok was het een kwestie van smaak, terwijl dit niks met smaak te maken heeft.
Ze begreep me maar kon hier niks aan doen, aangezien de kok blijkbaar niet echt moeite doet voor klandizie.
Beste L Roelofsen,

Ik kan heel goed begrijpen dat uw ontevreden bent over uw bezoek die avond. Zo moet een gezellig avondje uit niet zijn. Het kan inderdaad zo zijn dat een gerecht anders is dan u verwacht, en in dit geval dan ook niet bevalt. Normaal gesproken bieden we de gast dan in eerste instantie de mogelijkheid om een ander gerecht te kiezen. Helaas is dat in dit geval niet gebeurt. Dit vind ik uiterst spijtig, ik was hiervan ook niet op de hoogte tot ik dit bericht van u ontving. Deze situatie is inmiddels ook al onderling besproken.

Graag wil ik u iets aanbieden zodat u alsnog een leuk avondje uit bij ons restaurant kan hebben. Zou u daarvoor een e-mail kunnen sturen naar info@pannenkoekenaandelinge.nl.

Ik hoor graag van u!

Met vriendelijke groeten,
Anneke Veens
Jonkvrouw .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Goede pannenkoeken in een mooi pand en op een hele mooie locatie. Nog niet zo lang open en al erg populair bij ons. Vooral in de zomer geweldig vanwege het mooie terras en de mooie omgeving van Hemmen. Aardige bediening die je altijd goed willen helpen.