Pannenkoekenbakker Woudrichem

Schapendam 7 4285 XA Woudrichem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pannenkoekenbakker Woudrichem

Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Dit restaurant ligt op een schip, gelegen in de haven. Deze locatie is zeer leuk en origineel. De menukaart is zeer uitgebreid waardoor iedereen wel iets kan vinden dat hem/haar lekker lijkt. Het is ook mogelijk een pannenkoeken te bestellen met speltmeel. Dit is voor sommige mensen een geweldige toevoeging. De bediening is zeer vriendelijk en de wachttijd op het voedsel is kort, zelfs toen het zeer druk was. Doordat het restaurant helemaal vol mensen zat was het geluidsniveau weliswaar ‘rumoerig’ te noemen, maar dat is logisch met zo veel mensen. De prijs-kwaliteit verhouding is prima, je krijgt veel voedsel voor je geld. De pannenkoeken hebben een flink formaat. De desserts zijn ook groot. Dit is een prima restaurant om met kinderen te gaan eten.
Noël V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het restaurant was leeg, toch werden we naar het enige tafeltje gestuurd waar nog vieze servetten en bestek op lag.
Ik had een uiensoep met kaas en croutons besteld. Na een paar happen zag ik dat er vlees in zat. (ik ben vegetarisch) Ik vroeg het voor de zekerheid aan de ober, waarop hij antwoordde dat er spek in zat. Helaas stond dit niet op het menu, en heb ik zonder te weten vlees gegeten.
de jongeman haalde de soep van de rekening af, en vroeg of ik wat anders wilde.
de volwassen vrouwen reageerden echter zonder begrip toen ik zei dat ik het toch wel raar vond dat het bij de andere soepen wel bij staat, maar er bij de uiensoep niet aangegeven staat dat er vlees in zit. ze gaf aan dat het een franchise is, en dat ze hun eigen recepten hebben, maar de kaart overal hetzelfde is.
Volgens hun was dit mijn eigen verantwoordelijkheid, en hoor ik het van te voren net als een allergie aan te geven. echter is het geen allergie en mag ik gewoon een uiensoepje met kaas en croutons zoals op het menu staat aangegeven;)
Erg gek dat ze hun gasten niet op de hoogte houden dat zij afwijkende recepten hebben!!
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Leuk pannenkoekrestaurant op het water. Je loopt er via een steiger naar toe. Diverse bootjes waaronder een zeilbootje voeren voorbij terwijl wij zaten te eten. Er is keus genoeg op de uitgebreide menukaart. Voor de kinderen is er onder anderen een piratenpannenkoek met een tekening van poedersuiker, een aantal smarties en een schuimpje. Mijn kinderen kozen daar gelijk voor. Ik heb een pannenkoek besteld met gerookte zalm. Ik vond hem bijzonder smakelijk. De bediening is heel vriendelijk en behulpzaam. De kinderen mochten na afloop nog een cadeautje uitzoeken. We komen hier graag nog een keer terug.
kadetbeschuit S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Tijdens een afmattende fiets tour tocht ( 35 graden C ) de lunch genuttigd bij de pannenkoekbakker in Woudrichem. Meloen met ham, echt eten voor bij deze weersomstandigheden, en een heerlijk frisse geitenkaas salade. Prachtig decor vanuit het terras zicht op de Maas en vriendelijke bediening. Een goede basis voor de terugreis.
Dineke K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Op n mooie zonnige dag in juni, zijn wij per toeval bij de pannenkoekenbakker in Woudrichem terecht gekomen. T ligt aan een dijk, maar óók op t water. T is goed vertoeven daar. De bediening is snel en vriendelijk, t eten is heerlijk. Wij begonnen met koffie en apfelstrüdel en daarna een mexicaanse pannenkoek....koffie was slap, maar de rest voortreffelijk.!! Voor herhaling vatbaar.
Leonie S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Wij hebben hier op valentijnsdag gegeten. Een satépannenkoek en een boerenpannenkoek.
Allebei erg lekker en hier hebben we een goede maaltijd aan gehad.
De service is hier altijd goed en het decor ziet er goed uit.

Een restaurant waar wij met regelmaat met veel plezier komen.
weizmann .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Regenachtig, en donker. Een restaurant aan, ja, óp het water gelegen in het haventje van Woudrichem, leuke locatie, al hebben we vanwege de regenachtige duisternis weinig van meegekregen. Vandaar, een mooie 7, want binnen was het gewoon netjes, niet overdreven, en gezellig, zeker ook voor kinderen.

Het eten; nagenoeg allen pannenkoeken te verkrijgen (en poffertjes). Andere gerechten staan, op een soepje als voorgerecht na, niet op de kaart. Gewoon dus puur pannenkoeken eten. Nu ben ik zelf geen echte liefhebber, maar met de kleinkinderen doe je wel eens wat. Er was keuze tussen gewoon beslag en speltbeslag, ik koos, met nog een disgenoot, voor het laatste; de anderen deden gewoon. Mijn ervaring met pannenkoeken is: óf ze zijn flinterdun, of ze zijn een stuk dikker.

Hier bleek de dikke variant te worden gebruikt, smakelijk bereid en ook de ingrediënten waren van goede, ook smakelijke kwaliteit. (bij alle zes!). Geconstateerd werd, min of meer, dat door het beslag ruimschoots ei wordt gemengd dat van de pannenkoek bijna een omelet maakt.

Daar houdt je van of niet, dat is persoonlijk, maar hoe dan ook; een goed tot uitstekend restaurant waar je waar krijgt voor je geld. Met zes personen (twee kinderen) net 100 euro en we hadden er flink bij gedronken, dus daar is niets van te zeggen. Service uiterst vriendelijk; een leuk adres om even van de drukte bij te komen. Lijkt ons erg mooi om er van het zomer nog eens terug te komen en dan van een beter uitzicht te genieten.