Pannenkoeken Tijd

Havenhoofd 11 2993 EK Barendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Pannenkoeken Tijd

Een feestje voor kinderen en volwassen

Laat je niet misleiden door de naam Pannenkoeken Tijd. Naast poffertjes en pannenkoeken, serveren ze namelijk ook burgers en biefstuk. Boven is er een ballenbak voor kinderen, wat het zeer geschikt maakt om hier kinderpartijtjes te organiseren. Beneden onder fraaie houten balkconstructies zitten de volwassenen rustig te dineren. Er wordt met liefde rekening gehouden met een glutenvrij dieet.

Meer informatie over restaurant Pannenkoeken Tijd

Maandag gesloten
Dinsdag 16:00 - 21:00
Woensdag 12:00 - 21:00
Donderdag 16:00 - 21:00
Vrijdag t/m zondag 12:00 - 23:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
erik.ajunan .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
soep was echt niet warm..
beetje jammer.
pannenkoeken waren lekker,.

maar toetje (slagroom ijsje met aardbei smaakt, was echt niet lekker,.)

en kinderijsje ook niet. mijn zoon van 8 jaar was echt niet blij mee,.alleen maar 2 hapjes geprobeerd. sorry.
Gerjanne C.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk gegeten en heel lieve bediening, die heel erg haar best doet je thuis te laten voelen.wij komen zeker nog eens terug
Ardjan V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening. Speelzolder voor de kinderen boven zodat je ook hier geen omkijken naar hebt ;)
Nicole U.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Lekker gegeten! Complimenten voor de gastvrijheid van het personeel. Wij gaan hier zeker nog eens eten.
Gezellige en levendige omgeving.
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Was een geweldig ontvangst daar we gingen eten om dat ik 60 jaar ben geworden. Hingen slingers en ballonnen het personeel zong ook nog voor mij. En de bediening een en al lof???? Zeer geschikt om te gaan eten met kinderen een speel zolder met ballebak , tv ,enz gaan zeker terug bedankt voor de gezellige avond ????????????
C N.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Toen deze zaak net open was vond ik de kwaliteit van het eten beter. Mogelijk een andere kok?
Pannenkoeken zouden met wat meer liefde gebakken mogen worden. Klontje roomboter erbij?
Vond ze de laatste 2 keer dat wij hier gegeten hadden wat slapjes en bleek.
Marrie B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Met 7 volwassenen en 3 kids heerlijke pannenkoeken gegeten. Heerlijke etagere met lekkers. Tonijn en biefstuk goed, leuk opgemaakte borden, puntzak patat. Kindermenu goed. Kinderen konden op de speelzolder zodat wij relax konden kletsen. 1 minpunt de pannenkoeken konden iets royaler belegd worden, we misten boontjes en aardappelen bij de roti pannenkoek.
Monika N.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Ik heb geen problemen gehad dus niks te vertellen! Eten was goed, sfeer was goed, bediening was ook goed!
Kleine restaurant maar wel lekkere eten!
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het is gewoon wat je van een pannenkoekrestaurant mag en kan verwachten.
Lekker rumoerig door de spelende kinderen.
Fijne bediening en gepaste kaart.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Zeer gastvrije bediening en kindvriendelijk. Eten goed, ook voor hen die geen pannekoek willen, is er genoeg keuze op de menukaart.
Speelzolder door onze kleinkinderen druk gebruikt. Wij konden dus gezellig natafelen.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Aanrader voor families met kinderen. Zit op een goede plek, in de zomer lekker buiten zitten met een leuk uitzicht en in de winter gemoedelijk binnen.
Johanna H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Erg genoten vanavond van ons bezoek aan Pannenkoekentijd! Hele vriendelijke bediening, maakte een foto van ons, en gaven het overige eten mee. Zeker een herhaling! Complimenten voor de klantvriendelijkheid. En de pannenkoekenproeverij is zeker een aanrader!
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
We hebben hier zojuist gezellig gegeten. De bediening is vlot en klantvriendelijk, vooral kindvriendelijk. Heerlijk buiten in het zonnetje, onder een parasol, top geregeld. We komen zeker nog een keer terug!
Gerben V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
De locatie heeft een ballenbak voor kinderen en is afgeschermd zodat volwassenen rustig kunnen dineren terwijl de kleuters kunnen ravotten. Geweldige bediening, goede sfeer.
En mevrouw kan ook prachtige foto's maken.
Luna65 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Fantastisch gezellige avond gehad. Lieve en vrolijke meiden in bediening. Niks teveel gevraagd. Het was een volle boel maar erg gezellig!
Heerlijk gegeten, de klassieker spek kaas is heerlijk en dat geldt ook voor de Mexicaanse hamburger! Wij komen zeker terug!
Anoniem_ .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Een pannenkoekenrestaurant waar je zowel als ouder én als kind met veel plezier gaat eten!
Het restaurant is netjes en modern ingericht, schoon en met een fantastische ballenbak voor de kinderen.
Het kindermenu werd door onze kinderen opnieuw gekozen (dit was niet ons eerste bezoek :-)) en er werd volop van gesmikkeld. Ook voor volwassenen een ruime keuze: zowel pannenkoeken, als poffertjes, als andere alternatieven. Opnieuw prima gegeten, vriendelijk personeel en geen lange wachttijden.
Sanne W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Gisteren hier gegeten. Drinken ronde 1 kwam erg snel. De rest met brood/smeersels langer, bestelling opnemen voor de pannenkoeken duurde nog langer.
En het wachten op pannenkoeken duurde uiteindelijk tegen een uur.
De pannenkoeken zelf waren goed.

Drukte en grote groepen kunnen zij niet aan, zeker niet met maar twee pitten om pannenkoeken op te bakken.
Ik zou hier niet zo snel naar terug gaan, vanwege het lange wachten, maar ook de herrie van de ballenbak die boven gebouwd is vol hyper kinderen.
Christina55 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Pannenkoeken waren lekker wel wat dun en vel te veel suiker er op. Je kunt gasten beter zelf laten bepalen hoeveel suiker ze er op willen. Vriendelijk personeel en erg leuk gelegen zo aan een binnenhaventje.
PC1990 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Supergoed restaurant! Wij hebben hier ons verlovingsfeestje gedaan, en het was perfect georganiseerd! De eigenaresse had het zelfs versierd en aan alle details gedacht. We voelden ons zeer welkom. Ook de pannenkoeken waren heerlijk! Een absolute aanrader. Ook voor de kinderen veel gelegenheid om te spelen: boven is er een ballenbak. We hadden dus geen omkijken naar de kids, zij vermaakten zich ook prima!
Recensie1976 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Smakelijke pannenkoek. Vriendelijke bediening. Kinderen zijn hier echt welkom, in tegenstelling tot het pannenkoekenhuis aan de Oude Maas. De hond van de eigenaresse ligt bij de bar (aangelijnd). Dit vind ik niet hygiënisch.