Pannenkoeken Tijd

Havenhoofd 11 2993 EK Barendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Pannenkoeken Tijd

Een feestje voor kinderen en volwassen

Laat je niet misleiden door de naam Pannenkoeken Tijd. Naast poffertjes en pannenkoeken, serveren ze namelijk ook burgers en biefstuk. Boven is er een ballenbak voor kinderen, wat het zeer geschikt maakt om hier kinderpartijtjes te organiseren. Beneden onder fraaie houten balkconstructies zitten de volwassenen rustig te dineren. Er wordt met liefde rekening gehouden met een glutenvrij dieet.

Meer informatie over restaurant Pannenkoeken Tijd

Vrijdag t/m zondag 12:00 - 23:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoeken Tijd

• Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Gezellig restaurant, ideaal met kinderen
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Na het circus ga je poffertjes eten, dat hoort erbij. Op weg naar Zeeland in Barendrecht dit restaurant gevonden. Proberen maar, en ja hoor, de andere recensies op de site hadden helemaal gelijk: allerhartelijkste ontvangst, lief voor onze 9-jarige, poffertjes top, en de pannenkoek en de schnitzel ook trouwens. Dus volgend jaar na het circus, op weg terug naar Zeeland, komen we weer hoor!
M. K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Kindvriendelijk restaurant.
Patrick E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
uitje gepland met het gezin om de verjaardag van oma te vieren. leuk en lekker gegeten met een zeer gastvrije bediening. we hebben een leuke middag gehad, was de moeite waard om door de sneeuw te rijden vanuit Amersfoort naar Barendrecht
Raymonde M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
vriendelijk personeel, prijs, kwaliteit verhouding prima
José V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Mijn vriendin heeft vooraf uiensoep genomen. Zij vond het erg goed. Daarna hebben we een pannekoek gegeten. We hadden 2 verschillende genomen en de helft met elkaar geruild. Ze waren erg lekker. Het toetje ijs met advocaat en slagroom was heerlijk en ook veel.
gbbrouwer .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellige ontvangst vriendelijk personeel lekker gegeten, Zeker voor herhaling vatbaar. Leuke lokatie. Ik was er voor de 2e keer op de Ah actie
Ardjan V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Voor de tweede keer hier weer lekker gegeten, dit keer met vrienden, heerlijke pannenkoeken en de bediening is erg vriendelijk.
Eveline L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Met AH restaurantactie gegeten. Was heerlijk en veel. Gelukkig hoefden wij het nagerecht niet erbij te nemen. Heel vriendelijk personeel.
LInda B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Erg gezellig restaurant met vriendelijke bediening en lekker eten!
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ivm beperkingen van mijn vrouw op verzoek de bediening vlot laten verlopen. Zeer tevreden over het bezoek aan het pannenkoekrestaurant
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Zeer kindvriendelijk met leuke speelplek.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We vierden de 16e verjaardag van onze dochter bij Pannenkoekentijd. Het ontvangst was prettig. Ook leuk dat ik van te voren even langs kon gaan om de tafel in sweet sixteen-style te dekken.
De pannenkoeken waren heerlijk. Mooi gebakken en niet te dik. De aparte speelruimte voor de kinderen was ook erg fijn. Kortom: fijn ontvangst, lekker gegeten en een leuke verjaardag gehad!
Eddy H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wel gezellig maar te druk met kinderen die boven spelen tijdens eten .We komen graag terug goed bedienen personeel. Leuke uit zicht over water .
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
In 3 woorden "een top restaurant " hartelijke ontvangst, goede uitleg over de AH restaurant actie, lekker eten en ruim voldoende, zeer vriendelijke bediening, wij komen hier zeker nog eens terug.
maarten V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Leuk familierestaurant! Knderen kunnen lekker boven spelen!
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekker gegeten, recht toe recht aan klaar gemaakt. Samen voor 30 euro 3 gangen met 2 drankjes (AH). Lekker relaxed. Prima bedoening. Goed adres voor kinderen. Aanrader!
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Zeer gezellig en leuk restaurant met met goed eten met hele ruime keuze en heel vriendelijk personeel, we gaan er zeker terug komen.
G.E. H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het eten was erg smakelijk.
De bediening was prima.
De inrichting kon er mee door.
De speelzolder boven ons hoofd was erg gehorig met dat gestamp van kindervoeten: we waren ook bang dat er gruis van het plafond in ons eten terecht zou komen.
Als ze in de keuken het beslag aan het kloppen waren, dachten wij dat ze met een boormachine aan de gang waren.
Sharon L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Omdat we beide uit de horeca komen hebben we altijd wel iets op of aan te merken maarrrr deze keer absoluut niet.
Alles was Top!
Super lieve bediening.
Heerlijk eten zowel de soep als pannekoeken.
Kind vriendelijk.
Goede prijs.
Wij waren hier nog niet eerder geweest maar wij gaan zeker weten een terug!