Pannenkoeken Tijd

Havenhoofd 11 2993 EK Barendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Pannenkoeken Tijd

Een feestje voor kinderen en volwassen

Laat je niet misleiden door de naam Pannenkoeken Tijd. Naast poffertjes en pannenkoeken, serveren ze namelijk ook burgers en biefstuk. Boven is er een ballenbak voor kinderen, wat het zeer geschikt maakt om hier kinderpartijtjes te organiseren. Beneden onder fraaie houten balkconstructies zitten de volwassenen rustig te dineren. Er wordt met liefde rekening gehouden met een glutenvrij dieet.

Meer informatie over restaurant Pannenkoeken Tijd

Maandag gesloten
Dinsdag, donderdag en vrijdag vanaf 16:00
Woensdag, zaterdag en zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoeken Tijd

Michael W.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Vriendelijke bediening. Goede keuze in de gerechten, ook voor de niet pannenkoek-eters
Eelco P.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Heerlijk gegeten en bijzonder vriendelijke bediening. Een absolute aanrader
René P.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Gezellige tent om met de kids en familie te eten .
Zeker een aanrader om eens te proberen als je nog nooit geweest bent
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het personeel is zeer vriendelijk en attent. De rumoer in de zaak is zodanig dat een normaal gesprek lastig is. Uiteraard is het een restaurant met kinderen maar het geheel is akoestisch slecht voor het geluidsniveau. Gerechten zijn minimaal vwb porties. Kwaliteit is prima maar voor ons blijft het beperkt tot de noodzakelijke kinderfeesten.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wachttijd te lang zeker voor kleine kinderen, bestelling niet compleet afgeleverd, navraag moeten doen en ook het dessert was incompleet.
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Super gastvrouw! (eigenaresse) , heeft een leuk praatje en begrijpt haar klanten.
Goeie service en......bedankt!!
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Mijn verjaardag gevierd met familie en vrienden. Gezellige sfeer. Speelruimte voor de kinderen, die zich prima vermaakten. Van tevoren gemaakte afspraken met de bediening werden helemaal opgevolgd. Gesmuld van een heerlijke pannenkoek, die voor allen tegelijkertijd geserveerd werd. Leuk restaurant en vriendelijke bediening. Restaurant om naar terug te gaan.
Lenny B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Leuke tent, vriendelijke bediening en de kaart is ook toegankelijk voor mensen die niet van pannenkoeken houden!
Ewout B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Gisteren zijn we met 4 familieleden, inclusief ons dochtertje van 1 jaar, bij Pannenkoeken Tijd gaan eten. Ondanks dat het om 14:30 misschien een gekke tijd was om te gaan lunchen werden we zeer vriendelijk ontvangen in een knus maar modern ingericht pannenkoekenhuis. Naast heerlijke pannenkoeken zowel zoet als hartig was er (gelukkig voor mij) ook genoeg keuze voor mensen die liever iets anders wilden hebben. Je hoeft hier geen high-cuisine te verwachten - maar wel een prima maaltijd - en een uitgebreide etens- en drankkaart zeker voor een pannenkoekenhuis. Er was genoeg mogelijkheid voor kinderen om er te spelen; maar dit was zo ingericht dat het niet te rumoerig was. Het personeel is zeer vriendelijk en attent.
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Leuke gastvrije eetgelegenheid
Saté heerlijk en als dessert pannenkoekenchurros: hemels.
Komen we zeker terug. Echt de moeite waard
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
heerlijke pannenkoeken en vriendelijke bediening
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Geluncht in dit pannenkoeken restaurant met 50% korting akte van Iens.
In mooie wijk in Barendrecht met groot terras aan het water. Zomers een geliefde locatie denk ik.
Vooraf erwtensoep met broodje katenspek + Franse uiensoep.
Pannenkoeken met spek en kaas en voor mijzelf met gember als extra waren gewoon lekker, niets mis mee.
Leuk adres met aardige bediening.
CH W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We hebben hier pannenkoeken gegeten met de kinderen. Het was lastig binnenkomen met een kinderwagen, de deur was smal en ruimte was beperkt. De kinderen konden boven spelen maar helaas konden we ze niet zien. Geregeld kwamen er kinderen huilend naar beneden. Op het eten (pannenkoeken) was niks bijzonders op aan te merken.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Lekker eten. Leuk dat er een speelgedeelte was voor de kinderen.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Erg lekker gegeten hier op vrijdagavond met een 50% korting actie van Iens. Pannenkoeken waren heerlijk en de satéschotel van mijn man was ook prima in orde. Erg klantvriendelijk en fijne service.
NvEersel .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijke pannenkoeken. Ook de schnitzel is een aanrader ! Ongedwongen sfeer, gaan er zeker nog eens naar toe.
coen K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Goed eten zeer vriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wij komen vaker bij pannenkoekentijd en de pannenkoeken zijn er altijd lekker! En een leuke speelplek voor de kinderen zodat je zelf ook lekker kunt zitten. Personeel ook altijd vriendelijk. Aanrader!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Gezellig restaurant, ideaal met kinderen
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Na het circus ga je poffertjes eten, dat hoort erbij. Op weg naar Zeeland in Barendrecht dit restaurant gevonden. Proberen maar, en ja hoor, de andere recensies op de site hadden helemaal gelijk: allerhartelijkste ontvangst, lief voor onze 9-jarige, poffertjes top, en de pannenkoek en de schnitzel ook trouwens. Dus volgend jaar na het circus, op weg terug naar Zeeland, komen we weer hoor!