Pannenkoeken Tijd

Havenhoofd 11 2993 EK Barendrecht Nederland Kaart

Over restaurant Pannenkoeken Tijd

Een feestje voor kinderen en volwassen

Laat je niet misleiden door de naam Pannenkoeken Tijd. Naast poffertjes en pannenkoeken, serveren ze namelijk ook burgers en biefstuk. Boven is er een ballenbak voor kinderen, wat het zeer geschikt maakt om hier kinderpartijtjes te organiseren. Beneden onder fraaie houten balkconstructies zitten de volwassenen rustig te dineren. Er wordt met liefde rekening gehouden met een glutenvrij dieet.

Meer informatie over restaurant Pannenkoeken Tijd

Johanna H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
We hebben hier zojuist gezellig gegeten. De bediening is vlot en klantvriendelijk, vooral kindvriendelijk. Heerlijk buiten in het zonnetje, onder een parasol, top geregeld. We komen zeker nog een keer terug!
Gerben V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
De locatie heeft een ballenbak voor kinderen en is afgeschermd zodat volwassenen rustig kunnen dineren terwijl de kleuters kunnen ravotten. Geweldige bediening, goede sfeer.
En mevrouw kan ook prachtige foto's maken.
Luna65 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Fantastisch gezellige avond gehad. Lieve en vrolijke meiden in bediening. Niks teveel gevraagd. Het was een volle boel maar erg gezellig!
Heerlijk gegeten, de klassieker spek kaas is heerlijk en dat geldt ook voor de Mexicaanse hamburger! Wij komen zeker terug!
Anoniem_ .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Een pannenkoekenrestaurant waar je zowel als ouder én als kind met veel plezier gaat eten!
Het restaurant is netjes en modern ingericht, schoon en met een fantastische ballenbak voor de kinderen.
Het kindermenu werd door onze kinderen opnieuw gekozen (dit was niet ons eerste bezoek :-)) en er werd volop van gesmikkeld. Ook voor volwassenen een ruime keuze: zowel pannenkoeken, als poffertjes, als andere alternatieven. Opnieuw prima gegeten, vriendelijk personeel en geen lange wachttijden.
Sanne W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Gisteren hier gegeten. Drinken ronde 1 kwam erg snel. De rest met brood/smeersels langer, bestelling opnemen voor de pannenkoeken duurde nog langer.
En het wachten op pannenkoeken duurde uiteindelijk tegen een uur.
De pannenkoeken zelf waren goed.

Drukte en grote groepen kunnen zij niet aan, zeker niet met maar twee pitten om pannenkoeken op te bakken.
Ik zou hier niet zo snel naar terug gaan, vanwege het lange wachten, maar ook de herrie van de ballenbak die boven gebouwd is vol hyper kinderen.
Christina55 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Pannenkoeken waren lekker wel wat dun en vel te veel suiker er op. Je kunt gasten beter zelf laten bepalen hoeveel suiker ze er op willen. Vriendelijk personeel en erg leuk gelegen zo aan een binnenhaventje.
PC1990 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Supergoed restaurant! Wij hebben hier ons verlovingsfeestje gedaan, en het was perfect georganiseerd! De eigenaresse had het zelfs versierd en aan alle details gedacht. We voelden ons zeer welkom. Ook de pannenkoeken waren heerlijk! Een absolute aanrader. Ook voor de kinderen veel gelegenheid om te spelen: boven is er een ballenbak. We hadden dus geen omkijken naar de kids, zij vermaakten zich ook prima!
Recensie1976 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Smakelijke pannenkoek. Vriendelijke bediening. Kinderen zijn hier echt welkom, in tegenstelling tot het pannenkoekenhuis aan de Oude Maas. De hond van de eigenaresse ligt bij de bar (aangelijnd). Dit vind ik niet hygiënisch.
Elard V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
We hadden trek in een pannenkoek en over Pannenkoeken Tijd hadden we goede dingen gehoord en gelezen. Het restaurant was leuk ingericht en de bediening was zeer vriendelijk. Op de kaart stonden veel meer gerechten dan alleen pannenkoeken en poffertjes. Iets dat je niet vaak tegenkomt bij een pannenkoekenrestaurant. Voor de kinderen was er op de verdieping een "speelplaats" gemaakt. Er was een groep aanwezig met kinderen. Het leek soms alsof de hemel op je hoofd zou vallen... Een speelplaats op de begane grond was beter geweest, maar ik begrijp dat het dan ten koste van de eetruimte zou gaan. We bestelden een pannenkoek ham/kaas en één met appel/rozijnen en bruine suiker. De koeken kwamen redelijk vlot door. Wat betreft de smaak van het beslag/deeg van de pannenkoek waren we niet echt onder de indruk. De ham op de ham/kaas koek leek veel op de voorverpakte "fabrieksham" uit de supermarkt. Zo smaakte hij in ieder geval wel, en zo zag hij er ook wat vorm betreft uit. Omdat de kaas minimaal in smaak aanwezig was, had de ham ook erg de overhand. Geen lekkere pannenkoek dus helaas. De appel/rozijn pannenkoek was niet geheel gaar en gewoon slecht gebakken. Alleen de appel was lekker. Al met al een grote teleurstelling. We hebben het aan de bediening doorgegeven. Ze vond het jammer, wij ook...
Rodo010 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Meerdere malen wezen eten tijdens de lunch. Heerlijke pannekoeken! De sfeer is relaxed en de bediening is altijd vriendelijk. Niks te klagen over dit restaurant!
Samorah .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Heerlijke poffertjes met poedersuiker gegeten. De pannenkoeken moet ik nog proeven. Vriendelijke bediening. Ik kom hier zeker terug!
Richard1766 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
De duidelijk deskundige en enthousiaste eigenaresse is niets te veel. Goed eten. Goed tempo en de juiste aandacht. Ze snapt helemaal hoe een belevenis in elkaar steekt. Aanwinst in Barendrecht, en we zijn er dan ook regelmatig. Ga er gerust met kinderen naar toe, daar is het helemaal op ingericht. Lekker buiten op het terras gezeten
Marcels_mening .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Met een groep (12 personen) hebben we hier gegeten.
Het was die dag erg warm maar buiten kun je lange tijd in de schaduw zitten waardoor het zeer goed uit te houden was.
De reden was dat er iets binnen de familie te vieren was en het personeel van pannenkoeken Tijd deed hier erg leuk aan mee.
Ook kwam er een versierde pannenkoek compleet met vuurwerkfontijn op tafel. Erg leuk!
Naast pannenkoeken heeft Pannenkoeken Tijd ook nog een flinke kaart met alternatieve gerechten (hamburger, saté e.d.) al vind ik zelf dat als je in een pannenkoekenrestaurant bent dat je dan een pannenkoek neemt.
Je gaat immers ook niet naar ’de Chinees’ voor een pizza ;-)

Het eten zag er goed verzorgd uit.
Zelf had ik een ‘Indische pannenkoek met kipsaté’ besteld die naar mijn mening wat karig was uitgevoerd. Meer dan een pannenkoek met saté en een paar stukjes kroepoek was het niet.
Ook leek het er naar mijn mening sterk op dat de kipsaté gemaakt was van varkenshaas.
Qua smaak en hoeveelheid was alles echter dik voor elkaar, maar met een beetje extra aankleding van bijvoorbeeld wat gebakken uitjes, atjar of taugé wordt het echt afgemaakt.

De ballenbak op ‘zolder’ is een blikvanger en een succes bij de kinderen.
Voor kinderen wordt sowieso goed gezorgd. Het personeel zorgt er voor dat hen niets te kort komt.

Peter D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Eerste keer hier geweest, prima concept, lekker eten en vriendelijke bediening. Zeer kindervriendelijk restaurant, wat je bij een dergelijk restaurant verwacht. Pannenkoeken gaar niet verbrand en lekker!!.. Kinderen kunnen lekker uitleven op verdieping en je kan ze ook nog in de gaten houden! Komen hier zeker nog terug om te genieten... Ga zo door!
R-M- .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Vanavond tussenstop bij jullie om te eten met 2 volw en 2 kids.
Eten was prima. Niet bijzonder, maar gewoon precies zoals aangegeven op de kaart. Mijn verwachting was bij een Italiaanse pannenkoek, dat bijv de mozzarella meegebakken of eroverheen gesmolten zou zijn. Maar alles was koud, zo ook de pannenkoek zelf. Dus eigenlijk een naturel met daarop een salade van mozza/basilicum/olijven. Maar oke, het stond ook niet op de kaart of het een warm of koud gerecht was en ik kreeg tenslotte wat ik had besteld. Mssn wel handig om dit te vermelden op de kaart.
De Mexican burger was niks op aan te merken.
Kindermenu, pannenkoek was heel groot, maar lekker. Caprisun zelf om moeten vragen aan de bar. Roomijsje niet gehad, omdat wij weg wilden ivm reistijd. Jammer dat de bediening dan niet opmerkt/vraagt of deze nog gewenst is.

Bediening is vriendelijk, maar mist echt de skills!
Geen goede (bovenhandse) draagtechniek vd borden en/of dienbladen gezien. Borden worden niet/te laat uitgehaald. (Andere gasten gingen binnen afrekenen en zelfs na vertrek bleef er een vieze tafel incl 6! borden nog zo'n 5 min staan. De barvrouw heeft deze, na eerst met 2 tafels te staan kletsen, maar uitgeruimd door de borden op te stapelen)
Tussentijds vragen of alles naar wens is, niet gebeurd. Tijdens ons eten was er überhaupt geen bediening op het terras geweest. Vandaar dat we zelf om het kinderdrankje moesten vragen. Bij het brengen van dit drankje, werden onze glazen en/of vieze asbak niet meegenomen oid, maar ze liep meteen weg. Dus een extra drankje bestellen zat er niet in. En dat op een warme zomeravond als deze had dat best lekker geweest! Voor het uithalen vd borden werd gevraagd of we waren uitgegeten. Bestek lag "15.20uur" en servetten op bord. Dus ja, we zijn klaar! En ook nu niet gevraagd of het gesmaakt heeft oid. Gasten die hen bekend zijn, krijgen meer aandacht met de juiste vragen.

Al met al was het oke, vooral omdat we lekker buiten hebben gezeten. En omdat de kinderen naar hartelust hebben kunnen spelen op de "speelzolder". Een tweede x zit er voor ons niet in.
Mvg, RM
DlanoR .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Alle complimenten aan Pannenkoektijd !

Op 14 Maart is er een kinderfeestje georganiseerd voor onze zoon voor zijn 1e verjaardag. En dat was voor ons en het meest voor hemzelf een groot succes. Vooraf doorgesproken wat mogelijkheden zijn waarbij goed wordt meegedacht. Slingers ophangen, taart aansnijden, drank en hapjes; alles uitstekend geregeld. Ook de dames van de bediening waren top!

De ballenbak zorgt natuurlijk voor leuk speelplezier voor de kleintjes die meekomen. Zo'n feestje doe je niet ieder jaar, maar is zeker weten een aanrader voor een ieder die een feestje heeft te vieren.

Nogmaals, Sandra en de dames, onze hartelijke dank !!
Vieira .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Omdat we kinderen hebben, komen we vaker dan we eigenlijk willen in een pannenkoekenhuis. Vaak zijn die of luidruchtig en druk of oudbollig en muf. Vanavond een gelegenheid getroffen die ver boven mijn verwachtingen was. Het was fris, hip en tegelijkertijd huiselijk/warm. Ik heb wat happen van de pannenkoeken van de kinderen geproefd; die smaakten goed. Zelf ging ik voor de Mexicaanse burger; wat was die lekker gekruid en smaakvol! De service was zeer mensgericht. Ook de kinderen hebben zich vermaakt. We komen zeker een keer terug.
Bianca1981 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Met 2 kleine kinderen zoek je regelmatiger een pannenkoekenhuis op en dat is bij Pannenkoekentijd zeker niet vervelend! Dus wij komen hier regelmatig. De zaak heeft een frisse, ontspannen, sfeervolle uitstraling. Vriendelijke bediening; de meiden zijn erg leuk met kinderen en je merkt dat ze altijd aandacht voor de kinderen hebben. De kinderen kunnen heerlijk boven spelen. De pannenkoeken zijn erg lekker. Voor kleine kinderen (1 en 3 jaar) wat aan de grote kant, maar de pannenkoeken versieringen en het kadootje maken alles goed ;-)

ook voor de ouders hebben ze naast pannenkoeken andere lekkere dingen op de kaart staan. de Sate was laatst weer erg goed.