Pannenkoeken Tijd

Havenhoofd 11 2993 EK Barendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Pannenkoeken Tijd

Een feestje voor kinderen en volwassen

Laat je niet misleiden door de naam Pannenkoeken Tijd. Naast poffertjes en pannenkoeken, serveren ze namelijk ook burgers en biefstuk. Boven is er een ballenbak voor kinderen, wat het zeer geschikt maakt om hier kinderpartijtjes te organiseren. Beneden onder fraaie houten balkconstructies zitten de volwassenen rustig te dineren. Er wordt met liefde rekening gehouden met een glutenvrij dieet.

Meer informatie over restaurant Pannenkoeken Tijd

Maandag gesloten
Dinsdag 16:00 - 21:00
Woensdag 12:00 - 21:00
Donderdag 16:00 - 21:00
Vrijdag t/m zondag 12:00 - 23:00

Tinny G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Kindvriendelijkheid en een geweldige restaurant om met de familie tevkomen. Een absolute aanrader. Heerlijk eten hoort er ook nog eens bij!
Anouk G.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Geweldig pannenkoekenrestaurant als je met kinderen bent.
Goede service en vriendelijk personeel. Voor kinderen is er een ballenbak en speelgedeelte en zelfs tv met Netflix en mogen de kinderen zelf een filmpje kiezen.
Het eten is ook allemaal prima in orde.
Qua prijs ook.
Wij gaan zeker terug!
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Leuk om een keertje te eten. Personeel erg vriendelijk en veel aandacht voor de klant. Eten was lekker en werd snel opgediend.
Toos G.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Het was een leuk en goed restaurant . Oma was jarig en zijn samen met zoon schoondochter 2 kleindochters en vriend via AH wezen eten.
Was goed maar op dat moment best druk en tussen soep en pannenkoek was wat langer dat deze bestelling werd opgenomen maar dat kan met drukte.
Oma had aan moeten geven dat ze jarig was dan hadden ze de parasol versierd maar nu kwamen ze toch nog lang zal ze leven zingen en een sterretje aansteken wat zeer attent is
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Eten was heerlijk.bediening was top
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Restaurant Pannenkoeken-Tijd is op een mooie locatie gelegen. Wij zaten buiten met uitzicht op een kleine waterplas. Bediening was heel vriendelijk en wij bestelden van de menukaart uiensoep, spekpannenkoek en ijs met aardbeien. Het geheel smaakte prima. Toch een kritische opmerking. Volgens het AH arrangement wordt een gangbaar bedrag van 18 Euro aangehouden, exclusief de drankjes. Echter worden de prijzen van de kaart aangehouden met 50 % korting. Dan kun je op een ander bedrag uitkomen, in ons geval 27,25 ipv 24,25 Euro. Daarnaast werd er ook duurdere wijn geserveerd. Sommige vinden dit misschien gezeur maar het verhaal moet wel kloppen. De eigenaresse verklaarde de tekst te gaan aanpassen.
Bellie R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk gegeten en buiten gezeten, was iets te rumoerig zeker als je alleen met je partner bent. Misschien beter op een later tijdstip eten of door de weeks in de avond. Als je geen kinderen hebt.
ger.lodder .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Wij zijn wel wat gewend, maar deze locatie is echt grandioos, na een mooie fietstocht. De eigenaresse maakt echt reclame voor haar zaak en dat straalt ze ook uit aan haar medewerkers.

gr.

Ger Lodder uit Steenbergen NB.
erik.ajunan .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
soep was echt niet warm..
beetje jammer.
pannenkoeken waren lekker,.

maar toetje (slagroom ijsje met aardbei smaakt, was echt niet lekker,.)

en kinderijsje ook niet. mijn zoon van 8 jaar was echt niet blij mee,.alleen maar 2 hapjes geprobeerd. sorry.
Gerjanne C.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk gegeten en heel lieve bediening, die heel erg haar best doet je thuis te laten voelen.wij komen zeker nog eens terug
Ardjan V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening. Speelzolder voor de kinderen boven zodat je ook hier geen omkijken naar hebt ;)
Nicole U.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Lekker gegeten! Complimenten voor de gastvrijheid van het personeel. Wij gaan hier zeker nog eens eten.
Gezellige en levendige omgeving.
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Was een geweldig ontvangst daar we gingen eten om dat ik 60 jaar ben geworden. Hingen slingers en ballonnen het personeel zong ook nog voor mij. En de bediening een en al lof???? Zeer geschikt om te gaan eten met kinderen een speel zolder met ballebak , tv ,enz gaan zeker terug bedankt voor de gezellige avond ????????????
C N.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Toen deze zaak net open was vond ik de kwaliteit van het eten beter. Mogelijk een andere kok?
Pannenkoeken zouden met wat meer liefde gebakken mogen worden. Klontje roomboter erbij?
Vond ze de laatste 2 keer dat wij hier gegeten hadden wat slapjes en bleek.
Marrie B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Met 7 volwassenen en 3 kids heerlijke pannenkoeken gegeten. Heerlijke etagere met lekkers. Tonijn en biefstuk goed, leuk opgemaakte borden, puntzak patat. Kindermenu goed. Kinderen konden op de speelzolder zodat wij relax konden kletsen. 1 minpunt de pannenkoeken konden iets royaler belegd worden, we misten boontjes en aardappelen bij de roti pannenkoek.
Monika N.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Ik heb geen problemen gehad dus niks te vertellen! Eten was goed, sfeer was goed, bediening was ook goed!
Kleine restaurant maar wel lekkere eten!
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het is gewoon wat je van een pannenkoekrestaurant mag en kan verwachten.
Lekker rumoerig door de spelende kinderen.
Fijne bediening en gepaste kaart.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Zeer gastvrije bediening en kindvriendelijk. Eten goed, ook voor hen die geen pannekoek willen, is er genoeg keuze op de menukaart.
Speelzolder door onze kleinkinderen druk gebruikt. Wij konden dus gezellig natafelen.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Aanrader voor families met kinderen. Zit op een goede plek, in de zomer lekker buiten zitten met een leuk uitzicht en in de winter gemoedelijk binnen.
Johanna H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Erg genoten vanavond van ons bezoek aan Pannenkoekentijd! Hele vriendelijke bediening, maakte een foto van ons, en gaven het overige eten mee. Zeker een herhaling! Complimenten voor de klantvriendelijkheid. En de pannenkoekenproeverij is zeker een aanrader!