Pannenkoeken restaurant Vrouw Holle

Kanaalstraat 22A 2161 JL Lisse Nederland Kaart

Over restaurant Pannenkoeken restaurant Vrouw Holle

Pannenkoeken van de partij

Dit schattige pannenkoekenhuis is gevestigd in een 100 jaar oude boerderij. Vlakbij de Keukenhof in Lisse is er geen betere plek om een pannenkoek te eten. Afhankelijk van het weer kun je plaatsnemen in de grote serre of lekker buiten op het terras. Een ideale locatie om een feest te geven. Ze organiseren het graag voor je!

Meer informatie over restaurant Pannenkoeken restaurant Vrouw Holle

Dinsdag t/m Zondag
- Lunch vanaf 11:00

• Pin , Visa card
Voordelig
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig restaurant met speelhoek voor kinderen. Vriendelijke bediening en goed eten. Leuke lokatie voor feestjes. Aanrader!
K D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met een groep van 16 wezen eten. We waren er om 18.30 uur, pas On 19 uur kwamen ze eindelijk vragen wat we wilden drinken. Daarna kregen we de kaart, bij het opnemen van de bestelling werd iemand vergeten en moest de bediening worden teruggeroepen. Sommigen hadden op de site al gekeken wat ze wilden eten, maar het menu op de site is niet hetzelfde als op de kaart ter plekke. De varkenshaasmedaillons in champignon roomsaus waren nergens op de kaart te bekennen, maar staan wel degelijk op de site. Ook de gratis WiFi, wat op de site staat aangegeven, was nergens te bekennen. Pas om 19.50 uur werd het eten gebracht. We zaten er toen dus al bijna anderhalf uur! Degenen die zalm hadden besteld kregen een erg klein stukje en het was veel te doorbakken. Één van ons haalde drie grote graten uit de zalm. Een ander had een stuk plastic in z'n spareribs. We hadden maar drie schaaltjes patat voor 16 personen. De patat die we bijbestelden, werd pas gebracht toen iedereen z'n bord al leeg had. We zijn de bediening gaan roepen of we alsjeblieft nog een keer drinken mochten bestellen. Na een hele tijd wachten kwam eindelijk een dessertkaart. Op de kaart aan het begin van de avond stonden ook nog dessertpannenkoeken, maar deze waren op deze kaart spoorloos verdwenen. Toen eindelijk de desserts er waren, hadden enkelen geen lepel. Toen die nagebracht werden, waren het er nog niet genoeg, dus moesten we lepels gaan vragen.
Verder de hele avond tegen spinnenwebben boven de deur aangekeken, niet echt fris!
Absoluut niet voor herhaling vatbaar!
Tom J.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gegeten, behulpzaam vriendelijk personeel. Er hing een beetje een gespannen sfeertje tussen het personeel, dat was een beetje jammer en heel onnodig, wij waren heel tevreden hoor!
Violien82 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Prima pannenkoekenhuisje, leuk gelegen in het centrum.
Het was enigszins apart dat je met de AH-actie maar de keuze hebt uit 1 pannenkoek in het menu, maar de keuzes van het menu stonden duidelijk aangegeven op de website, dus we wisten dat het zo was (dachten alleen nog dat misschien in het restaurant zou blijken dat het wel om een vrije keuze pannenkoek zou zijn, maar het is echt het menu zoals op de website vermeld). De keuze is dus niet reuze, maar dit wisten we van tevoren, het eten was lekker bereid, dus prima avondje uit eten gehad.
Femke H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Afgelopen zaterdag spontaan binnengelopen met 6 personen. Het was erg druk, maar na paar minuten wachten, was er een tafel voor ons. We hebben heerlijk gegeten, 3 van ons een kogelbiefstuk met salade en friet en de andere 3 een pannenkoek. Daar zat o.a. de weekpannenkoek met kip-kerrie bij, een echte aanrader. Super vriendelijke bediening, gewoon een leuke zaak.
Mvdburg1 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gemiddeld. Ik vond het er niet boven uit steken. Naar de kinderen toe niet heel service gericht. Maar dat kwam door het ruilen van een kadootje. Kind ging met lollies naar huis omdat ze niet snel genoeg koos. Vond ik persoonlijk niet heel service gericht
Ienenaatdevries .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
wij hebben afgelopen zaterdag als afsluiting van de vakantie heerlijk gegeten bij Vrouw Holle!
wat een gastvrijheid en wat een verwennerij!
de kinderen kozen voor een verrukkelijke pannekoek
wij hadden vooraf een heerlijke uiensoep en daarna volgde de de pikante pannekoeken en de andere namen de kipsaté als toetjes een heerlijk chocalade verreassing
De kinderen kregen een leuke beker met ijs en mochten zelfs nog grabbelen!!wij komen zeker terug! zeer vriendelijk personeel!!!
ChantieLeeuwissen .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Samen met mijn vriend wezen lunchen bij Vrouw Holle. Wij waren hier al eens geweest in de avond, dus gingen we ook een keer overdag kijken. Bij aankomst begroette het meisje van de bediening ons met een brede lach en een erg vrolijk gezicht. Vervolgens namen we plaats in het zonnetje en bestelden we onze drankjes; het was er in no-time. Mijn vriend had een pannenkoek en ik een uitsmijter ham en kaas. Het was heel smakelijk en mijn bord was kleurrijk opgemaakt met een frisse salade. Het is een mooie locatie om lekker te eten, het gezellig te hebben en niet te duur uit te zijn.

Kort samengevat; de meisjes in de bediening zijn vriendelijk, goed lachs en vlot, het eten is smakelijk en van goede kwaliteit en op het bloemige, kleurrijke terras kan je heerlijk zitten!
RW77 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Behoorlijk gedateerd restaurant, zelfs voor een pannenkoeken restaurant, en de speelhoek voor de kinderen was naast versleten ook gewoon erg vies.
Het eten was ook niet erg smakelijk. Tegen het verbrande aan en weinig smaak. Personeel is vriendelijk maar gaat niet professioneel om met aanmerkingen. Zelfs met de AH actie te duur voor wat je krijgt. Veel leukere en betere kindvriendelijke restaurants in de regio, wij komen hier niet meer terug.
Niekje21 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Met 8 vriendinnen hier heerlijk gegeten, een aantal hadden soep en een aantal hadden een salade carpaccio, de salades waren erg goed 'aangekleed' met pijnboompitjes, parmezaanse kaas en kappertjes. Daarna allemaal verschillende pannenkoeken, één van ons heeft een gluten allergie en daar is goed rekening mee gehouden, heel fijn! Het was erg druk,de dames vd bediening zijn erg vriendelijk,snel en maken een gezellig praatje aan tafel. Super leuke speelhoek voor de kinderen en 2 mooie terrassen. Wij komen graag nog eens terug!!
Smurfin1600 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Alles was netjes verzorgd klantvriendelijk goed eten was goed alleen de tomatensoep was te scherp voor de rest was heel gezellig
Lakwijkr .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wij vonden het al vreemd dat we moesten reserveren maar omdat het te verwachten was dat het vanwege Castlefest wel druk zou worden toch maar gedaan. Toen wij kwam en we kregen en was er nog helemaal niemand we kregen een drie gangen menu waarbij de keuze van één pannekoek was .Mijn metgezel wilde wél dat drie gangen menu maar ook de keuze van een pannekoek.Dát was niet mogelijk. Dus ondanks dat er één persoon het drie gangenmenu voor twee personen moest betalen moest de ander apart betalen. Wij vonden het vreemd dat er bij een drie gangen menu geen keuze was te maken in het soort pannekoek. De bediening was correct.
ASluiter .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Super bediening en echte verwennerij voor de kinderen. Ze konden spelen, kleuren, kregen ranja met een rietje en snoepje en mochten ook na het eten nog iets uitzoeken. Zelf voor de baby in de buik kregen we een lief knuffeltje. AH menu was prima prijs kwaliteit en grote porties. We hebben heerlijk op het terras gezeten.
Eddepetje .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Van de IENS/AH 3-gangen keuzemenu actie 2=1 gebruik gemaakt. Lekker gegeten, en voor een prima prijs. Goede/snelle bediening die regelmatig kwam vragen of alles naar wens was. Een interieur/decor (incl. water-/wens put) wat je van een pannenkoekenhuisje mag verwachten. Er is een leuke speelhoek voor de allerkleinste en twee gezellige terrassen aan de voor- en achterzijde van het pannenkoekenhuisje. Zeker de moeite waard om langs te gaan tijdens het winkelen in Lisse. Wij komen zeker een keer terug!
Marjoproduction .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Wij hebben daar heerlijke uiensoep, pannenkoek en sate gegeten in de gezellige terrastuin. Je wordt er hartelijk ontvangen. Eten was prima en de bediening was top. Voor de kleine kinderen is er een speelhoek en ook krijgen zij veel aandacht.
Groeten uit Vlijmen.
Poumelie .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Zelf ben ik het niet eens met de negatieve reacties die ik heb gelezen. Vandaag hebben wij hier gegeten en ik vond het heerlijk! Sinds kort woon ik in Lisse en elke keer als ik langs Vrouw Holle liep was ik reuze benieuwd hoe het zou zijn! Van binnen ziet het er super gezellig uit.. sommige noemen het gedateerd, maar ik vind dat dit juist enorme sfeer uitademt en precies bij een pannenkoekenhuis hoort. Helemaal compleet inclusief wensput en een leuke speelhoek voor de kinderen. Het ziet er gezellig uit. We waren vroeg en op dat moment de enigen, dus de service was vanzelfsprekend snel, niets op op- of aan te merken. Dan nog het eten: de pannenkoeken waren heerlijk en precies goed, ik kom zeker nog eens terug!
H D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Afgelopen week in dit schattige pannenkoekenhuisje heel erg lekker gegeten. Mijn lief een fantastische pannenkoek( met alle ingredieenten meegebakken, zoals het hoort! ) en voor ons 2 tjes een heerlijk malse sate met een goede salade en lekkere frietjes.
Gewoon een leuke zaak met vriendelijk personeel, goede keuken en een zeer prettige prijs!!
PimdeWitte .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Wat hebben wij met ze vieren een zalige Tweede Kerstavond gehad bij Vrouw Holle. Naast de heerlijke pannenkoeken van de kinderen, hebben mijn vrouw en ik een super malse kipsate gegeten met frietjes en een salade met fantastische dressing(jammer dat ik het recept niet mocht hebben)! De kids werden verwend met een snoepje aan het drinken, een kleurplaat en een cadeautje op het eind! Een hele gezellige sfeer door de kerstversiering en kerstmuziek. De meiden in de bediening hadden een glimlach op hun gezicht en waren erg vriendelijk! Kortom een gezellige, onbezorgde, lekkere en leuke avond gehad!
Leslie V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Vanmiddag geluncht met vrouw en 2 kinderen. In 1e instantie leek alles goed. Toen kwam de bestelling: mijn pannenkoek (Spek en kaas) bleek alleen spek te bevatten. De poffertjes van mijn zoon waren lauw. De roomboter voor de boterham van mij kleine dochter was hard en dus niet smeerbaar. De uitsmijter van mij vrouw was aangebrand (spek) en er zat nog een stukje eierschaal in. Toen een grotere groep binnenkwam was de bediening niet meer zichtbaar. Al met al geen aanrader!!
Jordy G.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Via vakantieveiling kwamen wij hier met zijn vieren een pannenkoekje halen. Geen hooggespanne verwachtingen, gewoon voor de gezelligheid. "All you can eat" zou het zijn. Maar toen wij na 20 minuten wachten geen pannenkoek meer mochten bestellen werden er ineens spelregels verzonnen. De keuken ging om 7 uur dicht en omdat wij na half 7 (wat niet waar was) nog pannenkoeken hadden bestelt konden wij om 5 voor 7 geen bestelling meer plaatsen. Er moest immers een half uur tussen de bestellingen plaatsvinden! Pannenkoeken zelf waren oke, maar de waardeloze service van de keuken overstemt dan het etentje.