Pannenkoeken restaurant Vrouw Holle

Kanaalstraat 22A 2161 JL Lisse Nederland Kaart

Over het restaurant Pannenkoeken restaurant Vrouw Holle

Pannenkoeken van de partij

Dit schattige pannenkoekenhuis is gevestigd in een 100 jaar oude boerderij. Vlakbij de Keukenhof in Lisse is er geen betere plek om een pannenkoek te eten. Afhankelijk van het weer kun je plaatsnemen in de grote serre of lekker buiten op het terras. Een ideale locatie om een feest te geven. Ze organiseren het graag voor je!

Meer informatie over restaurant Pannenkoeken restaurant Vrouw Holle

Dinsdag t/m Zondag
- Lunch vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoeken restaurant Vrouw Holle

Joke T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gezellige sfeer,mag alleen wat ander speelgoed komen,verder prima
Glenda V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
De pannenkoeken waren heerlijk!
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Vriendelijke, gastvrije ontvangst. Heerlijke pannenkoek!
Nanda B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
wat een heerlijke pannenkoeken en de bediening en gastvrijheid super , een aanrader. Je kan ook lunchen en ze hebben ook een leuke diner kaart.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Prima eten! Goede bediening. Leuk om met kinderen naar toe te gaan.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Bediening was erg vriendelijk. Eten vonden we beide ver onder de maat het is dat we 50% korting op gehele rekening hadden zodat het ermee door kon maar als ik de € 80,- had moeten betalen had ik er niet vrolijk van geworden. Ook de tijd tussen de gangen in ging nergens over voorafje werd uitgehaald en ze kwam meteen met hoofdgerecht terug. Ook na het bestellen van het nagerecht was het er serieus in 2 minuten. inrichting zag er gezellig uit. Hebben geeneens een bakkie koffie meer genomen omdat we het gevoel hadden dat ze wilde sluiten.
De tafel van Steven B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Gastvrije ontvangst en vlotte bediening. Precies waar we naar op zoek waren!
Erika V.
Ondanks late aankomst een warm welkom en plezierige, bijzonder aardige bediening. Lekker eten in een gezellig pannenkoekenhuis met een sfeer zoals past bij pannenkoekenrestaurants. Voor kinderen een leuke eigen speelhoek!
Henriëtte L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zeer klantvriendelijk.
Mieke1957 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was onaangenaamkoud in het restaurant. Op ons verzoek werd de cv hoger gezet maar deze stond waarschijnlijk uit want de radiator bleef koud. Het voorgerecht, uiensoep was goed, de pannenkoek voor mij met spek en brie, voor mijn partner een Boerenpannenkoek, waren ook goed. Tegen bijbetaling kozen wij voor een toetje van het menu. Vooraf vroeg ik of bij de Dame Blanche warme chocolade saus zou zijn. Het antwoord was dat dit naar keus was waarop ik vroeg om warme chocoladesaus. De kersencoupe van mijn partner was lauw mijn chocoladesaus was koud. Terug naar de keuken dus. Weer terug was de chocoladesaus nog precies even koud. Waarop ik het heb opgegeven. Was het echt zo moeilijk om een beetje chocoladesaus in een kannetje op te warmen en erbij te serveren?
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Vriendelijke bediening , matig eten.
Elsa B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Helaas waren wij de laatsten en de enigen in het restaurant en er werd ons duidelijk gemaakt dat we haast moesten maken,met bestellen,maar ook werd de rekening al gebracht terwijl we nog aan het toetje zaten. Dat was heel jammer,want de pannenkoek was echt een aanrader! En om die reden kom ik zeker nog eens terug.
Met een uur stonden wij al weer buiten,dat is toch wel heel erg snel.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten met een prima bediening.
Vriendelijk en vlot.
Prima kwaliteit prijs verhouding!
Yvette J.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Na het bloemencorso even warm worden met een pannenkoek en een kopje thee. Helaas. We zeiden dat het tochtte, dat klopte de voordeur stond open en de keuken ook, wij zaten er precies tussen. De keukendeur moest open blijven. Als ze nou even gemeld hadden dat er achter ook plaats zou zijn dan hadden we een andere plek genomen, nu zaten we er met jassen aan. Jammer en klantonvriendelijk, de pannenkoek was goed. Een ander minpuntje is dat de kaaspannenkoek niet een beetje harder was doorgebakken. Een beetje melig. Onvriendelijk personeel vanwege de enorme toeloop.
Familieleibbrand .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij waren daar met de bonnetjes van AH, dus 6 personen eten, 3 betalen. Wij hebben eerder meegemaakt dat een restaurant hier eigenlijk niet echt blij mee is, maar hier was alles perfect. Zeer vriendelijk personeel, correct en snel. Ik denk dat wij hier zeker nog een keer terugkomen.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gegeten via de ah actie. De keuze was zeer beperkt. Omdat de pannenkoek niet echt aantrekkelijk klonk kozen we voor de saté. Ondanks dat het maar 1 stokje met 4 stukjes was smaakte het goed. De patat was lekker maar veel te weinig. De inrichting was oud & bruin. De bediening vriendelijk. Jammer dat er geen kinder variant was op de actie. Wellicht een idee voor de volgende keer...
margreet.denbutter92 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ontvangst was heel vriendelijk en de bediening ook. Het enige minpuntje was mijn pannenkoek met (licht)pittig gehakt. Omdat er geraspte kaas overheen was gestrooid is het bord even onder de grill gezet om de kaas te laten smelten. Maar daardoor was het gehakt donkerbruin geworden en droog, jammer!
Maar het voorgerecht (uiensoep) was heerlijk en het toetje ook.
John K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We werden allerhartelijkst ontvangen,door de jongedame ,je hoefde niet lang te wachten voordat het voor gerecht kwam.De uiensoep die je van het AH menu kon kiezen was wat aan de flauwe kant, de pannenkoek met gehakt en
Gegratineerde kaas erg kruidig en smakelijk, jammer alleen dat je niet zelf een pannekoek kon uitkiezen.Wat ik ook nog steeds jammer vind dat je honden in een restaurant mag meenemen,ik blijf het onsmakelijk vinden.
carolaleeuw .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij waren hier met de ah restaurantactie. Prima menu, goede prijskwaliteitsverhouding. De pannenkoek met gehakt was wat droog maar vroegen om knoflooksaus wat het beter maakte. Toetje was lekker en service was goed!
pieter D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
BESCHAMEND EN TELEURSTELLEND
Ging met de AH bon, 2e persoon gratis en betaalde de hoofdprijs voor gerechten zie het absoluut niet waard waren.
Let op 75 euro betaald voor 4 personen ( 2 gratis dus 2 betalen)
3 kale pannekoeken (€15)
1 sate stokje( 4 stukjes vlees) met bakje friet en bakje salade (€12)
4 kuipjes nepnutella (€1)
1 BIER €3
2 FANTA €6
3 DAME BLANCHE ( 3 kleine bolletjes ijs met theelepel slagroom) €12
2 chocomel €6
1 water €3
4 soep met NIETS erin € 14
1 thee €3
1 cola €3
ik reken 78 euro... 2 personen gratis dus de helft denk je...nee 75 euro betalen...voor matige kwaliteit, echt, ga je schamen restauranteigenaar.
Wat een aanfluiting..
Edwin A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor ons niet de eerste keer dat we hier gegeten hebben. Wederom van de IENS/AH 3-gangen keuzemenu actie 2=1 gebruik gemaakt. We hadden een prima plekje, dat voor ons gereserveerd was, aan de voorzijde van het restaurant, voor het raam en lekker bij de kachel. Lekker gegeten, en voor een prima prijs. Vooraf een heerlijke Franse uiensoep, als hoofdgerecht een saté van kuikenborst met verse salade en frietjes en een chocolade dessert toe. Goede/snelle en vriendelijke bediening die regelmatig kwam vragen of alles naar wens was. Een interieur/decor (incl. water-/wens put) wat je van een pannenkoekenhuisje mag verwachten. Er is een leuke speelhoek voor de allerkleinste en twee gezellige terrassen aan de voor- en achterzijde van het pannenkoekenhuisje. Zeker de moeite waard om langs te gaan tijdens het winkelen in of een bezoek aan Lisse. Wij komen zeker nog een keer terug!