Pannenkoeken restaurant Vrouw Holle

Kanaalstraat 22A 2161 JL Lisse Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Kopje koffie
      Kopje Thee

Over het restaurant Pannenkoeken restaurant Vrouw Holle

Pannenkoeken van de partij

Dit schattige pannenkoekenhuis is gevestigd in een 100 jaar oude boerderij. Vlakbij de Keukenhof in Lisse is er geen betere plek om een pannenkoek te eten. Afhankelijk van het weer kun je plaatsnemen in de grote serre of lekker buiten op het terras. Een ideale locatie om een feest te geven. Ze organiseren het graag voor je!

Meer informatie over restaurant Pannenkoeken restaurant Vrouw Holle

Dinsdag t/m Zondag
- Lunch vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoeken restaurant Vrouw Holle

Rien V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Prima eten en uitstekende bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader om nog een keer te gaan eten
Abigaël V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Ontvangst vriendelijk zoals gewoonlijk. Serveerster dacht goed mee met onze kleine van 14 maanden. Pannenkoeken waren best smakelijk. Alleen bestond de dame blanche uit twee mini bolletjes met een scheutje chocolade likeur.
Yolanda S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heel aardige en voorkomende bediening. Prima AH menu met lekkere pannenkoeken!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Gezellig en kindvriendelijk duidelijke uitleg over de 2 is 1 actie van AH zegels
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk gegeten en genoten van een 3-gangen menu
Carpaccio salade, een beenhammetje met salade en frites. Als toetje een heerlijk ijsje. Mijn vrouw wilde zoutloos en dat werd goed uitgevoerd! Pluim daarvoor. En de bediening was voortreffelijk. Zij wilde ook voor onze hond water in een bakje brengen, maar we nemen altijd ‘eigen’ water mee. Er was maar 1 nadeel, en dat waren de wespen. Dat heb je als je buiten wilt eten ????
Femke H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heerlijk pannenkoeken gegeten met z''n vieren[1 persoon had de dagschotel,de goulash was ook zeer smakelijk)`Heel vriendelijke bediening,niets was teveel. Een heel gezellige toko met een leuk terras. Wij komen terug!!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Een gestoorde gastvrouw; rauwe hamburgers in de kindermenu’s, tochtende zitplaats binnen. Lang geleden zo slecht gegeten en slechte service!!!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijke pannenkoek gegeten!!
Joy S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Met z'n 6 en hier op deze leuke plek gegeten op het gezellige terras. Lekker gegeten,een hele goede prijs-kwalitettverhouding,vlotte,leuke bediening . Gewoon een gezellige,ongedwongen sfeer.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Goede vriendelijke bediening en heerlijk eten!
Amy B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hebben alle 5 genoten van onze verschilkende pannenkoeken. Bediening was attent.
Enige aanmerking: een zeeppompje bij het toilet zou fijn zijn en bevordert de hygiene in de zaak. We komen graag terug en....... de korting door Iens was super.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Hele vriendelijke dame in de bediening. Ging leuk om met onze bijdehandste kleuter. Fijn speelhoekje. Heel goed op kinderen ingericht. Eten kwam ook snel wat fijn is met kleintjes. Pannenkoeken waren goed. Ik had er eentje met zalm. Verrassend. Mijn man de pannenkoek van de week met kip en die was ook erg tevreden. Goede prijs kawaliteit.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Met z'n vieren heerlijk gegeten. Elke keer weer een feestje. Het personeel is flexibel en probeerd het de klanten naar de zin te maken. Vandaag was het fruit op en daarop kregen we het altijd een sorbet met aardbeien. Erg lekker. De kinderen kunnen zich vermaken aan tafel met kleurplaat of bij een speelplek binnen. Zeker voor herhaling y.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
gastvrij en vriendelijk personeel. heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.
boukje.de.vries B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Uitstekende bediening en heerlijke pannenkoeken!
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Voor een pannenkoekenrestaurant prima.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in dit gastvrij pannenkoeken restaurant.
De vriendelijke bediening is ervaren en probeerd het naar de zin te maken..

Kindvriendelijk door kleurplaat, speelplek en iets leuks uitkiezen na het eten uit de schatkist.

Een aanrader en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
em F.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
De verlichting is wat ongezellig. Radiatoren kunnen opgeknapt worden. Jammer dat schilderijen hangen die niet bij de sfeer passen. De muziek is te luid en niet passend bij de sfeer.
De pannenkoeken zouden iets dikker mogen , nu waren de randen dun en knapperig.( dat vind ik niet bij een pannenkoek horen). Erg lekkere limonade ! Geweldig leuk dat er goed voor de kinderen wordt gezorgd met kleurplaten, kleurtjes, speelhoek en een cadeautje toe !
Prijs/kwaliteit bij 50 % korting GEEN klagen !! maar voor volle prijs te duur.
Joke T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gezellige sfeer,mag alleen wat ander speelgoed komen,verder prima
Glenda V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
De pannenkoeken waren heerlijk!