Pannenkoeken restaurant Vrouw Holle

Kanaalstraat 22A 2161 JL Lisse Nederland Kaart

Over het restaurant Pannenkoeken restaurant Vrouw Holle

Pannenkoeken van de partij

Dit schattige pannenkoekenhuis is gevestigd in een 100 jaar oude boerderij. Vlakbij de Keukenhof in Lisse is er geen betere plek om een pannenkoek te eten. Afhankelijk van het weer kun je plaatsnemen in de grote serre of lekker buiten op het terras. Een ideale locatie om een feest te geven. Ze organiseren het graag voor je!

Meer informatie over restaurant Pannenkoeken restaurant Vrouw Holle

Dinsdag t/m Zondag
- Lunch vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoeken restaurant Vrouw Holle

Amy B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hebben alle 5 genoten van onze verschilkende pannenkoeken. Bediening was attent.
Enige aanmerking: een zeeppompje bij het toilet zou fijn zijn en bevordert de hygiene in de zaak. We komen graag terug en....... de korting door Iens was super.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Hele vriendelijke dame in de bediening. Ging leuk om met onze bijdehandste kleuter. Fijn speelhoekje. Heel goed op kinderen ingericht. Eten kwam ook snel wat fijn is met kleintjes. Pannenkoeken waren goed. Ik had er eentje met zalm. Verrassend. Mijn man de pannenkoek van de week met kip en die was ook erg tevreden. Goede prijs kawaliteit.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Met z'n vieren heerlijk gegeten. Elke keer weer een feestje. Het personeel is flexibel en probeerd het de klanten naar de zin te maken. Vandaag was het fruit op en daarop kregen we het altijd een sorbet met aardbeien. Erg lekker. De kinderen kunnen zich vermaken aan tafel met kleurplaat of bij een speelplek binnen. Zeker voor herhaling y.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
gastvrij en vriendelijk personeel. heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.
boukje.de.vries B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Uitstekende bediening en heerlijke pannenkoeken!
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Voor een pannenkoekenrestaurant prima.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in dit gastvrij pannenkoeken restaurant.
De vriendelijke bediening is ervaren en probeerd het naar de zin te maken..

Kindvriendelijk door kleurplaat, speelplek en iets leuks uitkiezen na het eten uit de schatkist.

Een aanrader en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
em F.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
De verlichting is wat ongezellig. Radiatoren kunnen opgeknapt worden. Jammer dat schilderijen hangen die niet bij de sfeer passen. De muziek is te luid en niet passend bij de sfeer.
De pannenkoeken zouden iets dikker mogen , nu waren de randen dun en knapperig.( dat vind ik niet bij een pannenkoek horen). Erg lekkere limonade ! Geweldig leuk dat er goed voor de kinderen wordt gezorgd met kleurplaten, kleurtjes, speelhoek en een cadeautje toe !
Prijs/kwaliteit bij 50 % korting GEEN klagen !! maar voor volle prijs te duur.
Joke T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gezellige sfeer,mag alleen wat ander speelgoed komen,verder prima
Glenda V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
De pannenkoeken waren heerlijk!
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Vriendelijke, gastvrije ontvangst. Heerlijke pannenkoek!
Nanda B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
wat een heerlijke pannenkoeken en de bediening en gastvrijheid super , een aanrader. Je kan ook lunchen en ze hebben ook een leuke diner kaart.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Prima eten! Goede bediening. Leuk om met kinderen naar toe te gaan.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Bediening was erg vriendelijk. Eten vonden we beide ver onder de maat het is dat we 50% korting op gehele rekening hadden zodat het ermee door kon maar als ik de € 80,- had moeten betalen had ik er niet vrolijk van geworden. Ook de tijd tussen de gangen in ging nergens over voorafje werd uitgehaald en ze kwam meteen met hoofdgerecht terug. Ook na het bestellen van het nagerecht was het er serieus in 2 minuten. inrichting zag er gezellig uit. Hebben geeneens een bakkie koffie meer genomen omdat we het gevoel hadden dat ze wilde sluiten.
De tafel van Steven B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Gastvrije ontvangst en vlotte bediening. Precies waar we naar op zoek waren!
Erika V.
Ondanks late aankomst een warm welkom en plezierige, bijzonder aardige bediening. Lekker eten in een gezellig pannenkoekenhuis met een sfeer zoals past bij pannenkoekenrestaurants. Voor kinderen een leuke eigen speelhoek!
Henriëtte L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zeer klantvriendelijk.
Mieke1957 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was onaangenaamkoud in het restaurant. Op ons verzoek werd de cv hoger gezet maar deze stond waarschijnlijk uit want de radiator bleef koud. Het voorgerecht, uiensoep was goed, de pannenkoek voor mij met spek en brie, voor mijn partner een Boerenpannenkoek, waren ook goed. Tegen bijbetaling kozen wij voor een toetje van het menu. Vooraf vroeg ik of bij de Dame Blanche warme chocolade saus zou zijn. Het antwoord was dat dit naar keus was waarop ik vroeg om warme chocoladesaus. De kersencoupe van mijn partner was lauw mijn chocoladesaus was koud. Terug naar de keuken dus. Weer terug was de chocoladesaus nog precies even koud. Waarop ik het heb opgegeven. Was het echt zo moeilijk om een beetje chocoladesaus in een kannetje op te warmen en erbij te serveren?
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Vriendelijke bediening , matig eten.
Elsa B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Helaas waren wij de laatsten en de enigen in het restaurant en er werd ons duidelijk gemaakt dat we haast moesten maken,met bestellen,maar ook werd de rekening al gebracht terwijl we nog aan het toetje zaten. Dat was heel jammer,want de pannenkoek was echt een aanrader! En om die reden kom ik zeker nog eens terug.
Met een uur stonden wij al weer buiten,dat is toch wel heel erg snel.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten met een prima bediening.
Vriendelijk en vlot.
Prima kwaliteit prijs verhouding!