Pannenkoeken restaurant Vrouw Holle

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Pannenkoeken restaurant Vrouw Holle

Pannenkoeken van de partij

Dit schattige pannenkoekenhuis is gevestigd in een 100 jaar oude boerderij. Vlakbij de Keukenhof in Lisse is er geen betere plek om een pannenkoek te eten. Afhankelijk van het weer kun je plaatsnemen in de grote serre of lekker buiten op het terras. Een ideale locatie om een feest te geven. Ze organiseren het graag voor je!

Meer informatie over restaurant Pannenkoeken restaurant Vrouw Holle

Dinsdag t/m Zondag
- Lunch vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoeken restaurant Vrouw Holle

Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Vriendelijke bediening , matig eten.
Elsa B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Helaas waren wij de laatsten en de enigen in het restaurant en er werd ons duidelijk gemaakt dat we haast moesten maken,met bestellen,maar ook werd de rekening al gebracht terwijl we nog aan het toetje zaten. Dat was heel jammer,want de pannenkoek was echt een aanrader! En om die reden kom ik zeker nog eens terug.
Met een uur stonden wij al weer buiten,dat is toch wel heel erg snel.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten met een prima bediening.
Vriendelijk en vlot.
Prima kwaliteit prijs verhouding!
Yvette J.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Na het bloemencorso even warm worden met een pannenkoek en een kopje thee. Helaas. We zeiden dat het tochtte, dat klopte de voordeur stond open en de keuken ook, wij zaten er precies tussen. De keukendeur moest open blijven. Als ze nou even gemeld hadden dat er achter ook plaats zou zijn dan hadden we een andere plek genomen, nu zaten we er met jassen aan. Jammer en klantonvriendelijk, de pannenkoek was goed. Een ander minpuntje is dat de kaaspannenkoek niet een beetje harder was doorgebakken. Een beetje melig. Onvriendelijk personeel vanwege de enorme toeloop.
Familieleibbrand .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij waren daar met de bonnetjes van AH, dus 6 personen eten, 3 betalen. Wij hebben eerder meegemaakt dat een restaurant hier eigenlijk niet echt blij mee is, maar hier was alles perfect. Zeer vriendelijk personeel, correct en snel. Ik denk dat wij hier zeker nog een keer terugkomen.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gegeten via de ah actie. De keuze was zeer beperkt. Omdat de pannenkoek niet echt aantrekkelijk klonk kozen we voor de saté. Ondanks dat het maar 1 stokje met 4 stukjes was smaakte het goed. De patat was lekker maar veel te weinig. De inrichting was oud & bruin. De bediening vriendelijk. Jammer dat er geen kinder variant was op de actie. Wellicht een idee voor de volgende keer...
margreet.denbutter92 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ontvangst was heel vriendelijk en de bediening ook. Het enige minpuntje was mijn pannenkoek met (licht)pittig gehakt. Omdat er geraspte kaas overheen was gestrooid is het bord even onder de grill gezet om de kaas te laten smelten. Maar daardoor was het gehakt donkerbruin geworden en droog, jammer!
Maar het voorgerecht (uiensoep) was heerlijk en het toetje ook.
John K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We werden allerhartelijkst ontvangen,door de jongedame ,je hoefde niet lang te wachten voordat het voor gerecht kwam.De uiensoep die je van het AH menu kon kiezen was wat aan de flauwe kant, de pannenkoek met gehakt en
Gegratineerde kaas erg kruidig en smakelijk, jammer alleen dat je niet zelf een pannekoek kon uitkiezen.Wat ik ook nog steeds jammer vind dat je honden in een restaurant mag meenemen,ik blijf het onsmakelijk vinden.
carolaleeuw .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij waren hier met de ah restaurantactie. Prima menu, goede prijskwaliteitsverhouding. De pannenkoek met gehakt was wat droog maar vroegen om knoflooksaus wat het beter maakte. Toetje was lekker en service was goed!
pieter D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
BESCHAMEND EN TELEURSTELLEND
Ging met de AH bon, 2e persoon gratis en betaalde de hoofdprijs voor gerechten zie het absoluut niet waard waren.
Let op 75 euro betaald voor 4 personen ( 2 gratis dus 2 betalen)
3 kale pannekoeken (€15)
1 sate stokje( 4 stukjes vlees) met bakje friet en bakje salade (€12)
4 kuipjes nepnutella (€1)
1 BIER €3
2 FANTA €6
3 DAME BLANCHE ( 3 kleine bolletjes ijs met theelepel slagroom) €12
2 chocomel €6
1 water €3
4 soep met NIETS erin € 14
1 thee €3
1 cola €3
ik reken 78 euro... 2 personen gratis dus de helft denk je...nee 75 euro betalen...voor matige kwaliteit, echt, ga je schamen restauranteigenaar.
Wat een aanfluiting..
Edwin A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor ons niet de eerste keer dat we hier gegeten hebben. Wederom van de IENS/AH 3-gangen keuzemenu actie 2=1 gebruik gemaakt. We hadden een prima plekje, dat voor ons gereserveerd was, aan de voorzijde van het restaurant, voor het raam en lekker bij de kachel. Lekker gegeten, en voor een prima prijs. Vooraf een heerlijke Franse uiensoep, als hoofdgerecht een saté van kuikenborst met verse salade en frietjes en een chocolade dessert toe. Goede/snelle en vriendelijke bediening die regelmatig kwam vragen of alles naar wens was. Een interieur/decor (incl. water-/wens put) wat je van een pannenkoekenhuisje mag verwachten. Er is een leuke speelhoek voor de allerkleinste en twee gezellige terrassen aan de voor- en achterzijde van het pannenkoekenhuisje. Zeker de moeite waard om langs te gaan tijdens het winkelen in of een bezoek aan Lisse. Wij komen zeker nog een keer terug!
Colette V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goede service en bediening! Zat niet teveel tijd tussen voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Echt een aanrader!
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig restaurant met speelhoek voor kinderen. Vriendelijke bediening en goed eten. Leuke lokatie voor feestjes. Aanrader!
K D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met een groep van 16 wezen eten. We waren er om 18.30 uur, pas On 19 uur kwamen ze eindelijk vragen wat we wilden drinken. Daarna kregen we de kaart, bij het opnemen van de bestelling werd iemand vergeten en moest de bediening worden teruggeroepen. Sommigen hadden op de site al gekeken wat ze wilden eten, maar het menu op de site is niet hetzelfde als op de kaart ter plekke. De varkenshaasmedaillons in champignon roomsaus waren nergens op de kaart te bekennen, maar staan wel degelijk op de site. Ook de gratis WiFi, wat op de site staat aangegeven, was nergens te bekennen. Pas om 19.50 uur werd het eten gebracht. We zaten er toen dus al bijna anderhalf uur! Degenen die zalm hadden besteld kregen een erg klein stukje en het was veel te doorbakken. Één van ons haalde drie grote graten uit de zalm. Een ander had een stuk plastic in z'n spareribs. We hadden maar drie schaaltjes patat voor 16 personen. De patat die we bijbestelden, werd pas gebracht toen iedereen z'n bord al leeg had. We zijn de bediening gaan roepen of we alsjeblieft nog een keer drinken mochten bestellen. Na een hele tijd wachten kwam eindelijk een dessertkaart. Op de kaart aan het begin van de avond stonden ook nog dessertpannenkoeken, maar deze waren op deze kaart spoorloos verdwenen. Toen eindelijk de desserts er waren, hadden enkelen geen lepel. Toen die nagebracht werden, waren het er nog niet genoeg, dus moesten we lepels gaan vragen.
Verder de hele avond tegen spinnenwebben boven de deur aangekeken, niet echt fris!
Absoluut niet voor herhaling vatbaar!
Tom J.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gegeten, behulpzaam vriendelijk personeel. Er hing een beetje een gespannen sfeertje tussen het personeel, dat was een beetje jammer en heel onnodig, wij waren heel tevreden hoor!
violien82 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Prima pannenkoekenhuisje, leuk gelegen in het centrum.
Het was enigszins apart dat je met de AH-actie maar de keuze hebt uit 1 pannenkoek in het menu, maar de keuzes van het menu stonden duidelijk aangegeven op de website, dus we wisten dat het zo was (dachten alleen nog dat misschien in het restaurant zou blijken dat het wel om een vrije keuze pannenkoek zou zijn, maar het is echt het menu zoals op de website vermeld). De keuze is dus niet reuze, maar dit wisten we van tevoren, het eten was lekker bereid, dus prima avondje uit eten gehad.
Femke H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Afgelopen zaterdag spontaan binnengelopen met 6 personen. Het was erg druk, maar na paar minuten wachten, was er een tafel voor ons. We hebben heerlijk gegeten, 3 van ons een kogelbiefstuk met salade en friet en de andere 3 een pannenkoek. Daar zat o.a. de weekpannenkoek met kip-kerrie bij, een echte aanrader. Super vriendelijke bediening, gewoon een leuke zaak.
mvdburg1 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gemiddeld. Ik vond het er niet boven uit steken. Naar de kinderen toe niet heel service gericht. Maar dat kwam door het ruilen van een kadootje. Kind ging met lollies naar huis omdat ze niet snel genoeg koos. Vond ik persoonlijk niet heel service gericht
ienenaatdevries .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
wij hebben afgelopen zaterdag als afsluiting van de vakantie heerlijk gegeten bij Vrouw Holle!
wat een gastvrijheid en wat een verwennerij!
de kinderen kozen voor een verrukkelijke pannekoek
wij hadden vooraf een heerlijke uiensoep en daarna volgde de de pikante pannekoeken en de andere namen de kipsaté als toetjes een heerlijk chocalade verreassing
De kinderen kregen een leuke beker met ijs en mochten zelfs nog grabbelen!!wij komen zeker terug! zeer vriendelijk personeel!!!
ChantieLeeuwissen .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Samen met mijn vriend wezen lunchen bij Vrouw Holle. Wij waren hier al eens geweest in de avond, dus gingen we ook een keer overdag kijken. Bij aankomst begroette het meisje van de bediening ons met een brede lach en een erg vrolijk gezicht. Vervolgens namen we plaats in het zonnetje en bestelden we onze drankjes; het was er in no-time. Mijn vriend had een pannenkoek en ik een uitsmijter ham en kaas. Het was heel smakelijk en mijn bord was kleurrijk opgemaakt met een frisse salade. Het is een mooie locatie om lekker te eten, het gezellig te hebben en niet te duur uit te zijn.

Kort samengevat; de meisjes in de bediening zijn vriendelijk, goed lachs en vlot, het eten is smakelijk en van goede kwaliteit en op het bloemige, kleurrijke terras kan je heerlijk zitten!