Pannenkoeken restaurant Het Voordek

Herenweg 144 3645 DT Vinkeveen Nederland Kaart
31-297212067

Over het restaurant Pannenkoeken restaurant Het Voordek

Pannenkoekenrestaurant met terras aan de Plas!

Aan de Vinkeveense Plassen, met aanlegsteiger voor jouw boot, vind je op het terrein van Vinkeveen Haven pannenkoekenrestaurant Het Voordek. Een heerlijke plek als tussenstop van bijvoorbeeld een fietstocht of wandeling, voor koffie of een borrel met iets lekkers. Behalve het assortiment aan pannenkoeken, verrassende combinaties en bijzondere klassiekers, staan er diverse andere gerechten op de kaart. Daarnaast bereidt de chef-kok elke maand een wisselend gerecht en speciale pannenkoeken buiten de kaart om!

Meer informatie over restaurant Pannenkoeken restaurant Het Voordek

Op 50m loopafstand is een bushalte met verbindingen naar o.a. Mijdrecht/Uithoorn, Amsterdam Bijlmer-Arena en Breukelen.
  • : Gratis parkeren op parkeerplaats en in de buurt

Maandag en dinsdag; Gesloten.
Woensdag - vrijdag; 17.00 - 21.00 uur
Zaterdag en zondag; 12.00 - 21.00 uur

Tot 20.00 uur kunt u binnen lopen voor nieuwe bestellingen aan de keuken

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
tmjkroese .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We werden op deze mooie locatie bij de Vinkeveense Plassen hartelijk ontvangen. De bediening was erg goed en ook gezellig. Het eten was heerlijk en de prijs erg gunstig. Tussen de gangen door hoefden we niet te wachten het liep erg soepel door.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vriendelijke bediening en heel lekker eten! En goeie porties ook, we zaten allebei vol! We komen hier zeker een keer terug!
Wilco V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gisteravond lekkere stamppot gegeten, een extra menu voor de winter.
Alles zelfgemaakt (lekker balletje btw) en vriendelijk verzorgd.
De sfeer relaxed, de mensen duidelijk ervaren.

Aaanrader, Wilco
G M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Mooie ligging, en lekkere pannenkoeken. Alleen was het organisatorisch niet op orde. We hebben er met 10 man gegeten. Na een kwartier zitten, werd er eindelijk het drinken opgenomen. Weer een kwartier later kregen we t drinken pas (wat allemaal gewoon in flesjes zat, dus waarom t zo lang duurde?) Dus een half uur na aankomst pas ons drankje! Daarna nog superlang op de pannenkoeken gewacht. Toen bleek dat ze vergeten waren één pannenkoek te maken. We durfden maar geen toetje te bestellen, serieus bang dat t weer een uur zou duren. Tafel naast ons (2 personen) ging ook al vragen waarom t allemaal zo lang duurde bij hen. Jammer!
elly O.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
alles was even lekker.
goede en vlotte bediening .hebben erg lekker gegeten.
we komen zeker nog een keer terug, ga zo door.
mjadeboer64 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Keukenpersoneel liet te wensen over, voornamelijk niet goed kijken wat er nu eigenlijk besteld was en de ene keer waren ze te snel met het volgende gerecht ,de andere keer duurde het te lang. Prijzen op de kaart correspondeerde niet met die van de kassa. Eten was prima, bediening uitstekend !
Beste meneer/mevrouw, nogmaals hartelijk dank voor uw bezoek aan ons restaurant en de recensie die u heeft achter gelaten. Hier hechten wij veel waarde aan!
Het enkele gerecht dat een afwijkende prijs van € 1,- had (kassa/kaart) hebben we direct aangepast en hopelijk heeft u hier nauwelijks hinder van ondervonden.
doriendekoning .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Gisteren samen met mijn 85-jarige moeder de dagspecialiteit gegeten. De ontvangst was vriendelijk. De champignonsoep werd geserveerd met heerlijk vers stokbrood. De pannenkoek hawai was royaal belegd met kerriesaus, hamreepjes, paprika en ui. Als toetje hadden we een chocoladebrownie met ijs en een dame blanche genomen. Dit alles voor een zacht prijsje met dank aan de ah restaurantaktie. Voor de 2e keer hier gegeten, mooie locatie en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.
ys1968 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Bediening was aardig, jammer dat ze niet gelijk afruimen als je om een nieuw drankje vraagt.
De biefstuk was wat doorbakken in plaats van lekker rood. De pannenkoeken zijn goed. Fijn dat we wel een toetje mochten delen.
De omgeving is leuk, over het water heen kijken en denken dat je toch vakantie hebt.
Arieduif .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Vandaag gegeten bij dit restaurant welke een geweldige ligging heeft, dit is echter een van de weinige pluspunten. Het begon met de bediening van de eerste ronde voor het drinken waarbij een flesje drinken van het dienblad afviel over een van ons. Nu kan een foutje iedereen over komen dus dat is het punt nog niet eens. Daarna voor 8 man pannekoeken besteld waarop er 7 pannekoeken op tafel gezet werden en eentje moest nog even tien minuten wachten omdat er iets in de keuken niet was goed gegaan. Tenslotte het dessert van de kaart besteld waarop de crème brullee staat vermeldt waarop de reactie van de bediende volgde: sorry mijnheer, dat is alleen 's winters beschikbaar... Zet het dan ook niet op de kaart!! Voor mij was het de eerste keer, het eten opzich was wel aardig maar met alles eromheen geen tweede keer meer...
Mvrdeboer .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Na een jaar dit restaurant een herkansing gegeven. Helaas kan ik niet op mijn eerdere standpunt terug komen. Bij aankomst met 2 jonge kinderen moeten we zelf op zoek naar een kinderstoel. Kinderen krijgen geen kleurplaat O. I.d aangeboden. er ligt inmiddels wel wat speelgoed op een klein tafeltje ( 3 setjes memory). De pannenkoeken zijn redelijk. Zelf vind ik dat er bij een spek pannenkoek geen blokjes spek voor in de stamppot horen maar lekkere plakken ontbijtspek. Misschien is dat net wat je gewend bent. Ik denk dat er een halve appel op de pannenkoek met appel zat. Mag zeker royaler.
Heel slecht is het niet al met al. Het is prima te eten. Maar naar mijn gevoel mist het wel wat hartelijkheid.
Dekramers .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Prima eten, ook als je geen pannenkoek hoeft. Heerlijke saté. Waren nog niet ingesteld op de AH aktie, maar dat zal vast snel komen!
BP174 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Het restaurant is prachtig gelegen aan de Vinkeveense Plassen. Basic inrichting. Toen wij er waren, waren er geen andere gasten. Wij aten een pannekoek met kipshoarma, patat met gesmolten kaas erover. De pannenkoek en de shoarma was bij het opdienen niet erg warm. De patat was wel warm. Het was lekker, niet bijzonder.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Geweldige sfeer, heerlijk gegeten op een mooie locatie. Hier komen wij als pannenkoeken eters echt aan bod, met gezellige bediening!
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Voor het eerst (met 3 personen) gegeten bij dit restaurant in Vinkeveen. Leuke locatie aan het water. Ingang aan de achterkant, aan de waterkant dus. Omdat het donker was en wij dat niet wisten en niet zagen leverde ons het entree een paar flinke modderschoenen op.
We werden vriendelijk ontvangen, en leuke entourage.
We bestelden 2 saté-pannenkoeken en een Saté van varkenshaas.
De pannenkoeken waren heerlijk, maar de combinatie pannenkoek en saté vonden we niet zo'n succes. Afzonderlijk dus lekker, maar minder met elkaar.
Het gerecht saté was redelijk, de satésaus had echt wat pittiger gekund, met wat rauwkost en patat; voor €18,50 wel aan de prijs.

MuffinKatja .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Op de valreep nog even naar het Pannenkoekenhuis gegaan om van het mooie weer te genieten. We werden gelokt door het vooruitzicht van een gratis waterfiets. Heerlijk een uurtje gevaren en daarna genoten van een heerlijke pannenkoek.
De kaart ziet er echt heel goed uit, voor iedereen is er een goede keuze, zelfs voor de vegetariërs! Al het beslag is biologisch en de combinaties zien er allemaal heerlijk uit. De prijs was zoals in ieder ander pannenkoekenhuis dus zo bewijs je maar weer dat goed niet duur hoeft te zijn.
Onze pannenkoeken waren ook zeker goed bevallen, dit is precies de structuur die wij lekker vinden. De bediening was ook enorm vriendelijk en deed hun uiterste best.
Onze avond kon niet meer stuk, zo te lezen hebben ze veel verbeterd aan de hand van de vorige reviews. Zeker voor herhaling vatbaar!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Hier op donderdag 6 augustus 15 met twee personen gegeten op een echt schitterend drijvend buitenterras met zicht op de plas met al zijn bedrijvigheid.
De dame die ons bediende was allervriendelijkst en deed uitermate goed haar best, ondanks dat het echt druk was. Wat ik wel merkte was dat de uitgifte vanuit de keuken naar het bedienend personeel niet al te vlot loopt en er regelmatig zeer harde woorden vielen. Dit kan niet en mag je als gast nooit horen en merken.
Mijn disgenoot had een heerlijk Pannenkoek Waver. Zij vond deze echt een ontdekking ten opzichte van altijd die zoete pannenkoeken. Smaakte heel kruidig en lekker. Zelf houd ik het altijd bij zoet en was de Halve Steek mijn deel. Heerlijke appelcompote met kaneel en rozijnen. Ook een zeer goede combinatie.
Een goede plaats voor een heerlijke eenvoudige maaltijd.

E E.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Gezellig pannenkoek gegeten.
Bediening heel hartelijk en vriendelijk, maar te veel klanten op deze zonnige zaterdag voor het aantal rondvliegende meiden en koks. Wat moet dat worden in de zomer als ook de drie leuke buitenterrassen open zijn...
Zeer ruime en verrassende keuze in pannenkoeken, evenals wat andere zaken als saté en dergelijke.
Helaas een erg penetrante frituurlucht uit de keuken. Ik weet niet hoeveel tafels bereikt werden met deze geur, maar de onze bij de ingang werd rijkelijk bewalmd. Dat drukte de beoordeling van eten en decor. Buiten moet dit geen probleem zijn. Herkansing met mooi weer dus...
Hartelijk dank voor deze feedback. Gelijk ben ik gaan kijken wat de oorzaak kan zijn. Wij beschikken namelijk over een afzuiginstallatie in de keuken die bijna 8000 m3 lucht per uur afzuigt. Dit is echt meer dan voldoende. Voor zover wij kunnen nagaan is het een combinatie geweest van een te laag ingestelde afzuiginstallatie en het openen van de achterdeur terwijl er een aanzienlijke wind stond. Hierdoor is de keukenlucht het restaurant ingeslagen (direct tegenover de open keuken). Met het personeel opnieuw duidelijke afspraken gemaakt over stand van de ventilatie en het wel of niet open hebben van de achterdeur. Graag zien wij jullie natuurlijk terug bij Het Voordek, deze zomer op het terras maar ook in het restaurant ! Koen Bolt, Het Voordek
smf .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Voor de verjaardag van ons zoontje gegeten. Eten was prima. Wat ik jammer vond was dat er geen speelhoekje was of anders iets van een kleurplaat met kleurtjes aan tafel. Een pannenkoeken restaurant trekt toch gezinnen zou je zeggen.
Eevje1 .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Heerlijk en gezellig gegeten bij Het Voordek.
Ik kreeg een goed belegde hartige pannenkoek, meer dan genoeg als avondmaaltijd voor mij. Ik werd goed geadviseerd over ingrediënten die ik niet kan eten.
Anouck V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Ik heb n heerlijke italiaanse pannenkoek gegeten, super! Het was n surprice etentje voir n vriend van me en hier werd super op in gespeeld