Pannenkoeken Paviljoen

Kruisweg 1625 2142 LC Cruquius Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pannenkoeken Paviljoen

Voordelig
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Afgelopen zondag waarschijnlijk voorlopig voor de laatste keer op het terras van dit restaurant van de zon kunnen genieten. Het was waanzinnig druk, omdat deze eetgelegenheid het decor vormde voor het eindpunt van een wandeling georganiseerd door een wandelsportvereniging. Binnen moesten kennelijk de stempels worden gehaald. Heel slim van deze onderneming, want dit genereerde veel extra inkomsten, daar eenieder wel wat te drinken en/of eten nam.
Nu de temperatuur flink lager uitpakt dan in de zomer, had ik nu wel voldoende trek voor zo’n onvolprezen pannenkoek. De keuze daarin is hier enorm. Is de fysieke kaart al heel groot, volgens mij is de keuze in pannenkoeken op de website van deze horecaonderneming nog groter. Mijn partner neemt steevast wanneer zij een pannenkoek bestelt (meestal een keer in het vroege voorjaar en een keer in het najaar), er een met kaas en gember. Ook ik blijf meestal trouw aan één soort pannenkoek: spek, kaas, ui, paprika en champignons. Ook dit keer weer. En opnieuw waren ze beide uitstekend gebakken. Mooi van kleur en goed gaar. Daarbij dronk zij een ijsthee en ik – het is weer herfst – een Amstel bockbiertje. Daarna nam mijn lief opnieuw haar favoriete coupe met vers fruit, vanille-ijs en sprankelende siroop. Op uitdrukkelijk verzoek zonder slagroom. Ik besloot i.p.v. ijs nog zo’n bockbiertje te nemen.
Ondanks de grote drukte werden wij vlot bediend en het personeel komt hier wat mij betreft altijd zeer sympathiek over.
Rolan11 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Met acht mensen gegeten. Het was een drama. Ruim 2 uur gewacht op eten wat ook nog eens niet tegelijk geserveerd werd. Andere tafels zijn weg gelopen of hebben het eten na half serveren laten staan. Als compensatie een drankje gekregen, dat staat mijn inziens niet in verhouding met huilende kinderen en een hoop irritatie. Contact opgenomen om de kans te geven te laten zien hoe het wel moet. De reactie terug was dat een drankje wel genoeg compensatie is en heel veel uitleg waarom het een puinhoop was.
Alyssa O.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Gister op 7/8 wezen eten met een grote groep van bijna 20 man waaronder 9 kinderen, het eten was lekker niet goed, de gerechten werden door 1 persoon uitgelopen waardoor het lang duurde (30 miniten!!)dat alles op tafel stond de personen wie als eerste kregen hadden hun eten al op toen het laatste bord geserveerd werd. Ook was er een gerecht vergeten deze persoon kreeg het gerecht toen iedereen al klaar was. Hier werd niks aangedaan ter compensatie. Ook de tafels werden slecht afgeruimt lege glazen bleven staan er werd niet gevraagt of alles naar wens was. Tot 9 uur is de keuken open dit betekend ook al ben je nog aan het eten dat je voor 9 uur je dessert door moet geven anders heb je pech en heb je dus geen dessert meer. Voor de kinderen wie er bij waren was er genoeg te doen in de wachttijd op het eten. Plankje met brood is 4 stukjes wit brood en 4 stukjes bruin met een klein bakje kruiden boter. Kortom niet het geld waard om te bestellen dus voor 4euro. Het eten was lekker het decor was leuk maar de service bleef achter. Iemand als ik wie zelf in de horeca werkt in de bediening let je toch op sommige dingen en naar mijn menen moeten ze toch wat meer aan de sevice gaan doen. Dit was ver onder de maat met hoe er gereageerd werd. Ook kan je merken dat de koks in de keuken meer pannekoeken bakkers zijn dan vlees bakkers aan tafel hadden wij een tournedos besteld wie zo goed als welldone was, een hamburger wie welldone/verbrand was en ook verder op bij een tafel waren er problemen met de tournedos. Tip aan de keuken let er op en als jullie de drukte niet aankunnen verklein de kaart en hou het bij pannekoeken en salade's. Wij komen hier niet meer terug
Loanto .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Een groot restaurant in een mooi bos omgeving in Haarlemmermeer - Cruquius. Altijd druk maar de service is top, Goede bediening en vriendelijke personeel.
Het eten is ook best lekker, Loempia pannenkoek met kippenreepjes en gemengde groenten samen met zoet pittige chilli saus is echt een aanrader, lekker. Wat ook lekker is de spareribs, lekker mals en zoet. Goede prijs en kwaliteit verhouding.
Achterin hebben ze een speelplaats waar de kinderen lekker kunnen spelen. Het is hier best altijd druk. Hier komen we graag voor terug.
Sybe H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wij aten een tonijnsalade ,een zoete en een hartige pannenkoek. De salade was deels met verse tonijn en deels tonijn uit blik en was goed van smaak. Pannenkoeken waren prima en alles voor een redelijke prijs/kwaliteit verhouding. Bediening vlot en correct. Voor de hondenbezitters is er ook een gedeelte binnen waar je je hond mag meenemen (tot 16:00). Dit is wel zo prettig daar het gebied (de Groene Weelde) een populair losloop gebied is voor honden.
Kortom een goede plek om te lunchen.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Gisteren gegeten bij Pannenkoeken Paviljoen. Een groot restaurant, gezellig en populair.
Het Paviljoen is gelegen aan de Groene Weelde.

Algemeen: Netjes, verzorgd en schoon.
Het eten is prima en de meiden in de bediening zijn super. Ze zijn snel, behulpzaam en erg vriendelijk.
Lekker terras, prima vertoeven. Lekker in de zon. Bovendien erg leuk voor de kinderen. Er zijn voldoende speelmogelijkheden voor de kinderen, zodat zij zich ook kunnen vermaken. Voor wandelaars, en honden is de Groene Weelde, een mooi stukje groen.

De pannenkoeken zijn heerlijk, maar ook de rest van de (zeer uitgebreide) menukaart is prima.
We hadden 2 pannenkoeken, één met verse aardbeien, vanille-ijs en slagroom en een hartige met gerookte zalm, bieslookroomkaas, sla, rucola, kappertjes, rode ui en pijnboompitjes. Mijn dochter had een tonijnsalade met stukjes gebakken tonijn, verse en zongedroogde tomaat, komkommer, kappertjes, rode ui, pijnboompitjes, wasabi en soja.

Dranken: Ranja voor de kinderen. Het tapbier was prima (Amstel), droge witte wijn (Sauvignon blanc), Tonic.
Na: Espresso, Verse muntthee met honing.

Kosten: In totaal waren de kosten 71 euro. De prijs is zeker in overeenstemming met de kwaliteit. We betaalden voor de wijn € 3,75 per glas, de pannenkoek aardbei voor 12,95 en voor pannenkoek zalm 13,95 euro en voor de salade 13,95 euro. Voor de hoeveelheid en kwaliteit een eerlijke prijs.

Eindconclusie, ruime keuze uit heerlijke pannenkoeken, tegen een goede prijs!
Marly10 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Als je geen kinderen hebt blijf hier dan vooral weg! Het is een giga kabaal binnen en een soort vreetschuur waar je elkaar niet fatsoenlijk meer verstaat. Het eten is er wel prima en de meisjes in de bediening ook top. Overdag bijv buiten op het terras is prima te doen, dan is het er rustiger. Maar ze slaan wel door.... vroeg van de week een beetje ketchup voor mijn tosti, moest 1 euro betalen, ik was werkelijk met stomheid geslagen, vermeld dan sowieso dat dit geld kost! Nog nooit meegemaakt ergens! Net als 0,25 cent voor een glaasje water terwijl je er van alles nuttigt. Broodje kruidenboter vooraf ook niet meer wat het geweest is..... paar stukjes brood met weinig boter voor maar liefst 3,95...... Jammer
Merel J.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Wij gaan hier graag met de kinderen naar toe! De bediening is snel, behulpzaam en vriendelijk, er is een heerlijk groot terras in de zomer en voldoende speelmogelijkheden voor de kinderen, zodat zij zich ook vermaken. Ook belangrijk; de pannenkoeken zijn heerlijk, maar ook de rest van de (zeer uitgebreide) menukaart smaakt prima! En dat voor een goede prijs!
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Zojuist weer op het terras van dit gezellige pannenkoekenrestaurant een verlate lunch genuttigd. We komen hier de laatste tijd weer regelmatig, zeker nu ons belangrijkste alternatief met een verbouwing bezig is. Het is hier altijd een drukte van belang, omdat deze eetgelegenheid zich uitstekend leent voor een hapje en een drankje voordat een wandeling met de hond in de lommerrijke omgeving wordt gedaan of juist erna..

Mijn partner koos voor een broodje gerookte kip met bieslookroomkaas, zongedroogde tomaatjes, pijnboompitjes, rucola en Parmezaanse kaas. Daarbij nam ze een ijsthee. Het smaakte haar goed.
Zelf koos ik exact hetzelfde broodje als vorige week zaterdag: beenham met een honingmosterd dressing. Daarover was ik de vorige keer zeer enthousiast vanwege de uitgebreide salade en gulle hoeveelheid ham. Ik was dus benieuwd of men die kwaliteit wist te evenaren. Het antwoord daarop is een volmondig ja. Onder het genot van twee bockbiertjes werkte ik het lekkere broodje (op bruin brood – hiervoor kon een keuze worden gemaakt tussen wit en bruin) met de opnieuw zeer ruim bemeten hoeveelheid ham weg. Daarbij zat weer een grote keur aan slasoorten waaronder veel rucola, maar ook rode kool, rode ui, cherrytomaatjes, komkommer en kappertjes. Je krijgt hier gewoon heel erg veel waar voor je geld, waardoor de prijs/kwaliteitsverhouding uitmuntend is.

Veel horecagelegenheden kennen een groot verloop in het bedienend personeel, maar hier zie ik al een geruim aantal jaren mij zeer vertrouwde gezichten. Kennelijk is deze werkgever goed voor zijn personeel. Deze mensen hebben dus de nodige ervaring en kunnen de nieuwe garde goed aansturen, waardoor een en ander allemaal soepel en snel verloopt. En dat is voor de klant natuurlijk heel plezierig.

Wij zullen hier ook dit jaar weer vaak voor een lunch (pannenkoek, broodje of zo’n lekker ijsje) te vinden zijn.
Rik80 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Met kinderen een perfecte plek om even wat te gaan eten. Het is wel een soort "grote glazen schuur" maar als je naar de bescheiden prijzen kijkt en de mogelijkheden die er voor de kids binnen en buiten zijn dan maakt dat niet veel uit. Er is over het algemeen meer dan voldoende ruimte bij de tafels en de bediening die veelal uit studenten bestaat doet zijn best en is vriendelijk en behulpzaam. We komen er zeker weer.
Laura W.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Prima pannenkoeken restaurant. Grooot, maar toch gezellig. Leuk. Om met kinderen iets te eten. Simpele pannenkoeken, gewoon ok. Handig voor groepen en grote gezinnen. Er is een speeltuintje en ook binnen is wat speelgelegenheid voor kleine kinderen. Handig en fijn. Personeel is aardig en behulpzaam.
Grakar .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
We namen voor het eerst in lange tijd weer eens spare ribs ( kan ook bij dit pannenkoekenrestaurant) . Ze waren wel erg gaar en het vlees viel gemakkelijk van het bot ( voorgestoofd?). Maar toch wel lekker. Het ijsdessert was prima. We hebben vanwege het mooie weer heerlijk buiten gezeten dus de inrichting binnen hebben we niet erg goed kunnen beoordelen maar leek ons wel vrij eenvoudig en het geheel wel grootschalig. De bediening was enthousiast en liet niets te wensen over. Per saldo, zeker gezien de berekende prijs een prima adres voor een eenvoudige maaltijd.
B.schomakers .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Heerlijk restaurant voor even een onverwachts etentje,
Prettige groene ligging.
Wel druk, qua grote en publiek.
Lunchen is hier werkelijk geweldig, fijne sfeer, zomers een heerlijk terras
kaart is prima, niet te veel, eenvoudig maar van alles wat, er is altijd wel iets bij.
Prijzen zijn zeer schappelijk.
Ik vind de bediening geweldig, jonge enthousiaste mensen die je alles vragen kan.
Ik kom hier graag en regelmatig
Florine K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
De pannenkoeken en de salades zijn prima.
De drie voor de service is voor het personeel, men kwam een emmertje met sop brengen omdat een speeltoestel vies was geworden door een van de kinderen. We mochten wel eerst even onze maaltijd afmaken voordat we gingen schoonmaken...
Een personeelslid, daarentegen, dat komt vertellen dat ze het speeltoestel hebben schoongemaakt, omdat er toch nog bijna geen klandizie was en wij zo lekker zaten te eten, die krijgt een dubbele fooi.
En geen kraanwater, hoe doen ze dat toch met de afwas vraag ik me dan af? Jammer, gemiste kans. Ik wil graag iets betalen voor kraanwater, maar flessen water neem ik volgende keer zelf wel mee.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Afgelopen maandag (Tweede Pinksterdag) hier opnieuw geluncht. We namen plaats op het voorterras, waar het ondanks het ontbreken van de zon toch redelijk aangenaam vertoeven was, omdat we uit de wind konden zitten.
Mijn vriendin bestelde ijsthee, maar dat was niet helemaal goed overgekomen, waardoor alleen het woord thee verstaan werd. Dat kan ik de bediening niet kwalijk nemen. Beter is kennelijk om het Engelse Ice Tea te gebruiken, dan is er tenminste een andere, minder verwarrende klank. Zelf liet ik mij een Bockbiertje smaken.
Daar we redelijk veel trek hadden en het avondmaal nog een tijdje op zich zou laten wachten, bestelden we beiden een pannenkoek. Mijn prinses koos - als altijd - voor een exemplaar met ananas, kaas en gember, en ik opteerde voor een pannenkoek met kaas, spek, champignons, ui en paprika.
Zoals meestal, waren de pannenkoeken uitstekend gebakken en heerlijk van smaak. Niet verwonderlijk natuurlijk voor een pannenkoekenrestaurant. Ooit heeft mijn partner hier een niet gaar exemplaar gekregen, maar die werd na een opmerking van haar onmiddellijk vervangen.
Ook het bedienend personeel was weer zeer attent en hield alles goed in de gaten. Een voordeel hierbij lijkt te zijn dat het personeel zijn werkgever behoorlijk trouw lijkt te zijn, want ik zie veelal dezelfde gezichten terug. Dat maakt teamwork een stuk eenvoudiger (op elkaar ingespeeld en ervaren). Mijn vriendin had hierna nog trek in een ijsje en wilde het trio van ijstruffels (witte en pure chocolade en karamel) wel eens aan een smaaktest onderwerpen. Ik besloot om nog een Bockbiertje te nemen. Ook dit ijs viel zeer in de smaak bij mijn lief. In onze optiek zijn de pannenkoeken en de ijsjes de sterkste punten van dit paviljoen. Vanzelfsprekend is ook de locatie een ijzersterk gegeven.
R. M.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
De appel op mijn pannenkoek was veel te hard, niet goed geschild en zuur. De banaan was nergens te bekennen, ergens in de verte de smaak wellicht. Op mijn glas zat een afdruk van een vorige gast, nieuw glas gevraagd en gekregen. Bediening was vriendelijk! De kids hebben even kunnen spelen, ze hebben een leuk speeltuintje. Jammer van de mislukte pannenkoek, toch maar ergens anders naar toe de volgende keer.
Nathanael H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Ik kom hier al zo vaak dat ik de tel kwijt ben. Elke keer dat ik kom is en blijft mijn favoriete pannekoek kaas gember lekker. Bediende altijd vriendelijk en vlot en vraagt altijd of het eten smaakt tijdens het eten :) fijne sfeer en kindvriendelijk ruim voor hun en gezinnen. Het fijne is dat er genoeg licht is door de serre wat de gezelligste plek is om te zitten. Het is echt waar je zondags met je familie dierbare een lange zit kan maken :) complimenten voor de service nogmaals.
Multigrade .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
We waren met een groep van 16 personen, dus een ieder maakte zijn eigen keuze van pannenkoek tot spareribs, zelf heb ik de loempia-pannenkoek met kipreepjes gekozen en deze smaakte voortreffelijk, ook mocht ik van mijn kleindochter een stukje pannenkoek met spek proeven, ook die voldeed volledig aan mijn verwachting.
De dessert keuze was erg geslaagd met een leuke beker met ijs voor mijn kleindochter.
De zeer snelle bediening, was allervriendelijkst en het is ook een echte kindvriendelijke accomodatie, het enige wat een beetje jammer is, dat in de grote ruimte het wat hol klinkt, zodat de geluiden niet snel worden gedempt en dat is vervelend als je met een grotere groep bent, je kunt dan niet erg gemakkelijk met elkaar communiceren.
Maar het is en blijft een echte aanrader om hier iets te gaan eten, met welk soort weer dan ook, al is het met een zonnetje altijd veel aantrekkenlijker, om dan iets buiten te kunnen gebruiken.
Edith K.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
We waren wat vroeger dan het tijdstip waarop we hadden gereserveerd. Geen probleem, we werden vriendelijk ontvangen. Eerst rustig een glas prima droge witte wijn gedronken. De kinderen vermaakten zich goed in de speelhoek. De kaart biedt veel keuze. Een pannenkoek zonder lactose was geen enkel probleem, fijn! Onze spekpannenkoek was prima, met hele plakjes spek, gaar en lekker. Fijn dat aan tafel ook gewoon een handijsje gegeten mag worden, tegen een normale prijs. Al met al een een prima prijs/kwaliteitsverhouding en een goede ervaring.
Elise-vd-L .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Samen met een vriendinnetje een heerlijk voorgerecht gegeten. Snelle bediening. Maar helaas mijn niet gare pannenkoek vier keer terug moeten sturen omdat deze echt niet goed was. Er zaten ongeschilde en oude appels bij. De manager ging zeer onbeschoft met de klacht om.