Pannenkoekboerderij De Snoepert

Dilweg 19 7873 BN Odoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pannenkoekboerderij De Snoepert

Leslie V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Nadat we in Kabouterland Exloo zijn geweest hebben we met ons gezin een pannenkoek hier gegeten. Het was redelijk rustig dus de bediening had genoeg tijd. De pannenkoeken waren wel dik, maar gelukkig niet meelderig. Ik zelf had een pannenkoek met oa salami e metworst, heerlijk! De wijn was ook ok. Alles is op gegaan! Aanrader voor als je in de buurt bent!
Arie Van U.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijk gegeten met 8 personen, bediening was prima, alles werd vlot, voor de hele groep in 1 keer uitgeserveerd.
De specialiteiten pannenkoeken waren bijzonder smakelijk
Dessert was ook prima verzorgd.
Wij hadden uiteraard vooraf gereserveerd.

Channiej .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Omdat we door een fout van de bussen plots nog 2 uur hadden voor de bus zou gaan zijn we op zoek gegaan naar een plekje om te lunchen. Uiteindelijk hier uitgekomen. Het binnenkomen was een beetje raar. We liepen het restaurant in en er was niemand te bekennen, heb zelfs nog geroepen maar er was niemand. uiteindelijk onze spullen bij een tafel gelegd en jas opgehangen en toen kwam er iemand binnen. Ze kwam meteen naar ons toe verontschuldigde zich ze waren nog maar net geopend die dag en ze was nog bezig geweest met het klaarmaken van dingen achter. Daarna wel top service gehad. We hadden in de tijd dat er niemand was al een keuze gemaakt, maar ik wist niet wat metworst was en de beschrijving hielp nog niet dus bracht ze een schaaltje zodat we even konden proeven. Na het te hebben geproefd meteen een keuze gemaakt dus het bestellen ging vrij vlot. Ik had gekozen voor de pannenkoek zweeloo, een pannenkoek met spek, ham, kaas, ui, champignons, metworst en peterselie, en mijn vriend voor de snoepert speciaal dit is echt een mega pannenkoek met spek, ham, kaas, ui, champignons, metworst, 2 gebakken eieren en kalfsragout of stroganoffsaus. (mijn vriend koos voor de stroganoffsaus) De pannenkoeken waren echt heerlijk! al vonden we de 2 gebakken eieren niet echt een toevoeging voor de pannenkoek. we kregen ze niet helemaal op. uiteindelijk besloten de pannenkoek van mijn vriend volledig op te eten samen en de mijne (waar nog vrij veel van over was) hebben we meegekregen.
Als1982 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Duidelijk geval van slecht management.

Teruglezend op veel recensies van dit restaurant dacht ik dat het een uitzondering was hoe de service was, alleen lijkt het 'normaal' te zijn dat je 50 min moet wachten tot je een pannenkoek krijgt.
Ik snap dat het hoogseizoen is, maar dan speel je daar op in.
De actie 'all you can eat' is leuk, maar heeft geen nut als je om 18u komt, om 18:50 je 1e pannenkoek krijgt, met pijn en moeite een tweede kan bestellen om die vervolgens om 19:50 te nuttigen (sluit 20u).
Bediening te jong en onervaren. Iedereen moest erg lang wachten. Meiden konden alleen uitserveren want tijd om een nieuw drankje te vragen was er niet en vragen of alles naar wens was gebeurde uiteraard ook niet.
Ondanks erg dikke pannenkoek was de smaak goed.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Hier op 6 mei 2015 gegeten. Gereserveerd voor 50 man, dan verwacht je dat daar rekening mee gehouden is. Dus niet. We hadden een aparte ruimte wat dan wel prettig was, maar verder hield de service wel op. Er is geen kaart voor drank, Geen idee wat men in huis heeft, en wat het kost. We hebben per tafel verschillende tijden moeten wachten. Een tafel na 1 uur, een andere tafel 11/2 uur, 2 uur enz. De laatste tafel werd na 2 en een half uur bediend, de rest van het gezelschap was had toen al gegeten. Geen excuses of service , korting voor het lange wachten. Kinderen werden rumoerig van het lange wachten, pannenkoek was karig zo dik als n pizza en smakeloos, lauw. Voor degene die geen pannenkoek lusten, was er weinig keus, broodje kroket, soep, tosti of uitsmijter, dit zijn geen alternatief voor n warme avondmaal maar een lunchgerecht. Bij onze gast in de rolstoel die soep bestelde, kreeg ze n stokbrood erbij, er werd niet gevraagd of ze dat gesneden wilde hebben, dat kreeg ze dan zonder hulp van ons niet voor elkaar. Ook slecht van de bediening dus. Andere gezinnen van 4 personen die niet bij ons hoorden, moesten ook lang wachten. Maar als je een groep zo lang laat wachten daar verlies je klanten mee die vaak ook uit de regio komen. Organisatie moet wat aan de planning van het keukenpersoneel doen, en vlotte bediening. Dit is een aanfluiting. Hier komen we nooooiiiit meer terug.
Cornu H.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Ondanks dat we hier nogal wat negatieve recensies lazen waagden we het er toch op om hier te gaan eten. En... we hebben er absoluut geen spijt van! Wat een overheerlijke pannenkoek! We gingen voor de grootste: "De Snoepert Speciaal" Werkelijk de moeder aller pannenkoeken. Spek, ui, champignons, kaas, metworst en twee gebakken eieren. Geserveerd met kalfsragout of stroganaofsaus.
De bediening was prima en de pannenkoek werd, redelijk snel geserveerd als je aanmerking neemt dat de ingrediënten worden meegebakken en niet -zoals in veel pannenkoekenrestaurants te doen gebruikelijk is- los op de kale pannenkoek worden gekwakt.
Wij vonden de inrichting prima. Een soort boeren kneuterigheid, en daar houden we van: Smaken verschillen natuurlijk maar er is in ieder geval aandacht aan het interieur besteed.
Savnld .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Vriendelijk ontvangen. Daarna duurde alles te lang. Het eten (2 simpele pannenkoeken) liet zeker 30 minuten of zich wachten, vervolgens waren de veel te dikke pannenkoeken gewoon niet gaar. Bediening was op dat moment nergens te bekennen, dus ik heb het erbij laten zitten. Bij het afrekenen heb ik, toen de vriendelijke dame er naar informeerde, aangegeven het buitengewoon slecht gevonden te hebben.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Afgelopen weekend als afsluiting van een leuke dag op het SIVO festival hier weer eens gegeten. De pannenkoeken waren heerlijk luchtig met en knapperig korstje. Ook de kinderen werden door het leuke personeel vermaakt.

Binnenkort gaan we zeker weer een keer!
Youri V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Hoe is het mogelijk dat Libelle hier uit eigen onderzoek tot de conclusie komt dat dit een top-3 pannenkoekenrestaurant is? Als het bij de slechtste top 3 van Nederland hoort, is realistischer. Lang wachten, oud en versleten inrichting, zeer kindonvriendelijk (glaswerk, geen speeltuin, aan een doorgaande weg, etc). Last but not least is het ook nog eens belachelijk duur: €15,- voor een pannekoek is ronduit belachelijk!
Geachte heer Vos,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij betreuren het dat u onlangs niet naar tevredenheid werd geholpen in onze pannenkoekboerderij. Wij stellen voor dat u contact met ons opneemt via 0591 512552 om alsnog een mogelijke oplossing te bespreken voor uw klacht.
Hoogachtend, J.J. Kooijman

Reactie van proever:

Bedankt voor uw reactie. Ik wil u van harte aanbevelen om goed na te denken over de doelgroep die u aantrekt met het runnen van een pannenkoekenrestaurant. Praat eens met vrienden/klanten die passen in uw beoogde doelgroep en neem vervolgens de juiste maatregelen. Ik wens u heel veel succes daarmee.
Bianca1972 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Het duurt veel te lang voordat er eindelijk een bestelling wordt opgenomen. Pannenkoek is redelijk, maar zeker geen topper, maar wat ons echt enorm tegenvalt is het bedrag dat je moet afrekenen voor een normaal glas ijsthee, namelijk € 3,25. Dit is voor een simpel pannenkoekenrestaurant echt teveel!
Geachte mevrouw,

Hoogachtend, J.J. Kooijman
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Op een regenachtige dag hier gegeten. Er waren weinig andere gasten op dat moment. De bediening was redelijk snel.
De pannenkoek vond ik niet echt lekker. Niet gaar, appels erg dik. Smaakte niet naar een versgebakken pannenkoek.
Was ook weer snel vertrokken.
Wel free Wi-Fi.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Het was best druk, maar er was nog een plekje voor 2 beschikbaar. Netjes werden we naar onze tafel begeleid. Vrij snel werd het drinken opgenomen en kregen we de kaart. Na 20 minuten wachten zijn we eens gaan vragen of ze nog het eten kwamen opnemen. Dit werd toen direct verzorgd. Na weer een half uur hadden wij nog steeds geen eten en bovendien al heel lang lege glazen. Wederom zijn we zelf naar de bar gelopen om te vragen waar het eten bleef. Ze gingen het nu maken....
En inderdaad binnen 5 minuten hadden onze pannenkoek. Het deeg was erg melig en de pannenkoek erg dik en niet volledig gaar. Het viel erg tegen, een pannenkoek is niet heel lastig en als pannenkoeken restaurant verwacht ik lekker beslag en zeker een gare pannenkoek. Snel daarna zijn we vertrokken.
Bijzonder om te noemen is dat je een bon op hun website kunt printen voor een gratis pannenkoek. Zelfs met 2 personen kun je 1 gratis pannenkoek krijgen. Als pannenkoekenrestaurant verkoop je pannenkoeken, om ze vervolgens gratis weg te geven? We hebben er uiteraard gebruik van gemaakt, maar de strategie hier is mij volstrekt onduidelijk.
Ageeth B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Heerlijk gegeten, goede service en klantgerichte bediening. Zelf combinaties maken geen enkel probleem. Alleen jammer dat we achteraf op de rekening 2x 5 euro voor karaf kraanwater zagen staan. Hadden we niet verwacht en niet zichtbaar op menukaart.
Sjak64 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Prima hartige pannekoek. De lekkerste tnt gegeten in Nederland!!
Zeer aardige bediening.
Bij glas wijn werd standaard glas water geserveerd, ook schaaltje met nootjes.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Met zijn viertjes (2 kinderen) hier erg goed gegeten. Zeer goed pannenkoek, goed bereid en gaar. De ijsjes zijn ook een aanrader! Reden genoeg om nog een keer te gaan, zeker omdat je in de buurt ook lekker kunt wandelen en fietsen.
HansOnnink .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2012
Met zijn vieren een goed gevulde pannekoek. De inrichting mag wel iets sfeer voller. Voor de keuken een dikke pluim. Komen zeker terug
Marlendo .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Favoriet restaurant, we komen hier echt al jaren zo af en toe! Altijd prima, nooit klachten gehad. Dus van harte aanbevolen. In de gezellig ingerichte "deel" is het goed toeven!
IreneBN .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Met onze Optimel vouchers naar De Snoepert geweest. Voortreffelijk gegeten in een sfeervolle boerderij. Leuke tekenhoek voor de kinderen en ontzettend gastvrije bediening. Ons toetje was een waar kunstwerk vol vers fruit.