Pannenkoekbakkerij Reuvershoeve

Zutphensestraat 199 6971 JT Brummen Nederland Kaart

Over het restaurant Pannenkoekbakkerij Reuvershoeve

Reuvershoeve serveert het gehele jaar ambachtelijke pannenkoeken, die volgens traditioneel familierecept worden gebakken. Reuvershoeve is een ideale locatie voor een feest, receptie of zakelijke bijeenkomst.
Wij verrassen u graag met de mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Pannenkoekbakkerij Reuvershoeve

• Kom je met de auto?
    Voor uw navigatie systeem dient u Zutphensestraat 197 in te voeren.

Maandag 12:00 - 20:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 20:30
Van April tot en met September zijn we vanaf 11:00 geopend.

6,9

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoekbakkerij Reuvershoeve

Veronique R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Ouderwets lekkere pannenkoeken in een modern jasje! Het eten is van hele goede kwaliteit en de ambiance zeer sfeervol , niet zomaar pannenkoeken eten!
Voor iedereen is er wel wat, en niet alleen voor kinderen maar volwassenen ervaren een gezellig restaurant met een prachtig terras waar je heerlijk kan zitten in de zomer! Echte aanrader komen zeker terug.
Mandy S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten, mooie gezellige locatie alleen helaas de bediening weinig gezien! Hadden nog een dessert willen bestellen maar er kwam niemand, jammer deze maar overgeslagen! We komen zeker nog een keer terug, verder Top hoor!
Klunder K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
We zaten op terras, meer dan fantastisch uitzicht en prijs/kwaliteit is meer dan oké! Pannenkoeken zijn heerlijk. Gaan zeker nog een keer terugkomen om meer gerechten te proeven, ook de diverse bier soorten ( lokaal) zijn bijzonder.
Hilbert V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Top locatie met een zeer leuk terras. Het eten is goed. Ideaal voor kinderen. Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Een aanrader! Onlangs met het eigen gezin (2 volwassenen en 2 kinderen van 1,5 en 4,5 jaar) en directe familie (3 volwassenen en 2 kinderen van 11 en 13 jaar) voor een verrassingsuitje bij De Reuvershoeve geweest. Heerlijk op een rustig deel van het terras, grenzend aan de speeltuin en het gedeelte met de dieren, gezeten aan een ruime tafel. Een persoonlijke en gemeende ontvangst en snel voorzien van drankjes met ruim voldoende keuze. Bij de borrel een aantal warme en koude garnituren besteld. Goed van smaak en mooi gepresenteerd. Op de kaart ruim voldoende keuze in pannenkoeken en ook andere gerechten. Voor ieder wat wils! De gerechten zijn van uitstekende kwaliteit en smaak. De drukte heeft hier gelukkig geen invloed op. Ook niet op de tijd tussen het bestellen en uitserveren overigens. Iets wat je op veel andere plaatsen vaak anders moet ervaren. Tussentijds is er met gezonde regelmaat gecheckt of iedereen nog een drankje had staan en alles naar tevredenheid verliep. Wij hadden enkele vaste "gezichten" van de bediening aan tafel. Dat verliep vlot, vriendelijk en gastvrij. Erg prettig! Na de pannenkoeken nog een keuze gemaakt uit de desserts en koffie/thee specialiteiten. Ook nu opnieuw een prima timing. De kinderen hebben zich tussen het eten door uitstekend vermaakt in de speeltuin en bij de dieren. Hoewel het op zo'n zondag druk is (of kan zijn), merk je hier als gast niet veel van. Alles is hierop ingericht en dit voorkomt wachten bij bijvoorbeeld de speeltuin of bij de toiletten. Er was ruim voldoende personeel ingezet en dit zorgt voor rust aan tafel. Dit was ook te merken aan de gasten om ons heen. Iedereen voelde zich zichtbaar op een prettige en tijdige manier geholpen. Conclusie: een fijne, gastgerichte en goed verzorgde horecagelegenheid met smaakvolle en goed bereide gerechten en ruim voldoende keuze. Zeker het bezoeken waard!
Arjen H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Gisterenavond heerlijk gegeten op het nette verzorgde terras van Reuvershoeve! Bediening was attent en we hebben heerlijk genoten van het eten. Echt een aanrader!
Jeffrey N.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Onlangs lekker gegeten met mijn zoontje van 4 en ons buurjongentje. Vlotte en vriendelijke bediening. De kinderen hebben zich ook prima vermaakt in de speeltuin en bij de dieren. Zeker voor herhaling vatbaar!
LeJo V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Je wil leuk weg en lekker eten voor een gewone prijs. Dat kan in De Reuvershoeve. Zelf hou ik bijzonder van de zoete pannenkoeken. En díe worden daar geserveerd. Allerlei varianten; en altijd blijft de basis ECHT pannenkoek. Met smaak. Of komt dat door de altijd aanwezige warme sfeer?
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Gisteravond wezen eten met zeven personen en het was heerlijk!! We zijn hier al vaker geweest en ook gisteren voldeed het weer aan onze verwachtingen. Het was druk maar we werden keurig ontvangen en we hebben lekker buiten op het terras gezeten. Onze tafel bestelde pannekoeken en diverse andere (vlees) gerechten maar alles was even lekker en werd mooi opgediend. Bediening was erg druk maar had alles goed onder controle.
Hpost .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Vandaag heb ik met mijn vrouw gegeten bij restaurant de Reuvershoeve. In verband met het mooie weer hebben wij op het terras met prachtig uitzicht gezeten. Het eten was perfect en de bediening vriendelijk en service verlenend. Al met al een locatie om nog eens snel naar terug te gaan. Het restaurant is een aanrader in de regio en ook zeer geschikt voor kinderen.
Hans Post - Eerbeek
Mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Op uitnodiging van vrienden gegeten bij dit restaurant. Zij hadden hier vaker gegeten en altijd tevreden. Maar dit keer! Eén fout maken kan, maar dit sloeg alles:
Wij waren met 8 personen. Vriendelijk welkom geheten, maar bij de bestelling begon het.
Drankjes: Door ons duidelijk aangegeven, dat we geen ijsklontjes wilden. Toch ijsklontjes.
Eten: Eén gast wilde uitsluitend een vooraf, soep. Komt de serveerster aan met de pannenkoeken én soep. Wij zeiden, dat eerst de soep moest gegeten worden. Pannenkoeken konden dus terug. Serveerster keek chagrijnig en wilde alsnog de pannenkoeken serveren. Wij weigerden en zij ging druk gebarend naar haar chef.
Tussendoor een 2e bestelling voor drankjes. Wordt o.a. gevraagd om een Sprite. Geven ze een ander drankje. Of we toch niet akkoord gaan met dit andere drankje!
Bij het bestellen van de pannenkoeken diverse vragen gesteld en/of verzoeken gemeld:
Worden de appels mee gebakken met pannenkoeken en niet later op de pannenkoek gelegd: “Ja, wordt mee gebakken.” Niet dus.
De pannenkoek met boerenjongens, gevraagd geen caramelsaus. Word deze geserveerd met saus! Iedereen had de pannenkoek al op en toen pas kreeg ik mijn pannenkoek zonder saus.
Omdat we al zoveel klachten hadden, hier melding van gemaakt bij de leiding. Excuses, omdat het meisje nieuw was en niet goed bekend was met het nieuwe bestelsysteem. Zet dat meisje dan niet bij een grote groep. Mijn dochter werkte ook in de horeca, maar werd in het begin niet ingezet bij grote groepen.
Als tegoeddoening mochten we gratis desserts bestellen.
Rekening kwam: Eén drankje te veel berekend!

Hier komen we niet terug. Op zich mankeerde niks aan de pannenkoeken. Prima. Maar de service…
Lila H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het restaurant ziet er netjes uit, lekkere koffie. Aantal personeelsleden aardig, anderen nors en snel aangevallen. Zou dit restaurant niet snel aanraden of er terugkomen.
Lila H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Lekker eten! Mooi restaurant onaardige bediening, dat viel meer mensen op Jammergenoeg hoe leuk het dan ook is je komt niet gauw terug of dat het gaat aanraden
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
De inrichting van dit pannenkoekenhuis is wat somber, maar dat is een kwestie van smaak. Vriendelijke bediening. De pannenkoek kaas was goed, de pannenkoek met spek, appel en rozijn was niet helemaal gaar en wat zompig. De smaak van de pannenkoek was goed, maar iets meer aandacht voor het bakproces zou een betere pannenkoek opleveren.
Opa P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vandaag voor de eerste keer kennis gemaakt met de Reuvershoeve ... Na binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen en naar een tafeltje gebracht .
Na een drankje,het hoofdgerecht en dessert zeer tevreden en voldaan huiswaarts ... heerlijk gegeten prima bediening en nette prijzen .
Voor iedereen een aanrader om eens te proberen

Paul & Tea Nijenhuis Zutphen
EJ N.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
We hebben Reuvershoeve een verjaardagsfeest laten organiseren en dit is zeer goed bevallen. Al onze gasten gaven zonder uitzondering positieve feedback. Niet alleen de pannenkoeken waren prima (dat mag je op z'n minst verwachten), maar ook alle drank, kleine hapjes, begeleiding en spellen waren prima verzorgd. Als enige tip zou ik meegeven dat er meer variatie in de desserts zou kunnen, veel is gebaseerd op softijs. Het restaurant en de locatie zijn zeker een aanrader!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De keren dat wij er zijn geweest gewoon super. Uiterst ruime keuze pannenkoeken. Goed van smaak, structuur, grootte en temperatuur. Themaavond kaasfondeuen was zeer uitgebreid. De kaas was uitstekend van smaak met al de bijbehorende gerechten. Ontvangst met een uiterst lekkere gluhwein. Ook hier weer hele prettige ontvangst en bediening. Het familiebedrijf wordt met passie en liefde gerund.
Het restaurant een aanrader. Yvonne en Jan
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Alles ziet er schoon en tot in de puntjes verzorgd uit. Vriendelijk personeel en vlotte bediening.
Heerlijke pannekoeken met royaal belegook andere gerechten van de kaart een keer gehad. Alles is lekker en goed.
Geen enkel punt van kritiek.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Afgelopen zondag , met onze club Triumph Holland een super dag gehad!
Vanaf deze locatie, startpunt van , door ons, georganiseerde, autorit!
'S-morgens ontvangst met koffie en vers gebakken appeltaart met slagroom, in de middag,
Tussenstop, heerlijke lunch , voor elk wat wils!
'S-avonds , einde van de rit, heerlijke pannenkoeken, echt super!!!
Het was super om deze dag bij jullie te zijn, was echt super verzorgd, en heerlijke gerechten!
Echt voor herhaling vatbaar!
Tot volgend jaar!!!
H van B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
De Reuvershoeve was voor ons een kindvriendelijke lokatie om een gezellig familiefeest te organiseren. In goed overleg werden het Bakhuis, het gazon en een deel van het terras voor de feestgangers gereserveerd. Na een gastvrije ontvangst aan het begin van de middag konden ruim 80 volwassenen en 20 kinderen zich buiten vermaken met een zeskamp of genieten van de speeltuin en de kinderboerderij. Toen ieder moe was en vermaakt wachtte ons in het Bakhuis een gezellige borrel en een heerlijk koud en warm buffet. Vlotte bediening, feestje geslaagd, onze gasten gingen tevreden naar huis. De kok van de Reuvershoeve heeft meer in zijn mars dan pannenkoeken (hoewel die ook lekker zijn)!