Pannenkoekbakkerij Reuvershoeve

Zutphensestraat 199 6971 JT Brummen Nederland Kaart

Over restaurant Pannenkoekbakkerij Reuvershoeve

Reuvershoeve serveert het gehele jaar ambachtelijke pannenkoeken, die volgens traditioneel familierecept worden gebakken. Reuvershoeve is een ideale locatie voor een feest, receptie of zakelijke bijeenkomst.
Wij verrassen u graag met de mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Pannenkoekbakkerij Reuvershoeve

• Kom je met de auto?
    Voor uw navigatie systeem dient u Zutphensestraat 197 in te voeren.

Maandag 12:00 - 20:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 20:30
Van April tot en met September zijn we vanaf 11:00 geopend.

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Bloesem .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Alles ziet er schoon en tot in de puntjes verzorgd uit. Vriendelijk personeel en vlotte bediening.
Heerlijke pannekoeken met royaal belegook andere gerechten van de kaart een keer gehad. Alles is lekker en goed.
Geen enkel punt van kritiek.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Afgelopen zondag , met onze club Triumph Holland een super dag gehad!
Vanaf deze locatie, startpunt van , door ons, georganiseerde, autorit!
'S-morgens ontvangst met koffie en vers gebakken appeltaart met slagroom, in de middag,
Tussenstop, heerlijke lunch , voor elk wat wils!
'S-avonds , einde van de rit, heerlijke pannenkoeken, echt super!!!
Het was super om deze dag bij jullie te zijn, was echt super verzorgd, en heerlijke gerechten!
Echt voor herhaling vatbaar!
Tot volgend jaar!!!
H Van B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
De Reuvershoeve was voor ons een kindvriendelijke lokatie om een gezellig familiefeest te organiseren. In goed overleg werden het Bakhuis, het gazon en een deel van het terras voor de feestgangers gereserveerd. Na een gastvrije ontvangst aan het begin van de middag konden ruim 80 volwassenen en 20 kinderen zich buiten vermaken met een zeskamp of genieten van de speeltuin en de kinderboerderij. Toen ieder moe was en vermaakt wachtte ons in het Bakhuis een gezellige borrel en een heerlijk koud en warm buffet. Vlotte bediening, feestje geslaagd, onze gasten gingen tevreden naar huis. De kok van de Reuvershoeve heeft meer in zijn mars dan pannenkoeken (hoewel die ook lekker zijn)!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Lekker gegeten, smaakvol en voldoende. Kwaliteit is goed, services gezellig. Men besteed aandacht aan de klant. Voor herhaling vatbaar.
Elizabeth66 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
We hebben vandaag met de hele familie pannenkoeken gegeten bij de Reuvershoeve. We hadden gevraagd om een grote tafel met uitzicht op de speeltuin zodat we de kinderen goed in de gaten konden houden. Er was een fijne plek voor ons gereserveerd! Heel goede pannenkoeken gegeten: Vooruit met de geit en Vrolijke Frans vonden we het lekkerst. Ook alle kinderpannenkoeken gingen op. Goed gebakken, op traditionele wijze. De kinderen kregen ook een leuke verrassing bij de pannenkoek. Na een kleine valpartij in de speeltuin schoot de vriendelijke eigenaar direct te hulp met verbandtrommel én cadeautje. Erg attent!
Robertdebruin .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijke middag ennavond ghad met groot gezelschap met kinderen. Buiten gezeten bij de speelplaats. Ruim terras, vlotte en attente bediening. Pannenkoeken niet te vet en smaakvol. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rick2016 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Mijn vrouw en ik hebben onze bruiloft bij de Reuvershoeve gevierd, overdag met onze dag-gasten en heerlijk pannenkoeken gegeten, dit is altijd goed bij ons. Vervolgens 's avonds het feest ook hier gevierd.
Wij hebben voor de Reuvershoeve gekozen vanwege de authentieke stijl waarin de locatie is gebouwd. Wij willen dan ook de Reuvershoeve echt aanraden als locatie voor feestelijkheden! Wij zijn heel erg tevreden over hoe alles is verlopen.
Elia J.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Wij hebben met het personeelsuitje genoten van een heerlijk en goed verzorgde barbecue. Het originele welkomsthapje van een pannenkoek was een goede opening. De salades waren heerlijk vers evenals het brood het vlees en het fruit. Kortom: je bedenkt het niet meteen om te gaan barbecuen bij de Reuvershoeve ( staat overigens wel op de website) maar weet dat dit een echte aanrader is!!
Martijnhijink .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Heerlijke pannekoeken met creatieve toppings die snel op tafel stonden voor een groep van 60. Goede service voor de kinderen (ranja, kuiderijsjes en veel speelruimte buiten bij de dieren). Ook de mogelijkheid om halve toetjes te bestellen is top! Aanrader voor een familie bijeenkomst of een feestje.
Sasvelt .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Al even geleden aten wij ter ere van de verjaardag van mijn schoonmoeder met een groot gezelschap bij 'de Reuvershoeve'. Vanwege het grote gezelschap kregen we een tafel in een ruimte aan de zijkant, daar zaten wat minder mensen en hierdoor had je het gevoel toch een beetje privacy te hebben. Fijn!

Het restaurant ziet er mooi uit qua inrichting en de kinderen zijn dol op de ezeltjes buiten.

De kinderen namen allemaal een pannenkoek, naturel of met spek en alle bordjes waren leeg. Goed teken!

Zelf had ik een heerlijke maaltijdsalade geitenkaas, met bietjes. Super lekkere dressing. Flink vol bord en lekker brood erbij.

Wij komen hier zeker terug om met mooi weer van het prachtige terras te genieten!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Bij gelegenheid van het 4e lustrum van onze bridgeclub hebben we met 70 leden een reuze dag beleefd, ontvangst met koffie en heerlijke gebakjes, 's ochtends en 's middags gebridged in een aparte ruimte, geluncht in een afgesloten deel van het restaurant, met soep, aparte luxe minibroodjes, salades en pannekoekhapjes en quiches. Ter afsluiting borrel met een huisgemaakt hapje. Een prachtige locatie, veel parkeerruimte, klantvriendelijke bediening, goede prijs-kwaliteit, creatieve prima keuken, gezellige sfeer, een aanrader...
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Wij hebben op een zondagavond met een grote groep (62 mensen) bij de Reuvershoeve gegeten en de service was perfect! We hadden een aparte ruimte met 6 grote tafels. Iedereen kreeg tegelijkertijd zijn eten. Er werd rekening gehouden met diëten. We aten een vast menu voor een all-in prijs en de bediening hield goed bij wie hoeveel drankjes gehad had. Het eten was prima (wat je kunt verwachten van pannenkoeken); met name de tomatensoep smaakte erg goed.
Looniekaa .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Gisteren met onze kinderen bij dit restaurant gegeten. Ik heb zelf rekening te houden met een dieet maar had hier vooraf niet over gebeld.. er werd totaal niet moeilijk over gedaan, ik kreeg een heerlijke maaltijd precies, paste precies binnen mijn dieet. Ook werd er veel aandacht besteed aan de kinderen. Dame van de bediening, volgens de bon Femke: complimenten!!
Corretje25 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Wij hebben met 30 personen ons 25 jarig huwelijksjubileum gevierd bij de Reuvershoeve. Al onze vooraf geuite wensen werden ingewilligd en de tafels waren leuk aangekleed, onze 2 stoelen waren zelfs versierd. Het eten was prima. Ons favoriete voorgerecht is de Carpaccio en het merendeel van onze gasten dacht er precies zo over. De biefstuk is ook prima net zoals de saté. Maar ook de pannenkoeken zijn geweldig. Niet te dik, goed gaar en je hebt een ruime keuze wat betreft vulling/beleg. Zowel zoet als hartig. Bijgerechten zijn ook smakelijk. Voor de kinderen waren er diverse kindermenu's en extra aandacht door het aanbieden van kleurplaten en kleurpotloden.
De service aan tafel en persoonlijke aandacht is prima. Men komt regelmatig informeren of alles naar wens is. Wij zaten in een aparte ruimte met ons gezelschap en keken uit op de landelijke omgeving en het dierenparkje/speelplaats waar de kinderen zich goed vermaakt hebben bij de ezeltjes en op de trampoline. De sfeer van "Hoeve" is niet alleen aan de buitenkant zichtbaar en voelbaar, maar ook van binnen. Leuk interieur, makkelijke stoelen.
Wij hebben een enorm gezellig, lekker en goed georganiseerd etentje gehad.
Kortom: Woon of ben je in de buurt van Brummen, ga er eens heen!
Dijkhofw .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Wij hebben hier genoten van een heerlijk warm en koud buffet ter ere van moeders verjaardag. We zaten in een aparte ruimte waar we ook toegang hadden naar het terras.
Er is hier van alles mogelijk in goed overleg. Prachtige locatie en sfeervolle inrichting.
De kinderen konden nog heerlijk buiten spelen en een kijkje nemen bij de dieren.
Sjonnie .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Prachtige locatie tussen Brummen en Zutphen, mooi ruim opgezet en alles ziet er spik en span uit. In het weekend wel erg druk vaak en reserveren is helaas niet mogelijk op zondag. Als je dan met een gezelschap van 11 mensen komt waarvan de helft kinderen is het wel een gok hoelang je moet wachten. Gelukkig duurde het niet al te lang. Pannenkoeken zijn van uitstekende kwaliteit! Zeker de betere die we ooit gehad hebben. Ook alla carte vleesgerecht smaakte prima. Bediening heeft het erg druk als de tent helemaal vol zit en soms duurde het net wat te lang voordat ze de drankjes of eten kwamen opnemen / afruimen. Ruimte is inderdaad wat rumoerig als deze helemaal vol zit. Kinderpannenkoeken vielen ook goed in de smaak en ook de verassingen die daarbij zitten.

Al met al lekker gegeten en we komen hier dan ook zeker terug!
Janet P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Ter ere van haar 85ste verjaardag organiseerde mijn moeder een familiebijeenkomst bij de Reuvershoeve. In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden stonden er geen pannenkoeken op het menu maar een heerlijk gevarieerd koud en warm buffet. De service was erg goed en prettig in een gezellige ruimte.
David B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Net buiten Zutphen, richting Brummen, verrees vrij recentelijk een interessant gebouw dat later de ‘pannenkoekbakkerij’ bleek te worden. Een gedurfde horeca-onderneming, die ik graag wilde bezoeken.
De hele uitstraling is er een van kwaliteit, professionaliteit en aandacht voor detail: van de prachtige inrichting van het terrein, de indeling van de parkeerruimte tot alle aspecten van de inrichting en uitvoering van het restaurant zelf.
De entree is ruim en met een grote garderobe, zitplekken, kussens, lichten, bloemen, kaarsen en andere accessoires.
De sfeer ademt gastvrijheid!
De warmte van de welkomst door het personeel, unaniem gekleed in stijlvolle zwarte bedrijfsuniformen, bevestigt deze gastvrijheid en versterkt onze nieuwsgierigheid naar het eten zelf.
We beginnen met een groene thee van het exclusieve merk Bradley’s (€2,10), geserveerd in een royale glazen mok, en een verse muntthee met honing (€3,25).
De presentatie van de kaart is aantrekkelijk en origineel, perfect voor het schoonmaken van plakkerige vingers. De keus is ruim en even origineel, met namen van pannenkoeken zoals ‘Vooruit met de geit’ (met geitenkaas), ‘Het neusje van de zalm’ (met zalm), ‘Met de kippen op stok’ (met kipsaté).
Wij kiezen een eenvoudige pannenkoek appel met kaneel (€8,50) en champignon (ja, enkelvoud; €8,50) en melden dat we van plan zijn om deze met elkaar te delen, met het verzoek om ze lekker ‘door te bakken’ . Ook vroeg ik om wat gember. Kort daarna kwamen twee prachtige pannenkoeken, reeds netjes verdeeld in de keuken, met daarbij een bakje stroperige gember (€0,75).
De pannenkoeken smaakten voortreffelijk.
Het bestek is prettig van gewicht en ligt comfortabel in de hand. De servetjes zijn echter een aanfluiting voor zo’n restaurant met zulke gerechten: veel te licht, dun en klein.
De indeling van het restaurant is fraai, de bediening attent, vriendelijk en zorgvuldig.
Er zijn nog veel meer pluspunten, waaronder prima ingerichte toiletruimtes MAAR dáár was de ‘sfeermuziek’ bijna oorverdovend.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Groot pannenkoekenrestaurant, met ook wat andere gerechten op de menukaart. Moderne inrichting, alles ziet er verzorgd uit o.a. met verse bloemen. De spekpannenkoeken waren lekker van smaak en royaal belegd met plakken bacon. De ene pannenkoek was gaar, de andere was iets dikker en daardoor niet helemaal gaar. Snelle en vriendelijke bediening.
Wilmade .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Voor de 75e verjaardag van mijn moeder had ze een BBQ arrangement geboekt bij de Reuvershoeve. Wij hebben hier met een groep van 22 mensen gegeten.
Het eten was van een prima kwaliteit. Dat geldt voor het vlees, maar ook voor de salades en wat er verder bij werd geserveerd.
Ook de bediening was geweldig, zeer gastvrij en vriendelijk. Het drank arrangement is een aanrader, want er werd zeer regelmatig gevraagd of we nog wat wilden drinken. Vooral de rose was heerlijk.

Voor de kinderen is er de kinderboerderij en een kleine speeltuin. Ideaal.
Kortom, we voelden ons erg welkom.

Enige (kleine) minpuntje was de lawaaierigheid. Er zat in dezelfde ruimte naast ons een andere groep. Het stukje wat we voor mijn moeder hebben opgevoerd was helaas niet te verstaan.