Pannenkoek Boerderij 't Sonnetje

Kortebuurt 15 3155 EG Maasland Nederland Kaart

Over het restaurant Pannenkoek Boerderij 't Sonnetje

Al decennia lang doet de boerderij van de familie Sonneveld in Maasland dienst als melkveehouderij. In 1992 is de oude woning van het boerenbedrijf omgebouwd tot Pannenkoekenboerderij 't Sonnetje.

Zo ontstond, naast de melkveehouderij, pannenkoekenboerderij 't Sonnetje, heerlijk rustig en landelijk gelegen, middenin de Foppenpolder, een groene oase tussen Den Haag en Rotterdam.
Pannenkoekenboerderij 't Sonnetje verwerkt in haar pannenkoeken zoveel mogelijk verse streekproducten.

Naast de uitgebreide menukaart is er een lunchkaart en wordt er huisgemaakte appeltaart en een high tea, met pannenkoekjes natuurlijk, geserveerd. Een heerlijke aanrader, dus reserveer snel bij 't Sonnetje in Maasland.

Meer informatie over restaurant Pannenkoek Boerderij 't Sonnetje

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoek Boerderij 't Sonnetje

maria-korpel .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
We waren met en groep van 10 personen.
Onze gastvrouw heeft het prima geregeld.
Ook het afrekenen verliep gesmeerd!
Wat zal de kok het vreselijk heet hebben gehad op deze zomerse dag.
Onze complimenten!
Tjeerd G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Gezellig restaurant, ziet er verzorgd uit, koffie en drankjes waren lekker en de pannenkoeken smaakten uitstekend, snelle bediening, vriendelijk personeel, kortom: Voor herhaling vatbaar!!!
Pascalle H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heel gezellig, fijne bediening en perfect voor kinderen! Heel ontspannen uiteten!
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Voor een pannenkoek liefhebber zit je hier altijd goed. De hereford hamburger was in het verleden beter, misschien omdat dinsdag grote broer Bavette gesloten is.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Qua bediening ging het niet helemaal goed, met als gevolg daf de rekening niet klopte. Bedienster had slechte WiFi contact.
Cobie M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
JA vanmiddag met 20 personen en 6 kinderen. 19 euro per persoon. 2 glazen water 2 koffie, 2 gefrituurde makro of Sligro snacks, dus niets bijzonders. Koude bitterbal en de opmerking dat ze net uit de frituur kwamen. Te kort gefrituurd dus. 2 plakjes grilworst van eigen koe! O,JA en een mandje stokbrood met kruidenboter wat met deze luchten binnen 5 minuten kruidenvet was. Stukjes kaas en bakje olijfjes. Wij waren met z'n tweetjes en waren 38 euro kwijt. Een aanfluiting! Nooit meer dus. Laten we gewoon links liggen. Let wel! 20x19,00 en 6 kinderen. Ruim 400 euro. Personeel goed geïnstrueerd dat ze niet teveel en te vaak langs moeten komen en vooral niet teveel op tafel moesten zetten. Oplichterij!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
En gezellig ingericht restaurant met lekker eten.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wij komen graag in jullie Restaurant
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Een lekkere pannenkoek en een snelle bediening. Makkelijk bereikbaar en voldoende keuze op de menukaart. Wat wil je nog meer?
Francine K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heel relaxed
Leen V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
het bezoek met m,n kinderen en kleinkinderen was zeer geslaagd. 1 tip: geef de kinderen eerst hun pannenkoek. zij zijn het wachten het eerst zat en eten het langzaamst plus dat de ouders kunnen helpen voordat zij zelf gaan eten.
E. .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Met mooi weer buiten op het terras gezeten. Genoeg plekken met schaduw. Heel gezellig. De bestelling werd meteen opgenomen door een vriendelijk meisje. De drankjes kwamen snel en ook de pannenkoeken lieten niet lang op zich wachten. Deze waren heerlijk !!!! We komen hier zeker terug.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
De behandeling en ontvangst kan een stuk vriendelijker, als de serveerster de naam niet goed verstaat en ons gezelschap per abuis aan een verkeerde tafel neer zet kunnen wij als klant hier niets aan doen en ons dan op een erg onvriendelijke wijze naar een andere tafel sommeert met de mededeling of we onze consumptie mee wilde nemen. Haar hier op aanspreekt en zij ons verder negeert komt dit niet erg vriendelijk over.
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Heerlijke pannenkoek, vlotte bediening, mooie omgeving, kortom: prima!
P.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Weg hebben heerlijke genoten met elkaar, één lange tafel, vol oud en jonge familie. En heerlijke pannenkoeken.
Dank voor het warme welkom.
Margaretha
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Bij Prijs-kwaliteitsverhouding hebben wij "Kan beter" ingevuld. Dat heeft niets te maken met de gerechten (Pannenkoeken) maar met de drankjes. Wij vinden dat vooral de prijs van een flesje aan de prijzige kant is. Al met al hebben wij heerlijk gegeten!
Frederike G.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Na een week werken wilde ik gezellig met mijn dochter wat gaan eten bij het Sonnetje. We hebben plaatsgenomen op het tweede deel van het terras bij de speeltuigjes, waar niemand langs kwam om te vragen of we iets wilde eten of drinken. Zelf heb ik een personeelslid aangesproken om te vragen of er iemand langs kon komen omdat we blijkbaar ongunstig zaten. Na 20 minuten was er nog niemand geweest. De spaghetti thuis was heerlijk.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Gezellig gegeten met kinderen en kleinkinderen eten was prima gevarieerde kaart en de bediening was top kleinkinderen hebben zich tussendoor prima vermaakt met de diverse speeltoestellen.
Een echte aanrader dus wel even van te voren reserveren via de site gaat dat heel simpel .
Joke R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
We hadden gereserveerd voor het restaurant binnen. Zonder overleg waren we buiten geplaatst omdat het mooi weer was en iedereen buiten zat. Toch konden wij gelukkig naar binnen en was het heerlijk rustig. De jongen die bij ons de bestellingen opnam was heel aardig en goed in zijn werk.
Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Komen graag nogmaals terug goed bevallen