Pannenkoek Boerderij 't Sonnetje

Kortebuurt 15 3155 EG Maasland Nederland Kaart

Over het restaurant Pannenkoek Boerderij 't Sonnetje

Pannenkoeken in huiskamersfeer

Als je op zoek bent naar een ambachtelijke pannenkoek, kom dan naar Pannenkoek Boederij 't Sonnetje! 't Sonnetje is een traditioneel pannenkoekenrestaurant met een gezellige huiskamersfeer. Kom met de hele familie of voor een diner à deux genieten van de meest bijzondere pannenkoeken, poffertjes of voor een lekkere high tea.

Meer informatie over restaurant Pannenkoek Boerderij 't Sonnetje

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoek Boerderij 't Sonnetje

Heleen G.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk rustig gegeten
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goed en snel. Gewoon een pannenkoekenrestaurant????! Ruime perkeerplaats en leuke binnen speel ruimte voor de kinderen. .......................
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Een goed gelegen restaurant met ruime parkeergelegenheden
wij zullen dit aanbevelen.
veel succes.
J. K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
gezellige middag met vrienden en kids gehad. Is aparte speelruimte voor de kinderen wat ideaal is! Eten prima met ook nog lokale ingredienten!
leen J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
weinig ruimte om de tafels. Het gebeurde 3 keer dat ze met bestellingen voor een andere tafel bij ons kwamen. Het totaalbedrag van de rekening kwam aardig in de buurt van wat ik zelf in gedachte had, maar na controle thuis stonden er toch wat onduidelijke bedragen op. 1kind heeft patat gegeten wat niet op de rekening stond. hiervoor was waarschijnlijk een pannenkoek in rekening gebracht, want hiervan stond er 1 te veel op. De prijs van de Bert en Ernie is nergens terug te vinden en wij gingen er van uit dat dit de verrassing was en dus in de prijs inbegrepen zou zijn. eten was goed.
bea L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
pannenkoek van de kinderen kon wel meer vlees in zat weinig in
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vriendelijk ontvangen door een jonge dame die direct onze drankjes opnam. Vervolgens moesten we hier 20 minuten op wachten. Waarop gelijk de bestelling werd opgenomen na 45 minuten nogmaals drankjes besteld met de opmerking alleen wanneer het niet te lang duurt. Na 50 minuten, 5 minuten na bestellen van het 2e drankje, kwamen eindelijk de pannenkoeken, helaas zonder bestek. Ook daar weer 10 minuten op moeten wachten. Toen waren de pkoeken zo goed als koud...
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen. Glutenvrij/melkvrij was geen probleem. Kregen alemaal tegelijk onze gerechten. Fijn dat je nu ook kunt reserveren, was eerst alleen mogelijk vanaf 10 personen.
j.m. K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
's Middags 27-9-2016 op het terras. Weinig gasten. Ongeveer acht tot tien. Thee en karnemelk, twee tosti's besteld. Een kopje water wordt gebracht, geen theezakjes. Na een kwartier komt de jongeman zeggen dat er geen karnemelk is. Halfvolle melk wordt besteld. Wordt even later gebracht. Na wijzen op het inmiddels lauw geworden water haalt hij eindelijk een bekertjes met drie theezakjes. Na drie kwartier komt de jongeman vragen of we iets willen eten. Wij zeggen dat we al besteld hebben. Hij vraagt naar onze bestelling. We bestellen nog maar eens. Na weer een kwartier loop ik naar binnen. Volgens hem staan ze klaar. Even later brengt hij ze. Echter geen bestek en servet. Maar weer gaan vragen.
De tosti's waren lekker. Geen verontschuldiging gehoord. Deze jongeman mag van ons kranten gaan bezorgen. Volkomen ongeschikt voor het vak. Wat een pannenkoek. Maar geen fooi gegeven.
Freda V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Een high tea stelt hier bijzondr weinig voor. Je krijgt de keuze uit een paar lullige supermarkt theezakjes en krijgt een pot heet water waar niet genoeg in zit voor alle theeglazen zodat er meteen weer hulp van de bediening gevraagd moet worden.
De hapjes zijn te groot, weinig gevarieerd en blinken niet uit in creativiteit. Een paar kleffe mini-quiches, witte sandwich met hartig belegd maar wat eigenlijk thuis beter bereid kan worden, droge cake, wat hartige pannekoekcreaties die het net niet zijn, droge krentenbolletjes, zoete ontdooide minitaartjes die niemand lustte.
De bediening was goed, ze deed enorm haar best was geduldig en vriendelijk.
Omgeving prachtig, het gebouw sfeervol de speelplek voor de kinderen is leuk.
Voor pannenkoeken komen we weer terug maar voor een high tea nooit meer!

René V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Pannekoek niet geheel gaar in het midden, smakeloos geheel, dikgesneden rauwe groenten er opgekwakt en andere groenten zoals ui en flinterdunme plakjes champignon deels in de pannekoek meegegaard wat een onaantrekkelijke aanblik gaf. Pannekoek deeg zelf was opvallend fel geel van kleur. Los bijgeleverde pittige saus was ondefinieerbare rode tomatenpasta achtige meuk die totaal niets toevoegde aan het gerecht. Partner had dezelfde saus voor andere pannekoek. Hier kom ik niet meer terug.
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Als ik de vorige recensies lees hebben wij geluk gehad. Het was heerlijk weer en we gingen buiten zitten. Het was al redelijk druk en het terras stroomde aardig vol. Wel ongastvrij dat er bij stukken van het terras kettingen hingen waar we niet mochten zitten. We werden vriendelijk ontvangen en bestelden een drankje. Er was maar 1 menukaart in de houder, we waren met vier personen. Ik vroeg om meer menukaarten, die werden gebracht maar ons niet netjes aangereikt. Ze gingen langs onze neuzen in de houder, daar was ik wel een beetje verbouwereerd over dus misschien een tip om de gast de menukaart in de hand te geven, komt wat professioneler over.
De pannenkoeken besteld, ik had er een met spek, kaas, ui en champignons, wat was die lekker en knapperig, zelden zo'n lekkere pannenkoek gegeten. De andere vonden de pannenkoeken ook heerlijk. De bediening was snel en vriendelijk, we komen hier zeker nog eens terug.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Na een fikse wandeling een pannenkoek eten is wel verdiend. We konden plaatsnemen op het terras en we werden vlot geholpen door een heel erg aardig, vrolijk meisje.
De keuze uit de hoeveelheid pannenkoeken is nog moeilijk: er staan zoveel lekkere varianten op de kaart! Met smaak gegeten.
Jammer dat deze leuke boerderij zo dicht bij de snelweg ligt, anders had ik een hoger cijfer gegeven.
Gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Vandaag gegeten bij het Sonnetje. In het verleden goede ervaringen. Wat een teleurstelling. Dikke taaie pannenkoeken, karig belegd. Dit mag je niet verwachten in een pannenkoeken restaurant.
Mooie locatie maar ik zal er niet meer eten.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Een leuke locatie en een leuke boerderij. Maar ik zal het niet aanraden om op een redelijk zonnige dag naar toe te gaan. Er loopt te weinig personeel. Als je drankjes bestelt komt dit na twee keer vragen nog niet en uiteindelijk is het beter om zelf naar de bar te lopen. Dan krijg je te horen dat de bestelling is 'vergeten', terwijl de serveerster als excuus heeft dat het zo druk is. Het was ook druk, maar dat is geen excuus om een half uur op je drankje te moeten wachten, dit verpest een beetje het 'gezellig-uit-eten-gaan'. Dit is dan ook een van de weinige keren geweest dat ik geen fooi heb gegeven in een restaurant.
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Een kwestie van gewoon ok. Veel jonge meiden die tijdelijk helpen, maar ze deden het leuk. Het eten is niks bijzonders maar ok. Geen reden om snel terug te gaan, maar zeker ook geen reden om het af te kraken.
Dik B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Weer heerlijke pannenkoeken gegeten. Fijne zaak, gezellig. Zeer vriendelijk personeel.
Niet lang gewacht, kindvriendelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding. We komen zeker terug
Harmen M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Van tijd tot kom ik hier en eigenlijk is het altijd constant. Het overwegend jonge personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en de omgeving is een mooie boerderij. Het eten valt alleen qua prijs/kwaliteit verhouding steeds weer tegen. Of het nou de shoarmapannekoek of de saté pannekoeken zijn, ze worden voor de toch redelijk hoge prijs slecht belegt. Voor €12,75 heb je namelijk bij de lokale shoarmaboer een prima gevulde schotel!
suuswashier .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
We hebben prima gegeten en de kinderen lekker gespeeld.
De bediening was vriendelijk. De pannenkoeken aardig goed.
Er zou best iets meer afwisseling mogen zijn om de speelhoek.
anne.huisman .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Afgelopen zomer hier een pannenkoek gegeten die heerlijk was, warm, goed gebakken en netjes belegd.
Nu hier gegeten met de spaaractie. Service was uitstekend, werd meegedacht om ondanks dieet toch gebruik te maken van het driegangenmenu, top!
De pannenkoeken vielen echter tegen, waren niet warm en de kinderpannenkoek was ronduit taai. Erg jammer van een verder gezellig etentje. Mogelijk is de grote drukte hier debet aan...