Pannenkoek Boerderij 't Sonnetje

Kortebuurt 15 3155 EG Maasland Nederland Kaart

Over restaurant Pannenkoek Boerderij 't Sonnetje

Pannenkoeken in huiskamersfeer

Als je op zoek bent naar een ambachtelijke pannenkoek, kom dan naar Pannenkoek Boederij 't Sonnetje! 't Sonnetje is een traditioneel pannenkoekenrestaurant met een gezellige huiskamersfeer. Kom met de hele familie of voor een diner à deux genieten van de meest bijzondere pannenkoeken, poffertjes of voor een lekkere high tea.

Meer informatie over restaurant Pannenkoek Boerderij 't Sonnetje

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 20:00

Erg lang
J.m. K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
's Middags 27-9-2016 op het terras. Weinig gasten. Ongeveer acht tot tien. Thee en karnemelk, twee tosti's besteld. Een kopje water wordt gebracht, geen theezakjes. Na een kwartier komt de jongeman zeggen dat er geen karnemelk is. Halfvolle melk wordt besteld. Wordt even later gebracht. Na wijzen op het inmiddels lauw geworden water haalt hij eindelijk een bekertjes met drie theezakjes. Na drie kwartier komt de jongeman vragen of we iets willen eten. Wij zeggen dat we al besteld hebben. Hij vraagt naar onze bestelling. We bestellen nog maar eens. Na weer een kwartier loop ik naar binnen. Volgens hem staan ze klaar. Even later brengt hij ze. Echter geen bestek en servet. Maar weer gaan vragen.
De tosti's waren lekker. Geen verontschuldiging gehoord. Deze jongeman mag van ons kranten gaan bezorgen. Volkomen ongeschikt voor het vak. Wat een pannenkoek. Maar geen fooi gegeven.
Freda V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Een high tea stelt hier bijzondr weinig voor. Je krijgt de keuze uit een paar lullige supermarkt theezakjes en krijgt een pot heet water waar niet genoeg in zit voor alle theeglazen zodat er meteen weer hulp van de bediening gevraagd moet worden.
De hapjes zijn te groot, weinig gevarieerd en blinken niet uit in creativiteit. Een paar kleffe mini-quiches, witte sandwich met hartig belegd maar wat eigenlijk thuis beter bereid kan worden, droge cake, wat hartige pannekoekcreaties die het net niet zijn, droge krentenbolletjes, zoete ontdooide minitaartjes die niemand lustte.
De bediening was goed, ze deed enorm haar best was geduldig en vriendelijk.
Omgeving prachtig, het gebouw sfeervol de speelplek voor de kinderen is leuk.
Voor pannenkoeken komen we weer terug maar voor een high tea nooit meer!

René V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Pannekoek niet geheel gaar in het midden, smakeloos geheel, dikgesneden rauwe groenten er opgekwakt en andere groenten zoals ui en flinterdunme plakjes champignon deels in de pannekoek meegegaard wat een onaantrekkelijke aanblik gaf. Pannekoek deeg zelf was opvallend fel geel van kleur. Los bijgeleverde pittige saus was ondefinieerbare rode tomatenpasta achtige meuk die totaal niets toevoegde aan het gerecht. Partner had dezelfde saus voor andere pannekoek. Hier kom ik niet meer terug.
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Als ik de vorige recensies lees hebben wij geluk gehad. Het was heerlijk weer en we gingen buiten zitten. Het was al redelijk druk en het terras stroomde aardig vol. Wel ongastvrij dat er bij stukken van het terras kettingen hingen waar we niet mochten zitten. We werden vriendelijk ontvangen en bestelden een drankje. Er was maar 1 menukaart in de houder, we waren met vier personen. Ik vroeg om meer menukaarten, die werden gebracht maar ons niet netjes aangereikt. Ze gingen langs onze neuzen in de houder, daar was ik wel een beetje verbouwereerd over dus misschien een tip om de gast de menukaart in de hand te geven, komt wat professioneler over.
De pannenkoeken besteld, ik had er een met spek, kaas, ui en champignons, wat was die lekker en knapperig, zelden zo'n lekkere pannenkoek gegeten. De andere vonden de pannenkoeken ook heerlijk. De bediening was snel en vriendelijk, we komen hier zeker nog eens terug.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Na een fikse wandeling een pannenkoek eten is wel verdiend. We konden plaatsnemen op het terras en we werden vlot geholpen door een heel erg aardig, vrolijk meisje.
De keuze uit de hoeveelheid pannenkoeken is nog moeilijk: er staan zoveel lekkere varianten op de kaart! Met smaak gegeten.
Jammer dat deze leuke boerderij zo dicht bij de snelweg ligt, anders had ik een hoger cijfer gegeven.
Gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Vandaag gegeten bij het Sonnetje. In het verleden goede ervaringen. Wat een teleurstelling. Dikke taaie pannenkoeken, karig belegd. Dit mag je niet verwachten in een pannenkoeken restaurant.
Mooie locatie maar ik zal er niet meer eten.
Hanegraaff .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Een leuke locatie en een leuke boerderij. Maar ik zal het niet aanraden om op een redelijk zonnige dag naar toe te gaan. Er loopt te weinig personeel. Als je drankjes bestelt komt dit na twee keer vragen nog niet en uiteindelijk is het beter om zelf naar de bar te lopen. Dan krijg je te horen dat de bestelling is 'vergeten', terwijl de serveerster als excuus heeft dat het zo druk is. Het was ook druk, maar dat is geen excuus om een half uur op je drankje te moeten wachten, dit verpest een beetje het 'gezellig-uit-eten-gaan'. Dit is dan ook een van de weinige keren geweest dat ik geen fooi heb gegeven in een restaurant.
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Een kwestie van gewoon ok. Veel jonge meiden die tijdelijk helpen, maar ze deden het leuk. Het eten is niks bijzonders maar ok. Geen reden om snel terug te gaan, maar zeker ook geen reden om het af te kraken.
Dik B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Weer heerlijke pannenkoeken gegeten. Fijne zaak, gezellig. Zeer vriendelijk personeel.
Niet lang gewacht, kindvriendelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding. We komen zeker terug
Harmen M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Van tijd tot kom ik hier en eigenlijk is het altijd constant. Het overwegend jonge personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en de omgeving is een mooie boerderij. Het eten valt alleen qua prijs/kwaliteit verhouding steeds weer tegen. Of het nou de shoarmapannekoek of de saté pannekoeken zijn, ze worden voor de toch redelijk hoge prijs slecht belegt. Voor €12,75 heb je namelijk bij de lokale shoarmaboer een prima gevulde schotel!
Suuswashier .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
We hebben prima gegeten en de kinderen lekker gespeeld.
De bediening was vriendelijk. De pannenkoeken aardig goed.
Er zou best iets meer afwisseling mogen zijn om de speelhoek.
Anne.huisman .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Afgelopen zomer hier een pannenkoek gegeten die heerlijk was, warm, goed gebakken en netjes belegd.
Nu hier gegeten met de spaaractie. Service was uitstekend, werd meegedacht om ondanks dieet toch gebruik te maken van het driegangenmenu, top!
De pannenkoeken vielen echter tegen, waren niet warm en de kinderpannenkoek was ronduit taai. Erg jammer van een verder gezellig etentje. Mogelijk is de grote drukte hier debet aan...
Info368 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Pannenkoeken waren niet warm en erg dik. Eten kwam niet tegelijk op tafel waardoor de een al de helft op had en de ander moest beginnen. Afspraak gemaakt voor het dessert en dat werd niet doorgegeven aan de collega.
Atie A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Voor mij een bekende pannenkoeken boerderij waar niet altijd de service goed geregeld is.
Het decor is prima. Een mooie oude boerderij.
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Het was geweldig ik zou de zaak bij iedereen aanbevelen.de pannenkoek met warme kersen en ijs en slagroom was TOP. de bediening buitengewoon vriendelijk. en de zaak is heel gezellig
ingericht.
Sylviahendriks84 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Helaas duurde het heel lang voordat wij ons brood met kruidenboter vooraf kregen. ( 1 uur opgewacht) het was helemaal niet druk .
Pannenkoek was koud en niet gaar.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Vandaag gegeten bij het pannenkoekenhuis 't Sonnetje. Ik vind het jammer dat je pas vanaf 6 personen kan reserveren. Wij moesten hierdoor in de rij staan voor een tafel. De speelhoek voor kinderen vond onze loge van 7 erg kinderachtig. De pannenkoeken waren heerlijk, de bediening was goed en vriendelijk, maar wij moesten wel een half uur wachten op de pannenkoeken voor de kinderen is dit erg lang. De parkeerplaats was er donker ik zou het restaurant aanraden om hier verlichting te plaatsen.
Goedendag,

Bedankt voor u recensie. U heeft zeker gelijk dat het donker is op de parkeerplaats. Wij zijn druk bezig om dit beter aan te verlichten. Ik ga vandaag de lampen uitzoeken. Fijn weekend.
Groet, Maaike
Kruinard .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
we waren met vier personen en hebben een pannenkoek gegeten die prima was,ook de
bediening was goed soms wat traag maar het was goed te doen.
Marjan1985 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Heerlijk gegeten. Voorafje van stokbrood met kruidenboter was meer dan ik had gedacht. Pannekoeken waren prima. Had een Indische pannekoek met saté, kip etc... Was heerlijk! Alleen de
Kroepoek zat er niet bij...
Toetje voor alle andere waren prima, vond mijn toetje iets tegenvallen voor de prijs van 6 euro wat stukken fruit met dot slagroom erop.

Service was prima!!!!
Heikelenboom .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
De bediening was prima,de uiensoep en de pannenkoeken waren heerlijk. Het is een aanrader om naar "t Sonnetje te gaan.We hebben het gezellig gehad.