Pannenkoek Boerderij 't Sonnetje

Kortebuurt 15 3155 EG Maasland Nederland Kaart

Over het restaurant Pannenkoek Boerderij 't Sonnetje

Al decennia lang doet de boerderij van de familie Sonneveld in Maasland dienst als melkveehouderij. In 1992 is de oude woning van het boerenbedrijf omgebouwd tot Pannenkoekenboerderij 't Sonnetje.

Zo ontstond, naast de melkveehouderij, pannenkoekenboerderij 't Sonnetje, heerlijk rustig en landelijk gelegen, middenin de Foppenpolder, een groene oase tussen Den Haag en Rotterdam.
Pannenkoekenboerderij 't Sonnetje verwerkt in haar pannenkoeken zoveel mogelijk verse streekproducten.

Naast de uitgebreide menukaart is er een lunchkaart en wordt er huisgemaakte appeltaart en een high tea, met pannenkoekjes natuurlijk, geserveerd. Een heerlijke aanrader, dus reserveer snel bij 't Sonnetje in Maasland.

Meer informatie over restaurant Pannenkoek Boerderij 't Sonnetje

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoek Boerderij 't Sonnetje

Frederike G.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Gezellig gegeten met kinderen en kleinkinderen eten was prima gevarieerde kaart en de bediening was top kleinkinderen hebben zich tussendoor prima vermaakt met de diverse speeltoestellen.
Een echte aanrader dus wel even van te voren reserveren via de site gaat dat heel simpel .
Joke R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
We hadden gereserveerd voor het restaurant binnen. Zonder overleg waren we buiten geplaatst omdat het mooi weer was en iedereen buiten zat. Toch konden wij gelukkig naar binnen en was het heerlijk rustig. De jongen die bij ons de bestellingen opnam was heel aardig en goed in zijn werk.
Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Komen graag nogmaals terug goed bevallen
Martha S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Uiterst tevreden over' t Sonnetje.
Ideaal voor kinderen. fijn personeel.
Heerlijk gegeten.
Een echte aanrader.
Voor herhaling vatbaar.
Johanna S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
We zaten in het middengedeelte, het was erg lawaaierig door gillende en schreeuwende kinderen, het galmde erg.
De bedienster was onvriendelijk
Peer K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Zeer mooie zaak en terras. Pannenkoek besteld die er werkelijk schitterend uitzag. Smaak was iets minder, heb het idee dat de pannenkoek niet in de roomboter wordt gebakken. Was niet volvet zelfs een beetje droog. Bediening is de sluitpost van de begroting, zeer jonge meisjes met onvoldoende oog voor de klant. Vroegen om de rekening en werden daarbij doorverwezen naar een andere serveerster. Die verwees ons weer door naar binnen en daar stond het eerste meisje achter de kassa?! De juiste gerechten en drankjes betalen lukte ook niet, ondanks voorzeggen wat we hadden gebruikt!
Robin T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Niet alle gerechten meer opvoorraad en drank was op .
Weinig tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht ! We moesten door eten .
Ns het toetje of de koffie werden we weg gekeken .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
perfect gegeten gezellig en vriendelijker bediening ,petje af voor die meiden en jongens hoe die om en langs de kinderen moeten met volle dienbladen trap op en af ????
Fred E.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
De high tea was goed verzorgd, een gedekte tafel en lekkere hapjes. Het enige wat ik miste was Sonny de beer, die op zondag tussen 12 en 2 meestal aanwezig is om de kinderen te amuseren, Zoals op de site vermeld staat. Maar de kinderen hebben zichgelukkig toch wel geamuseerd in de speelkamer. Al met al een paar ontspannen uurtjes.
Heleen G.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk rustig gegeten
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goed en snel. Gewoon een pannenkoekenrestaurant????! Ruime perkeerplaats en leuke binnen speel ruimte voor de kinderen. .......................
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Een goed gelegen restaurant met ruime parkeergelegenheden
wij zullen dit aanbevelen.
veel succes.
J. K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
gezellige middag met vrienden en kids gehad. Is aparte speelruimte voor de kinderen wat ideaal is! Eten prima met ook nog lokale ingredienten!
leen J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
weinig ruimte om de tafels. Het gebeurde 3 keer dat ze met bestellingen voor een andere tafel bij ons kwamen. Het totaalbedrag van de rekening kwam aardig in de buurt van wat ik zelf in gedachte had, maar na controle thuis stonden er toch wat onduidelijke bedragen op. 1kind heeft patat gegeten wat niet op de rekening stond. hiervoor was waarschijnlijk een pannenkoek in rekening gebracht, want hiervan stond er 1 te veel op. De prijs van de Bert en Ernie is nergens terug te vinden en wij gingen er van uit dat dit de verrassing was en dus in de prijs inbegrepen zou zijn. eten was goed.
bea L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
pannenkoek van de kinderen kon wel meer vlees in zat weinig in
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vriendelijk ontvangen door een jonge dame die direct onze drankjes opnam. Vervolgens moesten we hier 20 minuten op wachten. Waarop gelijk de bestelling werd opgenomen na 45 minuten nogmaals drankjes besteld met de opmerking alleen wanneer het niet te lang duurt. Na 50 minuten, 5 minuten na bestellen van het 2e drankje, kwamen eindelijk de pannenkoeken, helaas zonder bestek. Ook daar weer 10 minuten op moeten wachten. Toen waren de pkoeken zo goed als koud...
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen. Glutenvrij/melkvrij was geen probleem. Kregen alemaal tegelijk onze gerechten. Fijn dat je nu ook kunt reserveren, was eerst alleen mogelijk vanaf 10 personen.
j.m. K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
's Middags 27-9-2016 op het terras. Weinig gasten. Ongeveer acht tot tien. Thee en karnemelk, twee tosti's besteld. Een kopje water wordt gebracht, geen theezakjes. Na een kwartier komt de jongeman zeggen dat er geen karnemelk is. Halfvolle melk wordt besteld. Wordt even later gebracht. Na wijzen op het inmiddels lauw geworden water haalt hij eindelijk een bekertjes met drie theezakjes. Na drie kwartier komt de jongeman vragen of we iets willen eten. Wij zeggen dat we al besteld hebben. Hij vraagt naar onze bestelling. We bestellen nog maar eens. Na weer een kwartier loop ik naar binnen. Volgens hem staan ze klaar. Even later brengt hij ze. Echter geen bestek en servet. Maar weer gaan vragen.
De tosti's waren lekker. Geen verontschuldiging gehoord. Deze jongeman mag van ons kranten gaan bezorgen. Volkomen ongeschikt voor het vak. Wat een pannenkoek. Maar geen fooi gegeven.
Freda V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Een high tea stelt hier bijzondr weinig voor. Je krijgt de keuze uit een paar lullige supermarkt theezakjes en krijgt een pot heet water waar niet genoeg in zit voor alle theeglazen zodat er meteen weer hulp van de bediening gevraagd moet worden.
De hapjes zijn te groot, weinig gevarieerd en blinken niet uit in creativiteit. Een paar kleffe mini-quiches, witte sandwich met hartig belegd maar wat eigenlijk thuis beter bereid kan worden, droge cake, wat hartige pannekoekcreaties die het net niet zijn, droge krentenbolletjes, zoete ontdooide minitaartjes die niemand lustte.
De bediening was goed, ze deed enorm haar best was geduldig en vriendelijk.
Omgeving prachtig, het gebouw sfeervol de speelplek voor de kinderen is leuk.
Voor pannenkoeken komen we weer terug maar voor een high tea nooit meer!