Pannenkoek Boerderij 't Sonnetje

Kortebuurt 15 3155 EG Maasland Nederland Kaart

Over het restaurant Pannenkoek Boerderij 't Sonnetje

Al decennia lang doet de boerderij van de familie Sonneveld in Maasland dienst als melkveehouderij. In 1992 is de oude woning van het boerenbedrijf omgebouwd tot Pannenkoekenboerderij 't Sonnetje.

Zo ontstond, naast de melkveehouderij, pannenkoekenboerderij 't Sonnetje, heerlijk rustig en landelijk gelegen, middenin de Foppenpolder, een groene oase tussen Den Haag en Rotterdam.
Pannenkoekenboerderij 't Sonnetje verwerkt in haar pannenkoeken zoveel mogelijk verse streekproducten.

Naast de uitgebreide menukaart is er een lunchkaart en wordt er huisgemaakte appeltaart en een high tea, met pannenkoekjes natuurlijk, geserveerd. Een heerlijke aanrader, dus reserveer snel bij 't Sonnetje in Maasland.

Meer informatie over restaurant Pannenkoek Boerderij 't Sonnetje

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoek Boerderij 't Sonnetje

Josien D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Een heel gezellig restaurant met vriendelijk personeel en goede service.
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Ik had door gegeven dat er 2 jarige waren, maar helaas niets mee gedaan. Best jammer
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
De kinderijsjes mogen best kleiner.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Vriendelijke ontvangst, vlotte bediening, lekker gegeten!
Het enige minpunt vonden wij, dat er te veel gevraagd wordt of je (nog) wat (erbij) wilt drinken!
Erg irritant!
PPHM. W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Helaas zaten wij dicht bij het toilet, dus veel mensen in en uitkomen. ook zaten wij dicht bij de keuken, die nogal rumoerig was.
Voortaan weer in de "boerderij" reserveren. !!!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden en met actie code gratis toetje. Helemaal leuk. Eerst buiten wat gedronken maar ivm wespen konden we toch binnen gaan zitten. Gwen probleem
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
De pannenkoeken waren lekker!
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Het eten van een special pannenkoek is geen aanrader aan beide pannenkoeken vullingen zat weinig tot geen smaak. We hebben de helft van de kipsaté pannenkoek laten staan omdat de kip wit was en er totaal geen smaak aan zat. Het was erg druk en chaos, vol herrie het is daar binnen niet te zitten en n een normaal gesprek is niet te voeren. De akoestiek is niet te harden en de kwaliteit liet te wensen voor dit geld echt afraffel werk. Ik vraag me af of deze keuken brigade wel gehoord heeft van proeven. We waren zo enthousiast na onze eerder ervaring in het restaurant dat we nu de pannenkoek wilde proeven. Maar we komen nooit meer terug, vonden dit echt onverkoopbaar!
Aat K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Goed gegeten en vlotte bediening soms wat te vlot tussen de gangen van het eten. De sfeer was gezellig en hoort bij een pannenkoekrestaurant.
Arie4Food ..
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Op mooie dagen is het goed toeven op een groot, heerlijk terras. Bij minder weer is er binnen volop plek. Niet alleen vandaag, maar al die keren - en dat zijn er heel wat - lekker gegeten in een fijne, gastvrije omgeving. Het is in principe een pannenkoeken boerderij met een zeer uitgebreide keuze aan variaties, maar je kunt er ook kiezen voor iets anders. De specialiteiten pannenkoeken zijn voor de grote eter een aanbeveling evenals de gerechten met het Hereford rundvlees van eigen weide. Bediening is meestal vlot en vriendelijk. Hoe ze het bij een vol terras in de keuken voor elkaar krijgen is mij een raadsel. Gewoon een gezellige pannenkoekenboerderij.
maria-korpel .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
We waren met en groep van 10 personen.
Onze gastvrouw heeft het prima geregeld.
Ook het afrekenen verliep gesmeerd!
Wat zal de kok het vreselijk heet hebben gehad op deze zomerse dag.
Onze complimenten!
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Gezellig restaurant, ziet er verzorgd uit, koffie en drankjes waren lekker en de pannenkoeken smaakten uitstekend, snelle bediening, vriendelijk personeel, kortom: Voor herhaling vatbaar!!!
Pascalle H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heel gezellig, fijne bediening en perfect voor kinderen! Heel ontspannen uiteten!
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Voor een pannenkoek liefhebber zit je hier altijd goed. De hereford hamburger was in het verleden beter, misschien omdat dinsdag grote broer Bavette gesloten is.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Qua bediening ging het niet helemaal goed, met als gevolg daf de rekening niet klopte. Bedienster had slechte WiFi contact.
Cobie M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
JA vanmiddag met 20 personen en 6 kinderen. 19 euro per persoon. 2 glazen water 2 koffie, 2 gefrituurde makro of Sligro snacks, dus niets bijzonders. Koude bitterbal en de opmerking dat ze net uit de frituur kwamen. Te kort gefrituurd dus. 2 plakjes grilworst van eigen koe! O,JA en een mandje stokbrood met kruidenboter wat met deze luchten binnen 5 minuten kruidenvet was. Stukjes kaas en bakje olijfjes. Wij waren met z'n tweetjes en waren 38 euro kwijt. Een aanfluiting! Nooit meer dus. Laten we gewoon links liggen. Let wel! 20x19,00 en 6 kinderen. Ruim 400 euro. Personeel goed geïnstrueerd dat ze niet teveel en te vaak langs moeten komen en vooral niet teveel op tafel moesten zetten. Oplichterij!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
En gezellig ingericht restaurant met lekker eten.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wij komen graag in jullie Restaurant
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Een lekkere pannenkoek en een snelle bediening. Makkelijk bereikbaar en voldoende keuze op de menukaart. Wat wil je nog meer?
Francine K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018