Pannenkoe - Spijkenisse

Lang

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoe - Spijkenisse

Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Wij hebben met een groep van 12 mensen hier gegeten. Wij kwamen om 16.15 uur binnen en het opdienen van de gerechten duurde zo lang dat wij na het drie gangen menu (soep-pannenkoek-ijsje) het restaurant pas om 19.15 uur konden verlaten. Het probleem is dat je maar 2 uur in de omgeving mag parkeren en als je dit moet verlengen loop je het risico een bekeuring te krijgen als de auto op dezelfde plaats blijft staan. Tijdens het verlengen bij de parkeermeters (wij waren met 3 auto's) werden de pannenkoeken opgediend wat niet prettig was. Wij hebben meerdere keren moeten vragen wanneer de gerechten op tafel kwamen. Van tevoren hadden wij gevraagd of alles binnen 2 uur kon worden geregeld en men zei dat dit geen probleem was.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Ruim 5 kwartier gewacht op onze pannenkoeken. Bij navraag bleek dat we die niet geserveerd kregen zolang het mandje met stokbrood nog op tafel stond. Heel raar. Pannenkoeken waren ook niet gaar. Gezin dat naast ons zat moest ook zo lang wachten. Restaurant zat nog niet half vol en er liep 6 man personeel rond. een stel dat net binnen kwam zat binnen 10 minuten achter hun eten terwijl wij al een uur zaten te wachten op dat moment..
Pannenkoeken met rum en rozijnen krijg je met een glaasje rum geserveerd. was ook niet echt lekker. Voor ons dus geen goede ervaring
Swiekee .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Voor onze kaasliefhebber was de pannenkoek van de maand met 4 soorten verschillende kaas een leuke verrassing. Zelf ging ik voor een houthakkerssteak met warme groente. Het bestelde eten smaakte lekker en na afloop hebben we nog een heerlijke koffie gedronken uit het uitgebreide koffie assortiment. De zaak is 2 april geopend en de bediening was erg vlot en ondanks de drukte hoefden we niet lang te wachten op onze drankjes die wij tussendoor bestelde. Op een boven verdieping is er een speelruimte voor kleine kinderen.