Pannenkoe Leidschendam

7,2
6,6
Jojos B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
We kregen een te dikke nog half ongare pannekoek met appel en spek. En een voor de helft verbrande appel spekpannenkoek.
Onze kleinzoon een kindermenu. Met 2 doekoe. Het was een ondoenlijk probleem om een kadootje uit de grijp automaat te krijgen. Het grijpertje is zo slap dat de kadootjes er steeds uitvielen. Na 20 minuten hadden we eindelijk een kadootje. Inmiddels stonden er een rij kinderen achter ons die maar moesten wachten. We durven niet nog een kadootje te laten grijpen. Waardeloos systeem.
Willem_Zon .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
In korte tijd voor de tweede keer hier een pannenkoek gegeten, en wederom erg lekker. Vorige keer alleen met m'n zoon geweest, nu met z'n drietjes en zowaar vond mij partner de pannenkoek ook goed smaken. Zij had in geen jaren zo'n ding gegeten want ze houdt er nu eenmaal niet van, maar deze hartige variant met spek, kaas en champignons beviel haar erg goed. Mij ook en onze zoon had er eentje met spek en kaas want die is weer niet van de paddestoelen. Wat ons alledrie beviel was de meegebakken kaas die zorgt voor een beetje krokante topping. Bediening is oké, niet meer en niet minder, en wat het decor betreft, we zaten buiten, vlakbij de sluis en dat is gewoon mooi. Zit je binnen dan is het minder met al dat koeiengedoe, maar het gaat om de pannenkoeken en die zijn top!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Pannenkoeken waren goed. Kipsate met frites ook goed. De poffertjes waren slecht. Niet gaar. Bediening was van niveau vakantiekracht. Ik kreeg het idee dat de capaciteit in de keuken te klein was. Duurde te lang.
EJonkers .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Gezellig en kindvriendelijk 'pannenkoe' restaurant.
Eten heel lekker en snel op tafel: pannekoeken dun en heerlijk van smaak, ook de kogelbiefstuk en varkenshaas gerechten waren zeer goed van smaak.
Kids van 2 & 4 jaar waren mee en vermaakten zich opperbest in de kinderhoek. Personeel heel vriendelijk, behulpzaam & geduldig.
En de actie van de buurman & buurman pannenkoeken was ook nog aanwezig, dus met 2 zeer blij kids naar huis! TOP!
Kokkie1985 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Pannenkoeken zijn net als in Bleiswijk helemaal top. Er is hier een speelhoek voor de kleintjes en de ligging aan de Vliet is ook erg mooi.

Bediening mocht van mij wel wat scherper en het hele proces mocht allemaal wat sneller. We moesten vrij lang wachten op onze bestelling terwijl we bijna de enige waren, misschien lag het aan de warmte van die dag.

Blijft een aanraden voor lekker en goede pannenkoeken en ook voor kinderen is de pannenkoe het uitermate geschikt.
E-culi .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Leuke frisse zaak (met fijn terras), prima pannenkoeken, snelle en correcte bediening. Het speelhoekje zou wel wat meer te bieden mogen hebben.
Jolanda O.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
De pannenkoeken waren perfect. Ik nam zelf saté. Niet bijzonder. 3 kleine stokjes, satésaus en 3 gigantische grote sneden brood, een eetlepel huzarensla. De prijs hiervoor vond ik te duur. Maar goed, misschien moet je daar ook alleen pannenkoeken eten ???? bediening kon ermee door. Interieur is leuk!
Sjak1964 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Met een optimelbon hier gegeten.
Het was heel rustig, maar wij werden prima geholpen.
De pannekoek was erg lekker, goed gevuld en krokant. De wachttijd was kort
Het is een gezellig restaurant en ik denk ook heel kindvriendelijk, zeker een aanrader om een keer naar toe te gaan.
Ligging ook erg leuk bij sluisje dus uitzicht ook leuk, af en toe hele grote schepen in de sluis.
Suzie Q.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
Manlief en de kinderen hebben hier gegeten, ikzelf zou die avond met vriendinnen gaan eten. Dat was een uur later, dus ik ben wel meegeweest en heb me beperkt tot een glaasje wijn en een stokbroodje met kruidenboter. Leuke zaak, gezellig ingericht. Dat ik niet mee at was prima.
Terwijl het niet druk was een erg hoog DIY (Do It Yourself) gehalte. We moesten zelf op zoek naar een kinderstoel, terwijl we een kind van anderhalf bij ons hadden werd ons niet gevraagd of we een kinderstoel wilden hebben. De kinderen kregen een kleurplaat en kleurpotloden maar daar waren alle punten van af of op. Na vragen kregen we een ander potje kleurpotloden waar wel een puntenslijper in zat en kon ik vijftien kleurpotloden zitten slijpen. Overigens ging de puntenslijper daarna naar een andere tafel toe, daar kon nog een papa of mama aan de arbeid. De speelhoek is niet gemakkelijk te zien vanuit het restaurant, toevallig liep één van onze kinderen niet naar de wc maar de speelhoek in en toen wisten we dat er een speelhoek was. Speelhoek is erg donker, klein en niet erg spannend.
Dan het eten, de pannenkoek was prima. Daar is werkelijk niets op aan te merken, lekker gaar en een knapperige korstje. De kinderen hadden met spek en appel, die hebben zitten smullen. Spek was mooi gebakken, appel lekker gebakken, echt goed.
Voor een lekkere pannenkoek voor een vriendelijke prijs zit je hier goed. Het zou leuk zijn als de service net zo goed wordt als de pannenkoeken.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
We waren positief verrast. Het restaurant biedt veel meer dan je van een pannenkoeken restaurant verwacht, sfeervolle inrichting, op een prachtige locatie (mooi uitzicht) en een leuke spontane bediening met een verrassende kaart. We hebben hier met zijn vieren gegeten (2 volwassenen, 2 tieners). De kaart bood naast pannenkoeken ook andere gerechten, toch gekozen voor pannenkoeken (de biefstuk of saté doen we een volgende keer). De pannenkoeken waren heerlijk, goed gaar en ruim voldoende! We begrepen dat de nieuwe jonge eigenaren sinds 1 maand de zaak runnen (ze kwamen even informeren of alles naar wens was). We komen hier zeker terug!
Irene1969 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Vanwege de verjaardag van mijn man de hele familie meegenomen naar de Pannenkoe in Leidschendam. Vooraf even gebeld of er plaats voor 12 personen was en ondanks de drukte was dat geen enkel probleem. We hebben heerlijk gegeten en ook de bediening was top. De pannenkoeken zijn erg smakelijk, goed gaar en niet te dik. De kleine kinderen hebben zich prima vermaakt in de kinderhoek (wat is die leuk!) en willen graag weer snel terugkomen. We hebben een heel gezellige avond gehad. Bedankt!
RCM .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
De avond was een opeenstapeling van flaters. Bij de reservering is aangegeven dat ons bezoek ter ere van een jarige was. Daar zouden ze iets leuks mee doen. ( Lees: dat doen ze alleen als je een dessert besteld, dan stoppen ze er een stuk vuurwerk in) Bestel je geen dessert, gebeurt er niets en vraag je je af waarom je allerlei gegevens van de jarige hebt moeten doorgeven. Na aanvang heel lang moeten wachten om de bestelling op te nemen. Vervolgens een broodje met kruidenboter, beiden niet lekker. Bij de vraag of er 3 pannenkoeken zonder koemelk gebakken konden worden keek de serveerster ons eerst wazig en toen lichtelijk paniekerig aan. Dat kon niet. En dat in deze tijd! We zaten rond 18.15 aan tafel, de bestellingen werden om 19.30 geserveerd. Dat duurt veel te lang als je kleine kinderen bij je hebt. Een van de specialiteiten, de Perenboot, een pannenkoek met walnoten, peer en honing was een aanfluiting. Volgens de serveerster kwam de peer uit blik,een potje honing was op de pannenkoek gekwakt en de pannenkoek was niet gaar. Heb de pannenkoek teruggestuurd om hem vervolgens weer niet gaar terug te krijgen. Uiteindelijk heb ik het restaurant zonder iets te eten verlaten. De 2 andere tafelgenoten die geen melk kunnen verdragen kozen voor een vleesgerecht. Ze kregen een berg lauwe friet, een bolletje huzarensalade (deze leek niet huisgemaakt) en een homp vet vlees. Het personeel gaf aan dat het een drukke chaotische avond was echter de zaak was niet eens voor de helft gevuld.. Wel netjes dat we een drankje van het huis aangeboden kregen, jammen dat dat tegen de honger niet echt helpt. Het restaurant zelf is benauwd en warm. Een avond vol irritaties. Wij komen hier nooit meer terug.
Ruudduur .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Wij eten sinds een half jaar regelmatig bij Pannekoe. De pannenkoeken zijn perfect, zo'n goudbruine licht knapperige korst met, en hoe ze het voor elkaar krijgen weet ik niet, de echte perfecte intense pannenkoekensmaak. Een deel van mij gezin is niet gek op pannenkoeken en eten meestal andere gerechten die met genot genuttigd worden. Heerlijk en dit alles voor een erg klein prijsje. Meestal zijn we met z'n vieren (kids 10 en 13) tussen de €120 en €150 kwijt voor een dinertje (vaak alleen hoofd- en nagerecht en 2 a 3 drankjes per persoon) maar hier eten en drinken we ons rond voor rond de €90. Wij reserveren altijd de tafel in de hoek bij het raam waardoor je aan 2 zijdes omgeven wordt door het haventje en sluisje. Mooier en breder uitzicht kan volgens mij niet. Het restaurant is erg gezellig, veel hout, en leuke attributen. Wel zou er wat meer gelucht kunnen worden want soms, als het druk is, is het er te warm.
Gerritvanerkell .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Vele malen beter dan de voorganger. De pannenkoeken in ieder geval! jammer dat er niks verandert is aan de speelkamer. Verder zijn de service en de inrichting prima. Wij zullen zeker vaker langskomen
Proevenmaar .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
We hebben heerlijk gegeten. Het merendeel van de tafelgenoten nam iets anders dan pannenkoek. Alle gerechten waren met zorg bereidt. De pannenkoeken waren heerlijk (niet te dik en goed gaar). Ik ben geen grote eter en ik moet wel zeggen dat ik met een pannenkoek niet voldoende gegeten had. Het was op het moment dat wij er waren niet druk en toch moesten we steeds vragen om aandacht van de serveerster. Hier zou men aan moeten werken want dat staat toch een beetje tegen.