Pannenkoe Krimpen aan den IJssel

6,6
Lang
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Wij zijn hier in totaal 2x wezen eten, waarbij beiden keren zijn tegengevallen. Het eten op zich is prima, alleen de bediening laat echt te wensen over! Heel erg lang wachten en absoluut niet attent, poging tot vriendelijkheid die eigenlijk niet echt overkomt. Daarnaast is het de 2 keren voorgekomen dat er gerechten en drankjes (cola!) op waren. Wij vinden het niet prettig om in dit restaurant te eten.
Eboroek .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Na een drankje besteld te hebben moetsen we heel lang wachten om eten te kunnen bestellen, moest aan de bar gaan vragen of we konden bestellen. Het personeel heeft zich getrained in het rondkijken maar niets zien. Dat is heel vervelend als gast. Ook nadat we de pannenkoeken op hadden en de desertkaart hadden gekregen zag niemand ons meer zitten. Dus dan maar aan de bar gevraagd of we af mochten rekenen. Jammer dat scheelt snel 6 nagerechten! Ook voor de pannenkoeken zelf hoef je hier niet echt heen. Jammer!
Dana B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Toen we hier binnenkwamen viel ons direct op dat dit restaurant geen typische pannenkoekenhuis-uitstraling heeft. Fijn!

Echter het eten was niet super. Mijn pannenkoek was koud bij het serveren. Ook qua service vonden we het niet super. We moesten zelf potloden gaan halen voor ons zoontje, dat werd ons niet aangeboden en daarnaast werd de tafel naast ons gewoon niet afgeruimd waardoor we tijdens het eten constant uizicht hadden op een tafeltje met etensresten erop.

Maar wat ik nog wel het raarste vond: wij waren aan het afrekenen terwijl er ook een ander stel met kinderen aan het afrekenen was. Die andere kindjes kregen een spekkie toen ze weggingen en ons zoontje niet. Wel heel raar en moeilijk te verkroppen voor een klein kind (en zijn moeder ;) )
Reijp001 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
We hebben hier een high tea gehad. Helaas was er gebrek aan personeel en ook was het e.e.a. niet goed gegaan met de bestellingen/inkopen voor deze high tea. Gelukkig was er een betrokken jongedame bij de Pannenkoe in dienst, die toch een behoorlijke high tea in elkaar heeft kunnen flansen. Compliment daar voor.
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Voor de verjaardag van onze dochter zijn we pannenkoeken gaan eten. Voor haar hebben we de kinder pannenkoek besteld, en voor ons zelf de pannenkoek van de maand. De laatste was (achteraf) niet helemaal mijn smaak, maar dat merkte ik pas halverwege. Verder was de pannenkoek op zich prima.

De service was redelijk, maar omdat we als late klanten binnen kwamen leek het personeel zich meer bezig te houden met opruimen en dergelijke.

Het decor net voldoende, dit heeft niet zo veel met de inrichting te maken maar meer met de speelhoek waar diverse dingen kapot waren, vonden we toch een beetje een domper op zo'n hoekje.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Met een kinderfeestje bij de Pannenkoe geweest. Het was heel rustig. Voor ons groepje niet heel vervelend. Zo konden de kids lekker bezig zijn zonder anderen lastig te vallen. De kids mochten hun eigen pannenkoek maken. Tof natuurlijk en de kok deed het heel leuk. Omdat het zo rustig was, was er ook tijd voor wat lol. Een van de obers heeft met de kinderen balletje balletje gedaan. Dikke pret. De pannenkoeken zelf waren ok. Ik heb ze wel lekkerder gehad. Wel had ik meer te spelen voor de kinderen verwacht. Als met al prima dus.
Tom N.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Onlangs geweest voor lunch. De bediening is langzaam en speelt slecht in op de drukte. Dit viel me ook al op tijdens een eerder bezoek, en dat was terwijl we de enige in de zaak waren. Als lunch pannenkoeken gegeten, zeer smakelijk. Het decor van de zaak is niet bijzonder
RobertStorm .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Dit weekend voor mijn zoons verjaardag naar de pannenkoe gegaan. Het eten was heerlijk en mijn portomonee vond het afrekenen ook niet zo erg! Gelukkig was er ook de mogelijkheid om glutenvrije pannenkoeken te bestellen. We hebben er zeer van genoten!
Volgende keer maar weer naar de Pannenkoe
Krimpenaar66 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Om het 50 jarig huwelijk van mijn ouders te vieren gezellig met de familie wezen eten. Er werden zowel pannenkoeken als warme gerechten besteld, al het eten zag er prima uit en smaakte ook prima. Na de maaltijd nog een kopje koffie met dessert besteld en ook deze smaakte goed. De bediening was gezellig en vrolijk aan tafel naar de kleine kinderen. Ook het speelhoekje is ideaal voor de kinderen, gelukkig zaten we daar vlak bij. Al met al een top ervaring, leuke zaak!
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
In overvol aangrenzend zwembad werd diploma gezwommen. Niettemin na afloop, eind van de ochtend, slechts 1 tafel bezet. Geen sfeer dus. Werd wel iets drukker. Trage bediening door een jonge, onervaren man. Pannenkoek en een zelfs eenvoudig te bereiden uitsmijter van matige kwaliteit. Wat jammer toch dat de uitbater zijn verantwoordelijkheid niet oppakt; Krimpen loopt al niet over van goede eetgelegenheden. Opnieuw gemiste kans na eerdere teleurstellende ervaringen!
Johanneke D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2014
Al vaker gegeten hier. Het restaurant ziet er gezellig uit. Het personeel is altijd uiterst vriendelijk, zeker ook naar de kinderen toe, en het eten smaakt er altijd prima! Zeer tevreden met de ervaringen die we hier hebben!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
Vorig jaar ook gegeten en bediend door een zeer trage en vaak in de zaak niet aanwezige bediening, deze keer niet anders dan dan lof voor de bediening, snel en zeer vriendelijk.
Dit keer eens een "eenvoudige" pannenkoek gegeten maar die was wel erg smaakvol.
Voor iets eenvoudig of gewoon een pannenkoek blijft ook dit jaar de Pannenkoe in Krimpen adn. IJssel voor ons een aanrader.
MNN1802 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Wij hebben hier vorige week gegeten voor mijn verjaardag en dit restaurant is echt geeeen aanrader! Pannenkoeken(2 stuks) waren zwartgeblakerd aan de onderkant. Ik ben met mijn pannenkoek naar de bediening gestapt en deze hierop aangesproken. Reactie was dat het onmogelijk was om een pannenkoek te serveren die egaal van kleur was! Met alle respect....tussen egaal van kleur en zwart zit nogal wat kleurverschil. Personeel liet ons veel te lang met een onafgeruimde tafel zitten. De kinderen hadden een kalfjesmenu waar drinken en een ijsje bijzaten, kregen geen drinken en ook geen ijsje, het duurde en duurde maar en uiteindelijk hebben we er zelf maar om gevraagd. Waardeloze bediening, tafel werd niet afgeruimd, geen excuus voor de zwartgeblakerde pannenkoeken....uh ja ze begrepen het en zouden dit doorgeven aan de keuken en daar konden we het mee doen. Echt werkelijk om te janken
Wehaddenveeltrek .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Wij hebben hier al meerdere malen met de kinderen gegeten, maar bij ons laatste bezoek ging het helemaal mis. Eerst moesten we zelf om de menukaart vragen, drinken bestellen duurde ook even, maar het ergste was dat onze pannekoeken gewoon niet kwamen. Na een tijd werd ons gezegd dat ze ons niet vergeten waren, later kwam het meisje van de bediening terug met een slap excuus over waarom het zo lang duurde, en nog een kwartier later kwam ze vragen wat we ook alweer besteld hadden! We waren toen zeker een uur binnen! Tot groot verdriet van onze kinderen zijn we toen opgestapt. Echt jammer want het is een leuk restaurant en de pannenkoeken zijn lekker, maar dit kon echt niet.
Glutenvrij .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
Superlekkere glutenvrije pannenkoeken!! Eindelijk een restaurant waar ze van glutenvrij geen probleem maken, zelfs niet als je niet van te voren hebt gereserveerd.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2013
Beperkte kaart maar voor deze zaak meer dan genoeg.
Bestelde biefstuk en kipsaté was goed en lekker.
Bediening was zeer traag en vaak niet zichtbaar in de zaak.
Afgezien van de bediening voor herhaling vatbaar.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Leuk ingericht pannenkoekenrestaurant. Alles in koeiensfeer en dat is een gezellig thema. De pannenkoeken smaakten aardig, alleen die met kaas waren niet allemaal even goed. Bij mijn vrouw was de kaas te donker geworden onder de gril ofzo, waardoor je een nasmaak van verbrande kaas overhield, ondanks dat de pannenkoek zelf goed gebakken was en de overige ingrediënten wel goed waren. Het personeel was niet altijd even attent, maar wel vriendelijk. Wat ons betreft vooral een geslaagd restaurant om met kinderen heen te gaan, daar zijn ze goed op ingericht.
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
De verbouwing van het Kaerthuis naar de Pannenkoe heeft de zaak goed gedaan. Afgelopen week zijn we hier met een wat groep mensen s'avonds wezen eten. Ondanks dat het in het weekend was, was het niet al te druk (of waren wij gewoon wat aan de late kant na 7 uur?).

De pannenkoeken smaakten goed, alleen jammer dat de de quatro de ingredienten heeft verdeeld in 4 stukken. Zou het niet fijner zijn om dit allemaal te verspreiden door heel de pannekoek? Aansluitend hebben we diverse toetjes op die ons goed smaakten. Behalve pannenkoeken hebben er ook een paar mensen in het gezelschap een stukje vlees besteld. Ook dat smaakte goed.

De bediening leek wat jong, en het koste af en toe wat moeite om hun aandacht te trekken. Af en toe had ik het idee dat de bediening niet al te efficient was, en er lang over deed om de tafel af te ruimen.

Er was een baby van 10 maanden oud mee in het gezelschap, wat geen probleem was. Wat je ook een beetje verwacht van een pannenkoeken restaurant is dat het geschikt voor kinderen is. Nou dat klopt :-)

Prijs technisch lijkt het ook in orde te zijn, denk dat de prijs/kwaliteit verhouding behoorlijk goed is.
Arend V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Gisteren hier met twee kleine kinderen weer eens een pannenkoek gegeten en alle vier waren ze weer lekker. (Uiteraard mag je dat ook verwachten in een pannenkoekenrestaurant.) De bediening was buitengewoon (kind-)vriendelijk en ondanks de grote, gezellige drukte werd alles snel uitgeleverd.
Om een lekkere pannenkoek te eten met de kids is dit the-place-to-be.