Pannenkoe Krimpen aan den IJssel

Cascade 1 2923 AT Krimpen aan den IJssel Nederland Kaart

Over het restaurant Pannenkoe Krimpen aan den IJssel

Iedereen gebruikt zijn eigen recept, of het nou oma’s traditionele recept is of die uit het kookboek, maar de pannenkoeken van de Pannenkoe in Krimpen a/d IJssel zijn ook zeker het proberen waard! Het aanbod is enorm, waardoor er voor iedereen wel wat in huis is. Zin in een hartig gerecht? Probeer dan de pannenkoek van het huis eens. Dit pannenkoekendeeg wordt gevuld met ham, kaas, spek, ui en champignons. Geen pannenkoekenfan? Dan is er een ruime keuze aan vleesschotels en omeletten beschikbaar. Zowel voor kinderen als voor volwassenen is het elke keer weer een feest om te gaan eten bij de Pannenkoe. Ervaar het zelf!

Meer informatie over restaurant Pannenkoe Krimpen aan den IJssel

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 20:30

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoe Krimpen aan den IJssel

Nico W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Eindelijk een pannenkoekrestaurant in de regio met echt lekkere pannenkoeken. Bovendien gratis voor de deur parkeren en een uiterst vriendelijke bediening. We waren met 6 personen en iedereen vond hun pannenkoek fantastisch. Een leuk avondje uit eten voor een betaalbare prijs. Waarom reden we hier altijd voorbij?? We komen zeker terug.
Jose T.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Afgelopen dinsdag hebben we rozijnen-appelpannekoeken hier gegeten. Rozijnen zwart en de pannekoek lang niet gaar.
Pannekoek snel afgekoeld, borden niet voorgewarmd.
Hier wordt appel en rozijnen eerst in pan gedaan en dan beslag, zou het misschien beter andersom kunnen?
Ook de smaak vonden we niet geweldig.
Misten ook de kaneel.
Volgende keer gaan we ze ergens anders eten.
Twee personen hadden friet, die was wel goed.
Bediening: wij niets over te klagen.
Casey100 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
De rozijnen waren zwart geblakerd en bij een 2e poging waren de rozijnen wel ok maar de pannenkoek niet gaar!
De bediening gaf als commentaar dat het moeilijk was een rozijnenpannenkoek te bakken!!?
Overigens: De spek-kaas pannenkoek was goed.
luise .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
De pannekoek was op zich OK maar de bediening was echt ondermaats.
We hebben een uur op onze bestelling voor het hoofdgerecht gewacht en 3 kwartier op het toetjes (2 kopjes thee en een kinderijsje)
Er liep iemand rond die de tafes langsging om te vragen of alles naar wens was, deze medewerker negeerde de tafels waar dat niet het geval was overduidelijk.
Er was blijkbaar veel te weinig personeel, dit werd ook erkend.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Rond 15.00 uur zijn we aangekomen bij de pannekoe.
Binnenkomend zijn er weinig gasten. Er liep één bediende en een dame in de keuken.
We konden een tafeltje kiezen. Daar het buiten regende en het best fris was, zochten we een plekje bij een verwarming. Deze konden we niet vinden, dus dan maar een tafeltje in het midden van het restaurant, daar de raamzijde erg koud was.
We zijn rechts het restaurant ingelopen.
Wat viel ons op. Er waren nog veel lege tafels met vieze servetten en gebruikte placemats. Er was eigenlijk geen twee of drie persoonstafel schoon.
We hebben zelf maar even de tafel opgeruimd en de vuile spullen op een andere nog niet opgeruimde tafel neergezet. De bediende deed dit niet.
Op de grond lag nog een vuil ijsbekertje. En dit terwijl er totaal twee tafels bezet waren in het gehele restaurant en de jongen eigenlijk meer achter de bar stond te praten met de dame van de keuken.
Ons lijkt het goed dat als een klant afrekent, om direct daarna even de tafel schoon te maken en er een doekje overheen te halen. Zolang we aanwezig zijn geweest in het restaurant is er totaal niets opgeruimd. We zijn begonnen met koffie en thee. Daarna allebei een uitsmijter. Mijn vrouw met twee en ik met drie bruine boterhammen. Mijn vrouw gaf aan de ham mee te bakken.
Volgens de bediende is dit in een aparte pan gedaan toen we hem hierop aanspraken. Volgens ons was het een gewone plak ham die zo op het brood was gelegd.
Het brood was heerlijk, maar wat is nu een boterham? De boterhammen die hier worden geserveerd, zijn de helft van een boterham die je thuis gewent bent op je bord te leggen. Uiteindelijk heeft mijn vrouw dan slechts één hele boterham en ik 1,5 boterham gegeten, zo klein waren deze.
Dan vinden we de prijs voor de uitsmijter iets te hoog. Verder leuk aangevuld met een bol salade en wat sla. Na beide een ijs coup genomen.
Ik de advocaat waar ruim met advocaat geschonken was. Prima.
Mijn vrouw wilde de bananen coup, maar de bananen waren op. Het was gisteren druk geweest met de bananen werd aangegeven, maar over een uur zouden de bananen er zijn.
Kan gebeuren, maar dan is er overdags niet gedacht om ergens bananen te gaan kopen. Het ijs bevatte wel wat water stukjes van het opnieuw in de vriezer plaatsen.
Helaas is dit voor ons wel de laatste keer bij deze pannekoe. Misschien dat we bij de andere pannekoe nabij Bleiswijk een betere en nette service gewent zijn.
Tip voor de eigenaar, leer het personeel in deze pannekoe direct de tafels schoon te maken als de klant de zaak heeft verlaten. Er was tijd genoeg voor.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Wij zijn hier in totaal 2x wezen eten, waarbij beiden keren zijn tegengevallen. Het eten op zich is prima, alleen de bediening laat echt te wensen over! Heel erg lang wachten en absoluut niet attent, poging tot vriendelijkheid die eigenlijk niet echt overkomt. Daarnaast is het de 2 keren voorgekomen dat er gerechten en drankjes (cola!) op waren. Wij vinden het niet prettig om in dit restaurant te eten.
Eboroek .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Na een drankje besteld te hebben moetsen we heel lang wachten om eten te kunnen bestellen, moest aan de bar gaan vragen of we konden bestellen. Het personeel heeft zich getrained in het rondkijken maar niets zien. Dat is heel vervelend als gast. Ook nadat we de pannenkoeken op hadden en de desertkaart hadden gekregen zag niemand ons meer zitten. Dus dan maar aan de bar gevraagd of we af mochten rekenen. Jammer dat scheelt snel 6 nagerechten! Ook voor de pannenkoeken zelf hoef je hier niet echt heen. Jammer!
Dana B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Toen we hier binnenkwamen viel ons direct op dat dit restaurant geen typische pannenkoekenhuis-uitstraling heeft. Fijn!

Echter het eten was niet super. Mijn pannenkoek was koud bij het serveren. Ook qua service vonden we het niet super. We moesten zelf potloden gaan halen voor ons zoontje, dat werd ons niet aangeboden en daarnaast werd de tafel naast ons gewoon niet afgeruimd waardoor we tijdens het eten constant uizicht hadden op een tafeltje met etensresten erop.

Maar wat ik nog wel het raarste vond: wij waren aan het afrekenen terwijl er ook een ander stel met kinderen aan het afrekenen was. Die andere kindjes kregen een spekkie toen ze weggingen en ons zoontje niet. Wel heel raar en moeilijk te verkroppen voor een klein kind (en zijn moeder ;) )
reijp001 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
We hebben hier een high tea gehad. Helaas was er gebrek aan personeel en ook was het e.e.a. niet goed gegaan met de bestellingen/inkopen voor deze high tea. Gelukkig was er een betrokken jongedame bij de Pannenkoe in dienst, die toch een behoorlijke high tea in elkaar heeft kunnen flansen. Compliment daar voor.
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Voor de verjaardag van onze dochter zijn we pannenkoeken gaan eten. Voor haar hebben we de kinder pannenkoek besteld, en voor ons zelf de pannenkoek van de maand. De laatste was (achteraf) niet helemaal mijn smaak, maar dat merkte ik pas halverwege. Verder was de pannenkoek op zich prima.

De service was redelijk, maar omdat we als late klanten binnen kwamen leek het personeel zich meer bezig te houden met opruimen en dergelijke.

Het decor net voldoende, dit heeft niet zo veel met de inrichting te maken maar meer met de speelhoek waar diverse dingen kapot waren, vonden we toch een beetje een domper op zo'n hoekje.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Met een kinderfeestje bij de Pannenkoe geweest. Het was heel rustig. Voor ons groepje niet heel vervelend. Zo konden de kids lekker bezig zijn zonder anderen lastig te vallen. De kids mochten hun eigen pannenkoek maken. Tof natuurlijk en de kok deed het heel leuk. Omdat het zo rustig was, was er ook tijd voor wat lol. Een van de obers heeft met de kinderen balletje balletje gedaan. Dikke pret. De pannenkoeken zelf waren ok. Ik heb ze wel lekkerder gehad. Wel had ik meer te spelen voor de kinderen verwacht. Als met al prima dus.
Tom N.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Onlangs geweest voor lunch. De bediening is langzaam en speelt slecht in op de drukte. Dit viel me ook al op tijdens een eerder bezoek, en dat was terwijl we de enige in de zaak waren. Als lunch pannenkoeken gegeten, zeer smakelijk. Het decor van de zaak is niet bijzonder
Sabine S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Om het 50 jarig huwelijk van mijn ouders te vieren gezellig met de familie wezen eten. Er werden zowel pannenkoeken als warme gerechten besteld, al het eten zag er prima uit en smaakte ook prima. Na de maaltijd nog een kopje koffie met dessert besteld en ook deze smaakte goed. De bediening was gezellig en vrolijk aan tafel naar de kleine kinderen. Ook het speelhoekje is ideaal voor de kinderen, gelukkig zaten we daar vlak bij. Al met al een top ervaring, leuke zaak!
Johanneke D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2014
Al vaker gegeten hier. Het restaurant ziet er gezellig uit. Het personeel is altijd uiterst vriendelijk, zeker ook naar de kinderen toe, en het eten smaakt er altijd prima! Zeer tevreden met de ervaringen die we hier hebben!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
Vorig jaar ook gegeten en bediend door een zeer trage en vaak in de zaak niet aanwezige bediening, deze keer niet anders dan dan lof voor de bediening, snel en zeer vriendelijk.
Dit keer eens een "eenvoudige" pannenkoek gegeten maar die was wel erg smaakvol.
Voor iets eenvoudig of gewoon een pannenkoek blijft ook dit jaar de Pannenkoe in Krimpen adn. IJssel voor ons een aanrader.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2013
Beperkte kaart maar voor deze zaak meer dan genoeg.
Bestelde biefstuk en kipsaté was goed en lekker.
Bediening was zeer traag en vaak niet zichtbaar in de zaak.
Afgezien van de bediening voor herhaling vatbaar.
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
De verbouwing van het Kaerthuis naar de Pannenkoe heeft de zaak goed gedaan. Afgelopen week zijn we hier met een wat groep mensen s'avonds wezen eten. Ondanks dat het in het weekend was, was het niet al te druk (of waren wij gewoon wat aan de late kant na 7 uur?).

De pannenkoeken smaakten goed, alleen jammer dat de de quatro de ingredienten heeft verdeeld in 4 stukken. Zou het niet fijner zijn om dit allemaal te verspreiden door heel de pannekoek? Aansluitend hebben we diverse toetjes op die ons goed smaakten. Behalve pannenkoeken hebben er ook een paar mensen in het gezelschap een stukje vlees besteld. Ook dat smaakte goed.

De bediening leek wat jong, en het koste af en toe wat moeite om hun aandacht te trekken. Af en toe had ik het idee dat de bediening niet al te efficient was, en er lang over deed om de tafel af te ruimen.

Er was een baby van 10 maanden oud mee in het gezelschap, wat geen probleem was. Wat je ook een beetje verwacht van een pannenkoeken restaurant is dat het geschikt voor kinderen is. Nou dat klopt :-)

Prijs technisch lijkt het ook in orde te zijn, denk dat de prijs/kwaliteit verhouding behoorlijk goed is.
Arend V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Gisteren hier met twee kleine kinderen weer eens een pannenkoek gegeten en alle vier waren ze weer lekker. (Uiteraard mag je dat ook verwachten in een pannenkoekenrestaurant.) De bediening was buitengewoon (kind-)vriendelijk en ondanks de grote, gezellige drukte werd alles snel uitgeleverd.
Om een lekkere pannenkoek te eten met de kids is dit the-place-to-be.