Pannenkoe Bleiswijk

31-795931945

Meer informatie over restaurant Pannenkoe Bleiswijk

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 20:30

• Betaalpas
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Eten7,1/10
Service8/10
Decor7,4/10
Willem H. Gastronoom (61 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
We komen hier vaker met onze papegaai om een heerlijke pannenkoek te eten. De rust die je op het terras hebt daar er alleen plaatselijk verkeer langs rijd op deze doodlopende weg voor auto's en een mooi uitzicht over de weilanden heen.
Nu eens geen pannenkoek, maar een kogelbiefstuk met patat.
De patat was heerlijk goudgeel en vers, de bol salade erbij was naar verwachting voor een pannenkoekenhuis. De kogelbiefstuk was erg plat en ik vraag mij dan ook af of dit een kogelbiefstuk was, daar die van mijn vrouw en van mij toch wat taai waren.
We hebben gevraagd om ze zo rood mogelijk te houden, wat bij mijn vrouw in de goede richting kwam. Die van mij was rosé.
Verder was de smaak goed.
We houden het waarschijnlijk toch bij de pannenkoeken en het ijs wat ze ook serveren.
Judy W. 1e beoordeling (1 recensie) 2,8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
We hebben gegeten bij de Pannekoe met twee glutenvrije gasten. Beiden hebben klachten na het diner.
Er wordt gesproken over een 'schone pan' waarin wordt gebakken, maar het is het label glutenvrij zeker NIET waard.
Weinig ambiance ook, we kwamen binnen bij een ruziemakende kok met het bedienend ersoneel.
Bedienend personeel loopt kriskras door elkaar, er lijkt geen wijkverdeling te zijn. Tafeltje na ons gekomen, wordt eerder bestelling opgenomen, krijgt eten eerder.
Zeer matig! Niet voor herhaling vatbaar!
Ireneoverduin . Bourgondiër (3 recensies) 3,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Erg lange wacht tijd tussen 2 pannenkoeken in 1 uur.
eerst verbrande salami, teug gegeven bij tweede keer was de pannenkoek rauw.
We hebben wel een kopje koffie van de zaak gehad.
Op mijn vraag hoe dit kwam gaf men als antwoord, iedereen besteld opeens onbeperkt pannenkoeken dat kunnen we niet aan. helaas waren er maar 20 klanten.
Hoe moet dit gaan als de tent vol zit.
Helaas 80.00 Euro kwijt voor mislukte pannenkoeken.
Erwinhof . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Wat een gezellig pannenkoekenrestaurant, echt de sfeer zoals die zou moeten zijn.
Het personeel was uitermate vriendelijke, wij werden snel bediend. Hier gaat het net een stukje verder dan alleen eetsmakelijk, er is interesse in de klant en aandacht. Wat heel belangrijk is!
En ook opa die wat slechter te been is, heeft heerlijk genoten van deze top locatie.
Het eten waren wij erg tevreden over. We hadden allemaal andere gerechten. De kleintjes een kinderpannenkoek die zij zelf mochten versieren. Ik had een biefstuk met friet en champignonsaus, ik had niet veel verwacht gezien het een pannenkoekenrestaurant was, maar dit smaakte toch echt heel goed. Kortom wij hebben enorm genoten en komen zeker nog een keer terug als we in de buurt zijn!
Kokkie1985 . Gastronoom (34 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Helemaal top! Ideaal voor als je met een jong gezin snel en lekker wilt eten.

Ik blijf mij telkens verbazen iedere keer wanneer ik kom eten, dat de bediening uitzonderlijk scherp, snel, vriendelijk een kindvriendelijk is. Daarbij zijn de poffertjes en pannenkoeken en de plate gerechten gewoon goed. Veel beter dan de concurrenten, met name het personeel dat staat als een echt team, helpt elkaar en loopt niet met oogkleppen op en proberen allen zo goed mogelijk hun best te doen.

Is het dan alleen maar lofzang? Als ik heel diep graaf dan kan ik alleen opmerken dat er een echte speelhoek ontbreekt, dit is overigens wel een beetje gecompenseerd in de verschillende losse speel items door het restaurant.

Ik kom zeker weer eens terug, inmiddels een van de favoriete restaurants van de familie.
Stephanie V. Gastronoom (77 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Sinds lange tijd weer eens hier een pannenkoek gegeten met manlief. Viel helaas erg tegen. In onze herinnering waren de pannenkoeken hier veel dikker, smeuïger en smaakvoller. Mijn pannenkoek met spek, kaas en uit smaakte voornamelijk naar pittige, droge kaas. De spek en uien leken wat verbrand en het geheel was gewoon erg droog en zout. Die van mijn man met spek en appel was iets beter van smaak, maar nog steeds erg vlak en droog vergeleken met eerder bezoeken. Helaas voor ons de laatste keer. Lijkt alsof de kok verandert is en er bezuinigd wordt op melk, eieren en boter.....Bediening wel vriendelijk al duurde het wel erg lang voordat onze pannenkoeken aan tafel kwamen.
Irma D. Gastronoom (42 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Gewoon even een lekkere pannenkoek gegeten.
Een harige en een zoete pannenkoek.
Was erg smaak vol.
Vriendelijke bediening.
La1985 . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Een leuk restaurant. Ben hier met mijn nichtje van 1,5 gaan eten. Voor haar hadden ze een lactosevrije pannenkoek. ik had zelf de Pannenkoek van de maand met aardbeien, ijs en slagroom. Was een verademing met dit warme weer! En er ging ook nog geld naar KIKA. Bediening was vlot en op terras zat je lekker rustig. Een goed adres voor een lekkere pannenkoek.
Edwin S. Bourgondiër (2 recensies) 4,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Ambiance is een oude opgeknapte schuur. Wat de kwaliteit van het eten niet in de weg hoeft te zitten. Maar helaas was het er erg warm, met maar 1 raam open en zonder airco koelde het maar niet af. De kinderen aten allemaal een pannenkoek naturel. Die gingen prima. De volwassene in de groep kozen voor stevigere pannenkoek. Deze gingen ook nog wel. Ik zelf nam een kogelbiefstuk met pepersaus. Deze was nog helemaal rauw van binnen. Daarnaast was de pepersaus van een vreselijke (opgewarmde ?) kwaliteit. (deze werd met de mayonaise, apart afgerekend, stond niet op de kaart). De toetjes waren van echt supermarkt kwaliteit ijs. De Pipo's smaakte naar chemische aardbeien/ vanille dubbelvla. En leek de pannenkoek van de maand in de verste verte niet op het plaatje. En was deze ook nog eens aangebrand.
De bediening liet nog weten dat wij hiervoor een nieuwe mochten krijgen. Maar met kleine kinderen die omvallen van de slaap, konden wij daar niet op wachten.
Korting bij de kassa vanwege deze perikelen konden wij niet verwachten. Zelfs niet, de van te voren, afgesproken korting. Na enig aandringen kregen wij de afgesproken korting alsnog. Maar dit mocht niet meer baten. Hier komen wij niet meer terug.......
Sonja1980 . 1e beoordeling (1 recensie) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Prima terras en parkeermogelijkheden, vriendelijke bediening.
Pannenkoek (appel-rozijn) was helaas nog gedeeltelijk rauw van de binnenkant; niet lekker.
Kokkie1985 . Gastronoom (34 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Een aanrader voor gezelschappen met kinderen die vlot maar goed en lekker willen eten met een goede service.

Voor de tweede keer gegeten en deze keer geen pannenkoek maar een vleesgerecht genomen en deze was ook erg lekker. Natuurlijk poffertjes met ijs na.

Het is een goed concept maar wat vooral goed wordt uitgevoerd door het personeel wat zeer vriendelijk en attent is.

Vergeleken met andere grote pannenkoekenhuizen in de regio steekt de Pannenkoe er met kop en schouders bovenuit.

Ik kom zeker nog terug.
Kokkie1985 . Gastronoom (34 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Na een kruistocht van pannenkoekenhuizen proberen in de omgeving Zoetermeer, de Pannenkoe maar eens geprobeerd.

Een parel verscholen tussen Zoetermeer en Bleiswijk. Genoeg parkeerpleken. Bediening is vlotte, enthousiaste en gemotiveerd.

Stokbroodje kruidenboter vooraf, daarna 3 volwassen pannenkoeken en 1 kinderpannenkoek en 1 portie poffertjes die er erg goed uitzagen en vervolgens ook erg goed smaakte. Als dessert ook nog maar eens een porties poffetjes besteld met ijs en slagroom. Alles werd vlot gereserveerd zoals je dat verwacht (maar eigenlijk nooit gebeurd) als je uit eten gaat met kinderen.

De tafels om ons heen namen ook de niet pannenkoeken gerechten die er ook super uit zagen en met smaak bereid werden.

Gezegt moet worden dat de manier van pannenkoeken bakken 'hier' uit de kunst is, naar mij smaak zouden de hartige pannenkoeken iets hartiger kunnen.

Ik kom zeker nog een keer terug en ga ook eens de lokatie in Leidschendam ook eens proberen.
Spectrums . Gastronoom (13 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Hier met 3 personen gegeten met bonnen van de Jumbo (5 euro p.p. korting, bij besteding van minimaal 10 euro p.p.). We namen alledrie 2 pannenkoeken. Ze waren heerlijk! Tot onze verbazing kwam de kokkin melden dat op donderdag het onbeperkt pannenkoeken eten is voor een bepaalde prijs. Ze zou per persoon berekenen wat goedkoper was: de bonnen van Jumbo of de aktie. Wat een service! Vriendelijke bediening, gezellige ambiance en ruim parkeerterrein.
We komen zeker een keer terug!
Willem H. Gastronoom (61 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Binnen is een warme donkere aankledinging. Buiten een heerlijk terras waar heel weinig verkeer langs rijd. Je kijkt over de weilanden heen en kan genieten van een heerlijke natuurlijke rust. Parkeerplaats is ruim voldoende achter het restaurant. De kaart heeft voldoende keuze voor vleesgerechten en veel soorten pannenkoeken. Zodra je buiten plaats neemt hoef je niet lang te wachten tot iemand van de bediening naar je toe komt. Zijn nu 2x geweest en de bediening is erg vriendelijk. We hebben een appelpannenkoek en een pannenkoek met verse aardbeien genomen. Deze werden snel geserveerd en zijn heerlijk. Als je even van de rust wil genieten in de zon, stopt daar even met de fiets of auto. Het is een oase van rust en je kijkt een heel eind over de velden. Volgende keer gaan we in de avond daar naartoe voor een heerlijk stuk vlees.
Sander327 . Bourgondiër (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Afgelopen weekend in de Pannenkoe gegeten. Het was lekker druk maar de bediening was vriendelijk en er hing echt een sfeer die je verwacht van een pannenkoekenhuis. Doordat de pannenkoeken echt gebakken worden in een pan, was mijn pannenkoek (ham en kaas) heerlijk! De kipsate van mijn vriendin was ook lekker en de prijs was goed. De dessertkaart was uitgebreid en de warme brownie met ijs is een aanrader!
Janetrodenburg . Fijnproever (9 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Vrijdag 14 februari met valentijnsdag hier een pannenkoek gegeten.
Vooraf namen we een soepje met stokbrood en de mosterdsoep (de dagsoep) was erg lekker. Het nadeel vind ik alleen dat hoe vaak je ook gaat eten en dan naar de dagsoep vraagt dat ze het altijd eerst moeten gaan vragen.
Daarna de pannenkoek. Die van mijn man was heerlijk. Ik had een spekpannenkoek en die was erg lekker maar vrij dik gebakken en daardoor kon ik hem echt niet op.
De thee en ijs na waren gewoon goed verzorgd en een groot pluspunt was dat toen we weggingen we voor valentijn een mooie roze roos kregen.
Hij staat nog steeds prachtig in bloei.
Marieke011 . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Afgelopen vrijdag hier gegeten vanwege mijn verjaardag. Samen met mijn man, kinderen, kleinkind en vader hier gegeten. Mijn dochter werkt hier, vandaar dat we hier een keer wilde eten. Het is geen probleem om zelf je eigen pannenkoek samen te stellen en zelfs voor mijn vader zat er lekker vlees tussen. Voor mijn kleinkind is alleen een frikandel ook geen moeite. Al met al was het eten lekker en hebben wij er een leuke avond van gemaakt.
R. G. Gastronoom (99 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Al verschillende keren hier geweest. Altijd goed. Erg druk, dus een goed teken. En deze keer naast de bekende pannenkoeken ook saté met friet besteld. Ook goed. We komen terug!
Lionheart1970 . Bourgondiër (2 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Eenvoudig goed! Lekkere pannenkoeken, maar ook andere warme menu's te verkrijgen. De hitte van de laatste tijd (30 Gr.) heeft geen negatieve invloed op de service. Top geregeld! Tot de volgende keer...
Spijkerj . 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
afgelopen zaterdag hier gewoon even langs gegaan vanwege de reclame langs de snelweg. het is een beetje een oudbollig retaurant maar het werd goedgemaakt door bediening en het eten. we hadden een pannekoe en een biefstukje. hoewel het biefstukje een beetje aan de rauwe kant was was de pannekoe lekker. we komen zeker nog een keer terug