Pannenkoe Berkel en Rodenrijs

Stationsweg 2 2651 BH Berkel en Rodenrijs Nederland Kaart

Over het restaurant Pannenkoe Berkel en Rodenrijs

Bij de Pannenkoe kun je onbeperkt pannenkoeken eten en wie wil dat nou niet? Dit leuke pannenkoekenhuis vind je in het oude stationsgebouw van Berkel en Rodenrijs, een gezellig plaatsje in Zuid-Holland. Op het menu staan alle denkbare soorten pannenkoeken, van naturel met stroop tot Pisang Ambon en van spek tot kipsaté, om er maar een paar te noemen. Er staan ook nog andere gerechten op het menu, zoals uitsmijter, kipnuggets met frites, rauwkost of warme groenten. De Pannenkoe is een ideale plek voor een kinderfeestje, waar de jonge gasten hun eigen pannenkoek mogen bakken. Ook volwassenen zijn te spreken over de romantische sfeer van het restaurant. Word verwelkomd door de leuke mascotte van de Pannenkoe en geniet van een gezellige dag uit!

Meer informatie over restaurant Pannenkoe Berkel en Rodenrijs

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 20:30

Jouw recensie over het restaurant Pannenkoe Berkel en Rodenrijs

Vincent M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
matige pannenkoeken. niet echt
verrassend en vrij klein. Na het
aangegeven te hebben kreeg ik de opmerking dat ik er dan wel gewoon nog 1 mag bestellen....
bijbehorend toetje waren ze vergeten te geven.
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Vanmiddag hier met een groep gegeten. Het was redelijk gevuld en de kinderen liepen af en aan naar buiten. Helaas lieten ze telkens de deur openstaan waardoor wij het koud hadden.

Pannenkoek appel, ui en spek was goed en lekker.
Het toetje viel tegen. De warme wafel was koud en kwam gewoon uit de supermarkt.

Tafel werd ook niet afgeruimd. Bij het tweede drankje bleven de lege limonade- en theeglazen van de eerste ronde gewoon staan. Voor het toetje werden de borden weggehaald, maar rest bleef gewoon staan.
Adonis .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Eens verandering geprobeerd van pannenkoekenrestaurant in onze buurt. Wat een aanfluiting. Garnering op de borden met oude bruin verkleurde sla, dat beloofd weinig goeds voor andere producten denk je dan. Pannenkoeken waren erg licht gekleurd en doen zeker ver onder voor de concurrent vlakbij in Pijnacker waar wij normaliter een pannenkoek (blijven) eten. Saté was redelijk alleen niet bijzonder en met wat slappe kroepoek. Een slechte kennismaking, jammer! Wil niet meer terug.
Nino R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Ben er bijna elke week - voor de onbeperkte pannenkoeken! Voordelig en altijd weer lekker, waarbij alle soorten fruit gekozen kunnen worden. In de omgeving van Rotterdam zeker de beste
Zuidwal .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Leuke plek om met kinderen heen te gaan, sfeer en service prima.
Pannenkoek smaakte prima, maar wel veel zwarte aangebrande stukjes. Dat was vast een paar pannenkoeken voor die van ons, Wordt de koekenpan misschien alleen aan het eind van de dag gewassen?

Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Wij zijn woensdag met de kinderen bij Pannenkoe geweest in Berkel en Rodenrijs . Komen niet uit de buurt dus waren benieuwd. Oud gezellig stationsgebouw, dus sfeervol. Ook binnen was alles in oude staat en terwijl wij een tafeltje kregen, rende de kids al naar de speelruimte. Het eten was goed en snel op tafel. De varkenshaas was lekker mals net zoals de biefstuk van mijn vrouw. De kinderen kregen een kalfjes menu met 2 Doekoe muntjes om een cadeau uit te zoeken. Al met al een geslaagd uitje. En nog een compliment voor de meiden van de bediening . Jullie zien ons snel terug.
Wikash D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Klassieke inrichting, zeer vriendelijk personeel.
Ook de speciale pannenkoeken waren heerlijk.
Het is een zeer leuk familierestaurant!
MeesterSiem .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Gezellig restaurant, prima locatie en genoeg parkeerplek. Ondanks de ramen wel een beetje een donkere sfeer, maar dat heeft wel iets chique. Ook is het er schoon en klassiek, niet rommelig. De pannenkoek met kaas en spek was voortreffelijk. Als grote eter en fijnproever geef ik de pannenkoek een 8, er zat een smaakvolle dikke laag kaas op en genoeg spek om bij elke hap een stuk spek mee te eten. Pannekoek was ook warm en vulde de maag goed. We moesten in de middag iets van 20 minuten wachten, maar dat kon er mee door. Als de zon gaat schijnen kan er waarschijnlijk ook goed gebruikt worden gemaakt van het terras, en dan is de randstadrail die langs raast een leuke bijkomstigheid.

Wel zijn er veel kinderen, wat een romantisch karakter te niet kan doen.

Groet