Pannenkoe Berkel en Rodenrijs

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 20:30

6,5
Adonis .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Eens verandering geprobeerd van pannenkoekenrestaurant in onze buurt. Wat een aanfluiting. Garnering op de borden met oude bruin verkleurde sla, dat beloofd weinig goeds voor andere producten denk je dan. Pannenkoeken waren erg licht gekleurd en doen zeker ver onder voor de concurrent vlakbij in Pijnacker waar wij normaliter een pannenkoek (blijven) eten. Saté was redelijk alleen niet bijzonder en met wat slappe kroepoek. Een slechte kennismaking, jammer! Wil niet meer terug.
ElNinio .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Ben er bijna elke week - voor de onbeperkte pannenkoeken! Voordelig en altijd weer lekker, waarbij alle soorten fruit gekozen kunnen worden. In de omgeving van Rotterdam zeker de beste
Zuidwal .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Leuke plek om met kinderen heen te gaan, sfeer en service prima.
Pannenkoek smaakte prima, maar wel veel zwarte aangebrande stukjes. Dat was vast een paar pannenkoeken voor die van ons, Wordt de koekenpan misschien alleen aan het eind van de dag gewassen?

Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Wij zijn woensdag met de kinderen bij Pannenkoe geweest in Berkel en Rodenrijs . Komen niet uit de buurt dus waren benieuwd. Oud gezellig stationsgebouw, dus sfeervol. Ook binnen was alles in oude staat en terwijl wij een tafeltje kregen, rende de kids al naar de speelruimte. Het eten was goed en snel op tafel. De varkenshaas was lekker mals net zoals de biefstuk van mijn vrouw. De kinderen kregen een kalfjes menu met 2 Doekoe muntjes om een cadeau uit te zoeken. Al met al een geslaagd uitje. En nog een compliment voor de meiden van de bediening . Jullie zien ons snel terug.
Jan1952 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Wij vonden het eten erg slecht veel patat en sla om het bord te vullen 3 minuscule stukjes lauw vlees en koude champignonsaus die smaakte naar kant en klare saus tegen de tijd dat de saus terug kwam was het vlees koud kortom niet voor herhaling vatbaar
Beste Jan,

Wij vinden het heel vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad bij ons. Zou u contact op willen nemen met ons via info@pannenkoe.nl ? Dan kunnen we samen zoeken naar een oplossing. Wij streven er namelijk altijd naar dat onze gasten tevreden de deur uit gaan.

Met vriendelijk groet,

het team van Pannenkoe
Suzanne_de_Graaf .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Vandaag geluncht bij De Pannenkoe. Tot onze verbazing was de zaak leeg bij binnenkomst. Het restaurant ziet er van buiten en binnen gezellig en aangekleed uit, zoals je verwacht bij een pannenkoekenrestaurant. Het koeien-thema is doorgevoerd tot in de details.
De kinderen hadden een pannenkoek. Deze smaakten aardig, maar waren niet bijzonder. Die hebben we in andere pannenkoekenrestaurants lekkerder gegeten. De uitsmijter en saté met friet waren van snackbar-niveau, gebruik van veel kant-en-klaar-producten. Kaas van de uitsmijter was krokant aan de randen. Kennelijk had de uitsmijter te lang in oven of onder lamp gestaan na bereiding??!!
De bediening was vriendelijk.
Charlie14 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Heerlijk gegeten met onze kinderen, zeer vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Erg lekkere pannenkoek op met veel ingrediënten. Ook de desserts zijn erg smakelijk.
Moestuin .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Op vrijdagavond pannenkoeken gegeten bij Pannenkoe. Het ziet er gezellig uit. Buitenterras en binnen.
Het eten hebben wij als niet lekker ervaren. Reden was dat onze pannenkoeken enorm aangebrand waren. Mijn vriend was begonnen te schrapen maar het was onbegonnen werk. We hebben de pannenkoeken teruggestuurd. Mijn vriend kreeg toen een drankje van het huis. Ik niet?
De tweede versie was minder aangebrand maar niet smaakvol. We hebben eigenlijk nog niet eerder zo'n slechte ervaring met pannenkoeken gehad.
Pluspunt is dat er ook andere gerechten te bestellen zijn. Maar voor ons geen tweede keer meer.
Wikash T.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Klassieke inrichting, zeer vriendelijk personeel.
Ook de speciale pannenkoeken waren heerlijk.
Het is een zeer leuk familierestaurant!
Laura95 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Voor het eerst gegeten bij de Pannekoe. We hebben er geluncht met een pannenkoek. De pannenkoeken smaakten heerlijk en waren van groot formaat, dus vulde goed. De bediening was vriendelijk en vlot. Ook de sfeer was erg gezellig. De pannekoe is makkelijk bereikbaar. Zeker voor herhaling vatbaar!
MeesterSiem .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Gezellig restaurant, prima locatie en genoeg parkeerplek. Ondanks de ramen wel een beetje een donkere sfeer, maar dat heeft wel iets chique. Ook is het er schoon en klassiek, niet rommelig. De pannenkoek met kaas en spek was voortreffelijk. Als grote eter en fijnproever geef ik de pannenkoek een 8, er zat een smaakvolle dikke laag kaas op en genoeg spek om bij elke hap een stuk spek mee te eten. Pannekoek was ook warm en vulde de maag goed. We moesten in de middag iets van 20 minuten wachten, maar dat kon er mee door. Als de zon gaat schijnen kan er waarschijnlijk ook goed gebruikt worden gemaakt van het terras, en dan is de randstadrail die langs raast een leuke bijkomstigheid.

Wel zijn er veel kinderen, wat een romantisch karakter te niet kan doen.

Groet
Johnzel .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
Matige pannekoeken, lijkt niet door een specialist gebakken. Bediening een wijsneusje, en bovendien langzaam. Helaas niet voor herhaling vatbaar.
Diana_K .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
Ik ben hier nu 2x geweest met een kennis, dec 2013 en jan 2014, verschillende pannenkoeken geprobeerd, zelf samen gesteld. Verschillende koffie(smaken) en warme chocolademelk met slagroom genoten en alles enorm lekker!!!
Wij kennen nu 3 hele enthousiaste meiden daar, die je een warm welkom geven, altijd voor je klaar staan en erg vriendelijk zijn.
Ook wordt er voor de kleintjes gezorgd; kleurplaten, potloden, cadeautjes, snoepjes, speciale ijsjes, echt heel leuk!

Ik kom hier zeker terug!!

Diana - Zoetermeer