Pannen en Koeken

Vrijdag t/m Zondag 09:00 - 21:00

• Amex , Pin
Bhrh .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het eten was oké! Pasta was lekker en hamburger minder dan matig (en vooral heel onhandig gemaakt). Het meisje dat onze bediening deed was niet zo gastvrij!
De plek zelf zag wel best mooi uit!
Akruger .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten, maar het betalen voor water-spa blauw, want kraanwater mag niet worden aangeboden!!!! vertelde de serveerster na de vraag, en betalen voor een heel klein bakje heerlijke mayonaise voor 4 personen, waar je dan een tweede van wilt hebben, en geen karaf wijn op de kaart, vonden we wel jammer. We kunnen dit niet in cijfers aangeven.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Met kinderen en kleinkinderen heerlijk pannenkoeken gegeten. Alles uitstekend verzorgd! Prima goed gevulde pannenkoeken. Plezierige vriendelijke bediening. Hoogtepunt voor onze kleinkinderen was dat ze na de maaltijd een kadootje mochten uitzoeken. Wat hebben we genoten. Dankjewel personeel van dit restaurant!
Sjarlotje .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Vanmiddag na een strandwandeling een echt heerlijke, goed gevulde en gekruide pannenkoek gegeten. En bij de koffie nu eens niet het standaard hap-slik-weg koekje, maar een heerlijke bonbon. Zo kan het dus blijkbaar ook!
Tel daar boven op een zeer gastvrije bediening.....in 1 woord super.
Betsbraam .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Een boerenpannenkoek zo lekker dat je je vingers erbij aflikt! Alle ingrediënten vers, tot aan de kruiden toe. Deze kok weet een gewoon gerecht bijzonder te maken. Behalve pannenkoeken staan er ook nog heel wat goed uitziende vlees- en visgerechten op de kaart. De desserts zijn lekker en interessant, nu eens niet de kaart gekopieerd van tig andere restaurants in dezelfde prijsklasse... Enige kleine minpuntje: geen speelhoekje voor de kinderen.
Wat .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
We hebben heerlijk gegeten bij Pannen en Koeken. Vlotte bediening, gastvrij en een goede service! Heerlijke pannenkoeken (met verrassing) voor de jongste en vleesgerechten voor de rest van de familie. Voor elk wat wils. Kortom: een aanrader om hier lekker en gezellig te eten.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
heel lekker menuutje gegeten in gezellige ambiance. Voorgerechtje stond lekker snel op tafel. Vis mooi gaar. Quadruppel trappistenbier gelukkig voorradig. Koffie vond ik niet lekker.
Froucke W.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Vanavond gegeten bij Pannen en Koeken via de Social Deal. Voor 14 euro een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht gegeten. Het eten was heerlijk. We hadden een vissalade vooraf (veel vis, sla en garnaaltjes), hoofdgerecht een gebakken Griet met friet en salade, en nagerecht een Dame Blanche. Op het eten is niets aan te merken. Hier wordt veel aandacht besteed aan de presentatie. Het jammere is wel dat het erg lang duurde voor we ons eten kregen. We hadden het idee dat de keuken de hoeveelheid gasten niet echt aan kon. Ook werd er verder niet tussendoor gevraagd of we nog iets wilden drinken. Hierdoor 2 uur gezeten, met alleen een colaatje voor mijn man en een kopje thee voor mezelf. De bediening was vriendelijk, maar had de handen vol om iedereen te bedienen (alle tafels waren bezet).
Jlm W.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Lekker gegeten bij dit restaurant, op het eten valt niets aan te merken, dit is keurig verzorgd. Wel vonden we de bediening ronduit slecht. Ook moesten we erg lang op ons eten wachten. Totaal 3,25 uur gezeten voor 1 gang soep, een hoofdgerecht en een nagerecht. Dit was met kleine kinderen echt te lang. De bediening zou meer eruit kunnen halen door af en toe te vragen of je nog wat wil drinken. Hier moet je zelf om vragen, en als je dan als antwoord krijgt: 'ik ben nu aan het opruimen' vind ik dat niet echt gastvrij. Speelhoek op een zeer onhandige plek. Onoverzichtelijk en gevaarlijk zo dichtbij een buitendeur. Maar wel fijn dat er aan de kinderen is gedacht, dit is in veel restaurants niet zo.
Sarina_P .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
vanavond met een voucher van Social Deal hier wezen eten. Nu verwachten wij voor 14 eur per persoon geen luxe menu dus een saté schotel of een schol is wat ons betreft een prima keus. de vis in de Noordzee salade moest je zoeken. geen boter bij het brood. bij het hoofdgerecht werd weer exact dezelfde salade geserveerd maar dan zonder vis. Ik had de Noordzee schol. een mooi exemplaar maar deze was veel te hard gebakken. donkerbruin/zwart aan de buitenkant en gortdroog. frieten waren ok. mijn tafelgenoot had de saté maar de pindasaus was bremzout, bijna niet te eten.
zelfs de kroket in het kindermenu was te donker en open gebarsten. hiervoor kregen we een nieuwe maar deze kwam pas na ruim een kwartier. Pannenkoek van mijn dochter leek ok. ook het dessert niets op aan te merken - was goed.
jammer dat er geen feedback werd gegeven op ons commentaar , er werd alleen gezegd "wat vervelend , ik zal het doorgeven aan de keuken"
Een gemiste kans. Meedoen met een Social deal zou juist goede reclame moeten opleveren. wij komen hier niet meer.
Sglas .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Vanavond heerlijk gegeten bij Pannen en Koeken. Gezellig, goed restaurant met vriendelijke bediening.
We hadden voor onze kleine een kinderpannenkoek besteld en zelf hebben we genoten van het maandmenu. Een heerlijke soep vooraf. Een schnitzel met heerlijke verse salade. En een mooi opgemaakt en heerlijk smakend dessert met gele room, vers zomerfruit en frambozenijs.
De gerechten werden fijn snel opgediend, dat is ideaal als er kleine kinderen bij zijn.

Kortom: Voor herhaling vatbaar, tot ziens!
Adrijanus .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
De zaterdag voor Pasen en dus weer tijd voor een inmiddels meer dan tienjarige traditie: eten met vrienden in Westkapelle, met acht kritische gasten is het voor een restaurant niet altijd simpel om het iedereen naar de zin te maken. Dit jaar kozen we voor het eerst voor Pannen en Koeken, een laagdrempelige zaak die sinds een paar maanden in een nieuw pand zit.Bij de vorige locatie had ik al eerder gegeten. Prima gerechten, maar door de beperkingen van de locatie toch een minpuntje : de keukengeurtjes waren in de zaal hinderlijk merkbaar.
Het nieuwe pand is een verassing, ruim, modern ingericht al zal met name de muurdecoratie niet iedereen aanspreken. Verder is de akoestiek niet denderend, met acht personen aan een lange tafel zijn de gesprekken soms wat moeizaam. maar wat staat daar niet tegenover!
Een prettige bediening, vriendelijk, vrolijk en duidelijk met het doel om het de gasten naar de zin te maken. En als er dan toch iets fout gaat- bij het ( gratis!) water vergat men de waterglazen- wordt dat op een plezierige en charmante manier opgelost.
De kaart is niet zeer uitgebreid, altijd een goed teken, maar biedt voor elk wat wils . Vis en vlees, vegetarisch, mooie voorgerechten en een leuke variatie aan nagerechten.
Ons gezelschaap genoot onder andere van flensjes van groene kruiden met dun gesneden ossenhaas, truffelmayonaise en Parmezaanse kaas en gebakken paddenstoelen; van tonijn met zwarte sesam , frisse salade, kletskop en mierikswortelmayonaise. En zo lekker als het klinkt was het ook. Ook de wat "simpelere" zaken als een tomatensoep oogstten lof. De hoofdgerechten waren van een prima kwaliteit, mijn gebakken zeeduivelfilet met langzaam gegaarde sukade smaakte voortreffelijk. De kabeljauwfilet met gegrilde gamba's viel eveneens in de smaak , de spare ribs specialist in ons gezelschap stak de loftrompet over zijn gerecht. Dat de garnituren voor alle gerechten hetzelfde zijn is bij dit prijsniveau logisch. Maar de geserveerde frites en salade smaakten uitstekend. De crêpe Normandie smaakte naar Normandië, mede door de appellikeur en de diverse verse Zeeuwse produkten , verwerkt in de nagerechten, gaven die een extra "bite"
Kortom: we waren verrast en tevreden. Verrast door de kookkunst in een restaurant dat zich bescheiden presenteer als Lunchroom- Restaurant en zeer tevreden over de prijs - kwaliteit verhouding. Een drie gangenkeuzemenu heeft een maximumprijs en die is zeer billijk, ook de wijnen zijn niet alleen prima drinkbaar maar daarnaast ook zeer betaalbaar.
Maar vooral ook het plezier dat men hier overduidelijk heeft in het verwennen van de gasten
brengt ons tot de slotconclusie: wij komen terug
Eduard O.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2013
Op alle Zeeuwse eilanden is alles ingesteld op massatoerisme en voor een groot deel gericht op Duitse gasten. Die werden ooit, in 1944, vakkundig weggejaagd uit dit dorp door de geallieerden, na een flink bombardement, waardoor ook Westkapelle werd weggevaagd. Nu komen ze weer massaal terug en Nederlanders ook trouwens. Helaas is aan Westkapelle niets te zien en vooral op een winderige, druilerige dag is het hier een maar een sombere toestand. Kortom, het "decor" is niks. De topattractie is natuurlijk de dijk en de zee (en de weg naar Domburg). Dit restaurant is achter een restje duin gelegen, binnen maakt het een intieme indruk, buiten een groot winderig terras. De kaart is uitgebreid, maar niet origineel en zoals overal in Zeeland. Er is een keur aan pannekoeken en die ik en mijn partner hadden uitgekozen waren zonder meer lekker. De bediening was vriendelijk, snel en accuraat
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Binnen zit je gezellig in bijna een te klein restaurant maar buiten op het terras is het minder gezellig vertoeven. tuinmeubilair met glazen tafelblad is met onhandige bediening niet de beste keuze. Met het eten is gelukkig niets mis. Eenvoudige kaart maar de gerechten worden goed gekookt. Eigenlijk een pannenkoekenhuis met wat extra keuze op de kaart.
Pernambuco .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2013
In plaats van pannenkoeken kozen wij voor het maandmenu. Het voorgerecht bestond uit uitgedroogde rosbrief en idem rucola en een paar druppels saus en pijnboompitten. Wij verheugden ons op het Zeeuws vispotje maar dat bleek een totaal doorgekookt prutje te zijn waarin de verschillende vissoorten nauwelijks te herkennen waren. Het beloofde dessert, creme brulee met perencompote was ook al een tegenvaller. Van perencompote was geen sprake er waren alleen wat reepjes peer bijgelegd. Het meisje van de bediening moest er duidelijk nog even inkomen want van efficient werken was geen sprake (bv bestek vergeten), vriendelijk was ze overigens wel! Misschien ligt het aan het feit dat het seizoen nog niet echt begonnen is en hun kwaliteit meer ligt bij de pannenkoeken/poffertjes, maar ik raad het niemand aan!